nee, zou ze willen. Mede-zweefvliegers van ons. Maar met dat zelf meevliegen mag ze nog even wachten tot ze groot genoeg is om op een zit-verhoger mee te kunnen in het vliegtuig. Nu zou ze toch niets kunnen zien, omdat ze te klein is om over de rand heen te kijken. Maar ze zou het wel willen, helaas voor haar mag ze wachten tot ze in elk geval 3,5 is.... dan zien we wel verder.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef bixister het volgende:
[..]
maud vliegt ook al zweef, begrijp ik?![]()
leuk al die verhalen van en over stoere & lieve peuters!!
lepeltje olijfolie. Of d'r buikje iets maseren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Sara! Hier is net de entingkaart binnen en is het wachten op de oproep. Zal wel september zijn.
Mooi dat de eczeem minder aan het worden is chacama.
Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
Wat sneu voor haar. Durft ze niet te poepen? Ben je met het potje bezig? Ik weet niet precies wat lactulose is, maar ik zou zeer zuinig zijn met laxeermiddelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
Dit spul werkt super trouwens!quote:
Voor dreumesen moet je in een ander topic wezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |