quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kon ook doneren! Count me in voor pakket A* Guppy gaat nu een mailtje sturen
Mailtje is verstuurd, zie de reactie wel verschijnenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]Whoeeeeeeeeeee!
Q, zou jij dan even terug willen mailen? Dan ga ik me even aankleden () en naar de bakker zo.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mailtje is verstuurd, zie de reactie wel verschijnen![]()
Het is geen astronomisch bedrag, zo'n pakket A, maar ik ben over een maand m'n baan kwijtEn zo kan ik toch meedoen
Alle beetjes helpen en zo
joo!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]Whoeeeeeeeeeee!
Q, zou jij dan even terug willen mailen? Dan ga ik me even aankleden () en naar de bakker zo.
Und mail zuruckquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mailtje is verstuurd, zie de reactie wel verschijnen![]()
Het is geen astronomisch bedrag, zo'n pakket A, maar ik ben over een maand m'n baan kwijtEn zo kan ik toch meedoen
Alle beetjes helpen en zo
quote:
Zeker weten, ik ga het regelen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
![]()
Donatie is binnen van mijMag ik straks dan ook groen
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Ich bin dabei!
Was je erbei?
Waarbei?
Aardbei!
* alert is *quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
Ga een tukkie doen Q!
En zullen we de boodschapjesklets in het F&F SC topic doen? Ik maakte me er net zelf ook schuldig aan, maar laten we dat gewoon in dat andere topic doen, anders moeten donateurs door al onze onzin scrollenEn blijven we nieuwe actietopics openen
![]()
Vanmiddag gaan we iets leuks doen! Iets dat met de actie te maken heeft!
En het is nog een geheimpje, jullie merken het straks wel, dus let vooral op!![]()
Niesje, je centjes zijn net per post aangekomen!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Dammit Greys, hoe laat?
Ik was es van plan niet te pc-en op mn vrije zaterdag ...
Spanneeeeeeeeeeeeeend!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 13:13 schreef Greys het volgende:
Ga een tukkie doen Q!
En zullen we de boodschapjesklets in het F&F SC topic doen? Ik maakte me er net zelf ook schuldig aan, maar laten we dat gewoon in dat andere topic doen, anders moeten donateurs door al onze onzin scrollenEn blijven we nieuwe actietopics openen
![]()
Vanmiddag gaan we iets leuks doen! Iets dat met de actie te maken heeft!
En het is nog een geheimpje, jullie merken het straks wel, dus let vooral op!![]()
Is het niet een idee voor dit soort boodschapjes een SC topic te openen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Is er alquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is het niet een idee voor dit soort boodschapjes een SC topic te openen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Op naar de 4000 [ afbeelding ]
En even een dikkevoor alle lieve mensen die hier zo hard aan het werk zijn, met zoveel inzet en liefde
![]()
![]()
![]()
Uurtje ofzo!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Dammit Greys, hoe laat?
Ik was es van plan niet te pc-en op mn vrije zaterdag ...
quote:
Slowchat topic Flora & Fauna: [SC] 161. En toen wassie volllllquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is het niet een idee voor dit soort boodschapjes een SC topic te openen.
Doe ik zo!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Donaties Senesta en Guppyfriend zijn bijgeschreven![]()
![]()
[ afbeelding ] Nog maar een paar euro en dan hebben we de 3300! [ afbeelding ]
Greys, pas jij de Fipo aan?
Druk met proberen te slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hai Hara!
Je had het weer druk vannacht zag ik!
quote:Een dierenasiel in het Britse Norfolk zoekt een nieuw huis voor een onafscheidelijk hondenpaar. Het ene beestje is namelijk de blindegeleidehond van de andere.
Border Collies Bonnie en Clyde werden drie weken geleden op straat gevonden tijdens een heftige storm, zo meldt de BBC. Al snel ontdekten ze bij het Meadowgreen Dog Rescue Centre waarom de twee geen stap zetten zonder elkaar. De vijfjarige Clyde is namelijk nagenoeg blind vanwege een oogziekte en de twee- of driejarige Bonnie begeleidt hem overal naartoe. "Wanneer Clyde niet zeker weet waar hij is, gaat hij achter Bonnie staan en legt zijn snoet tegen haar aan, zodat zij hem de weg kan wijzen. Hij is volledig afhankelijk van haar ogen", aldus een medewerkster van het asiel.
Van wie de twee honden zijn of waar ze vandaan komen is volstrekt onduidelijk; ze droegen geen halsbanden of andere identificatie toen ze werden gevonden. Er zit dus maar één ding op: een nieuw huis vinden voor de beesten. Eén huis, want volgens het asiel is het uitgesloten dat de honden gescheiden worden. "Deze twee zijn een paar."
quote:
Nou! Spannend! Ik kan niet wachten manquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is mij wel goed gelukt![]()
[ afbeelding ] Zitten we allemaal klaar voor het geheimpje? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik weet het al.
Ik ben benieuwd,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is mij wel goed gelukt![]()
[ afbeelding ] Zitten we allemaal klaar voor het geheimpje? [ afbeelding ]
Dadelijk dan maar eens de vorige topics doorspitten....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
YoungOne...er was wel eentje idd.
Maar door toedoen van een aantal Fok!kers (ik noem geen namen) moet ik bijna dagelijks m'n inbox legen, anders issie vol voor evt .. donateurs.
En daar stond zij ook bij
Dat zou je op zich mogen opeisen, op het moment dat je het roept dat diegene nog niet gestort heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar de bedragen die gepost worden door mensen die niet gedoneerd hebben - zijn die dan gereserveerd want je kan nog groen worden of mag een Reeds Groene dat bedrag 'opeisen'?
Ja he?quote:
Ja, in mijn ogen kan het echt alle kanten op gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Maar als je er het dichtst bij zit dan win je al! [afbeelding]
Die hoge bedragen die genoemd worden... the pressureeeeee!
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Mag je je bedrag nog editten in de loop van de week?
Als je gok achteraf belachelijk lijkt ofzo?
quote:- Wisselen mag niet, zodra je je bedrag genoemd hebt, blijft dat staan.
Stom antwoord: ik wis alle onzinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar de bedragen die gepost worden door mensen die niet gedoneerd hebben - zijn die dan gereserveerd want je kan nog groen worden of mag een Reeds Groene dat bedrag 'opeisen'?
Ohquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk
In de OP staat:
[..]
Pm mij dat ww nog eens, ik bent vergeten... hier deed ie het welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
De gokactie staat op de Index!![]()
Guppy, het staat je prachtig!
Bawahahahaquote:
Wat is er met mijn nickquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bawahahaha
Je nick![]()
![]()
Wat een geweldigde nick
Je staat erbij!quote:
Ik vind m ook tofquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je staat erbij! [ afbeelding ]
En je bent GARROENNNN! [ afbeelding ]
Ga ik straks ff doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu alles kwijt Q, link en wachtwoord, in de chaos van PM's
Oh en even een linkje naar de gokactie in je sig zetten allemaal, wie dat wil!![]()
Heldin!quote:
Donequote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Oh en even een linkje naar de gokactie in je sig zetten allemaal, wie dat wil!![]()
Doe mij even een PM met als onderwerp in hoofdletters TELLERRRRRRRRRRRRRR, met het linkje en het wachtwoord. Dan kan ik hem weer terugvindenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
greys ;
[ afbeelding ]
ik weet niet wat en hoe jij het doet, maar hij doet het gewoon
Lang leve firefox ww onthouder
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heldin!
Ga hem even in het topic zetten!
Doe jij ook even een linkje naar het goktopic in je sig?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe mij even een PM met als onderwerp in hoofdletters TELLERRRRRRRRRRRRRR, met het linkje en het wachtwoord. Dan kan ik hem weer terugvinden
Wat klinkt dat lekker obscuur he? Zie jij nu ook een rokerig hol voor je? Gokactie!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Heal the world, make it a better place!
Leuk voor de MJ fans, Q!
En sigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:27 schreef Greys het volgende:
FP bericht met gokactie is aangevraagd bij NanKing en het topic staat al in de index.
quote:
De mijnus valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]Goed zo meissie!
Wat worden er allemaal hoge bedragen genoemd in het goktopic!
Hebben ze wel gekeken naar de eindstanden van vorige jaren?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:09 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb een hele mooie kattenmand in de aanbieding. Onze katten vonden het maar niets, maar hij is superzacht en dus vast geschikt voor een andere katHoe moet ik die mand op de goede plek krijgen?
Cool!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Greys het volgende:Raad de eindstand - win een FOK!shirt!
(FP!)
Woewie, geinige actie,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:15 schreef Greys het volgende:Raad de eindstand - win een FOK!shirt!
(FP!)
---> MissBlissquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:52 schreef NatteBever het volgende:
Op te halen bij mijn ouders in Uithoorn(omg. Amsterdam)
En terug!quote:
Ik ga eens kijken wie er in de lijst daar eventueel langs zou kunnen rijden!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:52 schreef NatteBever het volgende:
Op te halen bij mijn ouders in Uithoorn(omg. Amsterdam)
We hebben al heel veel rijders, maar mocht er een probleem zijn ga ik je zeker aan je mouw trekken!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:56 schreef S1nn3rz het volgende:
Mocht er nog een rijder nodig zijn voor een bepaalde regio dan wil ik best op de reserve lijst.
JIj moet mij komen ophalen, want ik wil je nog een live de oren wassenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:56 schreef S1nn3rz het volgende:
Mocht er nog een rijder nodig zijn voor een bepaalde regio dan wil ik best op de reserve lijst.
Groen is altijd goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En terug!
[..]
Ik ga eens kijken wie er in de lijst daar eventueel langs zou kunnen rijden!
We houden je op de hoogte, al dan niet per PM als je het hier niet steeds in de gaten wilt houden!![]()
Wil je een groen kleurtje voor je donatie?
Mijn post is ook verwijderd maarrrr dat had ik al verwacht en ik was zelfs zo galant om sorry te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft mijn post verwijderd uit het geldraden-topic?
deal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj moet mij komen ophalen, want ik wil je nog een live de oren wassen
Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niet eens mag reageren in een topic tbv een actie waar ik zelf uren insteekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn post is ook verwijderd maarrrr dat had ik al verwacht en ik was zelfs zo galant om sorry te zeggen
Het stond ook in de OP, dat alle posts die geen gokjes waren worden verwijderd. Niet uit nijd, maar omdat het anders niet meer te volgen is welke bedragen we nog in de OP lijst moeten zettenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niet eens mag reageren in een topic tbv een actie waar ik zelf uren insteek![]()
Maar ja...als we daar gaan SCen istie ook zo vol....en da's ook weer niet de bedoeling
Gooi die andere 4 niet-bedragen posts er dan ook ff uitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond ook in de OP, dat alle posts die geen gokjes waren worden verwijderd. Niet uit nijd, maar omdat het anders niet meer te volgen is welke bedragen we nog in de OP lijst moeten zetten![]()
Dat topic is echt alléén voor de bedragen, voor alle andere dingen is dit topic en voor totale offtopic hebben we de SC. Skoezie
Dat kan ik niet, dat doet ElisaB. En die is net ter tafel geroepen voor de prak!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooi die andere 4 niet-bedragen posts er dan ook ff uit![]()
En er ook nog op in gaan he!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat doet ElisaB. En die is net ter tafel geroepen voor de prak!
Dus geloof me, dat gebeurt straks!
Ow hai, dat was ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft mijn post verwijderd uit het geldraden-topic?
Heel graagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kan ook wel een paar euro missen, gewoon mailtje sturen nu dus?
Of zal ik je een PM doen met de gegevens?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kan ook wel een paar euro missen, gewoon mailtje sturen nu dus?
Echt niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow hai, dat was ik
Het gaat er niet om dat je niet mag reageren. Het gaat erom dat het topic bij voorkeur niet vol mag raken (want het moet geen reeks worden), dus verwijder ik zo af en toe alle posts waar géén gok in staat.
Verder niets akeligs mee bedoeld
NIet eensquote:
Jouw eerste post heb ik laten staan, zodat je het topic wel steeds makkelijk kunt terugvindenquote:
Da's dan wel weer liefquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NIet eens
[..]
Jouw eerste post heb ik laten staan, zodat je het topic wel steeds makkelijk kunt terugvinden
Als je plechtig belooft dat je echt gaat doneren, vraag ik je groene outfit vast aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zie net dat de PM binnen is, maar mailtje is net ook verstuurd, negeer die dus maar.
Krijg ik gewoon een groen tagje als de donatie binnen is?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zie net dat de PM binnen is, maar mailtje is net ook verstuurd, negeer die dus maar.
Krijg ik gewoon een groen tagje als de donatie binnen is?
Heb het al overgemaakt, zal je even een screenshot PMenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je plechtig belooft dat je echt gaat doneren, vraag ik je groene outfit vast aan
Tnx!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb het al overgemaakt, zal je even een screenshot PMen.
Nee ben je gek, ik geloof je!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb het al overgemaakt, zal je even een screenshot PMen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond ook in de OP, dat alle posts die geen gokjes waren worden verwijderd. Niet uit nijd, maar omdat het anders niet meer te volgen is welke bedragen we nog in de OP lijst moeten zetten![]()
Dat topic is echt alléén voor de bedragen, voor alle andere dingen is dit topic en voor totale offtopic hebben we de SC. Skoezie
Hoort ie bij jou!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeps. Zit ik net daar op mijn tederbeminde te reageren die ook een gokje waagde.
Maar we zijn er al uit. Als hij wint mag ik het topje
Oke, dan was jouw donatie ook namens hem dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oeps. Zit ik net daar op mijn tederbeminde te reageren die ook een gokje waagde.
Maar we zijn er al uit. Als hij wint mag ik het topje
Hij post alleen neit zo veel en lurkt meestal met mij mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoort ie bij jou!![]()
Shit, ik dacht weer een donateur te strikken
Dat zou Gandalff niet kunnen waarderen, denk ikquote:
Doe jij rieplai?quote:
Wil je mail of PM?quote:
Even wachten tot meneer I. z'n Big American Texasquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Even wachten tot meneer I. z'n Big American Texasheeft opgeslobberd, dan kan ik zijn pizzabord gebruiken.
We hebben een vaatwasser, echter maar 1 groot pizzabord.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]scheelt afwas
Zo ging dat hier ooker was nog maar 1 lepel, dus ik moest wachten tot MM zn vla ophad
Mag Gandalff mn shirt hebben....Zo beter?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik neem even een reactie van TheYoung1 mee hierheen:
[..]
Dat zou Gandalff niet kunnen waarderen, denk ik
En geld is ook onderweg, goeie actie!quote:
dank je wel voor je donatiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef JufMariska het volgende:
[..]
En geld is ook onderweg, goeie actie!
Tnx! Ben je straks ook lekker groen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:55 schreef JufMariska het volgende:
[..]
En geld is ook onderweg, goeie actie!
Jij mijn topje en hij jouw t-shirt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mag Gandalff mn shirt hebben....Zo beter?![]()
*hoekje verplaatst*quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:27 schreef Fha het volgende:
Ik kom speciaal even om het hoekje kijken om te zien hoe het gaat... W A U W ! !
Dat is primaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er ook nog op in gaan he!![]()
Popje![]()
Ik ga ook es ff richting supermarsjee voor wat ongezond voedsel.
@NatteBever: ik heb MissBliss uit A'dam gePMd of jullie samen iets kunnen regelen
Pas maar op, anders stuurt ze gewoon Requote:
Woohooo!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] * DING DONG* [ afbeelding ]
[ afbeelding ] We zijn de 3300 euro zojuist gepasseerd! [ afbeelding ]
Donaties JufMariska, BasOne en dhr. Stel zijn binnen
Faine abend Kjoequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:49 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
* Qwea gaat nach de buurman mit MM filmpje doen enzo
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga morgen geld overmaken!Druk dus het is er van de week even bij ingeschoten
Het moet wel een beetje leuk en actief blijven he, want we moetenmogen nog meer dan een maand.quote:
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje leuk en actief blijven he, want we moetenmogen nog meer dan een maand.
Dus een beetje actie in de tent!
Wie? Alle groenen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
We hebben al weer een leuk idee voor na de Raad de Eindstand actie
Maar ook dat is nog een geheimpje. En we hebben er jullie medewerking voor nodig, dus je kunt morgen of overmorgen een PM verwachten
Ja! Net een uurtje ofzo! En ik nog speciaal een taart gekocht vanmiddag voor zijn verjaardag, hoeven ze niet, want ze hadden onderweg al hamburgers zitten vretenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa! [ afbeelding ]
Is je kereltje alweer thuis?
Jullie allemaal!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie? Alle groenen?Of alleen de commissie?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Net een uurtje ofzo! En ik nog speciaal een taart gekocht vanmiddag voor zijn verjaardag, hoeven ze niet, want ze hadden onderweg al hamburgers zitten vreten![]()
Doe mij maar een stukkie danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Net een uurtje ofzo! En ik nog speciaal een taart gekocht vanmiddag voor zijn verjaardag, hoeven ze niet, want ze hadden onderweg al hamburgers zitten vreten![]()
[..]
Jullie allemaal!![]()
Mánnen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:[..]
Jullie allemaal!![]()
Spannend,quote:
PM komt er aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Socios het volgende:
Wat lief!Ik wil graag een vrije donatie doen!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!
Het gaat geweldig! Jullie zijn allemaal geweldig
.
Ben een beetje afwezig de laatste dagen... En dit is de reden: mijn twee nieuwe huisgenoten Karel (l) en Kitty (r)![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua lichaam lijken ze Bengaal en qua oren Maine Coonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!
.
Ben een beetje afwezig de laatste dagen... En dit is de reden: mijn twee nieuwe huisgenoten Karel (l) en Kitty (r)![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supersnel zijn wequote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat vlug! Thanx, geld is overgemaakt.
Wat voor iets zijn ze?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qua lichaam lijken ze Bengaal en qua oren Maine Coon
Het zijn Bengaaltjes zonder stamboomquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qua lichaam lijken ze Bengaal en qua oren Maine Coon
Dat dusquote:
Bengalen, Coons en Birmanen zijn mijn favs, dus je moet vaak naar het kattentopic gaan om foto's te spammenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het zijn Bengaaltjes zonder stamboom. Karel is van een andere moeder en mijn oudere poes Keira (Kliertje) is van het eerste nestje en lijkt op Kitty.
Maar het is heel druk in een 2-kamerwoning met 3 katten, maar gezellig
![]()
Wat ik wilde vragen, mag ik mee naar de overhandiging? Dan kan ik Milo bezoeken en een kijkje nemen in het Dieren Thuis.
Ik stuurde haar toch juist naar het kattentopic.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Popjes, kunnen we over de (ADORABLE! WANT DEELS BENGAALJES!![]()
) katjes verder in SC praten?
Anders vliegen de actietopics vol en moeten we steeds weer een nieuwe maken.
Of ben ik nou een zeikerd
Ga je toch lekker op jezelf wonen!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Socios het volgende:
Mijn huisgenoten willen helaas geen katten...
Iemand die mensen tot de orde roept door ze 'popjes' te noemen kan geen zeikerd zijn.quote:
Ja, maar wel heel subtiel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stuurde haar toch juist naar het kattentopic.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand die mensen tot de orde roept door ze 'popjes' te noemen kan geen zeikerd zijn.![]()
![]()
En ik geef je groot gelijk. We moeten dit topic up to date houden met tussenstanden en acties en donateurs en zo. En voor de rest van de lieve (non Dierenthuis) dierenklets is er het SC topic.
MoBloquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Ik ben net terug van verkansie en ga ook maar 's doneren... even de OP doorlezen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Ik ben net terug van verkansie en ga ook maar 's doneren... even de OP doorlezen
jou even tijdelijk upgraden tot gediplomeerd verkeersregelaar en dan samen even wat verkeer tegenhouden voor de fok-colonne?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil best rijden, maar kan alleen met de motor. Heb ruimte in 3 koffers (3 keer 45 liter) en een bagagerol (50 liter) op de motor, want helaas geen auto..
Vooral zaken als voer en kleine speeltjes dus.
Omgeving Nijmegen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil best rijden, maar kan alleen met de motor. Heb ruimte in 3 koffers (3 keer 45 liter) en een bagagerol (50 liter) op de motor, want helaas geen auto..
Vooral zaken als voer en kleine speeltjes dus.
Omgeving Nijmegen
ja, jij spammerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]Nu voel ik me een spammer
Maar wel lief!
Prima! Net op verkansie goed geoefend met met heel veel spullen rijden, dus kom goed.. zelfs een krabpaal moet wel meekomen denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
We zetten je erbij![]()
Tegen het eind van de actie gaan we kijken hoeveel spullen er zijn en waar ze liggen.
En dan gaan we met de rijders die hebben aangeboden kijken voor wie het het beste uitkomt.
To be continued dus
lekker gestuurd?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Prima! Net op verkansie goed geoefend met met heel veel spullen rijden, dus kom goed.. zelfs een krabpaal moet wel meekomen denk ik
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, smiecht.. en maar doen alsof het om iets anders ging, maar stiekem wilde je gewoon dit topic spammen
I knowsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ik kan eerlijk zeggen dat dat niet zo was, maar dat het wel een prettige bijkomstigheid was
Al mail teruggestuurd....je wordt traag!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Mo nog niet gePMd, maar dat zal ik wel even doen!
Had het Asieltopic alleen in haar PM gespamd
Je mag hier geen PayPal hardop zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ze had me wel gepmed, maar ik zag even het verschil niet tussen Ideal en Paypal...
Geeft niet, kon je niet wetenquote:
Net terug van vakantie betekent hier altijd veel zooi in huis en een berg was...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal maar's terug gaan lezen als ik morgen niets te doen heb![]()
Tis ook Iteejers zaterdagavond he?quote:
Nee, ook voor de lieve katten.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
je doet het alleen voor het kleurtje?
PRIORITEITEN STELLEN, ITEEJER!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Mijn Paypal-humeur is al langgggg weer opgeklaard heur
Ik ga Socios en Moblo groen aanvragen, maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat de heer Iteejerttt niet de groene kwast in handen heeft momenteel. Dus dat wordt laat vanavond of morgenochtend
quote:
Hij weet wel dat het een grapje is,quote:Op zondag 26 juli 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die arme Iteejert rent zich al de ******* uit de broek voor ons.
En dat waarderen wij ten zeerste Hara![]()
Iteejer![]()
Die is er ff nietquote:
Je zou bijna gaan denken, dattie nog een leven buiten Fok heeftquote:
Nee!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken, dattie nog een leven buiten Fok heeft
Super he? Ik kan het ook amper geloven eigenlijk!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:23 schreef Millitia het volgende:
Teller gaat hard!Laatste keer dat ik keek stond het rond de 2000
![]()
Nog heel even offtopic hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!
.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Neequote:Op zondag 26 juli 2009 @ 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En we gaan idd super! Die bedragen in het RAAD-topic ook....nu kunnen we ook niet meer terug
Ik heb toch weer zo'n geweldig wild ideequote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
We komen gewoon met heel veel creatieve dingen de komende maand.
We moeten wel!
We zien je mail wel weer tegemoetquote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb toch weer zo'n geweldig wild idee
Nee, deze is nog ff té erg; ik hou 'm nog even onder de petquote:
Wij zitten ook al te mekkeren jaquote:
Ja was wel leukquote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
We komen gewoon met heel veel creatieve dingen de komende maand.
We moeten wel!
Qtje, heb je een gezellige avond gehad?
Ik denk dat ze even zen moet doen, want zoveel als ze nu PM't... Het giert de pan uit. Zeg maar...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij zitten ook al te mekkeren ja![]()
Zal ff smsje doen
Jij kan toch push pm'en trouwensquote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even zen moet doen, want zoveel als ze nu PM't... Het giert de pan uit. Zeg maar...
Komt wel goed; Greez lost het wel op. Patience my dear, patience!
Nee':') meestal heb je op dit tijdstip enkel semi grappige pm's van mij die je box volspammenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
We zaten net in een zinnige PM-conversatie...en dan gebeurt niet vaak
Jij dénkt altijd dat ze grappig zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee':') meestal heb je op dit tijdstip enkel semi grappige pm's van mij die je box volspammen
Veeg me op!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij dénkt altijd dat ze grappig zijn.
Gisteren avond was anders pretty fucking hilariousquote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij dénkt altijd dat ze grappig zijn.
Ja, klopt..... zjuust geprobeerd!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor, Push gaat daar doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |