Hij heeft toch ook sideskirts of zie ik dat verkeerdquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Mikkie het volgende:
Sowieso... doen een bodykit rondom of doe niks. Alleen zo'n belachelijke voorspoiler en vervolgens helemaal niks achterop, da's knullig.
Het is een Colt..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Velg had 1 maat groter gemoeten, en de band 2 maten smaller en platter, dan had dat net wat netter aangesloten. En dan had je meteen getrokken bandjes..
Tevens ruitenwisser verwijderen, antenne verwijderen, motorkap sproeiers eruit, klinken en knipperlichten uit de zijkant. cupspiegels met knipperlicht monteren (in kleur). Dat dakspoilertje weg.
En je hebt een mooi ogentje wagentje.. Zelfs dan nog is er genoeg aan te doen om het wat strakker te maken, maargoed dit is in 1 oogopslag al wat verbeterd kan worden
Je mist vermogen en je hebt zo'n lelijk bumpert kit er nog aan hangen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Velg had 1 maat groter gemoeten, en de band 2 maten smaller en platter, dan had dat net wat netter aangesloten. En dan had je meteen getrokken bandjes..
Tevens ruitenwisser verwijderen, antenne verwijderen, motorkap sproeiers eruit, klinken en knipperlichten uit de zijkant. cupspiegels met knipperlicht monteren (in kleur). Dat dakspoilertje weg.
En je hebt een mooi ogentje wagentje.. Zelfs dan nog is er genoeg aan te doen om het wat strakker te maken, maargoed dit is in 1 oogopslag al wat verbeterd kan worden
Jij vind dit soort dingen serieus mooi?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
he dit is het automeuxxxx forum nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Het ziet er echt niet uit, maar knap werk is het welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Modus het volgende:
Sodeju!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen die dit willen hebben vast en zeker een Anita als vrouw/vriendin incl. veel make-up!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit, maar knap werk is het wel
Wat heb je aan vermogen als je em extreem laag zou maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mist vermogen en je hebt zo'n lelijk bumpert kit er nog aan hangen.
He, daar zijn ze voor bumpers.. Ik persoonlijk niet.. Liever origineel en extreem laag.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he dit is het automeuxxxx forum niet
Ik hou van Origineel en plat op zn bek op de grond..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wat heb je aan vermogen als je em extreem laag zou maken?
Je kan dan toch nergens meer rijden, want alles gaat naar de kloten:P
*blij dat ik niet meer extreem laag rij
[..]
He, daar zijn ze voor bumpers.. Ik persoonlijk niet.. Liever origineel en extreem laag.
Persoonlijk had ik uberhaupt die hele auto al niet gekocht, maargoed als je er dan toch iets van moet maken, lijkt me dat de beste optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |