"Firma indeopslag, met eer-ik"quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag je in de opslagruimte aan de gang?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
"Firma indeopslag, met eer-ik"
"Goedemiddag, ik zou graag een pallet koffie willen opslaan"
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
DnDiek, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nee duh, we genieten van die bak bier die Diek hier neer heeft gezetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, vandaar dat jullie niet doorposten
Ik zie 'm nog niet rondgegaan zijn hoor?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee duh, we genieten van die bak bier die Diek hier neer heeft gezet.
proostquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee duh, we genieten van die bak bier die Diek hier neer heeft gezet.
ga je die dvd toch lekker buiten kijkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:28 schreef DaMart het volgende:
Wat een prachtig weer is het geworden... ik begin nu ook gewoon te twijfelen of ik wel een DVD ga kijken, terwijl ik dat eigenlijk al de hele dag van plan was.
Is het volgende week zondag ook zo?quote:
quote:LONDON: A witness who saw pop legend Michael Jackson on an autopsy table in Los Angeles revealed that the singer's false nose was missing.
The witness claimed that all there was on Jacko's face where his nose should have been was a small hole, reported mirror.co.uk.
Ze verwachten nu licht wisselvallig weer tot maandag 3 augustus. Maar goed, als het maar droog is!quote:
Ik deed het goed vandaag!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef DnDiek het volgende:
Wie bedenkt nou weer DnDiek.....?
Kleine letters, kleine letters
Maar toch een ieder bedankt voor de felicitatie!
Heldquote:
is diek niet goedquote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef dndiek het volgende:
Wie bedenkt nou weer DnDiek.....?
Kleine letters, kleine letters
Maar toch een ieder bedankt voor de felicitatie!
Heul niet, je hebt 1422 er niet bij gezet. Ipv loze kwartetten maken op tijdstippen dat er niemand post had je dat al langggggg kunnen doenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 022 goldfinger1963
02. 016 Pheno
03. 014 Sjowhan
04. 011 OA
05. 007 marcb1974
06. 005 DaMart
07. 005 MPG
08. 003 Pien85
09. 003 dndiek
10. 003 Papierversnipperaar
11. 003 indahnesia.com
12. 001 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
Jawel hoor!quote:
Weet je heel, heel, héél zeker dat je er niet stiekem Malaga of iets dergelijks tussen hebt zittenquote:Op zondag 26 juli 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is legale muziek hoor, de artiesten vallen niet onder een muziekmaakverbod.
Honderd procent zeker dat ik die troep niet heb. Zou ik dat nummer wel op mijn computer hebben staan, dan levert dat ongetwijfeld een fikse crash van de harde schijf opquote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je heel, heel, héél zeker dat je er niet stiekem Malaga of iets dergelijks tussen hebt zitten?
Probleem is dat sommige users hier een handje van hebben, hun reactie wordt dan wel gemod, maar het is af en toe inderdaad ook een WTF-gevoel.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:45 schreef Pheno het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik op fok blijf
Ouders in VS dumpen 8-jarig verkracht meisje
Ruzieen om gelijk krijgen, echt.
Er kan nooit (vooral in KLB/NWS is dat volgens mij het meeste) direct ingegrepen worden in een topic.. Als je zoiets ziet, of het gaat de verkeerde kant op, laat het dan weten dmv de TopicReport, zodat mijn collega's erop geattendeerd worden dat er naar gekeken moet worden.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
Het modden duurt alleen altijd zo lang. Maar dat is vooral in NWS en KLB pijnlijk duidelijk
KLB heb ik al uit mijn AT gemold, gewoon omdat er geen reet meer aan is met dat gebaas etc.
NWS is nog handig voor de kopjes, maar daarna komen de moslimbashers weer
er staat toch de vorige topic'squote:Op zondag 26 juli 2009 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heul niet, je hebt 1422 er niet bij gezet. Ipv loze kwartetten maken op tijdstippen dat er niemand post had je dat al langggggg kunnen doen
Maar bij deze, omdat ik zo ben....
En dan weer gebashed worden omdat ik een Prius heb zeker, dat gebeurt bij elk Prius topique. Grappig is dan weer dat de basher in kwestie een slOpel van het jaar Flinstones rijdt.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:23 schreef MPG het volgende:
Pheno, wellicht kan jij de vraag van deze TS beantwoorden: [Prius] Praktijk ervaring Prius rijden
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:24 schreef Pheno het volgende:
HoiIk zet na het plaatsen van de OP het nieuwe topic er meestal bij, dat scheelt tijd en uitzoekwerk voor de volgende topic-opener.
Ik bezit geen auto.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WHAAAAAAAAAAhaaaaaaa, Pheņo heeft een Prius
Ik ook niet, de auto bezit mijquote:
Oeh, goed plot voor een film. Oh wacht....quote:Op zondag 26 juli 2009 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook niet, de auto bezit mij
Get a job.quote:
Over die 15k alleen doe ik al 3 jaarquote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
Door dat thuiswerken ben ik trouwens pas echt goed voor het milieu: deze week haal ik pas de 30.000 km. Uiteindelijk zal ik dus in dit jaar 40k rijden. Een afname van 15k.
Heb je t koud of is de koffie koud?quote:
Geef me je auto voor een paar maandjesquote:
Ik had ook al een autoruil aangeboden aan Martquote:
Ik merk het aan de kwaliteit van je post.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef sneakypete het volgende:
[quote]Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je t koud of is de koffie koud?
[/quote
Cola en ja, ikh eb t koud.
beter gezegd,ik ben rot als n aap :p]
sorryquote:Op zondag 26 juli 2009 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik merk het aan de kwaliteit van je post.
Gewoon random tetten posten, we zijn vergevingsgezind.quote:
ligt aan de hoeveelheid die je er van drinktquote:Op zondag 26 juli 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh ()
zelf gestookte drank is gevaarlijk
er zit bloed in je alcohol zul je bedoelenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:37 schreef Ladylike het volgende:
Volgens mij zit de alcohol nog steeds in mijn bloed
proficiatquote:Op zondag 26 juli 2009 16:40 schreef Ladylike het volgende:
Volgende maand ben ik al een jaar getrouwd met Fha
kijk eens in mn sigquote:Op zondag 26 juli 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
proficiat![]()
en wanneer gaan jullie nou met fubar trouwen is er al een datum vastgelegd
daar staat dat jullie besloten hebben om te trouwen met fubar niet dat jullie ermee zijn getrouwdquote:
Gewenning. Elke dag een liter van dat spul en het went vanzelfquote:Op zondag 26 juli 2009 16:38 schreef Ladylike het volgende:
ja man
wat een aanslag op je lichaam
Ik zei net nog tegen mn ventje dat ik me afvraag hoe die polen en russen dat doen
maar die mensen moeten lichamelijk echt helemaal kapot zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewenning. Elke dag een liter van dat spul en het went vanzelf.
Zorg dan ook voor een back-upquote:Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeff
Plannen zijn leuk, de realiteit is altijd anders. De derde dag van mijn vierdaagse gaat de mist in voorlopig. Vlak voor het eind van de tweede dag gaf de camera er de brui aan. Morgen avond dus met spoed een nieuwe snipe gun halen. Ergens.
Best tevreden over de eerste twee dagen even goed
2 camera's meenemenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-07-2009
![]()
01. 017 goldfinger1963
02. 017 Pheno
03. 007 Ladylike
04. 007 DaMart
05. 006 MPG
06. 006 Papierversnipperaar
07. 005 Sjowhan
08. 005 marcb1974
09. 003 sneakypete
10. 003 dndiek
11. 002 Dr_Flash
12. 001 OA
13. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Cijfers van vrijdag en zaterdag zijn er niet.quote:Top 100 van zondag 26 juli 2009
045. 066 Papierversnipperaar
058. 058 Pien85
064. 055 Sjowhan
068. 053 Pheno
Ik sta er weer eens inquote:Op maandag 27 juli 2009 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cijfers van vrijdag en zaterdag zijn er niet.
O ja, en ik sta er niet in.
PhenoSpam is er niet vandaag...quote:
en die is nou ook weer wegquote:
En hoe is het met DaSpaMart?quote:
Met wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, want 17 posts is toch wel spamquote:
Gelijk het hele pand ontruimd?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, ik wil weer wat oefenen, gaat er een loos brandalarm in de buurt af. Krijg AIDS met drie bulten.
Dat lukt wel even, maar je vervalt vast weer in je oude patroonquote:Op maandag 27 juli 2009 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn ouders kwamen gisteravond op bezoek, en hebben hun ogen uitgekeken op een opgeruimde woonkamer.
Wat een dagje puinruimen niet kan doen.
't Was eigenlijk ook wel nodig (ben nooit gelijk van het opruimerige, en hou van stapels overal), en nu maar hopen dat ik het kan volhouden.
We zullen 't zienquote:Op maandag 27 juli 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lukt wel even, maar je vervalt vast weer in je oude patroon
quote:
Ik zit thuis, weekendquote:
Nee, jij komt hier maar aanwaaien hoe het jou uitkomt, is toch niet lief?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nijns![]()
![]()
![]()
verzaker? Weer een nieuwe hier?
verzaker![]()
![]()
Mijn pmbox stond dan ook vol met berichten dat ik gemist werdquote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, jij komt hier maar aanwaaien hoe het jou uitkomt, is toch niet lief?
Ik heb gereageerd in een topic van jou met een stille hintquote:Op maandag 27 juli 2009 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn pmbox stond dan ook vol met berichten dat ik gemist werd
jij stond daar niet bij, das ook niet lief
jep, dinsdagquote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd in een topic van jou met een stille hint
mijn inspiratie was opquote:Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep, dinsdag
en toen was ik ook even hier en in jouw pm box (waar je bij dat laatste niet eens reageerde)
Gaj e nou op alles zeggen dat ik niet lief ben?quote:
Nee joh, je secretaresse houdt je jongquote:
LLquote:
Nee ik gaf alleen een stille hint in dit topicquote:Op maandag 27 juli 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gaj e nou op alles zeggen dat ik niet lief ben?
[..]
Ik vond jou altijd aardigquote:Op maandag 27 juli 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee ik gaf alleen een stille hint in dit topic
Nou ja, mijn kapperskosten doen het 'm ook niet meerquote:
Door de USB buffel?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik niet weet
gebrek aan inspiratie... het wil allemaal niet vlotten vandaag
Sporten was nog nooit zo leukquote:Op maandag 27 juli 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Nee joh, je secretaresse houdt je jongen in vorm
[..]
Het werd al bijna een monoloog, en dat in 3 minuten.quote:
Bij Q. ook niet, dus zo gek was die vergelijking van Jort dan nietquote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn kapperskosten doen het 'm ook niet meer
eerste werkdag... je merkt al gauw dat je eigen werk gewoon overgenomen is om het overnemen.quote:
Ik zeg ook niet dat zijn vergelijking niet kloptquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij Q. ook niet, dus zo gek was die vergelijking van Jort dan niet.
Nieuwe functie, of na de vakantie?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerste werkdag... je merkt al gauw dat je eigen werk gewoon overgenomen is om het overnemen.
Twee weken terugwerken om het maar weer op je eigen manier in kaart te brengen en ook te proberen bij te blijven met de werkzaamheden van nu enzo![]()
Maar ik heb geen zin... ook zeer slecht geslapen vannacht.
Die vodafone shit zeg ik ergens deze week weer op.
Heb jij het druk danquote:
Hetzelfde als met die vliegen hier in Indonesiequote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. Glas bestaat al duizenden jaren, maar nog hebben die vliegen het principe niet door, dat als ze door een open deur vliegen, ze niet door het raam naar buiten kunnen.
Sterf uit of zo, als je zo dom bent
Helaas moet ik aanwezig zijn op werkquote:
Ik waarschuw die beesten altijd dat ze direct via raam of deur naar buiten moeten, en dat ze anders dood zijn... vervolgens pak ik de elektrische vliegenmepper en omdat ik het beest gewaarschuwd had, grill ik dan twee vliegen in één klap!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. Glas bestaat al duizenden jaren, maar nog hebben die vliegen het principe niet door, dat als ze door een open deur vliegen, ze niet door het raam naar buiten kunnen.
Sterf uit of zo, als je zo dom bent
Vlieg dood en meteen avondeten?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik waarschuw die beesten altijd dat ze direct via raam of deur naar buiten moeten, en dat ze anders dood zijn... vervolgens pak ik de elektrische vliegenmepper en omdat ik het beest gewaarschuwd had, grill ik dan twee vliegen in één klap!.
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met de nadruk op vond?![]()
ik jou nog steeds, lekker puh![]()
Marc! Hoe is het? Al op je nieuwe afdeling?quote:
Indahquote:Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hetzelfde als met die vliegen hier in Indonesie
DaMartquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij Q. ook niet, dus zo gek was die vergelijking van Jort dan niet.
Hoi & doei Fha, werk ze!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Lekker weer = spontaan iedereen ziek = ik mag lekker de hele dag invallen![]()
Doei!![]()
Collegas waar je op kunt bouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Lekker weer = spontaan iedereen ziek = ik mag lekker de hele dag invallen![]()
Doei!![]()
goooooooooooooooldfinger *danst op de muziek*quote:
Hoiquote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef Nijns het volgende:
Marc! Hoe is het? Al op je nieuwe afdeling?
[..]
na de vakantie. Gewoon zelfde functie, maar mijn baas neemt mijn werk dan over (we zijn de enige 2 die dit besturingssysteem/planningswerk kunnen zeg maar) maar daar is ook alles mee gezegd. Veel randwerk blijft liggen etc etcquote:
nijnsquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
goooooooooooooooldfinger *danst op de muziek*
dat moet ookquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
De bureaucratie moet nu eerst weer werken. Komende maand een gesprek weer en daarna vrij snel over (of we moeten er echt niet uit komen).
En met jou? Al iets anders gevonden?
ja zag het net op de buienradar en de voorspellingen zijn ook niet joepiequote:
Zijn jij en marcb weer aan het regendansen geslagen?quote:
dat is wat ik dus hoordequote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn jij en marcb weer aan het regendansen geslagen?
Das helemaal niet nodig vandaagquote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh, tis nog stralend zonnig hier, al heb ik wel een bid-je gedaan voor een stevig onweertje vanavondquote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hitte, water, zon en een uitdaging... wat zeuren ze nouquote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
Toeristen geëvacueerd van Grieks strand
ben je ook lekker op vakantie
Hier regent het.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neuh, tis nog stralend zonnig hier, al heb ik wel een bid-je gedaan voor een stevig onweertje vanavond
LLquote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben nog met de (oude) auto dus het mag losbarsten
Morgen denk ikquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
wanneer wordt je nieuwe auto gekeurd ?
Jij wil een proefritje maken op met Ll?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel morgen vrij neemt
Hoe laat ben je d'r
Laatquote:Op maandag 27 juli 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel morgen vrij neemt
Hoe laat ben je d'r
zal voor je duimenquote:
als je haar auto kan laten goedkeuren welquote:Op maandag 27 juli 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben morgenmiddag ook vrij, helpt dat
Je mag meequote:Op maandag 27 juli 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben morgenmiddag ook vrij, helpt dat
Thanx, zal wel lukkenquote:
Haaaaaiquote:
quote:
die hangt er dus morgen al onder de autoquote:Op maandag 27 juli 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
Thanx, zal wel lukken
ow en we krijgen fred zn sportuitlaat![]()
als het goed is, al als ik zometeen naar ze toe gaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hangt er dus morgen al onder de auto![]()
de uitlaat en niet fred voor de beidehandjes hier
ik heb nog iets meer dan een 1/2 liter staan die mag je nog opmakenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
pfffff mn darmen zijn zelfs van streek van mn zuipactie zaterdag
Dat was dus de eerste en laatste keer dat ik zelf gestookte anijsdrank drink
als dat echt 40% was dan snap ik dat ik dronken was
jij hebt het niet alleen op maar een liter heb je toch zeker wel gehaaldquote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is, al als ik zometeen naar ze toe ga
Heb ik echt bijna anderhalve liter van dat spul gezopen GF?
Voor beide handjes of voor bijdehandjes?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hangt er dus morgen al onder de auto![]()
de uitlaat en niet fred voor de beidehandjes hier
Volgende keer laat je die gestookte drank door iemand anders opdrinken?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
niet meer op 1 avondquote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog iets meer dan een 1/2 liter staan die mag je nog opmaken
er hielp al iemand meequote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor beide handjes of voor bijdehandjes?.
[..]
Volgende keer laat je die gestookte drank door iemand anders opdrinken?.
whehehe zie het nou pasquote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor beide handjes of voor bijdehandjes?.
dat waren ook maar 4 glaasjesquote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er hielp al iemand mee
alleen gingen nicole en ik na sluitingstijd nog ff door met zuipen (zij een citroenlikeur en ik dus die anijslikeur)
Maar de volgende keer drink je het niet meer zelf?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er hielp al iemand mee
alleen gingen nicole en ik na sluitingstijd nog ff door met zuipen (zij een citroenlikeur en ik dus die anijslikeur)
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
natuurlijk doet ze dat niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de volgende keer drink je het niet meer zelf?.
ik kan er idd nog 4 herrinnerenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren ook maar 4 glaasjes
niet meer in die matequote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de volgende keer drink je het niet meer zelf?.
Ik haat dronken vrouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
*zucht* zo gaat dat hč? mensen worden ouder en kennen hun grenzen niet meer, het is vaak een zielige vertoning*zucht*
grapje hoor LL
kom je gewoon vrijdag, hoef je je zaterdag niet te schamenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan er idd nog 4 herrinneren
Maar die sloegen er vet in
[..]
niet meer in die mate
[..]
Ik haat dronken vrouwen
dus het is maar goed dat ik mezelf niet heb gezien.
Schaam me nu al kapot als ik zaterdag GF onder ogen kom
Alleen dronken vrouwen?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik haat dronken vrouwen
dus het is maar goed dat ik mezelf niet heb gezien.
Schaam me nu al kapot als ik zaterdag GF onder ogen kom
Zou jij wel willen hč, dat LL ook vrijdag komt?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom je gewoon vrijdag, hoef je je zaterdag niet te schamen
de film daarvan maar niet laten zien aan LL
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kom je gewoon vrijdag, hoef je je zaterdag niet te schamen
de film daarvan maar niet laten zien aan LL
Haten is een groot woord, maar het ziet er niet uitquote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Alleen dronken vrouwen?
[..]
Zou jij wel willen hč, dat LL ook zaterdag komt?![]()
LL heeft toevallig jaarvergadering met JortK, jammer voor je
hij moet eerst d'r salaris maar eens uitbetalenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zou jij wel willen hč, dat LL ook vrijdag komt?![]()
LL heeft toevallig jaarvergadering met JortK, jammer voor je
Dat mag niet van een of ander wijf dat zich zn vriendin durft te noemenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij moet eerst d'r salaris maar eens uitbetalen
ik ben gewoon goedquote:
vervelendquote:Op maandag 27 juli 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laat
aangezien die auto dus eerst nog gekeurd moet worden
Werk je de wiki de volgende keer dan zelf eens bij?quote:
moet je me wel de kans geven wiki ninjaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk je de wiki de volgende keer dan zelf eens bij?
It takes one to know onequote:
wat vervelendquote:Op maandag 27 juli 2009 15:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
vervelend![]()
dat wordt dus blijven slapen
Een hele nachtquote:Op maandag 27 juli 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je me wel de kans geven wiki ninja
dan ging ik niet meer werkenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat mag niet van een of ander wijf dat zich zn vriendin durft te noemen
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, olijfjes met roomkaas
Nee, niet dat soort room, stelletje smeerpijpen.
Nee, niet zulk pijpen, perverselingen
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, olijfjes met roomkaas
Nee, niet dat soort room, stelletje smeerpijpen.
Nee, niet zulk pijpen, perverselingen
Whehehe heb je de jouwe niet gehaald?quote:
You are so fucking p0wned....quote:
quote:
Wie het kleine niet eert...quote:
Tofquote:Op maandag 27 juli 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
Nou, morgen maar weer naar het werk. Woehoe....Ik heb de logging vandaag gekregen, het heeft maar twee weken geduurdPrutsers hebben het verkeerd gedeployed, goede overdracht daar als er iemand weg gaat
Een zwaar verminkt lijk van een eilandbewoner denk ik.quote:
Geile bendequote:Op maandag 27 juli 2009 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TofIk wacht nog steeds op mijn DNS-record
quote:
geen last vanquote:
Nee, ik loop zo wel ff naar de MMquote:Op maandag 27 juli 2009 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile bende
En, al een backup gekocht voor de camera?
Ik heb nog een bon van 60 euro voor de MMquote:
Iets op het oog?quote:
Een Canon Powershot SX1IS of een SX10IS. Whichever ze op voorraad hebbenquote:
Drank, drugs, seks? Was jij in Limburg?quote:
Ik was niet in Limburg, de rest was wel aanwezigquote:Op maandag 27 juli 2009 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drank, drugs, seks? Was jij in Limburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |