Hier nog een.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten!
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Wat erg, een man die meerdere malen tegen je gezegd heeft dat je maar op moet donderen als iets je niet bevalt.
Dan heb je het nog lang volgehouden met hem.
Nope. Daarna verklaarde ze, dat hij dat al meermalen had gezegd tijdens discussies.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoor
"ik weet wel welk antwoord ik kan verwachten als ik dat zeg" oid
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Jumparound het volgende:
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoor
"ik weet wel welk antwoord ik kan verwachten als ik dat zeg" oid
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef krengetje het volgende:
Dat heeft hij al meerdere keren gezegd..
Voeg me ff toe op msn anders dushii.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als iemand constant tegen je zegt dattie zo moe is dan probeer ik het niet eens meer..
ik denk op zijn iniatiefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?
In ieder geval sterkte en geniet van je vrijheid.
Dat is toch inherent aan 20-jarige meisjes? Ik wist toentertijd ook niet wat ik wilde. Come to think of it, dat weet ik 20 jaar later nog steeds nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef Jumparound het volgende:
ik denk op zijn iniatief
en ergens hoop ik dat ook, maar dat zal wel komen door mij aversie tegen 20 jarige meisjes die niet weten wat ze willen![]()
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Voeg me ff toe op msn anders dushii.
Deze is eerder het tegenovergestelde. Deze wil alleen maar sex en verder niets. Misschien ook weer verfrissend.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..
Tja, dat zal welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch inherent aan 20-jarige meisjes? Ik wist toentertijd ook niet wat ik wilde. Come to think of it, dat weet ik 20 jaar later nog steeds niet.
Seriously?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Deze is eerder het tegenovergestelde. Deze wil alleen maar sex en verder niets. Misschien ook weer verfrissend.
Mijn initatief...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?
In ieder geval sterkte en geniet van je vrijheid.
helemaal mee eensquote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef getl0st het volgende:
Je hebt hem er toch niet bij nodig om te gaan stappen? Of op vakantie te gaan..
Tuurlijk is het leuker, maar je maakt je eigen geluk!
Verder is je vriend een luie zak, of je daarmee de rest van je leven wil delen, kan je het best zelf bepalen.
Ik denk dat je de goeie keuze hebt gemaakt. Sterkte ermeequote:
Hij doet dus wel dingen met vrienden, is dus wel degelijk ondernemend, alleen niet met jou? Lees ik dat goed?quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef krengetje het volgende:
Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?
Hoe dan ook de juiste beslissing om uit elkaar te gaan. TS zal nu wel hard aan het zuipen zijn met een grote groep gezellige mannen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:30 schreef AgLarrr het volgende:
Leest iedereen hier nou overheen?
[..]
Hij doet dus wel dingen met vrienden, is dus wel degelijk ondernemend, alleen niet met jou? Lees ik dat goed?
Misschien liggen jullie interesses wat dat betreft te ver uit elkaar? Misschien vind hij jou ook wel saai; juist omdat je alleen maar dingen met zijn tweeën wil doen? Ik roep maar wat hoor..
Klinkt interessant, met een groep dames op stapquote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef StanS het volgende:
Ik zeg, ga stappen met vriendinnen...
Als hij merkt dat jij veel meer plezier hebt, wil 'ie vast zelf ook een keer mee...
Denk ik...
StanS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |