na de vakantie. Gewoon zelfde functie, maar mijn baas neemt mijn werk dan over (we zijn de enige 2 die dit besturingssysteem/planningswerk kunnen zeg maar) maar daar is ook alles mee gezegd. Veel randwerk blijft liggen etc etcquote:
nijnsquote:Op maandag 27 juli 2009 13:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
goooooooooooooooldfinger *danst op de muziek*
dat moet ookquote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
De bureaucratie moet nu eerst weer werken. Komende maand een gesprek weer en daarna vrij snel over (of we moeten er echt niet uit komen).
En met jou? Al iets anders gevonden?
ja zag het net op de buienradar en de voorspellingen zijn ook niet joepiequote:
Zijn jij en marcb weer aan het regendansen geslagen?quote:
dat is wat ik dus hoordequote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn jij en marcb weer aan het regendansen geslagen?
Das helemaal niet nodig vandaagquote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh, tis nog stralend zonnig hier, al heb ik wel een bid-je gedaan voor een stevig onweertje vanavondquote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hitte, water, zon en een uitdaging... wat zeuren ze nouquote:Op maandag 27 juli 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
Toeristen geëvacueerd van Grieks strand
ben je ook lekker op vakantie
Hier regent het.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
neuh, tis nog stralend zonnig hier, al heb ik wel een bid-je gedaan voor een stevig onweertje vanavond
LLquote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben nog met de (oude) auto dus het mag losbarsten
Morgen denk ikquote:Op maandag 27 juli 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
wanneer wordt je nieuwe auto gekeurd ?
Jij wil een proefritje maken op met Ll?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel morgen vrij neemt
Hoe laat ben je d'r
Laatquote:Op maandag 27 juli 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel morgen vrij neemt
Hoe laat ben je d'r
zal voor je duimenquote:
als je haar auto kan laten goedkeuren welquote:Op maandag 27 juli 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben morgenmiddag ook vrij, helpt dat
Je mag meequote:Op maandag 27 juli 2009 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben morgenmiddag ook vrij, helpt dat
Thanx, zal wel lukkenquote:
Haaaaaiquote:
quote:
die hangt er dus morgen al onder de autoquote:Op maandag 27 juli 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
Thanx, zal wel lukken
ow en we krijgen fred zn sportuitlaat![]()
als het goed is, al als ik zometeen naar ze toe gaquote:Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hangt er dus morgen al onder de auto![]()
de uitlaat en niet fred voor de beidehandjes hier
ik heb nog iets meer dan een 1/2 liter staan die mag je nog opmakenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
pfffff mn darmen zijn zelfs van streek van mn zuipactie zaterdag
Dat was dus de eerste en laatste keer dat ik zelf gestookte anijsdrank drink
als dat echt 40% was dan snap ik dat ik dronken was
jij hebt het niet alleen op maar een liter heb je toch zeker wel gehaaldquote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is, al als ik zometeen naar ze toe ga
Heb ik echt bijna anderhalve liter van dat spul gezopen GF?
Voor beide handjes of voor bijdehandjes?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hangt er dus morgen al onder de auto![]()
de uitlaat en niet fred voor de beidehandjes hier
Volgende keer laat je die gestookte drank door iemand anders opdrinken?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
niet meer op 1 avondquote:Op maandag 27 juli 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog iets meer dan een 1/2 liter staan die mag je nog opmaken
er hielp al iemand meequote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor beide handjes of voor bijdehandjes?.
[..]
Volgende keer laat je die gestookte drank door iemand anders opdrinken?.
whehehe zie het nou pasquote:Op maandag 27 juli 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor beide handjes of voor bijdehandjes?.
dat waren ook maar 4 glaasjesquote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er hielp al iemand mee
alleen gingen nicole en ik na sluitingstijd nog ff door met zuipen (zij een citroenlikeur en ik dus die anijslikeur)
Maar de volgende keer drink je het niet meer zelf?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er hielp al iemand mee
alleen gingen nicole en ik na sluitingstijd nog ff door met zuipen (zij een citroenlikeur en ik dus die anijslikeur)
quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
Nijns
natuurlijk doet ze dat niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de volgende keer drink je het niet meer zelf?.
ik kan er idd nog 4 herrinnerenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat waren ook maar 4 glaasjes
niet meer in die matequote:Op maandag 27 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de volgende keer drink je het niet meer zelf?.
Ik haat dronken vrouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
*zucht* zo gaat dat hè? mensen worden ouder en kennen hun grenzen niet meer, het is vaak een zielige vertoning*zucht*
grapje hoor LL
kom je gewoon vrijdag, hoef je je zaterdag niet te schamenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan er idd nog 4 herrinneren
Maar die sloegen er vet in
[..]
niet meer in die mate
[..]
Ik haat dronken vrouwen
dus het is maar goed dat ik mezelf niet heb gezien.
Schaam me nu al kapot als ik zaterdag GF onder ogen kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |