quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef Lenaatje het volgende:
Maud, Kim en Linde beterschap!
Anna wat stoer zo dapper naar de tandarts, durf ik niet hoor!
Hier een bijdehandte peuter. Ze zit met haar ijssalonnetje te spelen en het ijsje valt. Ze zegt mama ijsje, dus ik denk dat ze bedoeld dat ik die even op moet rapen. Zeg ik tegen haar doe zelf maar even pakken. Even later komt ze terug met 2 raketjes.... Is madame naar de vriezer gelopen om echte ijsjes te pakken......
Tja, nu zitten we lekker eenijsje te eten, kon haar niet meer terugsturen natuurlijk.....
quote:
Ze zit nu voor het eerst een lolly te eten, heeft ze gehad op het kdv. Ik vind het behoorlijk eng, maar ze blijft braaf op de bank zitten. Onder de douche zong ze vanochtend al over het hondje in de bus dat Waf Waf Waf doet. Langzaam maar zeker wordt ze echt een kleuter en steeds minder dreumes/peuter.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef YPPY het volgende:
Wij zijn bij de tandarts geweest. Ze ging als eerste op de stoel en was zo braaf en lief en knap. Mond open, spiegeltje erin. Helemaal goed.Daarna braaf een boekje lezen terwijl ik controle had. Zo'n grote meid al, gaat gewoon braaf naar de tandarts en op mij zitten wachten.
'quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
We hadden er zo maar nog een peutertje bij
Welkom Marlieske met Isa!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:22 schreef aeque het volgende:
zie ik ineens in vol ornaat dr bips in de lucht gestoken.
Dean kan ook enorm zeuren hoor, en dan zo'n jengelig huiltje erbijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef cattie het volgende:
Wat een leuke verhalen weer.
Ive zegt nu dingen als:
Dat moeten we niet hebben he? (Als iets gebeurd wat niet de bedoeling is.)
En alles is dinosaurus. Grote dinosaurus bij voorkeur.
Ive is meestal een schatje, maar hij kan ook wel een zeur zijn. Vooral als hij moe is. Maar dat hebben alle peuters denk ik wel. Toch?
maud vliegt ook al zweef, begrijp ik?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:57 schreef chacama het volgende:
beinvloed door mede-zweefvliegers.
nee, zou ze willen. Mede-zweefvliegers van ons. Maar met dat zelf meevliegen mag ze nog even wachten tot ze groot genoeg is om op een zit-verhoger mee te kunnen in het vliegtuig. Nu zou ze toch niets kunnen zien, omdat ze te klein is om over de rand heen te kijken. Maar ze zou het wel willen, helaas voor haar mag ze wachten tot ze in elk geval 3,5 is.... dan zien we wel verder.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef bixister het volgende:
[..]
maud vliegt ook al zweef, begrijp ik?![]()
leuk al die verhalen van en over stoere & lieve peuters!!
lepeltje olijfolie. Of d'r buikje iets maseren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Sara! Hier is net de entingkaart binnen en is het wachten op de oproep. Zal wel september zijn.
Mooi dat de eczeem minder aan het worden is chacama.
Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
Wat sneu voor haar. Durft ze niet te poepen? Ben je met het potje bezig? Ik weet niet precies wat lactulose is, maar ik zou zeer zuinig zijn met laxeermiddelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
Dit spul werkt super trouwens!quote:
Voor dreumesen moet je in een ander topic wezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
Fijn dat ze weer beter is!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
Agos Kim. Let ook op met wat je eet als Kim moeite met poepen heeft Ingrid. Ik heb zelf een spastische darm en witbrood, witte rijst, witte pasta enzo verergeren de boel al snel. Hopelijk gaat het snel weer beter met Kim!
Mijn kleine meisje is weer helemaal beterGisteren weer urine na laten kijken en de blaasontsteking is helemaal weg. Ze was ook dolblij dat ze weer naar de opvang mocht. We hoorden al 2 weken zo'n 20 keer per dag : (naam favo leidster) is lief he? En elke morgen: "Linne naar (naam opvang)?" Gisteren mocht ze ook nog voor haar verjaardag trakteren en dat vond ze ook erg leuk!
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes peuter die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
wil je de mijne een dagje lenen??quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
en peuters met de waarom vragen lijkt me grappig, Arwen heeft dat niet zo sterk.
nee we gaan een boekje lezen en negeren haar, zodat zij ook niet op ons hoeft te reageren. maar ze stuiterd dat bed door niet normaal. we weten het echt ff niet meer...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
Als je bij haar zit kijk je haar dan aan en praat je dan tegen haar?
Amber heeft ook zo'n fase gehad. Wij zaten op haar kamer met onze rug naar haar toe. Tis ff volhouden maar uiteindelijk werkte het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:10 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
nee we gaan een boekje lezen en negeren haar, zodat zij ook niet op ons hoeft te reageren. maar ze stuiterd dat bed door niet normaal. we weten het echt ff niet meer...
Nee slapen doet ze niet meer 's middags, al een jaar niet meer. Wij mogen dus helemaal niet weg. Heb ook al geprobeerd de deur open te laten en dan boven te rommelen in een andere kamer maar ook dat mag niet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef Moonah het volgende:
Doet ze nog een middagslaapje Lena? Ik merk dat het hier ook lastiger (en véél later...) in slaap komen is als er 's middags geslapen is. Maar elke dag overslaan lukt nog niet. Ik spreek nu telkens af dat ik over 5 minuutjes weer even een kus kom geven. Het is wel een gesjouw, maar het werkt redelijk... Succes ermee.
Hoi Arwen en Evenstar!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Wat dapper van Arwen!
Vivi, wat knap dat Dean al snapt dat jouw moeder zijn oma is en andersom!
Mijn peuter kijkt me alleen wat medelijdend alsof ik niet goed bij ben, wanneer ik dit soort verbanden probeer uit te leggen.
Je zult zien dat ze het daar gewoon goed doet. Omdat mama en papa er niet zijn. Maar, begrijp wel dat het zorgen baart. 'One night at a time' het komt goed. Mantra aan: 'het is een fase - is een fase - een fase - fase - ....'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Lenaatje het volgende:
Chacama, misschien wel een idee inderdaad steeds verder weg tot ze ons alleen nog hoort!
Haha jou buurman die aan de visite uitlegt dat je niets met je kind doet! we houden de moed er maar in.
Over 2 weken gaat ze 2 nachten bij opa en oma slapen en daar kan ik nu al wakker van liggen omdat ze zo slecht slaapt....
Ook met broekje aan voelt ie het wel aankomen en gaat ie ook wel zitten. Alleen durf ik em bijna niet meer zonder broekje te laten lopen vanwege een ontstekinkje laatst dus hij wil zelf ook niet dat het 'raar' voelt daar zeg maar...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:31 schreef Belana het volgende:
Rocka, ik liet Ezra in het begin in zijn blote kont lopen, daarna een paar dagen alleen met onderbroek en toen met lange broek erbij. het is ook een kwestie van op tijd gaan aanvoelen voor ze. in het begin was ezra nog wel eens te laat en dan had ie geen tijd meer om zijn broek naar beneden te doen.
Hoe is hij op het kdv Cat? Laat hij zich daar ook wegduwen? Je kunt natuurlijk altijd op het cb of bij een kinderpsygoloog vragen hoe je hem wat weerbaarder kunt maken. Lijkt mij handig als hij al een beetje voor zichzelf op kan komen vóór hij naar school gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef cattie het volgende:
Wat een leuke verhalen weer.
Ive zegt nu dingen als:
Dat moeten we niet hebben he? (Als iets gebeurd wat niet de bedoeling is.)
En alles is dinosaurus. Grote dinosaurus bij voorkeur.
Ive is meestal een schatje, maar hij kan ook wel een zeur zijn. Vooral als hij moe is. Maar dat hebben alle peuters denk ik wel. Toch?
Vandaag waren we in "de grote speeltuin" zoals Ive het noemt. En het valt me op dat hij zich zo laat weg drukken door andere kinderen. Hij komt niet op voor zichzelf. Hij is erg zacht volgens mij. Niets mis mee, maar ik ben vroeger nogal onder de voet gelopen en heb liever niet dat dat bij hem ook gebeurd. Gelukkig leert hij op het kdv met andere kindjes omgaan. Weerbaarheidstraining is het nog wat te vroeg voor lijkt mij. Wat denken jullie?
Het geeft weer hoe wij het doen met Emma. We leggen 'alles' uit waar ze vragen over heeft, en niet op een kinderlijke manier maar wel zo dat ze het kan begrijpen, zo hebben we voor de meridianen er een balletje bijgepakt. Ze krijgt eigenlijk altijd antwoord en als het even kan pakken we er een boek bij of iets anders om het te verbeelden. Het is ook eigenlijk hoe wij het van huis uit gewend zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:09 schreef bixister het volgende:
wow, meridianen zelfs. dat lijkt me nog best ingewikkelde materie voor een peuter!maar leuk he, die interesse in alles.
dat doen wij ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:51 schreef Jelief het volgende:
Het geeft weer hoe wij het doen met Emma. We leggen 'alles' uit waar ze vragen over heeft, en niet op een kinderlijke manier maar wel zo dat ze het kan begrijpen, zo hebben we voor de meridianen er een balletje bijgepakt. Ze krijgt eigenlijk altijd antwoord en als het even kan pakken we er een boek bij of iets anders om het te verbeelden. Het is ook eigenlijk hoe wij het van huis uit gewend zijn.
Ja, heel lachwekkend is dat ze kan tellen.. (of het was natuurlijk toeval).quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Lenaatje het volgende:
Mahre vraagt sinds van het weekend de hele dag wat doe jij? wat ben je aan het doen? wat ga je doen? om vervolgens oke te zeggen als je het hebt verteld. En nee hoor of wel hoor zeggen als antwoord op ons.....
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef bixister het volgende:
[..]
dat doen wij ookmaar ik vroeg (en vraag) me gewoon af wat je over meridianen kunt vertellen waar ze al iets mee kunnen. ik vind 't een wat abstract begrip. maar misschien weet ik er zelf gewoon te weinig van!
succes cattie!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:07 schreef Jelief het volgende:
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef PM-girl het volgende:
Tandenpoetsen gaat hier best goed tegenwoordig. Ik zet de knuffel in: kijk eens knuffel, wat kan hij goed tandenpoetsen he! Het manneke glimt dan van trots en opent prima zijn mond.
Ja, nou ja, jullie kennen haar natuurlijk beter dan ik.quote:
Ken je die niet?!quote:
Ik laat (quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja Dora en Diego
B. klimt al zingend de glijbaan omhoog met zijn 'Klijm op!' Wel erg grappig dat ie het wel op een goeie manier gebruikt.
Is leuk. Vooral Lola, het zusje van de twee. Echt goed gedaan qua peuter/kleutergedrag.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:51 schreef _evenstar_ het volgende:
ja dat climb up of in het vliegtuig fly up.. etc.
En nee ken charlie en lola helemaal niet
Niet zeuren Rocka. Jouw B maakt tenminste nog echte keutels als ik het zo lees. Die van mij deponeert een berg drap in het potje...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Jarno, maar dan hoef je iig niet die enorme keutel uit dat potje in de plee te laten plonzen en dan ook nog het potje hygenesisch schoon te maken
Omdat ik vaak vraag wat zíj wil kijken en niet wat IK wil kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Moonah het volgende:
En Jarno, waarom 'gezellig samen iets kijken dat je als ouder heel stom vindt' als er ook genoeg te kijken valt wat je wél aanspreekt?
Nee natuurlijk niet (Arwen mag het toch ook niet ivm allergie?). Maar kan het kwáád om het wel te geven (aan een kind dat niet allergisch zou zijn dus)?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Die comemrciele troep koekjes snoepjes etc. mag arwen geen een van alles hebben, heb niet het idee dat ze tekort komt hoor
Dat ken ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Moonah het volgende:
Joh, ik ben al zo veel bijgedraagid! Toen iok zwanger was, was ik ervan overtuigd dat mijn kind alleen maar met houten speelgoed zou gaan spelen en voor zijn vierde geen suiker zou eten.![]()
Het leek oke te gaan. Zondag niets te merken. Maandag begon het koppige gedoe enzo. Dinsdag pittig dames en woensdag draken. Ik ga ze maar eens even uit bed halen, want de draken gaan naar het kdv zometeen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef chacama het volgende:
KP... echte draakjes dus. Hoe was het thuiskomen voor ze?
Waarom is Dora opvoedkundig onverantwoordquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Jarno het volgende:
Waarom vind iedereen Dora zo 'jammer' ? Omdat je hetzelf niks vindt? Omdat het opvoedkundig gezien onverantwoord is?. Tegenhouden doe je het toch niet, geniet er gewoon van om samen iets te kijken. Voor je het weet zitten ze de hele dag achter TMF en mág je niet meer meekijken.
Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor. Toch heeft ie de hele Cars-collectie bijna compleet (wat ook enigszins te wijten is aan mijn dwangmatige verzamelwoedequote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Moonah het volgende:
Ik noem de commercie niet kwaad of slecht, ik probeer het alleen zo veel mogelijk te beperken.
Ik ben zelf erg bewust opgevoed en heb daar enorm van gebaald.
Wrom heb jij geen Nick Jr. meer dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef Vicky het volgende:
Dan verliest mijn kind
Amber kijkt dagelijks tv, vooral Disneydvd's maar ook het zandkasteel, teletubbies, muis, k3, kabouterplop en noem maar op...
Nick jr hebben we niet meer maar toen we dat nog hadden waren dora en diego favoriet.
Dorakoekjes, nijntje koekjes en plopkoeken komen hier regelmatig in huis, net zoals die prinsessen en poohcakejes
het boeit me nietik ben gewoon een ontaarde moeder
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor. Toch heeft ie de hele Cars-collectie bijna compleet (wat ook enigszins te wijten is aan mijn dwangmatige verzamelwoede, maar soit) en is Dorapasta zijn absolute lievelingskostje
. Oh ja, en hij krijgt ook wel eens een Spongebob-koekje (dan moet ie wel eerst de Spongebob-lach nadoen
) . Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar dat elitaire gedoe hier komt me soms echt mijn neus uit, het lijkt wel een wedstrijd wiens kind het minste TV-kijkt, peutermelk krijgt of het liefst met een tot auto'tje gedoopt verschrompeld blikje sojamelk speelt.
digitale pluspakket eraf gegooidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wrom heb jij geen Nick Jr. meer dan?
*googelt op digitaal pluspakket*quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb destijds het digitale pluspakket genomen, o.a. zodat Kai ook voor het slapen nog even naar Nick Jr. kan kijken.
I know I know! Toen ik het woord 'bewust' tikte, bedacht ik me al dat dat niet precies de lading dekte. Ik ben zelf dus geitenwollensokkerig opgevoed, laat ik het zo zeggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor.
m@x en ik hebben Ziggoquote:
Ik reageerde nu even op jouw post maar ik bedoelde het meer in het algemeen,ik weet wel dat jij niet zo bentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
I know I know! Toen ik het woord 'bewust' tikte, bedacht ik me al dat dat niet precies de lading dekte. Ik ben zelf dus geitenwollensokkerig opgevoed, laat ik het zo zeggen.En dat vond ik dus niet fijn. Ik zeg dus ook dat ik dat niet wil bij mijn kind. Maar ik zeg ook dat ik de commercie niet omarm. Als je het toch niet kunt tegenhouden, waarom zou ik het dan bewust in huis halen?
En ik denk niet dat ik 'elitair' ben/wil zijn.Mijn kind zit nu nota bene de Teletubbies te kijken.
Kun je ze niet opleuken met textielstiften? Zijn naam erop of zijn favoriete tv figuurtje ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog een idee hoe je een stronteigenwijze 2 jarige zo ver kunt krijgen om onderbroekjes aan te trekken?
Ik heb er eindelijk gevonden in zijn maat, maar dat zijn saaie witte. En hij wil ze dus echt NIET aan. Alleen op zijn hoofd om dan te zeggen "Net een Tommie"
Zolang hij in blote billen loopt is hij zo goed als zindelijk, maar tsja je kunt niet 24 uur per dag met blote billen lopen.
Met luierbroekje en romper aan plast hij meestal wel gewoon in zijn luier...
Dat is inderdaad een optie, hadden we zelf ook al aan gedacht!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:59 schreef Verida het volgende:
Kun je ze niet opleuken met textielstiften? Zijn naam erop of zijn favoriete tv figuurtje ofzo?
Boxers?quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog een idee hoe je een stronteigenwijze 2 jarige zo ver kunt krijgen om onderbroekjes aan te trekken?
Ik heb er eindelijk gevonden in zijn maat, maar dat zijn saaie witte. En hij wil ze dus echt NIET aan. Alleen op zijn hoofd om dan te zeggen "Net een Tommie"
Zolang hij in blote billen loopt is hij zo goed als zindelijk, maar tsja je kunt niet 24 uur per dag met blote billen lopen.
Met luierbroekje en romper aan plast hij meestal wel gewoon in zijn luier...
Pepijn heeft wel knuffels, maar doet er niet zoveel mee! Maar misschien helpt het inderdaad om dequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef YPPY het volgende:
Heeft Pepijn een held? Of een knuffel die heel belangrijk is? Dan kun je die een onderbroek aan laten doen, zodat Pepijn het na wil doen. Ik heb Anna zo een radijsje laten eten, wat roze is een prinsessenkleur.![]()
Op zoek gaan naar een onderbroek of boxer die lijkt op een van jou? Dan kan jij het goede voorbeeld geven. 'kijk maar, papa heeft dezelfde onderbroek!'quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef t_igger het volgende:
Hmmm... Dat werkt dus ook niet! Zelfde reactie als bij zichzelf!
Lastig hoor Tigger met de onderbroeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef Lenaatje het volgende:
Ingrid hoe is het nu met Kim??
quote:
Volgens mij zakken veel kindjes voor de ogentest.quote:
Geen test ingevuld inderdaad, raar dan dat dat verschillend is!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Tazz het volgende:
[..]
Volgens mij zakken veel kindjes voor de ogentest.
Maar wat voor test moest jij invullen? Volgens mij hebben wij die niet gehad... zal eens navragen..
Volgens mij heeft ze de 1e 2 weken wat onrustig geslapen maar in elk geval niet zo'n drama als we nu hebben. Dit is sinds die hele warme periode van een week of 6 geleden aan de gang. Maar pff wat een gedoe!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:22 schreef Tazz het volgende:
Pfft, half jaar aanrommelen...
Nu zijn we wel erg verwend met Mahre die eigenlijk bijna altijd rustig slaapt en ook afgelopen weekend bij mijn schoonouders rustig is gaan slapen.
Als nasleep van de amandelen operatie is ze 's nachts in het ziekenhuis wakker gemaakt om te drinken, maar daar was ik toen bij. En dat was in april. We hebben in mei wel op vakantie wat aangemodderd, maar dat gooiden we op heimwee en vreemd bed. Durf niet te zeggen of het vanaf de operatie al mis is...
Zal even vragen of Lenaatje dit nog weet.
Mijn ouders willen van die loopfietsjes kopen (nog voor de 2e verjaardag vd meiden), vanaf hoe oud/wanneer is dat handig ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef dutchie het volgende:
Oei dat klinkt beroerd Ingrid.Sterkte straks.
Cas fietst zo in ene keer helemaal los!
Echt geniaal die loopfietsjes, hij is bijna een jaar eerder dan zijn broer.
Ben zo trots op die kleine eigenwijze donderstraal.
Een fiets met trappers is zoooooooooo 1980...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:06 schreef Memmel het volgende:
KP, waarom niet een fiets met trappers?
Pepijn heeft volgens mij ook zo'n wishbone bike, en die gaat als een tiet heb ik begrepen!
Hoe was het bij de tandarts ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Cas!
cool !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Vivi het volgende:
K_P, Dean heeft van oma 2 maanden voordat ie twee werd een loopfietsje gekregen en het is nu nog steeds (2,5) een grote hit, hij vind het echt geweldig en hij is er heel handig mee. Hij kan nog niet echt trappen op een gewone fiets, dat vind ie nog te zwaar.
[ afbeelding ]
Nou, die van Dean heeft aan de achterkant ook maar een wiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef t_igger het volgende:
Dit is de bike van Pepijn!![]()
[ afbeelding ]
Hij gaat inderdaad als een tierelier!![]()
Lijkt volgens mij ook wel een beetje op die van Dean als ik dat zo zie!![]()
Thanks!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:50 schreef Stiemie het volgende:
Oh Dean wat ben je toch een prachtig ventje zeg! Mooie foto vivi!
Dit zag ik BE in het fototopic ook al posten (of zoiets dergelijks) en is idd wel erg herkenbaar. Wat een leeftijd is dit zeg. Per dag kunnen ze meer, maar willen ze minder. En in niks lijken ze meer op die kleine babies die ze eerst waren...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Saffier het volgende:
Wie weet waar mijn kleine boefje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |