Je kan mij niet vertellen dat dat soort auto's serieus bedoeld zijnquote:
bij elke auto denk je dat het niet nog erger kan. hoe verneuk je een auto. te lelijk voor woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VW Golf I Cabriolet 1.6 GLS 1979.
Zo dat is wel weer even genoeg, stond nog veel meer mislukt spul op die website maar dat bewaar ik voor later
Die wielen i.c.m. wielkastenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VW Golf I Cabriolet 1.6 GLS 1979.
Maakt niet uit, vet is die wagen wel om te zien.Of nie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gespot in Belgie op de E40 rond Brussel het was overigens een bulgaar of roemeen of zo ... ik denk dat het origineel een calibra of zo was maar dat is een pute gok
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vet is die wagen wel om te zien.Of nie?
Vind het ook wel wat op een Nissan 200SX lijken..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gespot in Belgie op de E40 rond Brussel het was overigens een bulgaar of roemeen of zo ... ik denk dat het origineel een calibra of zo was maar dat is een pute gok
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vet is die wagen wel om te zien.Of nie?
Gelukkig dat het geen 200sx isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:52 schreef Eddos het volgende:
[..]
Vind het ook wel wat op een Nissan 200SX lijken..
Maar geen ferrari idd
1989 Ford Probequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[..]
Gelukkig dat het geen 200sx is
Die is van een collega van mequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VW Golf IV 5d 2.0 Milestone 2001.
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, die grijze? Als ik hem nog een zie dan zal ik er eens een pic van makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef zentuin het volgende:
Ik zag vorige keer ergens een BMW coupé die zo verneukd was dat ik dacht dat het een opel calibra was die op een BMW wilde lijken.
Vooral de hand-geboetseerde motorkap met de nieren scheef aangebracht (binnenkant stak verder naar voren dan de buitenkant) en met een slecht afgevlakte "powerdome" erop geboetseerd, de foute "pimp my ride" velgen die zo veel te breed waren dat je de aanloop-sporen op de banden zag (!!) en de goedkope plastic achterlichten in de stijl van de lexus IS200 zorgden daarvoor.
Helaas was dat natuurlijk net op het moment dat ik zonder telefoon / fototoestel ergens heen was. Hij stond in ieder geval voor de gamma in Heerlen, misschien dat iemand die daar in de buurt woont de auto kent en eens foto's kan plaatsen?
Heel donkergrijs / donkerblauw, bijna lichtzwart...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:33 schreef ParaBID het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, die grijze? Als ik hem nog een zie dan zal ik er eens een pic van maken
Doet me meer denken aan een chev c6, de achterkant danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super toll en geil!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef Parkinson_XTC het volgende:
deze hoort hier misschien niet meteen, maar kon zo snel geen beter topic vinden
en om nou een nieuw topic te openen voor één quad...
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel tof!
Die vellingen zijn echt dik!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef invine het volgende:
Als je echt een leipe quad wilt, neem dan deze:
[ afbeelding ]
linkje
Die gele sedans zijn taxi's en die busjes zijn gewoon lijn bussen (een kleine soort er van)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:16 schreef Koepert het volgende:
Hey Turq.. Die busjes en gele sedans, zijn dat nou ook nog allemaal taxi's(die indruk wekt t bij wel)
quote:Dolmuş (Turks voor vol(gepakte bus)) is een belangrijke vorm van openbaar vervoer in de steden in Turkije. Het systeem bestaat uit kleine busjes die een vaste route rijden. Langs de route kan iedereen instappen door de hand op te steken. Er hoeft meestal niet lang gewacht te worden en de tarieven zijn laag. De Nederlandse betekenis van het woord 'Dolmuş' geeft al aan dat er meestal meer reizigers in het busje zitten dan wettelijk is toegestaan.
Kenmerkend voor deze vorm van vervoer is ook de betaalwijze: wie instapt, geeft het verschuldigde bedrag naar voren door en noemt zijn bestemming. Via een menselijke keten wordt geld en bestemming doorgeveven aan de chauffeur. Wisselgeld wordt op dezelfde manier ook weer naar achteren doorgegeven.
Ik was vorig jaar in Cairo daar rijden dus allemaal peugeots rond enzo van die hele oude en er zitten ook nog wel dafjes tussen allemaal vol met deuken en allemaal zwart-wit dat zijn dus allemaal taxi's maar echt 19 /20 van de auto's daar is taxiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:40 schreef FransDeens het volgende:
Mooi is dat in Turkije, Peugeot J9 busjes (staat ergens op een van de foto's) die hier echt een zeldzaamheid zijn, rijden daar nog gewoon als taxi's rond. Net als de Renault 12, hier allemaal van voor tot achter weg- en opgerot, daar rijden ze in grote getale rond.
En hij gaat maar 125.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:22 schreef Modus het volgende:
http://www.autoweek.nl/video/1477/Tuning-Ford-Ka
Ja door die velgenquote:
Kon jij geen betere nickname verzinnen? En verkapte spam op je sig vermelden..?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:35 schreef TR08 het volgende:
Kunnen ze in Turkije anders niet een merk "WTF" starten ofzo
die zie ik wel eens rijden.quote:
2% stratenmakers ferrari, 98% "kijk eens waar ik was"-post (+spam)quote:Op zondag 6 september 2009 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Skoda Favorit
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Tsjechië
Datum: 31 juli 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen tijdens mijn vakantie Eifel en Oost-Europa 2009
Moet je nu toch onderhand wel gewend zijn van alexquote:Op zondag 6 september 2009 22:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
2% stratenmakers ferrari, 98% "kijk eens waar ik was"-post (+spam)
Ok ... "Hopen dat de Google Crawler Bot al die linkjes naar mijn eigen site een beetje snel vind hier op FOK!"-post, dan.quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij is het geen geheim dat ik regelmatig in het oostblok zit?
Je hebt me doorquote:Op zondag 6 september 2009 22:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ok ... "Hopen dat de Google Crawler Bot al die linkjes naar mijn eigen site een beetje snel vind hier op FOK!"-post, dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff serieus, ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om te weten wat er op een foto staat, en waar en wanneer hij genomen is, geeft voor mij wat meerwaarde aan een plaatje.En de linkjes zijn primair bedoeld voor intern op BB, als iemand verder wil lezen. Maar ik ga mijn posts niet aanpassen als ik ze naar een ander forum kopieer.
![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt me door
Beetje background informatie kan nooit kwaad tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff serieus, ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om te weten wat er op een foto staat, en waar en wanneer hij genomen is, geeft voor mij wat meerwaarde aan een plaatje.En de linkjes zijn primair bedoeld voor intern op BB, als iemand verder wil lezen. Maar ik ga mijn posts niet aanpassen als ik ze naar een ander forum kopieer.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
10 en 20.000 is nogal een verschilquote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik maak tussen de 10. en 20.000 foto's per jaar, minder dan 1% dus. Bij de vrachtwagens zal het percentage wel meer dan 1% zijn denk ik...
Whaha mag dat welquote:
Wat me opvalt, je ziet tegenwoordig (gelukkig) steeds minder van dit volk rijden. Het lijkt alsof de The Fast and the Furious-hype met bijbehorende taartscheppen en stripings is overgewaaid. Zijn er meer mensen die dit idee hebben?quote:Op maandag 7 september 2009 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Honda Civic
Land van herkomst: Nederland
Datum: 31 augustus 2009
Bijzonderheden: foto genomen bij fotorit Regio Rijnmond
Dat idee heb ik niet echt. Ik woon langs een vrij drukke weg, en als ik 's avonds thuis ben is het echt niet normaal hoeveel auto's met van die herrie uitlaten voorbij komen rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:45 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Wat me opvalt, je ziet tegenwoordig (gelukkig) steeds minder van dit volk rijden. Het lijkt alsof de The Fast and the Furious-hype met bijbehorende taartscheppen en stripings is overgewaaid. Zijn er meer mensen die dit idee hebben?
1400 dollar nu, da's, wat? 22 euro of zo?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:41 schreef Darkomen het volgende:
WTFm en dan nog denken te kunnen verkopen
Zal ook lekker de bocht om gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
1400 dollar nu, da's, wat? 22 euro of zo?
Ohw wauw, dit auto is echt zwaar verneukt!! Alleen een grappige paintjobquote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Fiat Cinquecento
Eigenaar: de jongedame die op de achtergrond haar pincode intoetst
Wat denk je van de 'luchtinlaat' achter het portier?quote:Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ohw wauw, dit auto is echt zwaar verneukt!! Alleen een grappige paintjob![]()
als we van elke auto met verkeerde wieldoppen een post maken, dan zijn we zo bij deel 832
Volgens mij is ook dat hele paneel idd "uitgebouwd"quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Wat denk je van de 'luchtinlaat' achter het portier?
Dit is toch zo'n "mooi" Grote Beurt-projectje? En die luchtinlaat is idd een geniaal stukje technologie...quote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Fiat Cinquecento
Eigenaar: de jongedame die op de achtergrond haar pincode intoetst
Renault is niet gaarquote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Pas259 het volgende:
Eerst kopen ze een gare auto (Opel, Renault) en dan investeren ze er nog duizenden euro's in ook.
Geweldig!
Want.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een vrij recente clio gereden.
Na 5 minuten had ik het wel weer gehad.
Yep, ook eentje op de neus.. past precies in de oorspronkelijke plaats v.d. opel logo..quote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef Sjaeck het volgende:
Hehe ik moet zeggen dat ik je Tofas-stickerset wel super vind. Zit er ook een logo op de neus?
edit: met werkpaard bedoel je "enig daadwerkelijk werkend vervoersmiddel"?
Idd, ik keek die film toen in bios,ik dacht zo van: VET GRUWELIJK !\quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die I, Robot look-a-like
Simpel. Audi RS4.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef Darkomen het volgende:
Kudo's voor de gene die de orginele bovenstaande auto herkend
Ja, nu je het zegtquote:
Nee, bij deze:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef Darkomen het volgende:
op deze foto kan je het goed zien:
[ afbeelding ]
Valt opzich nog mee. Zeker vergeleken met die andere bakken in dit topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef x3ro het volgende:
N.A.V van het volgende topic Wie van PTA is het ultieme Petje? (Gouden Pet Verkiezing) toch maar even deze gepost
[ afbeelding ]
Dat doen ze omdat ze top- coureurs zijn, sjeweets...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Valt opzich nog mee. Zeker vergeleken met die andere bakken in dit topic.
Het enige wat ik nooit echt heb begrepen is waarom mensen een sticker met hun naam op een raam plakken...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Valt opzich nog mee. Zeker vergeleken met die andere bakken in dit topic.
Het enige wat ik nooit echt heb begrepen is waarom mensen een sticker met hun naam op een raam plakken...
Waar zijn de foto's?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Adsum het volgende:
Die Corsa van jou ziet er ook echt niet uit he, Turquaz. Logo's alweer eraf zag ik...
En niet zo ruig optrekken in de stad (Keulsepoort), redelijk kansloos in de auto
Vergeef me mijn wansmaak, maar dit vind ik echt heel vetquote:
top-coureurs op de openbare weg....quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef El-Snorro het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze top- coureurs zijn, sjeweets...
Ja, klopt.. auto is helemaal leeg gehaald incl. de logo's. Dit omdat ik vanmorge een kijker had voor de auto, maar hij bood te weinig dus heb ik hem de deur gewezen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Adsum het volgende:
Die Corsa van jou ziet er ook echt niet uit he, Turquaz. Logo's alweer eraf zag ik...
En niet zo ruig optrekken in de stad (Keulsepoort), redelijk kansloos in de auto
Hij bood -10 euro ofzo zeker. Vlot met het verkeer mee optrekken? Er was geen verkeer buiten de auto die wou gaan parkeren en waar jij quasi ruig voorbij 'scheurde'.quote:Op zondag 27 september 2009 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, klopt.. auto is helemaal leeg gehaald incl. de logo's. Dit omdat ik vanmorge een kijker had voor de auto, maar hij bood te weinig dus heb ik hem de deur gewezen..
En tja, ruig optrekken..? Tis gewoon vlot met het verkeer mee optrekken, ben alleen altijd het eerste weg
Goed het zal wel. Kan er me niet zo druk om maken eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehmm.. Ik reed redelijk rustig daar hoor, ik trok alleen even door in de 1 tot de begrenzer en daarna gewoon stationair laten uitrollen, voor de bocht nog in de 2 gezet, op de motor afgeremd en daarna weer in de 1 doorgetrokken.. ik voelde dat de auto te lui werdt ofzo.. (is dat een goed excuus..?)![]()
En waar rij jij in dan..?
Vergeet niet dat ik ook een 6 cilinder heb J0rrit. Ik rij de corsa omdat het zuiniger is en het is me werkpaard, ik sjouw er alles mee en speel er mee als een kind van 5 met lego.quote:Op zondag 27 september 2009 12:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Weinig kans dat het een mindere auto is vergeleken met je Corsa.
Durf je dat ook te zeggen als ik me beemer er bij betrek..?quote:Op zondag 27 september 2009 12:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Weinig kans dat het een mindere auto is vergeleken met je Corsa.
Dan gaan jullie aardig gelijk op. Maar mocht je daarmee naast elkaar bij het stoplicht staan, bevestig je alleen een bepaald stereotype idee in plaats van indruk maken op.......quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Durf je dat ook te zeggen als ik me beemer er bij betrek..?
quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Renault Twingo
Eigenaar: bekend
Datum: 27 september 2009
Ik vind het knap om zo`n twingo boos te laten kijken!! hahahaquote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat nou mini cooper velgen?quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we niet naast elkaar staan dan bij de stoplichten..? Wie heeft het er over racen..?quote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef j0rrit het volgende:
-
[..]
Dan gaan jullie aardig gelijk op. Maar mocht je daarmee naast elkaar bij het stoplicht staan, bevestig je alleen een bepaald stereotype idee in plaats van indruk maken op.......
Venlo is zo groot nog niet, dus die kans zit er wel in...quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mogen we niet naast elkaar staan dan bij de stoplichten..? Wie heeft het er over racen..?
Toch benieuwd hoe je dat doet ... een Turk in een afgetrapte auto "spotten".quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef Adsum het volgende:
[..]
Venlo is zo groot nog niet, dus die kans zit er wel in...
Ik heb je zo in korte tijd ook al 3x gespot
quote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef kevin20vt het volgende:
Dat is niet zo moeilijk, ik spot Turquaz ook minstens 3x per week...
Of je staat aan het stoplicht in je cabriootje, dakje open, naast een politieauto... Hoor je ineens: "Heej Kevin, wat vind je van m'n nieuwe front"
hehe staat Turquaz achter je
quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs ik heb Turquaz al twee keer gespot, en ik kom amper in Limburg
Iss het niet 4x? Meegerekend vanmorgen..?quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef Adsum het volgende:
[..]
Venlo is zo groot nog niet, dus die kans zit er wel in...
Ik heb je zo in korte tijd ook al 3x gespot
quote:Op zondag 27 september 2009 22:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe je dat doet ... een Turk in een afgetrapte auto "spotten".
No offence, Turqie
de eerste keer dat ik je zag was je op de fiets, tweede keer heb ik je überhaupt niet gezien maar jijmij, en zat je schattig naast je moeder op de bijrijdersstoel van een gare Nissan alsik het me goed herinnerquote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Niet dat je ff toetert.. ofzo..
Ahzoo.. ja toen had ik geen rijbewijsquote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik je zag was je op de fiets, tweede keer heb ik je überhaupt niet gezien maar jijmij, en zat je schattig naast je moeder op de bijrijdersstoel van een gare Nissan alsik het me goed herinner
quote:Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef Adsum het volgende:
Klopt Turq. Ik wou nog ff toeteren maar ik zat met de radio te pielen.
Wat ik zei; Venlo is klein
Nee, vind het geluid van me CAI wel vet eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef LockonStratos het volgende:
Stationair laten uitrollen
Jij kreeg je rijbewijs zeker bij een pakje boter
Dat is geen wannabe dat is verneuking!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Audi TT cabrio
Datum: 11 oktober 2009
Bijzonderheden: foto genomen met DiVa on tour
10 euro voor degene die er wimpertjes opplakt en er een foto van maakt.quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie wimpers regelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Volledig adres waarhij altijd staat is per PM te krijgen voor de wimperplakker.
Die heb je niet zelf gemaakt.. dat is niet leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:20 schreef wouter37 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Nederland kom je hiermee niet weg bij de RDW.. Vanwege z'n spiegeling mag het hier niet..quote:
Ik vond het nog best een leuke auto, totdat ik dit las:quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Suzuki Baleno
Datum: 8 november 2009
Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs; bouwjaar 1996; sinds 2003 van de huidige eigenaar
quote:Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs;
quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de lijkwagen die ik daar op de foto heb gezet toch meer 'ontopic'Qua evenement dan
Op dat spoiler na is dat een Strostek (ofzo) achterraam vervanger, soms staat het wel en soms is het lelijkquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Porsche 944
Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs
is nog altijd echter dan een franse onderdeel op een Duitser..quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zet er dan gewoon een Fuego raam ondersteboven in, past ook wel, maar niet zo'n fake ding.
Mijn aannemersradar begint te loeien! DAMN! Gouden kettinkjes die je op een km afstand al zietquote:
Waarbij de linker zo op t eerste gezicht nog niet eens een verkeerde auto is..quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Mijn aannemersradar begint te loeien! DAMN! Gouden kettinkjes die je op een km afstand al ziet![]()
staat volgens mij nergens dat je de foto's zelf gemaakt moet hebben maar goed dan post ik niet meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf gemaakt.. dat is niet leuk
Het achterraam van een 944 en een fuego is identiekquote:Op zondag 8 november 2009 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is nog altijd echter dan een franse onderdeel op een Duitser..
btw 944 heeft ook een bolle raam..?
Moet je ook naar gothic beurzen gaanquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
Zo'n Strosek 944 is verrekte zeldzaam, ik ken hem echt alleen maar plaatjes en jij spot er eentje in het echt en gooit hem dan als stratenmakersgebakje in dit topic, liefdeloos...
Ohw cool. da wist ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het achterraam van een 944 en een fuego is identiek
Die staat hier in de straat (kijk nu uit het raam en zie zijn autoquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Porsche 944
Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs
Beter dat soort spul dan die leasebakken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die staat hier in de straat (kijk nu uit het raam en zie zijn auto), Hij heeft nog een paar porsche's, antieke legerjeeps, roze busjes enzo
Die graflelijke dingen staan hier in de traat
Maak foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die staat hier in de straat (kijk nu uit het raam en zie zijn auto), Hij heeft nog een paar porsche's, antieke legerjeeps, roze busjes enzo
Die graflelijke dingen staan hier in de traat
Hij heeft toch ook sideskirts of zie ik dat verkeerdquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Mikkie het volgende:
Sowieso... doen een bodykit rondom of doe niks. Alleen zo'n belachelijke voorspoiler en vervolgens helemaal niks achterop, da's knullig.
Het is een Colt..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Velg had 1 maat groter gemoeten, en de band 2 maten smaller en platter, dan had dat net wat netter aangesloten. En dan had je meteen getrokken bandjes..
Tevens ruitenwisser verwijderen, antenne verwijderen, motorkap sproeiers eruit, klinken en knipperlichten uit de zijkant. cupspiegels met knipperlicht monteren (in kleur). Dat dakspoilertje weg.
En je hebt een mooi ogentje wagentje.. Zelfs dan nog is er genoeg aan te doen om het wat strakker te maken, maargoed dit is in 1 oogopslag al wat verbeterd kan worden
Je mist vermogen en je hebt zo'n lelijk bumpert kit er nog aan hangen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Velg had 1 maat groter gemoeten, en de band 2 maten smaller en platter, dan had dat net wat netter aangesloten. En dan had je meteen getrokken bandjes..
Tevens ruitenwisser verwijderen, antenne verwijderen, motorkap sproeiers eruit, klinken en knipperlichten uit de zijkant. cupspiegels met knipperlicht monteren (in kleur). Dat dakspoilertje weg.
En je hebt een mooi ogentje wagentje.. Zelfs dan nog is er genoeg aan te doen om het wat strakker te maken, maargoed dit is in 1 oogopslag al wat verbeterd kan worden
Jij vind dit soort dingen serieus mooi?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
he dit is het automeuxxxx forum nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Het ziet er echt niet uit, maar knap werk is het welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Modus het volgende:
Sodeju!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen die dit willen hebben vast en zeker een Anita als vrouw/vriendin incl. veel make-up!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit, maar knap werk is het wel
Wat heb je aan vermogen als je em extreem laag zou maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mist vermogen en je hebt zo'n lelijk bumpert kit er nog aan hangen.
He, daar zijn ze voor bumpers.. Ik persoonlijk niet.. Liever origineel en extreem laag.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he dit is het automeuxxxx forum niet
Ik hou van Origineel en plat op zn bek op de grond..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wat heb je aan vermogen als je em extreem laag zou maken?
Je kan dan toch nergens meer rijden, want alles gaat naar de kloten:P
*blij dat ik niet meer extreem laag rij
[..]
He, daar zijn ze voor bumpers.. Ik persoonlijk niet.. Liever origineel en extreem laag.
Persoonlijk had ik uberhaupt die hele auto al niet gekocht, maargoed als je er dan toch iets van moet maken, lijkt me dat de beste optie
Nee, dat zijn de viervoudige wenkbrauwen van de koplampenquote:Op zondag 17 januari 2010 09:58 schreef osmo het volgende:
Die 'luchtinlaten' op de motorkap staan verkeerd om?
Dat zie je goed, maar die staan niet in verhouding met de spoiler, dus dan is het nog niks, vind ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook sideskirts of zie ik dat verkeerd
Audi wintervelgenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo erg, maar die velgen
Ik zou nooit in zo'n auto rijden.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Golf3quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het was...
Die is echt "quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
Hier is vakwerk geleverd. http://link.marktplaats.nl/304749278
Ik verslikte me in mijn koffiequote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
Zoiets is toch verboden?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
306 gok ik..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het was...
Whahaha, geweldigquote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
Denk dat ie gestolen is door een medewerker van de VAG groep die 'm nu ritueel gaat verbranden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef error_404 het volgende:
Dat je van alle auto's die je kunt jatten, uitgerekend die jat ;')
nee, volgens mij zo`n klein oud suzuki ding met motor achterin... ff pics zoeken!quote:
Ze hebben het over deze auto: Stratenmakers Ferrari's #21; Live From Turkey! Tofas Powerrquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nee, volgens mij zo`n klein oud suzuki ding met motor achterin... ff pics zoeken!
De advertentie is ook de moeite waard.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
quote:Beschrijving
FANTASTISCH LEUKE SUZUKI AANGEBODEN;
REPLICA FERRARI F40 , MET EEN KNIPOOG !.
SUZUKI
GS 1000 GX DE LUXE
BOUWJAAR 1980
FERRARI ROOD
68.000 KM.
APK 08-2010.
2 JAAR AAN GEWERKT OM DIT RESULTAAT TE BEREIKEN !.
ZEER APPARTE EIGENBOUW EN WAARSCHIJNLIJK ENIGSTE OP DE AARDBOL !.
HEEL MOOI GEMAAKT ! BEGIN ER MAAR EENS AAN !
KONT , DEUREN EN VOORSCHERMEN VET VERBREED !
DIKKE VOORBUMPER.
F40 ACHTERVLEUGEL.
ACHTERKLEPJE VERVANGEN DOOR ZWART ACHTERPANEEL MET LUCHT INLATEN.
ACHTERRAAM KAN OPEN ZODAT JE BIJ DE MOTOR KAN.
FERRARI ACHTERLICHTEN.
DUBBELE UITLATEN.
KNN LUCHTFILTER.
ROOD / ZWART SPORTSTOELEN.
DASHBORD / DEURPANELEN ROOD.
SPORTSTUUR.
4 PUNTS ROLGORDELS.
SUNROOF.
ETC ................
SUPERMOOI GEMAAKT , GEEN PRUTSWERK !.
NET NIEUWE BOSCH ACCU , DUS START WEER DE HELE WINTER !
SUPER GAAF KARRETJE !
OOK SUPER VOOR DECORATIE EN OF EVENEMENTEN !
VOLLE GARANTIE OP HEEEEEEL VEEL BEKIJKS !
Dat lijkt net een speetoog chineesquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het was...
Heb even wat gegoogled en het is inderdaad een Golf. Met wat body van de Clio V6 etcquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat lijkt net een speetoog chinees
aan de achterramen te zien is het een golf 3
Dat zijn speciale lichtgewichtvelgenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt.. maar hij heeft wel weer 306 koplampen.. ofja wat er van over is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:32 schreef Nexie het volgende:
[..]
Heb even wat gegoogled en het is inderdaad een Golf. Met wat body van de Clio V6 etc
http://www.adc-tuning.com/nindex.php (Section club / les membres / Vincent)
Ze kunnen er daar allemaal wel wat van
Rij jij de laatste tijd rond in een rooie bak met grote PIONEER stickers?quote:
Tunebakken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ben geen kenner, maar lees vaak mee ter vermaak. Toen deze net voor mijn deur geparkeerd stond kon ik het niet laten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toegegeven, ik heb ze lelijker gezien, maar tunebakken
Paps autotjequote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Rij jij de laatste tijd rond in een rooie bak met grote PIONEER stickers?
Ja ga me ff terecht wijzen, ik geef toch aan dat ik er de ballen verstand van hebquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Tunebakken?
Dat soort gasten kunnen tunen niet eens betalen, dat heet styling.
Dit is tuning:
[ afbeelding ]
Las het deze weekquote:Op zondag 21 maart 2010 08:19 schreef Klonk het volgende:
Op de website van Autoweek: http://www.autoweek.nl/video/1783/Tuning-Opel-Tigra
Die skibox
Nieuw type? je kan ook overdrijven, dat is een oud model man..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:45 schreef Darkomen het volgende:
Absoluut geen 106 maar een nieuw type civic.
Nog steeds lelijk, dat wel.
60.000 euroquote:Op zondag 21 maart 2010 08:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Las het deze weekWel een Calibra-blok in zijn Tigra met 280 PK... maar de rest
Aan een Opelquote:
Kan iemand een printscreen dumpen? dat filmpie werkt niet..quote:Op zondag 21 maart 2010 08:19 schreef Klonk het volgende:
Op de website van Autoweek: http://www.autoweek.nl/video/1783/Tuning-Opel-Tigra
Die skibox
iddquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan iemand een printscreen dumpen? dat filmpie werkt niet..
Genoeg ruimte op en in de vorige auto van paps..:quote:Op zondag 21 maart 2010 16:16 schreef Klonk het volgende:
Maar zo´n skibox op het dak is niets voor jou Turq ?, kun je om de straat een nieuwe set wielen steken ofzo
Toch zie ik ook wel eens gedrochten van auto's rijden met VR6 Kompressors en dergelijke.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Tunebakken?
Dat soort gasten kunnen tunen niet eens betalen, dat heet styling.
Dit is tuning:
[ afbeelding ]
De eerste is een 205 cabrio, de 2e lijkt een corsa A aan de deuren te zien en volgens mij is de derde een renault 5quote:Op zondag 21 maart 2010 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Normaal gesproken herken ik direct een auto, maar deze zijn zoooo erg fcked up..
Iemand die weet welke auto's dit zijn?
Eerst heeft 3 serie nieren met gaas, M3 look spiegels, Bora koplampen en EVO-look Motorkap.
Tweede heb ik geen woorden voor.
Derde is een 205?
Eerste ben ik met je eens...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:46 schreef Nnelis het volgende:
[..]
De eerste is een 205 cabrio, de 2e lijkt een corsa A aan de deuren te zien en volgens mij is de derde een renault 5
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan iemand een printscreen dumpen? dat filmpie werkt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |