abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 16:02:34 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71368119
quote:
Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die heb ik 10 jaar geleden al uit het raam gesmeten .
eierstokken verwijderd?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71368142
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.

Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
You dream it, I live it.
pi_71368319
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

gewoon geen relatie nemen als je wilt genieten van je leven. Kun je ook ongestoord erop los feesten, weggaan en flirten.
Eens. Je vriend gaat vermoedelijk toch niet meer veranderen. Jullie passen dus gewoon niet bij elkaar.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:11:33 #104
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_71368399
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Eens. Je vriend gaat vermoedelijk toch niet meer veranderen. Jullie passen dus gewoon niet bij elkaar.
Oneens. Je zou dan toch zeggen dat je daar in 3 jaar tijd wel eerder achter komt.
pi_71368432
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, al was daar 1 partij student en de ander werkend, om de verschillen nog wat groter te maken.

1 ding: geef hem die laatste waarschuwing dat er aan de relatie gewerkt moet worden omdat je er anders geen zin meer in hebt. Na 3 jaar heeft hij dat wel verdiend. Als hij echt "rot op" zegt is de keuze snel gemaakt, maar je weet niet hoe hij er echt over denkt. Misschien zit hij er ook wel mee, maar zegt hij het niet. Tenzij voor jou het besluit al vast staat vind ik niet dat je de beslissing nu eenzijdig kan nemen.

Dat gezegd hebbende: ik geef het 2 maanden. Uit zo'n diep dal (broer/zus) opkrabbelen lukt maar weinig stelletjes.

Succes.
Ja, ik generaliseer.
  maandag 27 juli 2009 @ 16:13:33 #106
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71368462
Het stíkt echt van dit soort te-jong-samen-gaan-wonen-nu-problemen/sleur/communicatiestoring/vreemdgaan-topics trouwens de laatste tijd.
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71368480
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef Spittie het volgende:

[..]

Oneens. Je zou dan toch zeggen dat je daar in 3 jaar tijd wel eerder achter komt.
Volgens mij hebben ze er al langer last van. TS handelde het alleen; nu is ze het zat.
pi_71368603
Nah meissie als het nodig is mag je altijd bij mij komen wonen hoor .

Plek zat hiero thuis dus kommaar.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  maandag 27 juli 2009 @ 17:09:07 #109
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_71370085
Wat een saaie drol die vriend.

Dit heeft echt niets met volwassen worden te maken. Zelfs mijn opa van 81 stelt zich actiever op. Heeft die jongen zelf geen leven? Of is op de bank hangen zijn enige vrijetijdsbesteding?

Ik zou een keer duidelijk zeggen dat je dat eeuwige gezanik over moe zijn beu bent. Vraag eens wanneer hij wel denkt zin te hebben om iets leuks te doen. Ik zou de druk eens flink opvoeren om hem uit zijn bank te schoppen.
pi_71370287
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Northside het volgende:
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, al was daar 1 partij student en de ander werkend, om de verschillen nog wat groter te maken.

1 ding: geef hem die laatste waarschuwing dat er aan de relatie gewerkt moet worden omdat je er anders geen zin meer in hebt. Na 3 jaar heeft hij dat wel verdiend. Als hij echt "rot op" zegt is de keuze snel gemaakt, maar je weet niet hoe hij er echt over denkt. Misschien zit hij er ook wel mee, maar zegt hij het niet. Tenzij voor jou het besluit al vast staat vind ik niet dat je de beslissing nu eenzijdig kan nemen.

Dat gezegd hebbende: ik geef het 2 maanden. Uit zo'n diep dal (broer/zus) opkrabbelen lukt maar weinig stelletjes.

Succes.
Wat is dat toch?? Dat heeft hij verdiend?? Sinds wanneer verdien je dingen in een relatie?

Het is geen klein meningsverschilletje. Of dat hij het dopje van de tandpastatube er niet opschroeft.............Het is gewoon een heel andere visie op hoe een leven er uit zou moeten zien. En zelfs al zit hij er mee. Maakt dat van hem een avonturier?? Past het niet dan past het niet.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:22:44 #111
19142 tslh
Never at ease.....
pi_71370486
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Dat was ook eerst mijn bedoeling, alleen probeer ik zulke gesprekken steeds uit te stellen.
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.

Aan de ene kant is dat natuurlijk wel het makkelijkst maar aan de andere kant.. ik heb wel 3 jaar lang samen met hem geleefd..

Volwassen worden = klote
Dan donder je maar op? Zegt hij dat echt? Schijnbaar heeft hij dus minder moeite met die 3 opgebouwde jaren dan jij. OF hij weet dat je het toch niet doet.

Ik vind het in elk geval van weinig respecte getuigen als hij zich zo opstelt. Hoe denk je dat je toekomst eruit ziet als dat zo doorgaat (afgezien van dat hij aan de bank vastgroeit).
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_71370896
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef tslh het volgende:

Dan donder je maar op? Zegt hij dat echt? Schijnbaar heeft hij dus minder moeite met die 3 opgebouwde jaren dan jij. OF hij weet dat je het toch niet doet.

Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.
Ja, ik generaliseer.
pi_71370976
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef conleche het volgende:

Wat is dat toch?? Dat heeft hij verdiend?? Sinds wanneer verdien je dingen in een relatie?

Het is geen klein meningsverschilletje. Of dat hij het dopje van de tandpastatube er niet opschroeft.............Het is gewoon een heel andere visie op hoe een leven er uit zou moeten zien. En zelfs al zit hij er mee. Maakt dat van hem een avonturier?? Past het niet dan past het niet.
Ik vind dat je na een lange intensieve periode samen bepaalde verplichtingen naar elkaar hebt. Zoals het bespreken van dit soort dingen, in plaats van alles opkroppen en dan op gegeven moment de bom laten barsten en opeens eenzijdig opzeggen. Ik denk niet dat hij doorheeft hoe kritiek de situatie is.

Dit dus alleen als ze nog twijfelt of ze met hem verder wil of niet. Als ze voor zichzelf al besloten heeft dat het afgelopen is valt er niets meer te bespreken. Maar dan had ze dat eerder moeten doen (als in een half jaar geleden, toen het begon te spelen).
Ja, ik generaliseer.
pi_71371123
Je zou natuurlijk ook gewoon tegen die slome kunnen zeggen dat je dat bankhangen zat bent en dat als er niks veranderd je de kuierlatten neemt. Geeft meestal meer resultaat dan hier op een forum rond te gaan hangen.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:49:50 #115
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71371157
quote:
Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef PatatFriet het volgende:
Het stíkt echt van dit soort te-jong-samen-gaan-wonen-nu-problemen/sleur/communicatiestoring/vreemdgaan-topics trouwens de laatste tijd.
zomerkriebels
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 27 juli 2009 @ 19:01:10 #116
263856 MEKSS
DOUREUHHH
pi_71372890
wat is er mis met bankhangen? vrij vergelijkbaar met computeren hoor
  maandag 27 juli 2009 @ 19:05:21 #117
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71372978
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef MEKSS het volgende:
vrij vergelijkbaar met computeren hoor
Daar is óók vanalles mis mee
pi_71373030
quote:
Daar is evenveel mee mis.

"Wat is er mis met een oud vrouwtje beroven? vrij vergelijkbaar met een winkel beroven hoor"
pi_71373089
quote:
Als je dat allebei leuk vindt is er niets mis mee. Het wordt pas een probleem als de één wel wil hangen en de ander er op uit wil.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:12:08 #120
263856 MEKSS
DOUREUHHH
pi_71373186
drama drama drama
Waar gaat het toch heen met Nederland? In het midden oosten zou een vrouw nooit over zoiets durven klagen.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:46:13 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71374287
Ik hoor dit trouwens meer over vrouwen. Mischien dat het nu aan het overslaan is naar mannen toe. Ik hoor dat vrouwen vnl. een huismus zijn. Meestal omdat ze een vrij drukke baan hebben (schooljuf ofzo, serieus dat is echt tijdrovend hoor ik), en in het weekend geen zin meer hebben om bier te drinken in de rock-kroeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 27-07-2009 19:52:59 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 27 juli 2009 @ 19:51:11 #122
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71374477
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?
Huh??
Da's wel een volkomen ander probleem, dan wat je in de OP schrijft.

Ik vond je OP wel een begrijpelijk probleem, maar ontevreden zijn en dan allerlei verschillende problemen op een onbegrijpelijke hoop gooien vind ik nou echt weer iets dommejongewijverigs.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:52:55 #123
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71374544
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoor dit trouwens meer over vrouwen. Mischien dat het nu aan het overslaan is naar mannen toe. Ik hoor dat vrouwen vnl. een huismus zijn. Meestal omdat ze een vrij drukke baan hebben (schooljuf ofzo, serieus dat is echt tijdrovend hoor ik), en in het weekend geen zin meer hebben om bier te drinken in de rock-kroeg.
Emancipatie van de vrouw en omgekeerde emancipatie van de man??

Of denken vrouwen van begin 20 alleen maar een enerverend te moeten leiden (en dat ook van hun partner te kunnen verwachten), en zitten ze over 10 jaar allemaal thuis met een burn-out omdat ze teveel hooi op hun vork namen?
pi_71374769
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef PatatFriet het volgende:

[..]

Emancipatie van de vrouw en omgekeerde emancipatie van de man??

Of denken vrouwen van begin 20 alleen maar een enerverend te moeten leiden (en dat ook van hun partner te kunnen verwachten), en zitten ze over 10 jaar allemaal thuis met een burn-out omdat ze teveel hooi op hun vork namen?
Ik denk het laatste. Tegenwoordig hoor je schijnbaar nergens meer bij als je niet (zo heel erg) van stappen en/of "reizen" houdt. Oja, en ook nog dat "eigen leven hebben". Oh wee als je dat niet hebt
pi_71374839
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.

Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
Het is ook niet handig om dan al samen te gaan wonen.. je kunt elkaar beter eerst even beter leren kennen.. Ik heb een vriendin die had ook drie jaar verkering of nog langer zelfs en die jongen was ook een luie bankhanger, ze zaten elk weekend en elke avond samen naast elkaar op de bank voor de tv. Zij wilde stappen en leuke dingen doen, hij niet. Uiteindelijk kwam ze iemand anders tegen en heeft ze het uitgemaakt, ze heeft er geen spijt van en doet nu veel meer leuke dingen.

Hiervoor had ik anderhalf jaar verkering, met een jongen die ook altijd hetzelfde deed en nooit iets leuks of anders wilde doen.. elk weekend een filmpje huren en dat elk weekend weer.. Ik heb het ook uitgemaakt en heb nu al bijna anderhalf jaar een relatie met een jongen die van dezelfde dingen houdt als mij en er ook graag opuit trekt

Maarja het is voor iedereen anders, maar ik zou het uitmaken... Moet je je eens indenken hoe je het eruit zou zien als je nog 3 jaar bij hem blijft.. Is het dan nog altijd bankhangen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')