Dit is toch zo'n "mooi" Grote Beurt-projectje? En die luchtinlaat is idd een geniaal stukje technologie...quote:Op maandag 14 september 2009 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Fiat Cinquecento
Eigenaar: de jongedame die op de achtergrond haar pincode intoetst
Land van herkomst: Nederland
Datum: 31 augustus 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij fotorit Regio Rijnmond
Renault is niet gaarquote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Pas259 het volgende:
Eerst kopen ze een gare auto (Opel, Renault) en dan investeren ze er nog duizenden euro's in ook.
Geweldig!
Want.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:48 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een vrij recente clio gereden.
Na 5 minuten had ik het wel weer gehad.
Yep, ook eentje op de neus.. past precies in de oorspronkelijke plaats v.d. opel logo..quote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef Sjaeck het volgende:
Hehe ik moet zeggen dat ik je Tofas-stickerset wel super vind. Zit er ook een logo op de neus?
edit: met werkpaard bedoel je "enig daadwerkelijk werkend vervoersmiddel"?
Idd, ik keek die film toen in bios,ik dacht zo van: VET GRUWELIJK !\quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die I, Robot look-a-like
Simpel. Audi RS4.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef Darkomen het volgende:
Kudo's voor de gene die de orginele bovenstaande auto herkend
Ja, nu je het zegtquote:
Nee, bij deze:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef Darkomen het volgende:
op deze foto kan je het goed zien:
[ afbeelding ]
Valt opzich nog mee. Zeker vergeleken met die andere bakken in dit topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef x3ro het volgende:
N.A.V van het volgende topic Wie van PTA is het ultieme Petje? (Gouden Pet Verkiezing) toch maar even deze gepost
[ afbeelding ]
Dat doen ze omdat ze top- coureurs zijn, sjeweets...quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Valt opzich nog mee. Zeker vergeleken met die andere bakken in dit topic.
Het enige wat ik nooit echt heb begrepen is waarom mensen een sticker met hun naam op een raam plakken...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Valt opzich nog mee. Zeker vergeleken met die andere bakken in dit topic.
Het enige wat ik nooit echt heb begrepen is waarom mensen een sticker met hun naam op een raam plakken...
Waar zijn de foto's?quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Adsum het volgende:
Die Corsa van jou ziet er ook echt niet uit he, Turquaz. Logo's alweer eraf zag ik...
En niet zo ruig optrekken in de stad (Keulsepoort), redelijk kansloos in de auto
Vergeef me mijn wansmaak, maar dit vind ik echt heel vetquote:
top-coureurs op de openbare weg....quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef El-Snorro het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze top- coureurs zijn, sjeweets...
Ja, klopt.. auto is helemaal leeg gehaald incl. de logo's. Dit omdat ik vanmorge een kijker had voor de auto, maar hij bood te weinig dus heb ik hem de deur gewezen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:22 schreef Adsum het volgende:
Die Corsa van jou ziet er ook echt niet uit he, Turquaz. Logo's alweer eraf zag ik...
En niet zo ruig optrekken in de stad (Keulsepoort), redelijk kansloos in de auto
Hij bood -10 euro ofzo zeker. Vlot met het verkeer mee optrekken? Er was geen verkeer buiten de auto die wou gaan parkeren en waar jij quasi ruig voorbij 'scheurde'.quote:Op zondag 27 september 2009 12:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja, klopt.. auto is helemaal leeg gehaald incl. de logo's. Dit omdat ik vanmorge een kijker had voor de auto, maar hij bood te weinig dus heb ik hem de deur gewezen..
En tja, ruig optrekken..? Tis gewoon vlot met het verkeer mee optrekken, ben alleen altijd het eerste weg
Goed het zal wel. Kan er me niet zo druk om maken eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehmm.. Ik reed redelijk rustig daar hoor, ik trok alleen even door in de 1 tot de begrenzer en daarna gewoon stationair laten uitrollen, voor de bocht nog in de 2 gezet, op de motor afgeremd en daarna weer in de 1 doorgetrokken.. ik voelde dat de auto te lui werdt ofzo.. (is dat een goed excuus..?)![]()
En waar rij jij in dan..?
Vergeet niet dat ik ook een 6 cilinder heb J0rrit. Ik rij de corsa omdat het zuiniger is en het is me werkpaard, ik sjouw er alles mee en speel er mee als een kind van 5 met lego.quote:Op zondag 27 september 2009 12:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Weinig kans dat het een mindere auto is vergeleken met je Corsa.
Durf je dat ook te zeggen als ik me beemer er bij betrek..?quote:Op zondag 27 september 2009 12:28 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Weinig kans dat het een mindere auto is vergeleken met je Corsa.
Dan gaan jullie aardig gelijk op. Maar mocht je daarmee naast elkaar bij het stoplicht staan, bevestig je alleen een bepaald stereotype idee in plaats van indruk maken op.......quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Durf je dat ook te zeggen als ik me beemer er bij betrek..?
quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Renault Twingo
Eigenaar: bekend
Datum: 27 september 2009
Ik vind het knap om zo`n twingo boos te laten kijken!! hahahaquote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat nou mini cooper velgen?quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen we niet naast elkaar staan dan bij de stoplichten..? Wie heeft het er over racen..?quote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef j0rrit het volgende:
-
[..]
Dan gaan jullie aardig gelijk op. Maar mocht je daarmee naast elkaar bij het stoplicht staan, bevestig je alleen een bepaald stereotype idee in plaats van indruk maken op.......
Venlo is zo groot nog niet, dus die kans zit er wel in...quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mogen we niet naast elkaar staan dan bij de stoplichten..? Wie heeft het er over racen..?
Toch benieuwd hoe je dat doet ... een Turk in een afgetrapte auto "spotten".quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef Adsum het volgende:
[..]
Venlo is zo groot nog niet, dus die kans zit er wel in...
Ik heb je zo in korte tijd ook al 3x gespot
quote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef kevin20vt het volgende:
Dat is niet zo moeilijk, ik spot Turquaz ook minstens 3x per week...
Of je staat aan het stoplicht in je cabriootje, dakje open, naast een politieauto... Hoor je ineens: "Heej Kevin, wat vind je van m'n nieuwe front"
hehe staat Turquaz achter je
quote:Op zondag 27 september 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs ik heb Turquaz al twee keer gespot, en ik kom amper in Limburg
Iss het niet 4x? Meegerekend vanmorgen..?quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef Adsum het volgende:
[..]
Venlo is zo groot nog niet, dus die kans zit er wel in...
Ik heb je zo in korte tijd ook al 3x gespot
quote:Op zondag 27 september 2009 22:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe je dat doet ... een Turk in een afgetrapte auto "spotten".
No offence, Turqie
de eerste keer dat ik je zag was je op de fiets, tweede keer heb ik je überhaupt niet gezien maar jijmij, en zat je schattig naast je moeder op de bijrijdersstoel van een gare Nissan alsik het me goed herinnerquote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Niet dat je ff toetert.. ofzo..
Ahzoo.. ja toen had ik geen rijbewijsquote:Op maandag 28 september 2009 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik je zag was je op de fiets, tweede keer heb ik je überhaupt niet gezien maar jijmij, en zat je schattig naast je moeder op de bijrijdersstoel van een gare Nissan alsik het me goed herinner
quote:Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef Adsum het volgende:
Klopt Turq. Ik wou nog ff toeteren maar ik zat met de radio te pielen.
Wat ik zei; Venlo is klein
Nee, vind het geluid van me CAI wel vet eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 september 2009 15:40 schreef LockonStratos het volgende:
Stationair laten uitrollen
Jij kreeg je rijbewijs zeker bij een pakje boter
Dat is geen wannabe dat is verneuking!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Audi TT cabrio
Eigenaar: onbekend
Datum: 11 oktober 2009
Bijzonderheden: foto genomen met DiVa on tour
10 euro voor degene die er wimpertjes opplakt en er een foto van maakt.quote:Op zondag 27 september 2009 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie wimpers regelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Volledig adres waarhij altijd staat is per PM te krijgen voor de wimperplakker.
Die heb je niet zelf gemaakt.. dat is niet leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:20 schreef wouter37 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Nederland kom je hiermee niet weg bij de RDW.. Vanwege z'n spiegeling mag het hier niet..quote:
Ik vond het nog best een leuke auto, totdat ik dit las:quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Suzuki Baleno
Datum: 8 november 2009
Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs; bouwjaar 1996; sinds 2003 van de huidige eigenaar
quote:Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs;
quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de lijkwagen die ik daar op de foto heb gezet toch meer 'ontopic'Qua evenement dan
Op dat spoiler na is dat een Strostek (ofzo) achterraam vervanger, soms staat het wel en soms is het lelijkquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Porsche 944
Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs
is nog altijd echter dan een franse onderdeel op een Duitser..quote:Op zondag 8 november 2009 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zet er dan gewoon een Fuego raam ondersteboven in, past ook wel, maar niet zo'n fake ding.
Mijn aannemersradar begint te loeien! DAMN! Gouden kettinkjes die je op een km afstand al zietquote:
Waarbij de linker zo op t eerste gezicht nog niet eens een verkeerde auto is..quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Mijn aannemersradar begint te loeien! DAMN! Gouden kettinkjes die je op een km afstand al ziet![]()
staat volgens mij nergens dat je de foto's zelf gemaakt moet hebben maar goed dan post ik niet meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf gemaakt.. dat is niet leuk
Het achterraam van een 944 en een fuego is identiekquote:Op zondag 8 november 2009 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is nog altijd echter dan een franse onderdeel op een Duitser..
btw 944 heeft ook een bolle raam..?
Moet je ook naar gothic beurzen gaanquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
Zo'n Strosek 944 is verrekte zeldzaam, ik ken hem echt alleen maar plaatjes en jij spot er eentje in het echt en gooit hem dan als stratenmakersgebakje in dit topic, liefdeloos...
Ohw cool. da wist ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het achterraam van een 944 en een fuego is identiek
Die staat hier in de straat (kijk nu uit het raam en zie zijn autoquote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Porsche 944
Bijzonderheden: foto genomen bij Gothic en Fantasy beurs
Beter dat soort spul dan die leasebakken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die staat hier in de straat (kijk nu uit het raam en zie zijn auto), Hij heeft nog een paar porsche's, antieke legerjeeps, roze busjes enzo
Die graflelijke dingen staan hier in de traat
Maak foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 08:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die staat hier in de straat (kijk nu uit het raam en zie zijn auto), Hij heeft nog een paar porsche's, antieke legerjeeps, roze busjes enzo
Die graflelijke dingen staan hier in de traat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |