eierstokken verwijderd?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik 10 jaar geleden al uit het raam gesmeten.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.
Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
Eens. Je vriend gaat vermoedelijk toch niet meer veranderen. Jullie passen dus gewoon niet bij elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gewoon geen relatie nemen als je wilt genieten van je leven. Kun je ook ongestoord erop los feesten, weggaan en flirten.
Oneens. Je zou dan toch zeggen dat je daar in 3 jaar tijd wel eerder achter komt.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Eens. Je vriend gaat vermoedelijk toch niet meer veranderen. Jullie passen dus gewoon niet bij elkaar.
Volgens mij hebben ze er al langer last van. TS handelde het alleen; nu is ze het zat.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:11 schreef Spittie het volgende:
[..]
Oneens. Je zou dan toch zeggen dat je daar in 3 jaar tijd wel eerder achter komt.
Wat is dat toch?? Dat heeft hij verdiend?? Sinds wanneer verdien je dingen in een relatie?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Northside het volgende:
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, al was daar 1 partij student en de ander werkend, om de verschillen nog wat groter te maken.
1 ding: geef hem die laatste waarschuwing dat er aan de relatie gewerkt moet worden omdat je er anders geen zin meer in hebt. Na 3 jaar heeft hij dat wel verdiend. Als hij echt "rot op" zegt is de keuze snel gemaakt, maar je weet niet hoe hij er echt over denkt. Misschien zit hij er ook wel mee, maar zegt hij het niet. Tenzij voor jou het besluit al vast staat vind ik niet dat je de beslissing nu eenzijdig kan nemen.
Dat gezegd hebbende: ik geef het 2 maanden. Uit zo'n diep dal (broer/zus) opkrabbelen lukt maar weinig stelletjes.
Succes.
Dan donder je maar op? Zegt hij dat echt? Schijnbaar heeft hij dus minder moeite met die 3 opgebouwde jaren dan jij. OF hij weet dat je het toch niet doet.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef krengetje het volgende:
Dat was ook eerst mijn bedoeling, alleen probeer ik zulke gesprekken steeds uit te stellen.
Als ik hem dat zo zou zeggen dan weet ik zeker dat ik als antwoord krijg: 'als het je niet bevalt dan donder je maar op'.
Aan de ene kant is dat natuurlijk wel het makkelijkst maar aan de andere kant.. ik heb wel 3 jaar lang samen met hem geleefd..
Volwassen worden = klote
Zij DENKT dat hij dat zou zeggen, hij HEEFT het niet gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef tslh het volgende:
Dan donder je maar op? Zegt hij dat echt? Schijnbaar heeft hij dus minder moeite met die 3 opgebouwde jaren dan jij. OF hij weet dat je het toch niet doet.
Ik vind dat je na een lange intensieve periode samen bepaalde verplichtingen naar elkaar hebt. Zoals het bespreken van dit soort dingen, in plaats van alles opkroppen en dan op gegeven moment de bom laten barsten en opeens eenzijdig opzeggen. Ik denk niet dat hij doorheeft hoe kritiek de situatie is.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef conleche het volgende:
Wat is dat toch?? Dat heeft hij verdiend?? Sinds wanneer verdien je dingen in een relatie?
Het is geen klein meningsverschilletje. Of dat hij het dopje van de tandpastatube er niet opschroeft.............Het is gewoon een heel andere visie op hoe een leven er uit zou moeten zien. En zelfs al zit hij er mee. Maakt dat van hem een avonturier?? Past het niet dan past het niet.
zomerkriebelsquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef PatatFriet het volgende:
Het stíkt echt van dit soort te-jong-samen-gaan-wonen-nu-problemen/sleur/communicatiestoring/vreemdgaan-topics trouwens de laatste tijd.
Daar is evenveel mee mis.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef MEKSS het volgende:
wat is er mis met bankhangen? vrij vergelijkbaar met computeren hoor
Als je dat allebei leuk vindt is er niets mis mee. Het wordt pas een probleem als de één wel wil hangen en de ander er op uit wil.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:01 schreef MEKSS het volgende:
wat is er mis met bankhangen? vrij vergelijkbaar met computeren hoor
Huh??quote:Op maandag 27 juli 2009 14:22 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te schamen.. Als hij wel alleen met vrienden iets wil gaan doen en niet alleen met mij dan is het toch normaal dat ik me ga afvragen of het allemaal wel goed zit in onze relatie?
Emancipatie van de vrouw en omgekeerde emancipatie van de man??quote:Op maandag 27 juli 2009 19:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik hoor dit trouwens meer over vrouwen. Mischien dat het nu aan het overslaan is naar mannen toe. Ik hoor dat vrouwen vnl. een huismus zijn. Meestal omdat ze een vrij drukke baan hebben (schooljuf ofzo, serieus dat is echt tijdrovend hoor ik), en in het weekend geen zin meer hebben om bier te drinken in de rock-kroeg.
Ik denk het laatste. Tegenwoordig hoor je schijnbaar nergens meer bij als je niet (zo heel erg) van stappen en/of "reizen" houdt. Oja, en ook nog dat "eigen leven hebben". Oh wee als je dat niet hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:52 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Emancipatie van de vrouw en omgekeerde emancipatie van de man??
Of denken vrouwen van begin 20 alleen maar een enerverend te moeten leiden (en dat ook van hun partner te kunnen verwachten), en zitten ze over 10 jaar allemaal thuis met een burn-out omdat ze teveel hooi op hun vork namen?
Het is ook niet handig om dan al samen te gaan wonen.. je kunt elkaar beter eerst even beter leren kennen.. Ik heb een vriendin die had ook drie jaar verkering of nog langer zelfsquote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 19e gaan samenwonen. We konden elkaar net een half jaar.
Ik heb al vaker aangekaart dat ik het veel leuker zou vinden als we eens een keer wat met z'n tweetjes zouden gaan doen in plaats van dat ik steeds alleen met vrienden leuke ga doen. Dan krijg ik altijd van die domme antwoorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |