maar die mensen moeten lichamelijk echt helemaal kapot zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewenning. Elke dag een liter van dat spul en het went vanzelf.
Zorg dan ook voor een back-upquote:Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Poeff
Plannen zijn leuk, de realiteit is altijd anders. De derde dag van mijn vierdaagse gaat de mist in voorlopig. Vlak voor het eind van de tweede dag gaf de camera er de brui aan. Morgen avond dus met spoed een nieuwe snipe gun halen. Ergens.
Best tevreden over de eerste twee dagen even goed
2 camera's meenemenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 017 goldfinger1963
02. 017 Pheno
03. 007 Ladylike
04. 007 DaMart
05. 006 MPG
06. 006 Papierversnipperaar
07. 005 Sjowhan
08. 005 marcb1974
09. 003 sneakypete
10. 003 dndiek
11. 002 Dr_Flash
12. 001 OA
13. 001 indahnesia.com
Reeks-statistieken!
Cijfers van vrijdag en zaterdag zijn er niet.quote:Top 100 van zondag 26 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
045. 066 Papierversnipperaar
058. 058 Pien85
064. 055 Sjowhan
068. 053 Pheno
Ik sta er weer eens inquote:Op maandag 27 juli 2009 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cijfers van vrijdag en zaterdag zijn er niet.
O ja, en ik sta er niet in.
PhenoSpam is er niet vandaag...quote:
en die is nou ook weer wegquote:
En hoe is het met DaSpaMart?quote:
Met wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, want 17 posts is toch wel spamquote:
Gelijk het hele pand ontruimd?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, ik wil weer wat oefenen, gaat er een loos brandalarm in de buurt af. Krijg AIDS met drie bulten.
Dat lukt wel even, maar je vervalt vast weer in je oude patroonquote:Op maandag 27 juli 2009 10:41 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn ouders kwamen gisteravond op bezoek, en hebben hun ogen uitgekeken op een opgeruimde woonkamer.
Wat een dagje puinruimen niet kan doen.
't Was eigenlijk ook wel nodig (ben nooit gelijk van het opruimerige, en hou van stapels overal), en nu maar hopen dat ik het kan volhouden.
We zullen 't zienquote:Op maandag 27 juli 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lukt wel even, maar je vervalt vast weer in je oude patroon
quote:
Ik zit thuis, weekendquote:
Nee, jij komt hier maar aanwaaien hoe het jou uitkomt, is toch niet lief?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nijns![]()
![]()
![]()
verzaker? Weer een nieuwe hier?
verzaker![]()
![]()
Mijn pmbox stond dan ook vol met berichten dat ik gemist werdquote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, jij komt hier maar aanwaaien hoe het jou uitkomt, is toch niet lief?
Ik heb gereageerd in een topic van jou met een stille hintquote:Op maandag 27 juli 2009 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn pmbox stond dan ook vol met berichten dat ik gemist werd
jij stond daar niet bij, das ook niet lief
jep, dinsdagquote:Op maandag 27 juli 2009 11:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb gereageerd in een topic van jou met een stille hint
mijn inspiratie was opquote:Op maandag 27 juli 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep, dinsdag
en toen was ik ook even hier en in jouw pm box (waar je bij dat laatste niet eens reageerde)
Gaj e nou op alles zeggen dat ik niet lief ben?quote:
Nee joh, je secretaresse houdt je jongquote:
LLquote:
Nee ik gaf alleen een stille hint in dit topicquote:Op maandag 27 juli 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gaj e nou op alles zeggen dat ik niet lief ben?
[..]
Ik vond jou altijd aardigquote:Op maandag 27 juli 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee ik gaf alleen een stille hint in dit topic
Nou ja, mijn kapperskosten doen het 'm ook niet meerquote:
Door de USB buffel?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik niet weet
gebrek aan inspiratie... het wil allemaal niet vlotten vandaag
Sporten was nog nooit zo leukquote:Op maandag 27 juli 2009 12:13 schreef Nijns het volgende:
Nee joh, je secretaresse houdt je jongen in vorm
[..]
Het werd al bijna een monoloog, en dat in 3 minuten.quote:
Bij Q. ook niet, dus zo gek was die vergelijking van Jort dan nietquote:Op maandag 27 juli 2009 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn kapperskosten doen het 'm ook niet meer
eerste werkdag... je merkt al gauw dat je eigen werk gewoon overgenomen is om het overnemen.quote:
Ik zeg ook niet dat zijn vergelijking niet kloptquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij Q. ook niet, dus zo gek was die vergelijking van Jort dan niet.
Nieuwe functie, of na de vakantie?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eerste werkdag... je merkt al gauw dat je eigen werk gewoon overgenomen is om het overnemen.
Twee weken terugwerken om het maar weer op je eigen manier in kaart te brengen en ook te proberen bij te blijven met de werkzaamheden van nu enzo![]()
Maar ik heb geen zin... ook zeer slecht geslapen vannacht.
Die vodafone shit zeg ik ergens deze week weer op.
Heb jij het druk danquote:
Hetzelfde als met die vliegen hier in Indonesiequote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. Glas bestaat al duizenden jaren, maar nog hebben die vliegen het principe niet door, dat als ze door een open deur vliegen, ze niet door het raam naar buiten kunnen.
Sterf uit of zo, als je zo dom bent
Helaas moet ik aanwezig zijn op werkquote:
Ik waarschuw die beesten altijd dat ze direct via raam of deur naar buiten moeten, en dat ze anders dood zijn... vervolgens pak ik de elektrische vliegenmepper en omdat ik het beest gewaarschuwd had, grill ik dan twee vliegen in één klap!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:41 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. Glas bestaat al duizenden jaren, maar nog hebben die vliegen het principe niet door, dat als ze door een open deur vliegen, ze niet door het raam naar buiten kunnen.
Sterf uit of zo, als je zo dom bent
Vlieg dood en meteen avondeten?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik waarschuw die beesten altijd dat ze direct via raam of deur naar buiten moeten, en dat ze anders dood zijn... vervolgens pak ik de elektrische vliegenmepper en omdat ik het beest gewaarschuwd had, grill ik dan twee vliegen in één klap!.
quote:Op maandag 27 juli 2009 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
met de nadruk op vond?![]()
ik jou nog steeds, lekker puh![]()
Marc! Hoe is het? Al op je nieuwe afdeling?quote:
Indahquote:Op maandag 27 juli 2009 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hetzelfde als met die vliegen hier in Indonesie
DaMartquote:Op maandag 27 juli 2009 12:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij Q. ook niet, dus zo gek was die vergelijking van Jort dan niet.
Hoi & doei Fha, werk ze!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Lekker weer = spontaan iedereen ziek = ik mag lekker de hele dag invallen![]()
Doei!![]()
Collegas waar je op kunt bouwenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer aan het werk. Lekker weer = spontaan iedereen ziek = ik mag lekker de hele dag invallen![]()
Doei!![]()
goooooooooooooooldfinger *danst op de muziek*quote:
Hoiquote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef Nijns het volgende:
Marc! Hoe is het? Al op je nieuwe afdeling?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |