quote:
Nou! Spannend! Ik kan niet wachten manquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is mij wel goed gelukt![]()
[ afbeelding ] Zitten we allemaal klaar voor het geheimpje? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik weet het al.
Ik ben benieuwd,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Is mij wel goed gelukt![]()
[ afbeelding ] Zitten we allemaal klaar voor het geheimpje? [ afbeelding ]
Dadelijk dan maar eens de vorige topics doorspitten....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
YoungOne...er was wel eentje idd.
Maar door toedoen van een aantal Fok!kers (ik noem geen namen) moet ik bijna dagelijks m'n inbox legen, anders issie vol voor evt .. donateurs.
En daar stond zij ook bij
Dat zou je op zich mogen opeisen, op het moment dat je het roept dat diegene nog niet gestort heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar de bedragen die gepost worden door mensen die niet gedoneerd hebben - zijn die dan gereserveerd want je kan nog groen worden of mag een Reeds Groene dat bedrag 'opeisen'?
Ja he?quote:
Ja, in mijn ogen kan het echt alle kanten op gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Maar als je er het dichtst bij zit dan win je al! [afbeelding]
Die hoge bedragen die genoemd worden... the pressureeeeee!
Was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:42 schreef MissBliss het volgende:
Mag je je bedrag nog editten in de loop van de week?
Als je gok achteraf belachelijk lijkt ofzo?
quote:- Wisselen mag niet, zodra je je bedrag genoemd hebt, blijft dat staan.
Stom antwoord: ik wis alle onzinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:34 schreef Muis006 het volgende:
Stomme vraag misschien, maar de bedragen die gepost worden door mensen die niet gedoneerd hebben - zijn die dan gereserveerd want je kan nog groen worden of mag een Reeds Groene dat bedrag 'opeisen'?
Ohquote:Op zaterdag 25 juli 2009 @ 14:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk
In de OP staat:
[..]
Pm mij dat ww nog eens, ik bent vergeten... hier deed ie het welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
De gokactie staat op de Index!![]()
Guppy, het staat je prachtig!
Bawahahahaquote:
Wat is er met mijn nickquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bawahahaha
Je nick![]()
![]()
Wat een geweldigde nick
Je staat erbij!quote:
Ik vind m ook tofquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je staat erbij! [ afbeelding ]
En je bent GARROENNNN! [ afbeelding ]
Ga ik straks ff doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben nu alles kwijt Q, link en wachtwoord, in de chaos van PM's
Oh en even een linkje naar de gokactie in je sig zetten allemaal, wie dat wil!![]()
Heldin!quote:
Donequote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Oh en even een linkje naar de gokactie in je sig zetten allemaal, wie dat wil!![]()
Doe mij even een PM met als onderwerp in hoofdletters TELLERRRRRRRRRRRRRR, met het linkje en het wachtwoord. Dan kan ik hem weer terugvindenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
greys ;
[ afbeelding ]
ik weet niet wat en hoe jij het doet, maar hij doet het gewoon
Lang leve firefox ww onthouder
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heldin!
Ga hem even in het topic zetten!
Doe jij ook even een linkje naar het goktopic in je sig?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe mij even een PM met als onderwerp in hoofdletters TELLERRRRRRRRRRRRRR, met het linkje en het wachtwoord. Dan kan ik hem weer terugvinden
Wat klinkt dat lekker obscuur he? Zie jij nu ook een rokerig hol voor je? Gokactie!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Heal the world, make it a better place!
Leuk voor de MJ fans, Q!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |