Klinkt leuker dan het is, trust me...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klinkt interessant, met een groep dames op stap
Hier mijn update.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
TS, doe eens een update!
Hoe gaat het?
er gaat weinig boven vrijheidquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hier mijn update.
Ik ben blij dat ik dit toch heb gedaan.. Heb het wel nog even moeilijk gehad maar ik geniet nu van mijn vrijheid.
nu lijkt het mij wel leuk om eens met jou te gaan stappen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hier mijn update.
Ik ben blij dat ik dit toch heb gedaan.. Heb het wel nog even moeilijk gehad maar ik geniet nu van mijn vrijheid.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
nu lijkt het mij wel leuk om eens met jou te gaan stappen!
Ja mij ook wel!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
nu lijkt het mij wel leuk om eens met jou te gaan stappen!
Omdat ze je niet hoeven op te pompen voor gebruik. Ze hopen op wat variatie in hun seksleven schat ik.quote:
moest even heel hard lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat ze je niet hoeven op te pompen voor gebruik. Ze hopen op wat variatie in hun seksleven schat ik.
Haha en jij gelooft dat ventjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef krengetje het volgende:
Mmm ok... zielig
Niks is uitgesloten natuurlijk. Maar meisje dat net vrijgezel is krijgt dan weer de uitnodigingen om te gaan stappen. Niks mis mee natuurlijk, ik vraag me alleen af of degenen die het net hebben uitgemaakt met hun vriendin ook zulke spontane aanbiedingen krijgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Olle. het volgende:
moest even heel hard lachen
maar ik bedoel het oprecht!
gezelligheid gezelligheid gezelligheid!
Hier moest ik dus ook meteen aan denken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef danny91184 het volgende:
Als ie steeds zegt dat ie moe is, heb je em toen is verteld dat ie naar de dokter moest? Want das niet gezond..
Yeah right! Als TS een vent was had je hetzelfde geschreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
moest even heel hard lachen
maar ik bedoel het oprecht!
gezelligheid gezelligheid gezelligheid!
Yeah right, want als TS een vent was had jij ook hetzelfde geschreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha en jij gelooft dat ventje
Good for youquote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef krengetje het volgende:
Even een update!!
Wil iedereen even bedanken voor de adviezen.
Ben nu al weer een paar maanden vrijgezel en ik moet zeggen dat het me prima bevald.
Heb lekker mn eigen huisje nu enzo. Had die keuze veel eerder moeten maken.. maarja.. acheraf hé
was 19quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef HenkieVdV het volgende:
17 jaar en dan gaan samenwonen.Hoe komt het toch.
Owh sorry verkeerd gelezen.quote:
Heb het je al vergeven hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh sorry verkeerd gelezen.Maar ik heb het topic verder niet gelezen maar ik denk dat jullie levens erg uit elkaar aan het groeien zijn. Dus wellicht is het beter om voor jezelf te kiezen en verder te gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |