abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 11:14:38 #26
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71359474
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:20 schreef bixister het volgende:

[..]

maud vliegt ook al zweef, begrijp ik?

leuk al die verhalen van en over stoere & lieve peuters!!
nee, zou ze willen. Mede-zweefvliegers van ons. Maar met dat zelf meevliegen mag ze nog even wachten tot ze groot genoeg is om op een zit-verhoger mee te kunnen in het vliegtuig. Nu zou ze toch niets kunnen zien, omdat ze te klein is om over de rand heen te kijken. Maar ze zou het wel willen, helaas voor haar mag ze wachten tot ze in elk geval 3,5 is.... dan zien we wel verder.
pi_71364689
Hoe herken je nou het soort hoest bij een peuter? Anna hoest echt heel veel sinds gisteren maar ik kan er maar niet achter komen wat voor soort hoest het is en wat voor soort hoestdrank naar nou bij hoort (droge of kriebelhoest dus). Ik weet het bij mezelf amper te vertellen altijd...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 27 juli 2009 @ 14:17:55 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71364922
is een droge en een kriebelhoest niet hetzelfde?

het belangrijkste is het verschil tussen een droge kuch of zo'n rochelhoest om het maar even plat te zeggen
dus; niet of wel productief.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71364969
jarno, ik weet dat ook nooit eigenlijk. één pot nat (of eh... droog) wat mij betreft!
pi_71365419
Oh, dan is het een droge hoest heb ik net besloten (en google lijkt het met me eens te zijn). Straks maar ff langs de drogist dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:51:02 #31
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71365956
Beterschap dan met Anna.... Lekkere thijmsiroop en voor 's nachts is er ook daro voor kinderen. Die werkt prikkelhoestdempend. Dan wordt ze er in elk geval niet wakker van ..... en jullie ook niet.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:11:37 #32
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71378900
Ik denk dat een droge hoest een beetje klinkt als een zeehond? Mijn peuter heeft 1 aanval van pseudokroep gehad en dat klonk echt als Seabert
De huisarts vroeg later of hij een droge hoest had gehad die nacht en toen ik hem vroeg die te omschrijven, noemde hij die zeehond!

Hoe dan ook, beterschap voor Anna!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71406351
Vivi! Wat is Dean een leukerd

Met Jet gaat het goed! Heel goed! Ze vraagt heel de dag wat je doet en wat is dat?
Waren op het cb geweest en ook daar is ze weer helemaal goedgekeurd! 90 cm lang en bijna 13 kilo

Volgende week heerlijk 3 weken op vakantie en genieten van het met zijn drieen zijn! Het is hier een drukte van jewelste .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_71410976
Ik heb het vast gemist Beaker, maar waar heb je het zo druk mee?

Mijn peuter heeft zo goed geluisterd vandaag! We waren een dagje naar Nienoord. Soort mega speeltuin. Ze heeft zo'n plezier gehad.
pi_71418341
Beaker, gelukkig dat jullie dan bijna vakantie hebben

Sara moet zometeen voor de laatste keer naar het cb. Ze krijgt dan een enting. Afgelopen week hadden we al uitgelegd dat ze een prikje krijgt, en dat 't een beetje pijn doet. Ze vond dat wel stoer (ik ga niet huilen hoor!) maar vanmorgen zei ze toch maar dat ze niet naar de dokter wil
Ben wel heel benieuwd hoe groot ze nu is!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71431210
Nou hoe is het met de stoere Sara gegaan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:03:16 #37
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71433425
voor Kim. Zo lekker als je kan genieten van je peutertje Ingrid.

Beaker nog even volhouden en dan mag je uitrusten

Fuente, wat was de score?

Maud zit weer helemaal onder de exceem, is niet te genieten en slaapt ontzettend kort. Weet even de oorzaak van de exceem niet te herleiden en hoop dat het snel over is. Ze loopt zelf al met de pot zalf rond omdat het allemaal zo jeukt.
pi_71442992
voor Maud, wat rot van het eczeem!

Sara deed het supergoed op het cb. Ze kwam binnen en zei direct: ik krijg een prikje, maar ik ga niet hulen hoor, en erna mag ik naar de speelgoedwinkel
Ze heeft dan ook echt geen kik gegeven bij de prik, dus het was wel een klein hello-kitty cadeautje waard

Ze is nu 103,5 cm lang en ze weegt 16,8 kilo. Alle testjes gingen super
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71444637
GoedZo Sara! Wat een flinke meid zonder tranen de prik te doorstaan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:41:52 #40
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71451942
voor Sara. Goed zo meid!

Exceem lijkt iets minder. Ze werd vanochtend ook al weer iets prettiger wakker. Minder agressief, minder snel huilerig. Dus hopelijk hebben we de piek gehad.
pi_71456016
Wat goed van Sara! Hier is net de entingkaart binnen en is het wachten op de oproep. Zal wel september zijn.

Mooi dat de eczeem minder aan het worden is chacama.

Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:08:00 #42
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71456220
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Sara! Hier is net de entingkaart binnen en is het wachten op de oproep. Zal wel september zijn.

Mooi dat de eczeem minder aan het worden is chacama.

Kim zit nu op dag 4 van het niet poepen. Ze heeft er veel buikpijn van. Lactulose al gehad.
Iemand nog tips?
lepeltje olijfolie. Of d'r buikje iets maseren.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:12:25 #43
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71456337
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef _Ingrid_ het volgende:

Iemand nog tips?
Wat sneu voor haar. Durft ze niet te poepen? Ben je met het potje bezig? Ik weet niet precies wat lactulose is, maar ik zou zeer zuinig zijn met laxeermiddelen.

En wat sneu ook voor Maud, dat ze zo veel last blijft houden van eczeem (dat schrijf je dus zo, Chaca ). Ik klop het snel af, maar wat mag ik in mijn handjes knijpen met de gezondheid vanmijn menneke. Hij heeft regelmatig groene snottebellen die hij het liefst opslobbert , maar that's it.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71456383
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef chacama het volgende:
daro
Dit spul werkt super trouwens!

(en ik lees de hele tijd Dora )
pi_71456424
Goed gedaan van Sara!

Arme Maud, dat ze er alweer zoveel last van heeft.

Die snottebellen *ieks* hier komen ze ook regelmatig voorbij.

Afgelopen dinsdag is ze gestoken door een wesp op het kdv. Ze heeft er niet veel last van gehad en het is meteen leeggezogen en ze hebben er zalf op gesmeerd. Heb zelf ook maar meteen een tube gehaald. Ik vind dat zo'n rotbeesten. Ben zelf zo vaak onverwachts geprikt en was al bang die angst op Anna over te brengen. Nu loopt ze dus rond met een mini-bultje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71456439
Ze durft wel te poepen, wil ook graag. In luier, potje of op de wc maakt haar niet uit.
Gisteren heel vaak op het potje geplast. Dus gelukkig durft ze weer. Lactulose is idd laxeermiddel. Had ze als baby al veel nodig, op recept via kinderarts. We hebben het nu in huis vanwege Tyler.
Buikje masseren doen we idd. Papa en mama om de beurt. Moet van Kim.
Olijfolie niet geprobeerd nog.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:23:36 #47
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71456652
En als je haar even temperatuurt Ingrid? Dat prikkelt de boel wat, wellicht kan ze dan.
pi_71456761
Ja dat kan ik nog wel proberen idd. Tnx.
pi_71456934
Agos Kim. Let ook op met wat je eet als Kim moeite met poepen heeft Ingrid. Ik heb zelf een spastische darm en witbrood, witte rijst, witte pasta enzo verergeren de boel al snel. Hopelijk gaat het snel weer beter met Kim!

Mijn kleine meisje is weer helemaal beter Gisteren weer urine na laten kijken en de blaasontsteking is helemaal weg. Ze was ook dolblij dat ze weer naar de opvang mocht. We hoorden al 2 weken zo'n 20 keer per dag : (naam favo leidster) is lief he? En elke morgen: "Linne naar (naam opvang)?" Gisteren mocht ze ook nog voor haar verjaardag trakteren en dat vond ze ook erg leuk!

O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes peuter die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 30-07-2009 13:43:02 (Nog even in de ontkenningsfase geloof ik ;)) ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:37:37 #50
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71457034
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
Voor dreumesen moet je in een ander topic wezen.
Fijn dat je grietje weer beter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')