Nou ja, uitgekeken.... misschien zou hij er best een nieuwe impuls aan willen geven maar lukt dat m niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef krengetje het volgende:
.. maar waarom zegt hij dat dan niet gewoon dat hij is uitgeken op me?
Idd, maar bij mannen duurt het soms lang voordat ze dat doorhebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Praat met hem en laat duidelijk blijken dat het menens is en dat antwoorden als 'Geen zin', 'Kweenie' en meer van dat niet bepaald helpen.
Dan zou ik lekker opdonderen. Ongeacht jullie gezamenlijke verleden.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.
En dan zeg jij: 'Het bevalt me inderdaad niet, maar voor ik wegga waag ik nog één keer een poging om samen met jou de situatie te veranderen. Maar als jij daar niet aan mee wilt werken ben ik wegquote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Dat was ook eerst mijn bedoeling, alleen probeer ik zulke gesprekken steeds uit te stellen.
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.
Nee.. zo gemeen ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef Dartanion het volgende:
Ik raad je aan om een keer gewoon lekker vreemd te gaan
Dat had je allang moeten doenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef krengetje het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens al mijn moed bij elkaar moet gaan rapen om eens een goed gesprek met hem te gaan voeren...
Jij wil spanning in je relatie!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. zo gemeen ben ik nou ook weer niet
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij wil spanning in je relatie!
Het vreemdgaan is spannend. En daarna het geheim houden ook!
Maar om nu op je 23ste al als een couch potato te gaan leven ...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wakajawaka het volgende:
Je moet gewoon volwassen wordenJe kan op je 23 niet meer doen wat je op je16de deed.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij wil spanning in je relatie!
Het vreemdgaan is spannend. En daarna het geheim houden ook!
Jou hoor ik nog wel een keer als je biologische klok afgaatquote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om nu op je 23ste al als een couch potato te gaan leven ...
Niks mis met wat onvolwassenheid op latere leeftijd. Wat mij betreft stukken beter dan een uitgebluste ouwe knar spelen op je 23ste.
volwassen worden = uitgeblust, sexloos en futloos op de bank hangen, niets leuks meer ondernemen en elke vorm van discussie daarover bij voorbaat al afkappen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wakajawaka het volgende:
Je moet gewoon volwassen wordenJe kan op je 23 niet meer doen wat je op je16de deed.
Wat een nonsens. Ik ben stukken ouder dan 23 en ik zou een man als die van TS ook zo de deur uitschoppen hoor!! Heeft niets, of in ieder geval niet veel, met leeftijd te maken. Man, als je 23 bent en dan het vooruitzicht te hebben om nog 60 jaar op dezelfde saaie manier voort te leven. Echt, wat mij betreft een gevalletje RFRquote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wakajawaka het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volwassen worden = uitgeblust, sexloos en futloos op de bank hangen, niets leuks meer ondernemen en elke vorm van discussie daarover bij voorbaat al afkappen?![]()
veel plezier met de rest van je leven dan
Die heb ik 10 jaar geleden al uit het raam gesmetenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Dartanion het volgende:
Jou hoor ik nog wel een keer als je biologische klok afgaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |