Het is een Colt..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Velg had 1 maat groter gemoeten, en de band 2 maten smaller en platter, dan had dat net wat netter aangesloten. En dan had je meteen getrokken bandjes..
Tevens ruitenwisser verwijderen, antenne verwijderen, motorkap sproeiers eruit, klinken en knipperlichten uit de zijkant. cupspiegels met knipperlicht monteren (in kleur). Dat dakspoilertje weg.
En je hebt een mooi ogentje wagentje.. Zelfs dan nog is er genoeg aan te doen om het wat strakker te maken, maargoed dit is in 1 oogopslag al wat verbeterd kan worden
Je mist vermogen en je hebt zo'n lelijk bumpert kit er nog aan hangen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Velg had 1 maat groter gemoeten, en de band 2 maten smaller en platter, dan had dat net wat netter aangesloten. En dan had je meteen getrokken bandjes..
Tevens ruitenwisser verwijderen, antenne verwijderen, motorkap sproeiers eruit, klinken en knipperlichten uit de zijkant. cupspiegels met knipperlicht monteren (in kleur). Dat dakspoilertje weg.
En je hebt een mooi ogentje wagentje.. Zelfs dan nog is er genoeg aan te doen om het wat strakker te maken, maargoed dit is in 1 oogopslag al wat verbeterd kan worden
Jij vind dit soort dingen serieus mooi?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
he dit is het automeuxxxx forum nietquote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Het ziet er echt niet uit, maar knap werk is het welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Modus het volgende:
Sodeju!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen die dit willen hebben vast en zeker een Anita als vrouw/vriendin incl. veel make-up!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit, maar knap werk is het wel
Wat heb je aan vermogen als je em extreem laag zou maken?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je mist vermogen en je hebt zo'n lelijk bumpert kit er nog aan hangen.
He, daar zijn ze voor bumpers.. Ik persoonlijk niet.. Liever origineel en extreem laag.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he dit is het automeuxxxx forum niet
Ik hou van Origineel en plat op zn bek op de grond..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:00 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wat heb je aan vermogen als je em extreem laag zou maken?
Je kan dan toch nergens meer rijden, want alles gaat naar de kloten:P
*blij dat ik niet meer extreem laag rij
[..]
He, daar zijn ze voor bumpers.. Ik persoonlijk niet.. Liever origineel en extreem laag.
Persoonlijk had ik uberhaupt die hele auto al niet gekocht, maargoed als je er dan toch iets van moet maken, lijkt me dat de beste optie
Nee, dat zijn de viervoudige wenkbrauwen van de koplampenquote:Op zondag 17 januari 2010 09:58 schreef osmo het volgende:
Die 'luchtinlaten' op de motorkap staan verkeerd om?
Dat zie je goed, maar die staan niet in verhouding met de spoiler, dus dan is het nog niks, vind ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook sideskirts of zie ik dat verkeerd
Audi wintervelgenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo erg, maar die velgen
Ik zou nooit in zo'n auto rijden.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Golf3quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het was...
Die is echt "quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
Hier is vakwerk geleverd. http://link.marktplaats.nl/304749278
Ik verslikte me in mijn koffiequote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
Zoiets is toch verboden?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
306 gok ik..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het was...
Whahaha, geweldigquote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
Denk dat ie gestolen is door een medewerker van de VAG groep die 'm nu ritueel gaat verbranden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef error_404 het volgende:
Dat je van alle auto's die je kunt jatten, uitgerekend die jat ;')
nee, volgens mij zo`n klein oud suzuki ding met motor achterin... ff pics zoeken!quote:
Ze hebben het over deze auto: Stratenmakers Ferrari's #21; Live From Turkey! Tofas Powerrquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
nee, volgens mij zo`n klein oud suzuki ding met motor achterin... ff pics zoeken!
De advertentie is ook de moeite waard.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef tevebe het volgende:
quote:Beschrijving
FANTASTISCH LEUKE SUZUKI AANGEBODEN;
REPLICA FERRARI F40 , MET EEN KNIPOOG !.
SUZUKI
GS 1000 GX DE LUXE
BOUWJAAR 1980
FERRARI ROOD
68.000 KM.
APK 08-2010.
2 JAAR AAN GEWERKT OM DIT RESULTAAT TE BEREIKEN !.
ZEER APPARTE EIGENBOUW EN WAARSCHIJNLIJK ENIGSTE OP DE AARDBOL !.
HEEL MOOI GEMAAKT ! BEGIN ER MAAR EENS AAN !
KONT , DEUREN EN VOORSCHERMEN VET VERBREED !
DIKKE VOORBUMPER.
F40 ACHTERVLEUGEL.
ACHTERKLEPJE VERVANGEN DOOR ZWART ACHTERPANEEL MET LUCHT INLATEN.
ACHTERRAAM KAN OPEN ZODAT JE BIJ DE MOTOR KAN.
FERRARI ACHTERLICHTEN.
DUBBELE UITLATEN.
KNN LUCHTFILTER.
ROOD / ZWART SPORTSTOELEN.
DASHBORD / DEURPANELEN ROOD.
SPORTSTUUR.
4 PUNTS ROLGORDELS.
SUNROOF.
ETC ................
SUPERMOOI GEMAAKT , GEEN PRUTSWERK !.
NET NIEUWE BOSCH ACCU , DUS START WEER DE HELE WINTER !
SUPER GAAF KARRETJE !
OOK SUPER VOOR DECORATIE EN OF EVENEMENTEN !
VOLLE GARANTIE OP HEEEEEEL VEEL BEKIJKS !
Dat lijkt net een speetoog chineesquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat het was...
Heb even wat gegoogled en het is inderdaad een Golf. Met wat body van de Clio V6 etcquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat lijkt net een speetoog chinees
aan de achterramen te zien is het een golf 3
Dat zijn speciale lichtgewichtvelgenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt.. maar hij heeft wel weer 306 koplampen.. ofja wat er van over is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:32 schreef Nexie het volgende:
[..]
Heb even wat gegoogled en het is inderdaad een Golf. Met wat body van de Clio V6 etc
http://www.adc-tuning.com/nindex.php (Section club / les membres / Vincent)
Ze kunnen er daar allemaal wel wat van
Rij jij de laatste tijd rond in een rooie bak met grote PIONEER stickers?quote:
Tunebakken?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
ben geen kenner, maar lees vaak mee ter vermaak. Toen deze net voor mijn deur geparkeerd stond kon ik het niet laten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toegegeven, ik heb ze lelijker gezien, maar tunebakken
Paps autotjequote:Op zondag 21 februari 2010 22:16 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Rij jij de laatste tijd rond in een rooie bak met grote PIONEER stickers?
Ja ga me ff terecht wijzen, ik geef toch aan dat ik er de ballen verstand van hebquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Tunebakken?
Dat soort gasten kunnen tunen niet eens betalen, dat heet styling.
Dit is tuning:
[ afbeelding ]
Las het deze weekquote:Op zondag 21 maart 2010 08:19 schreef Klonk het volgende:
Op de website van Autoweek: http://www.autoweek.nl/video/1783/Tuning-Opel-Tigra
Die skibox
Nieuw type? je kan ook overdrijven, dat is een oud model man..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:45 schreef Darkomen het volgende:
Absoluut geen 106 maar een nieuw type civic.
Nog steeds lelijk, dat wel.
60.000 euroquote:Op zondag 21 maart 2010 08:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Las het deze weekWel een Calibra-blok in zijn Tigra met 280 PK... maar de rest
Aan een Opelquote:
Kan iemand een printscreen dumpen? dat filmpie werkt niet..quote:Op zondag 21 maart 2010 08:19 schreef Klonk het volgende:
Op de website van Autoweek: http://www.autoweek.nl/video/1783/Tuning-Opel-Tigra
Die skibox
iddquote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan iemand een printscreen dumpen? dat filmpie werkt niet..
Genoeg ruimte op en in de vorige auto van paps..:quote:Op zondag 21 maart 2010 16:16 schreef Klonk het volgende:
Maar zo´n skibox op het dak is niets voor jou Turq ?, kun je om de straat een nieuwe set wielen steken ofzo
Toch zie ik ook wel eens gedrochten van auto's rijden met VR6 Kompressors en dergelijke.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:43 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Tunebakken?
Dat soort gasten kunnen tunen niet eens betalen, dat heet styling.
Dit is tuning:
[ afbeelding ]
De eerste is een 205 cabrio, de 2e lijkt een corsa A aan de deuren te zien en volgens mij is de derde een renault 5quote:Op zondag 21 maart 2010 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Normaal gesproken herken ik direct een auto, maar deze zijn zoooo erg fcked up..
Iemand die weet welke auto's dit zijn?
Eerst heeft 3 serie nieren met gaas, M3 look spiegels, Bora koplampen en EVO-look Motorkap.
Tweede heb ik geen woorden voor.
Derde is een 205?
Eerste ben ik met je eens...quote:Op zondag 21 maart 2010 20:46 schreef Nnelis het volgende:
[..]
De eerste is een 205 cabrio, de 2e lijkt een corsa A aan de deuren te zien en volgens mij is de derde een renault 5
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan iemand een printscreen dumpen? dat filmpie werkt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |