Dat is primaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En er ook nog op in gaan he!![]()
Popje![]()
Ik ga ook es ff richting supermarsjee voor wat ongezond voedsel.
@NatteBever: ik heb MissBliss uit A'dam gePMd of jullie samen iets kunnen regelen
Pas maar op, anders stuurt ze gewoon Requote:
Woohooo!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] * DING DONG* [ afbeelding ]
[ afbeelding ] We zijn de 3300 euro zojuist gepasseerd! [ afbeelding ]
Donaties JufMariska, BasOne en dhr. Stel zijn binnen
Faine abend Kjoequote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:49 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
* Qwea gaat nach de buurman mit MM filmpje doen enzo
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga morgen geld overmaken!Druk dus het is er van de week even bij ingeschoten
Het moet wel een beetje leuk en actief blijven he, want we moetenmogen nog meer dan een maand.quote:
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje leuk en actief blijven he, want we moetenmogen nog meer dan een maand.
Dus een beetje actie in de tent!
Wie? Alle groenen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
We hebben al weer een leuk idee voor na de Raad de Eindstand actie
Maar ook dat is nog een geheimpje. En we hebben er jullie medewerking voor nodig, dus je kunt morgen of overmorgen een PM verwachten
Ja! Net een uurtje ofzo! En ik nog speciaal een taart gekocht vanmiddag voor zijn verjaardag, hoeven ze niet, want ze hadden onderweg al hamburgers zitten vretenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa! [ afbeelding ]
Is je kereltje alweer thuis?
Jullie allemaal!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie? Alle groenen?Of alleen de commissie?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Net een uurtje ofzo! En ik nog speciaal een taart gekocht vanmiddag voor zijn verjaardag, hoeven ze niet, want ze hadden onderweg al hamburgers zitten vreten![]()
Doe mij maar een stukkie danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Net een uurtje ofzo! En ik nog speciaal een taart gekocht vanmiddag voor zijn verjaardag, hoeven ze niet, want ze hadden onderweg al hamburgers zitten vreten![]()
[..]
Jullie allemaal!![]()
Mánnen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:[..]
Jullie allemaal!![]()
Spannend,quote:
PM komt er aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Socios het volgende:
Wat lief!Ik wil graag een vrije donatie doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |