Heb je geen vriendinnen die uitgaan? Klinkt nu wel als je een aardig saai leven hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef krengetje het volgende:
Ik ben bang dat dit het zoveelste topic wordt over dit onderwerp, maar ik moet mijn verhaal echt even kwijt.
Ik woon nu al zo'n 3 jaar samen met mijn vriend. Beiden een baan, je kent het wel druk druk druk.
De laatste 2/3 maanden heb ik het gevoel dat we meer 'broer en zus' zijn.
Ik begin het nu echt zat te raken. Er is nog zoveel dat ik wil doen (stappen, vakanties enz), terwijl mijn vriend alleen maar lekker burgerlijk op de bank wil hangen. De laatse weken voel ik me er echt @#& onder. Ik ben pas begin 20 en ik heb geen zin om mijn leven op deze manier te leven.
Hij is altijd goed voor mij geweest dus daar ligt het niet aan. Ik wil gewoon meer uit mijn leven halen.
Als ik er met hem over wil praten dan krijg ik altijd van die domme antwoorden; ben moe, geen zin.. enz.
De laatste weken twijfel ik er dan ook steeds vaker aan of ik wel verder met hem wil.. Het maakt het alleen maar lastiger dat we al ruim 3 jaar bij elkaar zijn.
Heeft iemand misschien ideen, tips of adviesen voor me?
Alvast bedankt
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:54 schreef Spittie het volgende:
Hoelang waren jullie al samen dat je op je 17e gaat samen wonen (en uiteindelijk niet echt bij je lijkt te passen)?
Heb je hem je verhaal al voorgeschoteld of er op een andere manier een serieus gesprek over gehad?
Haha van wisselen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Kriebelziekte.
Ze houdt van wisselen
Wellicht ben je flink aangekomen sinds je bent gaan samenwonen? Dat zie ik wel vaker gebeuren in mijn omgeving.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als iemand constant tegen je zegt dattie zo moe is dan probeer ik het niet eens meer..
Je hebt ergens wel gelijk. Ik houd me alleen steeds voor dat dit een fase van hem is die wel over gaat..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Silenus het volgende:
Je hebt gewoon te maken met een saaie drol, die verandert niet meer.
Je kunt dan ook twee dingen doen.
A) Je kijkt het nog een tijdje aan, je wil het veranderen, lukt niet, en je maakt het over twee jaar uit. Je hebt twee jaar van je leven verneukt.
B) Je maakt het nu uit en begint morgen met de eerste dag van de rest van je leven. En zoekt iemand die niet burgerlijk is.
Nope.. ik zie er nog altijd hetzelfde uit..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wellicht ben je flink aangekomen sinds je bent gaan samenwonen? Dat zie ik wel vaker gebeuren in mijn omgeving.
gewoon geen relatie nemen als je wilt genieten van je leven. Kun je ook ongestoord erop los feesten, weggaan en flirten.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk. Ik houd me alleen steeds voor dat dit een fase van hem is die wel over gaat..
Pfffff... Ik wil gewoon genieten van het leven.. Is dat raar?
Nee, dat je zo jong bent gaan samenwonen is raarquote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk. Ik houd me alleen steeds voor dat dit een fase van hem is die wel over gaat..
Pfffff... Ik wil gewoon genieten van het leven.. Is dat raar?
Dat inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij leeft 75% van Nederland op deze manier.
Waarom is dat nou weer raar?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, dat je zo jong bent gaan samenwonen is raar
Vind het altijd zo sneu dat men daar dan genoegen mee neemt :-Squote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Ooh jij bent er net zo één.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef MEKSS het volgende:
Ik vind moeheid en geen zin hebben niet echt domme redenen? Mischien werkt hij zich elke dag helemaal kapot om jou te onderhouden en dan kom jij een beetje op dit forum zeuren dat hij zo saai is. Je moest je schamen, woman!
Ja he :S:S:Squote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Vind het altijd zo sneu dat men daar dan genoegen mee neemt :-S
Die na twee jaar ook weer op de bank ligt.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ontopic; ga uit elkaar en kom een spannendere, leukere jongen tegen.
Dat denk ik ook. Iedereen is anders, de één vindt het leuk (met vrienden) thuis te hangen, films te kijken weet ik veel, anderen gaan er liever op uit. Dat is het probleem ook niet. Als je een partner hebt die het tegenover gestelde wil als jezelf, dan heb je pas een probleem.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:10 schreef MEKSS het volgende:
Ik vind moeheid en geen zin hebben niet echt domme redenen? Mischien werkt hij zich elke dag helemaal kapot om jou te onderhouden en dan kom jij een beetje op dit forum zeuren dat hij zo saai is. Je moest je schamen, woman!
Dit account heb ik 6 jaar geleden aangemaakt..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
volgens je nickname ben je zelf ook de liefste niet, dus heb je 't wel eens bij jezelf gezocht?
Je bent 20 en woont al 3 jaar samen zeg je...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.
Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
Ik ben 22...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:25 schreef Spittie het volgende:
[..]
Je bent 20 en woont al 3 jaar samen zeg je...![]()
Heb je er al aan gedacht dat hij misschien op jou is uitgekeken en geen leuke dingen met je wilt gaan doen. Gaat hij wel eens met vrienden wat doen?
Nee dankjequote:Op maandag 27 juli 2009 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
TS heeft inmiddels al wel een alternatief op het oog!?
Nou ja, uitgekeken.... misschien zou hij er best een nieuwe impuls aan willen geven maar lukt dat m niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:28 schreef krengetje het volgende:
.. maar waarom zegt hij dat dan niet gewoon dat hij is uitgeken op me?
Idd, maar bij mannen duurt het soms lang voordat ze dat doorhebben.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Praat met hem en laat duidelijk blijken dat het menens is en dat antwoorden als 'Geen zin', 'Kweenie' en meer van dat niet bepaald helpen.
Dan zou ik lekker opdonderen. Ongeacht jullie gezamenlijke verleden.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.
En dan zeg jij: 'Het bevalt me inderdaad niet, maar voor ik wegga waag ik nog één keer een poging om samen met jou de situatie te veranderen. Maar als jij daar niet aan mee wilt werken ben ik wegquote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Dat was ook eerst mijn bedoeling, alleen probeer ik zulke gesprekken steeds uit te stellen.
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.
Nee.. zo gemeen ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef Dartanion het volgende:
Ik raad je aan om een keer gewoon lekker vreemd te gaan
Dat had je allang moeten doenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef krengetje het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens al mijn moed bij elkaar moet gaan rapen om eens een goed gesprek met hem te gaan voeren...
Jij wil spanning in je relatie!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. zo gemeen ben ik nou ook weer niet
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij wil spanning in je relatie!
Het vreemdgaan is spannend. En daarna het geheim houden ook!
Maar om nu op je 23ste al als een couch potato te gaan leven ...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wakajawaka het volgende:
Je moet gewoon volwassen wordenJe kan op je 23 niet meer doen wat je op je16de deed.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij wil spanning in je relatie!
Het vreemdgaan is spannend. En daarna het geheim houden ook!
Jou hoor ik nog wel een keer als je biologische klok afgaatquote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om nu op je 23ste al als een couch potato te gaan leven ...
Niks mis met wat onvolwassenheid op latere leeftijd. Wat mij betreft stukken beter dan een uitgebluste ouwe knar spelen op je 23ste.
volwassen worden = uitgeblust, sexloos en futloos op de bank hangen, niets leuks meer ondernemen en elke vorm van discussie daarover bij voorbaat al afkappen?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wakajawaka het volgende:
Je moet gewoon volwassen wordenJe kan op je 23 niet meer doen wat je op je16de deed.
Wat een nonsens. Ik ben stukken ouder dan 23 en ik zou een man als die van TS ook zo de deur uitschoppen hoor!! Heeft niets, of in ieder geval niet veel, met leeftijd te maken. Man, als je 23 bent en dan het vooruitzicht te hebben om nog 60 jaar op dezelfde saaie manier voort te leven. Echt, wat mij betreft een gevalletje RFRquote:Op maandag 27 juli 2009 14:50 schreef wakajawaka het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volwassen worden = uitgeblust, sexloos en futloos op de bank hangen, niets leuks meer ondernemen en elke vorm van discussie daarover bij voorbaat al afkappen?![]()
veel plezier met de rest van je leven dan
Die heb ik 10 jaar geleden al uit het raam gesmetenquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef Dartanion het volgende:
Jou hoor ik nog wel een keer als je biologische klok afgaat
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik 10 jaar geleden al uit het raam gesmeten.
quote:
................dus die laatste poging heeft dan ook geen zin, Abba. Echt, je hebt mensen met energie om leuke dingen te doen en je hebt degenen zonder. En die passen per definitie niet bij elkaar. Zou een geforceerde toestand worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
ik ben onvolwassen![]()
TS: nog een laatste poging kan nooit kwaad, maar laat het dan ook echt de laatste zijn...je kan mensen niet veranderen, en je bent sowieso veel te jong om daar nog al te veel tijd in te verliezen...als maar één van de twee het een prima relatie vind, dan is het per definitie geen prima relatie...
Geen echt krengetje dus!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. zo gemeen ben ik nou ook weer niet
...die laatste poging zal voor de relatie inderdaad niks nieuws brengen...maar heeft voor TS wel degelijk zin, als ultimatum aan zichzelf en aan hem, en als punt om aan zichzelf te kunnen zeggen er echt alles aan gedaan te hebben...maakt het makkelijker het vervolgens af te sluitenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
................dus die laatste poging heeft dan ook geen zin, Abba. Echt, je hebt mensen met energie om leuke dingen te doen en je hebt degenen zonder. En die passen per definitie niet bij elkaar. Zou een geforceerde toestand worden.
schoppen, trappen...stoer manquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Ik ben stukken ouder dan 23 en ik zou een man als die van TS ook zo de deur uitschoppen hoor!!
28.. ik 22..quote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef Xeanor het volgende:
Hoeveel ouder is je vriend?
Als hij namelijk 26+ is zal hij vast wel zijn dagelijkse leven wat minder avontuurlijk zien.
Zoek iemand die 22 is en ook uit z'n dak wilt gaan.
Tis echt moeilijk.. Normaal heb ik altijd een grote bek maar als het er op aankomt..quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Geen echt krengetje dus!![]()
Nee maar conleche heeft gelijk; als je op je 20e al begint met zo'n hangrelatie, dan wordt het moeilijk (onmogelijk) om er nog uit te komen.. Jullie zijn waarschijnlijk met grote vaart uit elkaar aan het groeien, en daar kun je niet tegenop boksen.
Ik ben benieuwd wat er uit jullie gesprek gaat komen! Zet 'm op!
En luister naar je hart en wat jou gelukkig maakt!
O een open relatie hebben vind ik wel heel andere koek. Maar goed. Iedereen heeft zijn eigen invulling van "leuke dingen doen" I guess.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:22 schreef wapwip het volgende:
De reden dat ik een hele tijd geen vriendin wou, en nu ik er een heb, we een open relatie hebben. Zijn allebei jong, en willen graag uit en dingen doen. Moet er niet aan denken nu al op de bank te moeten gaan zitten.
Voor TS, zou aanraden gewoon zelf te gaan met vriendinnen. Als hij dan besluit thuis te blijven, is zijn keuze dan toch. Als je hem verder super vindt, zou het zonde zijn het daarvoor uit te maken ofzo. Maar denk dat als jij gaat, hij vanzelf wel meegaat.
Hmmm. Nee ik ben daar niet zo'n voorstander van. Voor je het weet ben je weer een jaar verder. Hoogstens dat het hem nu rauw op zijn dak gaat vallen, maar goed, zo te horen heeft hij dat ook aan zichzelf te danken, met zijn onwil om tot een gesprek te komen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...die laatste poging zal voor de relatie inderdaad niks nieuws brengen...maar heeft voor TS wel degelijk zin, als ultimatum aan zichzelf en aan hem, en als punt om aan zichzelf te kunnen zeggen er echt alles aan gedaan te hebben...maakt het makkelijker het vervolgens af te sluiten
tvpquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef krengetje het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens al mijn moed bij elkaar moet gaan rapen om eens een goed gesprek met hem te gaan voeren...
en als je nog een jaar twijfelt dan is die 3 een 4 jaar!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef krengetje het volgende:
De laatste weken twijfel ik er dan ook steeds vaker aan of ik wel verder met hem wil.. Het maakt het alleen maar lastiger dat we al ruim 3 jaar bij elkaar zijn.
Succes ermee! Ik zou het wel snel doen, anders blijf je er maar tegenaan schijten!quote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef krengetje het volgende:
Tsja. Je ziet hier vaak mensen praten over leeftijdsverschillen, en alhoewel dat dan meestal gaat over zoiets als "kan 15 en 21 wel?" is er hier sprake van twee leeftijden die eigenlijk perfect samen kunnen, alhoewel het toch nog zo is dat iemand die 22 is wel wat avontuurlijker over het leven denkt dan iemand die 28 is en fulltime werkt, althans, als ik de mensen op dit forum mag geloven.quote:
Dat laatste had ik nog niet gelezen, excusez moiquote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O een open relatie hebben vind ik wel heel andere koek. Maar goed. Iedereen heeft zijn eigen invulling van "leuke dingen doen" I guess.
Ik maak uit het verhaal van Krengetje niet op dat het voor de rest zo super gaat. Als iemand tegen mij zou zeggen dat ik dan maar moest opdonderen als het me niet beviel, zou ik daar toch wel mijn conclusies uit trekken. Het is ook nog een ágressieve passieveling!!
Avontuurlijk zijn is toch wel wat meer dan genieten van het studentenleven. Ik denk dat je wel of geen avontuurlijke aard hebt en vriend van TS lijkt me verre van avontuurlijk. Heeft minder met leeftijd dan met levensvisie te maken.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:54 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Tsja. Je ziet hier vaak mensen praten over leeftijdsverschillen, en alhoewel dat dan meestal gaat over zoiets als "kan 15 en 21 wel?" is er hier sprake van twee leeftijden die eigenlijk perfect samen kunnen, alhoewel het toch nog zo is dat iemand die 22 is wel wat avontuurlijker over het leven denkt dan iemand die 28 is en fulltime werkt, althans, als ik de mensen op dit forum mag geloven.
Ikzelf ben bijna 22, ik feest nog erop los, slaap onregelmatig en studeer hier en daar wat. Dat zie ik mezelf echt niet meer doen als ik 28 ben, dan zal ik een fulltime baan moeten hebben.
Alhoewel ik het buiten die 9-5 werktijd het me zo leuk mogelijk zal proberen te maken.
Mja, ben ik het wel mee eens. Het is natuurlijk wat heel anders, maar ik snap niet dat mensen die voluit genieten van het studentenleven soms ook zo ontzettend burgelijk inzinken zodra ze gaan werken. Wie weet ga ik het zelf nog ervaren, maar het liefst werk ik het zoveel mogelijk tegen.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Avontuurlijk zijn is toch wel wat meer dan genieten van het studentenleven. Ik denk dat je wel of geen avontuurlijke aard hebt en vriend van TS lijkt me verre van avontuurlijk. Heeft minder met leeftijd dan met levensvisie te maken.
Kom naar purmerend, dan neuk ik je wel. krijg je een rondleiding door heel de straat snachts.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef krengetje het volgende:
Ik ben bang dat dit het zoveelste topic wordt over dit onderwerp, maar ik moet mijn verhaal echt even kwijt.
Ik woon nu al zo'n 3 jaar samen met mijn vriend. Beiden een baan, je kent het wel druk druk druk.
De laatste 2/3 maanden heb ik het gevoel dat we meer 'broer en zus' zijn.
Ik begin het nu echt zat te raken. Er is nog zoveel dat ik wil doen (stappen, vakanties enz), terwijl mijn vriend alleen maar lekker burgerlijk op de bank wil hangen. De laatse weken voel ik me er echt @#& onder. Ik ben pas begin 20 en ik heb geen zin om mijn leven op deze manier te leven.
Hij is altijd goed voor mij geweest dus daar ligt het niet aan. Ik wil gewoon meer uit mijn leven halen.
Als ik er met hem over wil praten dan krijg ik altijd van die domme antwoorden; ben moe, geen zin.. enz.
Heeft iemand misschien ideen, tips of adviesen voor me?
Alvast bedankt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |