abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71400854
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Dat is wel een mooie zeg, dat samenwonen op jonge leeftijd gelijk staat aan een saai leven.
Als je burgerlijk op de bank naar soaps gaat kijken misschien.
Het hoeft niet per se natuurlijk. Maar je kunt je wel afvragen waarom een jongen op zijn 20e gaat samenwonen. Omdat het zo'n wildebras is? Uit avontuurzin? Omdat het een rusteloos type is dat altijd buiten de deur op zoek moet naar prikkels? Die altijd daar wil zijn waar het gebeurt?

Het gros van de jongens die zo jong gaan samenwonen zullen van het type zijn dat het wel best vindt zo met vriendin op de bank. Als je dan zo'n type vindt moet je natuurlijk later niet gek op kijken als hij liever op de bank blijft hangen dan de deur uitgaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71400910
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef krengetje het volgende:
Ik ben bang dat dit het zoveelste topic wordt over dit onderwerp, maar ik moet mijn verhaal echt even kwijt.

Ik woon nu al zo'n 3 jaar samen met mijn vriend. Beiden een baan, je kent het wel druk druk druk.
De laatste 2/3 maanden heb ik het gevoel dat we meer 'broer en zus' zijn.

Ik begin het nu echt zat te raken. Er is nog zoveel dat ik wil doen (stappen, vakanties enz), terwijl mijn vriend alleen maar lekker burgerlijk op de bank wil hangen. De laatse weken voel ik me er echt @#& onder. Ik ben pas begin 20 en ik heb geen zin om mijn leven op deze manier te leven.

Hij is altijd goed voor mij geweest dus daar ligt het niet aan. Ik wil gewoon meer uit mijn leven halen.
Als ik er met hem over wil praten dan krijg ik altijd van die domme antwoorden; ben moe, geen zin.. enz.

De laatste weken twijfel ik er dan ook steeds vaker aan of ik wel verder met hem wil.. Het maakt het alleen maar lastiger dat we al ruim 3 jaar bij elkaar zijn.

Heeft iemand misschien ideen, tips of adviesen voor me?

Alvast bedankt
Nog maar 20 en al samenwonen
Big mistake
None
pi_71401171
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het hoeft niet per se natuurlijk. Maar je kunt je wel afvragen waarom een jongen op zijn 20e gaat samenwonen. Omdat het zo'n wildebras is? Uit avontuurzin? Omdat het een rusteloos type is dat altijd buiten de deur op zoek moet naar prikkels? Die altijd daar wil zijn waar het gebeurt?

Het gros van de jongens die zo jong gaan samenwonen zullen van het type zijn dat het wel best vindt zo met vriendin op de bank. Als je dan zo'n type vindt moet je natuurlijk later niet gek op kijken als hij liever op de bank blijft hangen dan de deur uitgaan.
Mijn ex was dus het type op de bank blijven zitten en af en toe naar een kringetjesverjaardag. Daarom is het nu ook mijn ex.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:06:35 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71401226
quote:

[..]

Ik zal even enkel voor mezelf praten, ik had er absoluut geen behoefte meer aan om nog langer thuis te zitten (nu 24, voorheen wel meerdere malen op mezelf gezeten) bij m'n ouders door alle achterlijke regels en de gedachten die zij hadden en moest gewoon een woning hebben.
Mijn vriendin zat in een vergelijkbare situatie en wilde ook op zichzelf en waarom zou je dan moeilijk doen, ben overigens gelijk al na 6 maanden relatie gaan tekenen en het gaat nu nog steeds prima.

Maar het is echt niet zo dat ik maar suf voor de TV hang en computer en het verder wel prima vind, voor mij is het gewoon een dak boven m'n hoofd en de vrijheid die ik daar niet had en dat wordt er echt niet minder op nu we samenwonen.
Was ook dé reden dat ik nog een extra kamer over wilde hebben in het huis, daar staat de computer, een bankstel en is de mogelijkheid tot gamen, schilderen en nog wat ongein wat ik graag doe en zo kun je je heerlijk afzonderen (al dan niet met vrienden) als je vriendin weer heerlijk burgerlijk familie heeft uitgenodigd.

Maar er zit wel een kern van waarheid in je post, dat kan ik niet ontkennen als ik om me heen kijk.
quote:

[..]

Klopt inderdaad, al heb je altijd uitzonderingen die nog net zo graag constant de deur achter hun dicht laten ploffen en dingen gaan doen.
pi_71401817
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:06 schreef Lastpost het volgende:
Ik zal even enkel voor mezelf praten, ik had er absoluut geen behoefte meer aan om nog langer thuis te zitten (nu 24, voorheen wel meerdere malen op mezelf gezeten) bij m'n ouders door alle achterlijke regels en de gedachten die zij hadden en moest gewoon een woning hebben.
Mijn vriendin zat in een vergelijkbare situatie en wilde ook op zichzelf en waarom zou je dan moeilijk doen, ben overigens gelijk al na 6 maanden relatie gaan tekenen en het gaat nu nog steeds prima.

Maar het is echt niet zo dat ik maar suf voor de TV hang en computer en het verder wel prima vind, voor mij is het gewoon een dak boven m'n hoofd en de vrijheid die ik daar niet had en dat wordt er echt niet minder op nu we samenwonen.
Was ook dé reden dat ik nog een extra kamer over wilde hebben in het huis, daar staat de computer, een bankstel en is de mogelijkheid tot gamen, schilderen en nog wat ongein wat ik graag doe en zo kun je je heerlijk afzonderen (al dan niet met vrienden) als je vriendin weer heerlijk burgerlijk familie heeft uitgenodigd.

Maar er zit wel een kern van waarheid in je post, dat kan ik niet ontkennen als ik om me heen kijk.

Klopt inderdaad, al heb je altijd uitzonderingen die nog net zo graag constant de deur achter hun dicht laten ploffen en dingen gaan doen.
Er zijn natuurlijk allerlei redenen waarom mensen gaan samenwonen, dat juist niet doen, tijdelijk even samenwonen, een bezemkast betrekken of voornamelijk vanuit hun reistas leven.

Maar als ik mij even verplaats in een jongen van 20 die drie jaar een relatie heeft en dan gaat samenwonen: Dan is er of op dat moment iets specifieks aan de hand wat hem daarin aantrekt, of het ligt gewoon in zijn aard. Dan houdt hij van de veiligheid, de vertrouwdheid en de rust, en is het niet iemand die veel prikkels zoekt. Prima, maar dan moet je niet raar opkijken als hij een jaar later nog steeds dezelfde aard heeft en nog steeds geen prikkels zoekt. Je krijgt waar je om gevraagd hebt.

Voor meisjes rond die leeftijd lijkt dat vaak anders te liggen. Die hebben dan misschien toch omgevingsdruk of niet het testosteron om daar dan huiverig voor te zijn. Maar er zijn heel veel jongens op die leeftijd die helemaal naar worden van het idee van samenwonen, die vrijheid willen, wat ze daar dan ook precies mee bedoelen, die de wijde wereld in willen trekken of in ieder geval dat idee levend willen houden. In ieder geval moet je er niet over beginnen. En dat zijn dan weer de jongens waar de meisjes die al jaren samenwonen en zich doodvervelen zo graag vreemd mee gaan.
pi_71648215
broke up
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:28:57 #167
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71648335
Je moet er even doorheen maar daarna gaat het alleen maar leuker worden.
pi_71648363
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:31:56 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71648411
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:24 schreef krengetje het volgende:
broke up
reis, neuk en drink ze, de wereld ligt voor je open
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:33:17 #170
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71648445
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

pi_71648450
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

Wat een ferme taal voor jouw doen!!

Maar Krengetje, hij heeft een punt: het kan alleen maar beter worden vanaf nu!!
pi_71648452
quote:
broke up
Goede keuze. Sterkte.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:42:24 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71648654
quote:
broke up
Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?

In ieder geval sterkte en geniet van je vrijheid .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71648701
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op jouw initiatief of zei hij dat je maar moest opdonderen als het je niet beviel?

O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:58:21 #175
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71649111
Mooi TS nu kun je de ene dag uitgaan, de andere op vakantie dan weer ergens anders lol trappen, precies zoals je wilde succes.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 14:12:06 #176
163650 Greys
pi_71651235
Wat erg, een man die meerdere malen tegen je gezegd heeft dat je maar op moet donderen als iets je niet bevalt.
Dan heb je het nog lang volgehouden met hem.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71651703
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef conleche het volgende:

[..]

O ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten!
Hier nog een.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:10:56 #178
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71652783
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Wat erg, een man die meerdere malen tegen je gezegd heeft dat je maar op moet donderen als iets je niet bevalt.
Dan heb je het nog lang volgehouden met hem.
volgens mij vulde ze dat voor hem in hoor
"ik weet wel welk antwoord ik kan verwachten als ik dat zeg" oid
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71652818
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Nope. Daarna verklaarde ze, dat hij dat al meermalen had gezegd tijdens discussies.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:13:17 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71652845
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef Jumparound het volgende:

quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef krengetje het volgende:

Dat heeft hij al meerdere keren gezegd..
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:19:24 #181
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71653011
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:02 schreef krengetje het volgende:

[..]

Als iemand constant tegen je zegt dattie zo moe is dan probeer ik het niet eens meer..
Voeg me ff toe op msn anders dushii.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_71653028
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Hier nog een.
Wil het ook wel graag weten.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:22:44 #183
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71653105
quote:

[..]

ik denk op zijn iniatief
en ergens hoop ik dat ook, maar dat zal wel komen door mij aversie tegen 20 jarige meisjes die niet weten wat ze willen
Ecosia
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:24:41 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71653146
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef Jumparound het volgende:

ik denk op zijn iniatief
en ergens hoop ik dat ook, maar dat zal wel komen door mij aversie tegen 20 jarige meisjes die niet weten wat ze willen
Dat is toch inherent aan 20-jarige meisjes? Ik wist toentertijd ook niet wat ik wilde. Come to think of it, dat weet ik 20 jaar later nog steeds niet .
pi_71653579
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:19 schreef Danny_Ramone het volgende:

[..]

Voeg me ff toe op msn anders dushii.
Volgens mij heeft ze niet zoveel behoefte aan nog zo'm lamlul..
Shine bright like a diamond.
pi_71654873
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef June. het volgende:

[..]

Deze is eerder het tegenovergestelde. Deze wil alleen maar sex en verder niets. Misschien ook weer verfrissend.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:34:49 #187
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71655009
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is toch inherent aan 20-jarige meisjes? Ik wist toentertijd ook niet wat ik wilde. Come to think of it, dat weet ik 20 jaar later nog steeds niet .
Tja, dat zal wel
Ecosia
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:35:18 #188
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71655024
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:41 schreef June. het volgende:

[..]

Seriously?
Ecosia
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:44:58 #189
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_71656783
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Deze is eerder het tegenovergestelde. Deze wil alleen maar sex en verder niets. Misschien ook weer verfrissend.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_71827984
quote:

[..]

Mijn initatief...
pi_71829721
Al spijt?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:46:51 #192
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_71845686
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef getl0st het volgende:
Je hebt hem er toch niet bij nodig om te gaan stappen? Of op vakantie te gaan..
Tuurlijk is het leuker, maar je maakt je eigen geluk!

Verder is je vriend een luie zak, of je daarmee de rest van je leven wil delen, kan je het best zelf bepalen.
helemaal mee eens
Conformists will be cast away by the tide of history
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:49:50 #193
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_71845754
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef krengetje het volgende:

[..]

Mijn initatief...
Ik denk dat je de goeie keuze hebt gemaakt. Sterkte ermee
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_71846139
ik haakte af toen ik las dat je "konden" in plaats van het correcte "kenden" gebruikte. KENDEN!!!

ik zou zeggen ga meer met vrienden/vriendinnen doen, ofzo.

edit: oh je bent al uit elkaar. oh well, wat ik zeg is nog steeds van toepassing
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:30:04 #195
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_71846805
Leest iedereen hier nou overheen?
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef krengetje het volgende:
Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?
Hij doet dus wel dingen met vrienden, is dus wel degelijk ondernemend, alleen niet met jou? Lees ik dat goed?

Misschien liggen jullie interesses wat dat betreft te ver uit elkaar? Misschien vind hij jou ook wel saai; juist omdat je alleen maar dingen met zijn tweeën wil doen? Ik roep maar wat hoor..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_71847480
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:30 schreef AgLarrr het volgende:
Leest iedereen hier nou overheen?
[..]

Hij doet dus wel dingen met vrienden, is dus wel degelijk ondernemend, alleen niet met jou? Lees ik dat goed?

Misschien liggen jullie interesses wat dat betreft te ver uit elkaar? Misschien vind hij jou ook wel saai; juist omdat je alleen maar dingen met zijn tweeën wil doen? Ik roep maar wat hoor..
Hoe dan ook de juiste beslissing om uit elkaar te gaan. TS zal nu wel hard aan het zuipen zijn met een grote groep gezellige mannen.
Ja, ik generaliseer.
pi_71848227
Je hebt er goed aan gedaan, Krengetje!
Het is zeker even een tijdje moeilijk, maar je zult er echt van opleven.
Hartstikke okee dat je voor jezelf gekozen hebt!

Sterkte!!
 FR
pi_71848289
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef StanS het volgende:
Ik zeg, ga stappen met vriendinnen...
Als hij merkt dat jij veel meer plezier hebt, wil 'ie vast zelf ook een keer mee...

Denk ik...

StanS.
Klinkt interessant, met een groep dames op stap
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 augustus 2009 @ 14:36:52 #199
163650 Greys
pi_71848809
TS, doe eens een update!
Hoe gaat het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71849179
Vroeg verkering krijgen kan prima, alleen moet je er wel rekening mee houden dat iemand van z`n 18 tot zijn 28 behoorlijk wat veranderingen meemaakt. Op je 18 kun je er lekker op los leven en boeit het niet hoe laat je uit je nest komt. Als je een fatsoenlijke baan hebt is dat lastiger.

Ik ga bijvoorbeeld heel regelmatig stappen met mijn vriendin en hebben eigenlijk elke avond in het weekend vrienden over de vloer of wij zijn zelf pleite. Samen TV kijken wordt hem gewoon niet. Sowieso TV kijken... .
Daarnaast kennen we ook zat vrienden die na hun 23e hun huis niet meer uitkomen in het weekend. Als ze dat beiden leuk vinden is dat natuurlijk prima, moeten ze zelf weten.

Maar als de ene wel de deur uit wil en de ander niet, moet je er gewoon mee kappen. Zeker als je nog maar 22 bent, dan heb je nog een heel leven voor je. Goede beslissing dus.
pi_71849315
Als ie steeds zegt dat ie moe is, heb je em toen is verteld dat ie naar de dokter moest? Want das niet gezond..
pi_71849802
Prima beslissing meid.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71850504
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klinkt interessant, met een groep dames op stap
Klinkt leuker dan het is, trust me...
Ja, ik generaliseer.
pi_72171031
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
TS, doe eens een update!
Hoe gaat het?
Hier mijn update.

Ik ben blij dat ik dit toch heb gedaan.. Heb het wel nog even moeilijk gehad maar ik geniet nu van mijn vrijheid.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:29:53 #205
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_72171090
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef krengetje het volgende:

[..]

Hier mijn update.

Ik ben blij dat ik dit toch heb gedaan.. Heb het wel nog even moeilijk gehad maar ik geniet nu van mijn vrijheid.
er gaat weinig boven vrijheid
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:12:41 #206
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72174253
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef krengetje het volgende:

[..]

Hier mijn update.

nu lijkt het mij wel leuk om eens met jou te gaan stappen!
A man's got to do what a man's got to do
pi_72225560
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Olle. het volgende:

[..]

pi_72225845
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Olle. het volgende:

[..]

Ja mij ook wel!
pi_72230298
why?
pi_72230412
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef krengetje het volgende:
why?
Omdat ze je niet hoeven op te pompen voor gebruik. Ze hopen op wat variatie in hun seksleven schat ik.
pi_72230493
Mmm ok... zielig
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:41:51 #212
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72231251
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat ze je niet hoeven op te pompen voor gebruik. Ze hopen op wat variatie in hun seksleven schat ik.
moest even heel hard lachen
maar ik bedoel het oprecht!

gezelligheid gezelligheid gezelligheid!
A man's got to do what a man's got to do
pi_72231386
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef krengetje het volgende:
Mmm ok... zielig
Haha en jij gelooft dat ventje
pi_72236298
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Olle. het volgende:

Niks is uitgesloten natuurlijk. Maar meisje dat net vrijgezel is krijgt dan weer de uitnodigingen om te gaan stappen. Niks mis mee natuurlijk, ik vraag me alleen af of degenen die het net hebben uitgemaakt met hun vriendin ook zulke spontane aanbiedingen krijgen.
pi_72238206
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef danny91184 het volgende:
Als ie steeds zegt dat ie moe is, heb je em toen is verteld dat ie naar de dokter moest? Want das niet gezond..
Hier moest ik dus ook meteen aan denken.

En bovendien vind ik het ook niet heel vreemd dat hij wel met de vriendengroep weggaat als hij moe is, maar niet met jou alleen. Het kost veel meer energie om 1-op-1 met iemand weg te gaan, vooral als dit een vrouw is. Hij wilde blijkbaar wel met je op de bank hangen of film kijken, dus aan jou lag het dan niet, lijkt mij.

Maargoed, heeft geen zin meer, jullie zijn toch al uit elkaar.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:20:27 #216
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72245074
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Olle. het volgende:

[..]

Yeah right! Als TS een vent was had je hetzelfde geschreven.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Haha en jij gelooft dat ventje
Yeah right, want als TS een vent was had jij ook hetzelfde geschreven.

Waar zijn jullie in de lopende topics van dumpers/gedumpten zonder tieten?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_76242599
Even een update!!

Wil iedereen even bedanken voor de adviezen.

Ben nu al weer een paar maanden vrijgezel en ik moet zeggen dat het me prima bevald.
Heb lekker mn eigen huisje nu enzo. Had die keuze veel eerder moeten maken.. maarja.. acheraf hé
pi_76242748
Feli meid.
pi_76242801
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef krengetje het volgende:
Even een update!!

Wil iedereen even bedanken voor de adviezen.

Ben nu al weer een paar maanden vrijgezel en ik moet zeggen dat het me prima bevald.
Heb lekker mn eigen huisje nu enzo. Had die keuze veel eerder moeten maken.. maarja.. acheraf hé
Good for you
pi_76242828
17 jaar en dan gaan samenwonen. Hoe komt het toch.
  woensdag 30 december 2009 @ 22:51:50 #221
52191 DABAMaster