Mijn post is ook verwijderd maarrrr dat had ik al verwacht en ik was zelfs zo galant om sorry te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft mijn post verwijderd uit het geldraden-topic?
deal.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj moet mij komen ophalen, want ik wil je nog een live de oren wassen
Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niet eens mag reageren in een topic tbv een actie waar ik zelf uren insteekquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn post is ook verwijderd maarrrr dat had ik al verwacht en ik was zelfs zo galant om sorry te zeggen
Het stond ook in de OP, dat alle posts die geen gokjes waren worden verwijderd. Niet uit nijd, maar omdat het anders niet meer te volgen is welke bedragen we nog in de OP lijst moeten zettenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat ik niet eens mag reageren in een topic tbv een actie waar ik zelf uren insteek![]()
Maar ja...als we daar gaan SCen istie ook zo vol....en da's ook weer niet de bedoeling
Gooi die andere 4 niet-bedragen posts er dan ook ff uitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond ook in de OP, dat alle posts die geen gokjes waren worden verwijderd. Niet uit nijd, maar omdat het anders niet meer te volgen is welke bedragen we nog in de OP lijst moeten zetten![]()
Dat topic is echt alléén voor de bedragen, voor alle andere dingen is dit topic en voor totale offtopic hebben we de SC. Skoezie
Dat kan ik niet, dat doet ElisaB. En die is net ter tafel geroepen voor de prak!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gooi die andere 4 niet-bedragen posts er dan ook ff uit![]()
En er ook nog op in gaan he!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, dat doet ElisaB. En die is net ter tafel geroepen voor de prak!
Dus geloof me, dat gebeurt straks!
Ow hai, dat was ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie heeft mijn post verwijderd uit het geldraden-topic?
Heel graagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kan ook wel een paar euro missen, gewoon mailtje sturen nu dus?
Of zal ik je een PM doen met de gegevens?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kan ook wel een paar euro missen, gewoon mailtje sturen nu dus?
Echt niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow hai, dat was ik
Het gaat er niet om dat je niet mag reageren. Het gaat erom dat het topic bij voorkeur niet vol mag raken (want het moet geen reeks worden), dus verwijder ik zo af en toe alle posts waar géén gok in staat.
Verder niets akeligs mee bedoeld
NIet eensquote:
Jouw eerste post heb ik laten staan, zodat je het topic wel steeds makkelijk kunt terugvindenquote:
Da's dan wel weer liefquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NIet eens
[..]
Jouw eerste post heb ik laten staan, zodat je het topic wel steeds makkelijk kunt terugvinden
Als je plechtig belooft dat je echt gaat doneren, vraag ik je groene outfit vast aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zie net dat de PM binnen is, maar mailtje is net ook verstuurd, negeer die dus maar.
Krijg ik gewoon een groen tagje als de donatie binnen is?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Zie net dat de PM binnen is, maar mailtje is net ook verstuurd, negeer die dus maar.
Krijg ik gewoon een groen tagje als de donatie binnen is?
Heb het al overgemaakt, zal je even een screenshot PMenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je plechtig belooft dat je echt gaat doneren, vraag ik je groene outfit vast aan
Tnx!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb het al overgemaakt, zal je even een screenshot PMen.
Nee ben je gek, ik geloof je!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb het al overgemaakt, zal je even een screenshot PMen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond ook in de OP, dat alle posts die geen gokjes waren worden verwijderd. Niet uit nijd, maar omdat het anders niet meer te volgen is welke bedragen we nog in de OP lijst moeten zetten![]()
Dat topic is echt alléén voor de bedragen, voor alle andere dingen is dit topic en voor totale offtopic hebben we de SC. Skoezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |