quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!
Het gaat geweldig! Jullie zijn allemaal geweldig
.
Ben een beetje afwezig de laatste dagen... En dit is de reden: mijn twee nieuwe huisgenoten Karel (l) en Kitty (r)![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua lichaam lijken ze Bengaal en qua oren Maine Coonquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
TVPussy!
Het gaat geweldig! Jullie zijn allemaal geweldig
.
Ben een beetje afwezig de laatste dagen... En dit is de reden: mijn twee nieuwe huisgenoten Karel (l) en Kitty (r)![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supersnel zijn wequote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat vlug! Thanx, geld is overgemaakt.
Wat voor iets zijn ze?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qua lichaam lijken ze Bengaal en qua oren Maine Coon
Het zijn Bengaaltjes zonder stamboomquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Qua lichaam lijken ze Bengaal en qua oren Maine Coon
Dat dusquote:
Bengalen, Coons en Birmanen zijn mijn favs, dus je moet vaak naar het kattentopic gaan om foto's te spammenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het zijn Bengaaltjes zonder stamboom. Karel is van een andere moeder en mijn oudere poes Keira (Kliertje) is van het eerste nestje en lijkt op Kitty.
Maar het is heel druk in een 2-kamerwoning met 3 katten, maar gezellig
![]()
Wat ik wilde vragen, mag ik mee naar de overhandiging? Dan kan ik Milo bezoeken en een kijkje nemen in het Dieren Thuis.
Ik stuurde haar toch juist naar het kattentopic.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Popjes, kunnen we over de (ADORABLE! WANT DEELS BENGAALJES!![]()
) katjes verder in SC praten?
Anders vliegen de actietopics vol en moeten we steeds weer een nieuwe maken.
Of ben ik nou een zeikerd
Ga je toch lekker op jezelf wonen!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef Socios het volgende:
Mijn huisgenoten willen helaas geen katten...
Iemand die mensen tot de orde roept door ze 'popjes' te noemen kan geen zeikerd zijn.quote:
Ja, maar wel heel subtiel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stuurde haar toch juist naar het kattentopic.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iemand die mensen tot de orde roept door ze 'popjes' te noemen kan geen zeikerd zijn.![]()
![]()
En ik geef je groot gelijk. We moeten dit topic up to date houden met tussenstanden en acties en donateurs en zo. En voor de rest van de lieve (non Dierenthuis) dierenklets is er het SC topic.
MoBloquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Ik ben net terug van verkansie en ga ook maar 's doneren... even de OP doorlezen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi! Ik ben net terug van verkansie en ga ook maar 's doneren... even de OP doorlezen
jou even tijdelijk upgraden tot gediplomeerd verkeersregelaar en dan samen even wat verkeer tegenhouden voor de fok-colonne?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil best rijden, maar kan alleen met de motor. Heb ruimte in 3 koffers (3 keer 45 liter) en een bagagerol (50 liter) op de motor, want helaas geen auto..
Vooral zaken als voer en kleine speeltjes dus.
Omgeving Nijmegen
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil best rijden, maar kan alleen met de motor. Heb ruimte in 3 koffers (3 keer 45 liter) en een bagagerol (50 liter) op de motor, want helaas geen auto..
Vooral zaken als voer en kleine speeltjes dus.
Omgeving Nijmegen
ja, jij spammerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]Nu voel ik me een spammer
Maar wel lief!
Prima! Net op verkansie goed geoefend met met heel veel spullen rijden, dus kom goed.. zelfs een krabpaal moet wel meekomen denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
We zetten je erbij![]()
Tegen het eind van de actie gaan we kijken hoeveel spullen er zijn en waar ze liggen.
En dan gaan we met de rijders die hebben aangeboden kijken voor wie het het beste uitkomt.
To be continued dus
lekker gestuurd?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Prima! Net op verkansie goed geoefend met met heel veel spullen rijden, dus kom goed.. zelfs een krabpaal moet wel meekomen denk ik
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, smiecht.. en maar doen alsof het om iets anders ging, maar stiekem wilde je gewoon dit topic spammen
I knowsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]Ik kan eerlijk zeggen dat dat niet zo was, maar dat het wel een prettige bijkomstigheid was
Al mail teruggestuurd....je wordt traag!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Mo nog niet gePMd, maar dat zal ik wel even doen!
Had het Asieltopic alleen in haar PM gespamd
Je mag hier geen PayPal hardop zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:54 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ze had me wel gepmed, maar ik zag even het verschil niet tussen Ideal en Paypal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |