Geeft niet, kon je niet wetenquote:
Net terug van vakantie betekent hier altijd veel zooi in huis en een berg was...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal maar's terug gaan lezen als ik morgen niets te doen heb![]()
Tis ook Iteejers zaterdagavond he?quote:
Nee, ook voor de lieve katten.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:01 schreef motorbloempje het volgende:
je doet het alleen voor het kleurtje?
PRIORITEITEN STELLEN, ITEEJER!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Mijn Paypal-humeur is al langgggg weer opgeklaard heur
Ik ga Socios en Moblo groen aanvragen, maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat de heer Iteejerttt niet de groene kwast in handen heeft momenteel. Dus dat wordt laat vanavond of morgenochtend
quote:
Hij weet wel dat het een grapje is,quote:Op zondag 26 juli 2009 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die arme Iteejert rent zich al de ******* uit de broek voor ons.
En dat waarderen wij ten zeerste Hara![]()
Iteejer![]()
Die is er ff nietquote:
Je zou bijna gaan denken, dattie nog een leven buiten Fok heeftquote:
Nee!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken, dattie nog een leven buiten Fok heeft
Super he? Ik kan het ook amper geloven eigenlijk!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:23 schreef Millitia het volgende:
Teller gaat hard!Laatste keer dat ik keek stond het rond de 2000
![]()
Nog heel even offtopic hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!
Het gaat geweldig! Jullie zijn allemaal geweldig
.
Ben een beetje afwezig de laatste dagen... En dit is de reden: mijn twee nieuwe huisgenoten Karel (l) en Kitty (r)![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Neequote:Op zondag 26 juli 2009 @ 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En we gaan idd super! Die bedragen in het RAAD-topic ook....nu kunnen we ook niet meer terug
Ik heb toch weer zo'n geweldig wild ideequote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
We komen gewoon met heel veel creatieve dingen de komende maand.
We moeten wel!
We zien je mail wel weer tegemoetquote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb toch weer zo'n geweldig wild idee
Nee, deze is nog ff té erg; ik hou 'm nog even onder de petquote:
Wij zitten ook al te mekkeren jaquote:
Ja was wel leukquote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
We komen gewoon met heel veel creatieve dingen de komende maand.
We moeten wel!
Qtje, heb je een gezellige avond gehad?
Ik denk dat ze even zen moet doen, want zoveel als ze nu PM't... Het giert de pan uit. Zeg maar...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij zitten ook al te mekkeren ja![]()
Zal ff smsje doen
Jij kan toch push pm'en trouwensquote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even zen moet doen, want zoveel als ze nu PM't... Het giert de pan uit. Zeg maar...
Komt wel goed; Greez lost het wel op. Patience my dear, patience!
Nee':') meestal heb je op dit tijdstip enkel semi grappige pm's van mij die je box volspammenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Ingetje79 het volgende:
We zaten net in een zinnige PM-conversatie...en dan gebeurt niet vaak
Jij dénkt altijd dat ze grappig zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee':') meestal heb je op dit tijdstip enkel semi grappige pm's van mij die je box volspammen
Veeg me op!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij dénkt altijd dat ze grappig zijn.
Gisteren avond was anders pretty fucking hilariousquote:Op zondag 26 juli 2009 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij dénkt altijd dat ze grappig zijn.
Ja, klopt..... zjuust geprobeerd!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef Harajuku. het volgende:
Nee hoor, Push gaat daar doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |