Heb je geen vriendinnen die uitgaan? Klinkt nu wel als je een aardig saai leven hebt.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef krengetje het volgende:
Ik ben bang dat dit het zoveelste topic wordt over dit onderwerp, maar ik moet mijn verhaal echt even kwijt.
Ik woon nu al zo'n 3 jaar samen met mijn vriend. Beiden een baan, je kent het wel druk druk druk.
De laatste 2/3 maanden heb ik het gevoel dat we meer 'broer en zus' zijn.
Ik begin het nu echt zat te raken. Er is nog zoveel dat ik wil doen (stappen, vakanties enz), terwijl mijn vriend alleen maar lekker burgerlijk op de bank wil hangen. De laatse weken voel ik me er echt @#& onder. Ik ben pas begin 20 en ik heb geen zin om mijn leven op deze manier te leven.
Hij is altijd goed voor mij geweest dus daar ligt het niet aan. Ik wil gewoon meer uit mijn leven halen.
Als ik er met hem over wil praten dan krijg ik altijd van die domme antwoorden; ben moe, geen zin.. enz.
De laatste weken twijfel ik er dan ook steeds vaker aan of ik wel verder met hem wil.. Het maakt het alleen maar lastiger dat we al ruim 3 jaar bij elkaar zijn.
Heeft iemand misschien ideen, tips of adviesen voor me?
Alvast bedankt
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:54 schreef Spittie het volgende:
Hoelang waren jullie al samen dat je op je 17e gaat samen wonen (en uiteindelijk niet echt bij je lijkt te passen)?
Heb je hem je verhaal al voorgeschoteld of er op een andere manier een serieus gesprek over gehad?
Haha van wisselen?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:57 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Kriebelziekte.
Ze houdt van wisselen
Wellicht ben je flink aangekomen sinds je bent gaan samenwonen? Dat zie ik wel vaker gebeuren in mijn omgeving.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als iemand constant tegen je zegt dattie zo moe is dan probeer ik het niet eens meer..
Je hebt ergens wel gelijk. Ik houd me alleen steeds voor dat dit een fase van hem is die wel over gaat..quote:Op maandag 27 juli 2009 13:58 schreef Silenus het volgende:
Je hebt gewoon te maken met een saaie drol, die verandert niet meer.
Je kunt dan ook twee dingen doen.
A) Je kijkt het nog een tijdje aan, je wil het veranderen, lukt niet, en je maakt het over twee jaar uit. Je hebt twee jaar van je leven verneukt.
B) Je maakt het nu uit en begint morgen met de eerste dag van de rest van je leven. En zoekt iemand die niet burgerlijk is.
Nope.. ik zie er nog altijd hetzelfde uit..quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wellicht ben je flink aangekomen sinds je bent gaan samenwonen? Dat zie ik wel vaker gebeuren in mijn omgeving.
gewoon geen relatie nemen als je wilt genieten van je leven. Kun je ook ongestoord erop los feesten, weggaan en flirten.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je hebt ergens wel gelijk. Ik houd me alleen steeds voor dat dit een fase van hem is die wel over gaat..
Pfffff... Ik wil gewoon genieten van het leven.. Is dat raar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |