Wat is er tegenwoordig mis met, eerst uitmaken en dan eventueel een ander zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef doos05 het volgende:
[..]
Het is ook niet handig om dan al samen te gaan wonen.. je kunt elkaar beter eerst even beter leren kennen.. Ik heb een vriendin die had ook drie jaar verkering of nog langer zelfsen die jongen was ook een luie bankhanger, ze zaten elk weekend en elke avond samen naast elkaar op de bank voor de tv. Zij wilde stappen en leuke dingen doen, hij niet. Uiteindelijk kwam ze iemand anders tegen en heeft ze het uitgemaakt, ze heeft er geen spijt van en doet nu veel meer leuke dingen.
Je had beter een relatie kunnen starten met je leraar Nederlands.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.
Smaken verschillen. Je hoeft je minachting voor het bankhangen niet te benadrukken door dequote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef doos05 het volgende:
Moet je je eens indenken hoe je het eruit zou zien als je nog 3 jaar bij hem blijft.. Is het dan nog altijd bankhangen?
Ze zijn niet graag alleen?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig mis met, eerst uitmaken en dan eventueel een ander zoeken.
tsjah.. idd het lijkt wel of iedereen eerst een ander zoekt en het dan pas uitmaakt... heb ik zelf trouwens ook gedaanquote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig mis met, eerst uitmaken en dan eventueel een ander zoeken.
Ok, dan ga je ook zoiets meemaken ooit in de toekomst, maar wanneer, wie weet.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef doos05 het volgende:
[..]
tsjah.. idd het lijkt wel of iedereen eerst een ander zoekt en het dan pas uitmaakt... heb ik zelf trouwens ook gedaan
you never now;) ach hij was zelf ook niet zo trouw meer...quote:Op maandag 27 juli 2009 20:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok, dan ga je ook zoiets meemaken ooit in de toekomst, maar wanneer, wie weet.
in dat geval heeft de karma inderdaad geen nut meer en zal het ook niet toeslaan.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:22 schreef doos05 het volgende:
[..]
you never now;) ach hij was zelf ook niet zo trouw meer...
gelukkig maar een hele opluchting;)quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
in dat geval heeft de karma inderdaad geen nut meer en zal het ook niet toeslaan.
Hey, ze zijn ontzettend zelfstandig, maar ze moeten er niet aan denken dat ze ook maar een week alleen zijn he!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, ze zijn ontzettend zelfstandig, maar ze moeten er niet aan denken dat ze ook maar een week alleen zijn he!
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:06 schreef starla het volgende:
[..]
Je had beter een relatie kunnen starten met je leraar Nederlands.
Waarom? Ben je bang om een poosje alleen te zijn?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:16 schreef doos05 het volgende:
[..]
tsjah.. idd het lijkt wel of iedereen eerst een ander zoekt en het dan pas uitmaakt... heb ik zelf trouwens ook gedaan
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Armageddon het volgende:
Ga maar uit elkaar, dat is het beste. Ga eerst zelf eens leven voordat je weer aan een relatie gaat beginnen.
Nee dat was het niet maar ik wilde het niet uitmaken omdat ik hoopte dat het beter zou gaan tussen mijn ex en mij maar dat ging het niet en toen kwam ik die andere tegen en toen had ik zoiets van niet naar die ander kijken maar het was al te laat.. dus toen heb ik het maar uitgemaakt en ben met die andere iets begonnenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Ben je bang om een poosje alleen te zijn?
En het lijkt er dan heel veel op dat je het spreekwoord: 'Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt' in praktijk brengt.
Ik neem toch aan dat ze hem na 3 jaar wel kent en dat dit de reactie zal zijn die ze verwacht na al die ervaring.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.
Eigenlijk dit...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef l3laster het volgende:
pff op je 20e al burgelijk willen doen... dan ben je niet lekker in je hoofd....
op je 20e hoor je in de kroeg te hangen, naar decibel te gaan en gewoon lol hebben niet bank hangen
Ben jij niet die maagd die redelijk wat topics liep te vervuilen met z'n "ik heb nog nooit geneukt issue's"?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kom naar purmerend, dan neuk ik je wel. krijg je een rondleiding door heel de straat snachts.
Dan kan je er weer tegenaan..
Op je 20ste hoor je je iedere avond te laten verwennen door meerdere grootgeschapen mannen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:52 schreef RRGJL het volgende:
'Op je 20ste hoor je ...... *vul in*' vind ik overigens ook weer onzin. Je moet vooral doen waar je je lekker bij voelt. In een relatie moet daarin echter wel enige overeenstemming zijn anders werkt het gewoon niet.
Dat heeft hij al meerdere keren gezegd..quote:Op maandag 27 juli 2009 17:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |