Over die 15k alleen doe ik al 3 jaarquote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
Door dat thuiswerken ben ik trouwens pas echt goed voor het milieu: deze week haal ik pas de 30.000 km. Uiteindelijk zal ik dus in dit jaar 40k rijden. Een afname van 15k.
Heb je t koud of is de koffie koud?quote:
Geef me je auto voor een paar maandjesquote:
Ik had ook al een autoruil aangeboden aan Martquote:
Ik merk het aan de kwaliteit van je post.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:27 schreef sneakypete het volgende:
[quote]Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je t koud of is de koffie koud?
[/quote
Cola en ja, ikh eb t koud.
beter gezegd,ik ben rot als n aap :p]
sorryquote:Op zondag 26 juli 2009 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik merk het aan de kwaliteit van je post.
Gewoon random tetten posten, we zijn vergevingsgezind.quote:
ligt aan de hoeveelheid die je er van drinktquote:Op zondag 26 juli 2009 16:32 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh ()
zelf gestookte drank is gevaarlijk
er zit bloed in je alcohol zul je bedoelenquote:Op zondag 26 juli 2009 16:37 schreef Ladylike het volgende:
Volgens mij zit de alcohol nog steeds in mijn bloed
proficiatquote:Op zondag 26 juli 2009 16:40 schreef Ladylike het volgende:
Volgende maand ben ik al een jaar getrouwd met Fha
kijk eens in mn sigquote:Op zondag 26 juli 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
proficiat![]()
en wanneer gaan jullie nou met fubar trouwen is er al een datum vastgelegd
daar staat dat jullie besloten hebben om te trouwen met fubar niet dat jullie ermee zijn getrouwdquote:
Gewenning. Elke dag een liter van dat spul en het went vanzelfquote:Op zondag 26 juli 2009 16:38 schreef Ladylike het volgende:
ja man
wat een aanslag op je lichaam
Ik zei net nog tegen mn ventje dat ik me afvraag hoe die polen en russen dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |