Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vet is die wagen wel om te zien.Of nie?
Vind het ook wel wat op een Nissan 200SX lijken..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gespot in Belgie op de E40 rond Brussel het was overigens een bulgaar of roemeen of zo ... ik denk dat het origineel een calibra of zo was maar dat is een pute gok
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef fokkerspy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vet is die wagen wel om te zien.Of nie?
Gelukkig dat het geen 200sx isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:52 schreef Eddos het volgende:
[..]
Vind het ook wel wat op een Nissan 200SX lijken..
Maar geen ferrari idd
1989 Ford Probequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[..]
Gelukkig dat het geen 200sx is
Die is van een collega van mequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:13 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VW Golf IV 5d 2.0 Milestone 2001.
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, die grijze? Als ik hem nog een zie dan zal ik er eens een pic van makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:23 schreef zentuin het volgende:
Ik zag vorige keer ergens een BMW coupé die zo verneukd was dat ik dacht dat het een opel calibra was die op een BMW wilde lijken.
Vooral de hand-geboetseerde motorkap met de nieren scheef aangebracht (binnenkant stak verder naar voren dan de buitenkant) en met een slecht afgevlakte "powerdome" erop geboetseerd, de foute "pimp my ride" velgen die zo veel te breed waren dat je de aanloop-sporen op de banden zag (!!) en de goedkope plastic achterlichten in de stijl van de lexus IS200 zorgden daarvoor.
Helaas was dat natuurlijk net op het moment dat ik zonder telefoon / fototoestel ergens heen was. Hij stond in ieder geval voor de gamma in Heerlen, misschien dat iemand die daar in de buurt woont de auto kent en eens foto's kan plaatsen?
Heel donkergrijs / donkerblauw, bijna lichtzwart...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:33 schreef ParaBID het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke je bedoelt, die grijze? Als ik hem nog een zie dan zal ik er eens een pic van maken
Doet me meer denken aan een chev c6, de achterkant danquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gespot in Belgie op de E40 rond Brussel het was overigens een bulgaar of roemeen of zo ... ik denk dat het origineel een calibra of zo was maar dat is een pute gok
Super toll en geil!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef Parkinson_XTC het volgende:
deze hoort hier misschien niet meteen, maar kon zo snel geen beter topic vinden
en om nou een nieuw topic te openen voor één quad...
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel tof!
Die vellingen zijn echt dik!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef invine het volgende:
Als je echt een leipe quad wilt, neem dan deze:
[ afbeelding ]
linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |