abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:07:23 #126
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71594945
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef bixister het volgende:

[..]

dat doen wij ook maar ik vroeg (en vraag) me gewoon af wat je over meridianen kunt vertellen waar ze al iets mee kunnen. ik vind 't een wat abstract begrip. maar misschien weet ik er zelf gewoon te weinig van!

succes cattie!
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.

Cattiefijn dat Ive het op het kdv dus gewoon goed doet. En vakantie is een goed moment om zonder luier te lopen!

Ingrid, wat naar, misschien een manierzoeken waarop het tandenpoetsen beter gaat ,elektrische tandenborstel of zo een met een muziekje?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71595051
Ach Ingrid, wat sneu zeg! Hopelijk valt het allemaal mee

Nog 2 weken en dan gaat mijn meiske naar de basisischool. Ik vind het zo spannend, bijna 4, alweer 4 jaar geleden... Jeetje, ben er deze week echt een beetje emo van!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71595105
Jeetje Ingrid wat een naar bericht zeg voor Kim.

Hier is tandenpoetsen ook een ramp. De 1 houdt haar in de houdgreep en de ander poetst dan We hebben nu een tandenborstel met een lichtje erin dat 2 minuten blijft branden. Helaas werkt dit ook niet echt goed. Ze wil gewoon zelf poetsen, maar ja dat kan ze nog niet zo goed dus wij poetsen eerst en dan zijzelf...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:17:29 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71595250
Tandenpoetsen gaat hier best goed tegenwoordig. Ik zet de knuffel in: kijk eens knuffel, wat kan hij goed tandenpoetsen he! Het manneke glimt dan van trots en opent prima zijn mond.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:18:51 #130
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71595295
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:07 schreef Jelief het volgende:
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.
Het spijt me zeer als ik bot uit de hoek kom, maar ik vind het nogal pretentieus om te denken dat een peuter dergelijke materie zou begrijpen! Dit soort stof wordt in groep 5 voorzichtig aan geboden. Via een plattegrond van de klas, naar een luchtfoto van het dorp en dan een getekende plattegrond van een stad oid. In groep 6 wordt er eens naar Nederland en de wereld gekeken. Maar goed, wellicht onderschat ik de capaciteiten van Emma....

Ingrid, wat naar zeg, voor Kim en voor jullie. Komt het door het lastige poetsen dat die kiesjes er wrs uit moeten? heftig!

En Fuente! Spannend!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:19:48 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71595324
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef PM-girl het volgende:
Tandenpoetsen gaat hier best goed tegenwoordig. Ik zet de knuffel in: kijk eens knuffel, wat kan hij goed tandenpoetsen he! Het manneke glimt dan van trots en opent prima zijn mond.
aaaah, wat cute!
pi_71595339
Amber en M. poetsen altijd samen voor de spiegel en dat gaat ook regelmatig wel goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71595444
Tandenpoetsen terwijl zij de tanden van pop of beer poetst hebben we ook al geprobeert En een liedje zingen tijdens het tandenpoetsen zodat ze weet hoelang het nog duurt ook. Het enige dat nog een beetje werkt is de kieteldood Dan houdt ze in ieder geval haar mond goed open. Hmm misschien binnenkort eens poetsen voor de spiegel proberen!
pi_71595518
Ja we hebben alle trucjes wel gehad. Tandarts zei ook gewoon in de houdgreep. Is lastig hoor, ze is aardig sterk.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:38:06 #135
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71595887
Zoals ik al zei moonah, we gaan er niet van uit dat ze het snapt maar leggen het wel uit. Als ze snapt dat die lijnen niet echt op de wereld staan is dat al heel mooi. Ze weet ook dat blauw op een kaart water is en groen is bos en rood zijn huizen, een lijntje is een weg. maaruh wellicht overschatten wij Emma
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:14:19 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71598799
hier een draak van een kind, ze heeft iets verkeers binnen gekregen, eczeem in der gezichtje arm schaapje der humeur is ook om te schieten, niet kunnen slapen etc. hoop dat ze er snel vanaf is, mijn vrolijke meissie weer terug.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:39:07 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71602635
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Jelief het volgende:
maaruh wellicht overschatten wij Emma
Ja, nou ja, jullie kennen haar natuurlijk beter dan ik.
Sorry dat ik vanmiddag zo ehm... prikkeling reageerde..

Sterkte met je draakje Evenstar. 'Gelukkig' weet je (toch?) waar het door komt.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:23:21 #138
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71618421
Dat zindelijk worden vind ik echt maar niks hoor... Gatver ik ben soms echt vies van mijn eigen kind
Als B. poept op het potje krijgt ie een treintje van Thomas van ons ter stimulatie Net ging ie erop zitten met de woorden 'Ik ga poepen! Ik krijg een trein.' En hij was echt heel lang bezig waarop ik vroeg of ie niet een keertje klaar was en hij antwoordde dat ie een heel lange trein wilde want 'Ik heb een hele lange poepje, mama'
Nou, dat bleek! Van voor naar achter in het potje Ieuw!
Zo jammer dat hij nog niet zo goed op het toilet zelf durft.

ps. zijn papa maar een MMS gestuurd met bewijs
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71618470
Gewoon niet bij nadenken Rockabella. . Verstand op 0 en blik op oneindig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:26:04 #140
190853 RockabeIIa
pi_71618508
En dan ook maar 'Goed gedaan!' blijven roepen maar heel wat anders denken... Hij was zo trots.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:28:30 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71618575
ik moest lachen Rocka, is B. ook al thomas gek ?
Hier is het thomas voor en na.. oneindige gesprekken met thomas en percy

percy: hoi thomas, wat zie je er leuk uit!
Thomas: ja dank je percy jij ook,
Percy: alles goed
Thomas: hier alles perfect, dit weertje is perfect voor mij
Etc.
pi_71618591
Volgens mij duurt het nog wel ff ook voordat ze zelfstandig op de wc kunnen klimmen, hun ding kunnen doen, zelf hun billen (netjes!) af kunnen vegen , etc, etc.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:34:20 #143
190853 RockabeIIa
pi_71618749
Jarno, maar dan hoef je iig niet die enorme keutel uit dat potje in de plee te laten plonzen en dan ook nog het potje hygenesisch schoon te maken

evenstar, hij is al heel lang Thomas gek. Tegenwoordig ook Cars maar de treinen blijven nummer 1. We wonen ook langs het spoor dus heel gek is het niet. Hij kent ook alle namen van de treintjes die hij heeft (en dat zijn er heel veel Papa met verzamelwoede). En hij doet ook zulke gesprekjes.
Voorbeeldje met Cars. Hij heeft Mack, een vrachtwagen voor zich staan en zet er alle autootjes op grootte gerangschikt naast.
'Mack, jij bent een gele politie-auto, dus jij moet oppassen op de andere auto's.'

Ter illustratie Mack:

woensdag 5 augustus 2009 @ 11:42:22 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71618985
proest

hier ook alle namen, ik snap nog steeds inet wie nu edward en gordon zijn,.. een pot nat maar ze herkent ze allemaal aan het nummertje heb ook complete boeken serie gekocht in engeland, dat is echt thomas walhalla daar
Ze heeft nu van de moeder van M. een treinspoor gekregen, en vermoedelijk komt er van de vader van M. ook wel wat bij , ze speelt er volop mee echt zo lief

Cars heeft ze nog niet gezien, tis echt thomas en peppa pig en dinosaurussen en nog steeds der eeuwige kikkers op het moment.
En ik ben blij dat ik van die irritante dora af ben
pi_71619003
Hier bengelt het een beetje tussen Dora, Charlie & Lola en alle Sesamstraat helden in.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:44:45 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71619055
wie zijn charlie en lola?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:45:11 #147
190853 RockabeIIa
pi_71619066
Oja Dora en Diego

B. klimt al zingend de glijbaan omhoog met zijn 'Klijm op!' Wel erg grappig dat ie het wel op een goeie manier gebruikt.
pi_71619083
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:44 schreef _evenstar_ het volgende:
wie zijn charlie en lola?
Ken je die niet?!

pi_71619115
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja Dora en Diego

B. klimt al zingend de glijbaan omhoog met zijn 'Klijm op!' Wel erg grappig dat ie het wel op een goeie manier gebruikt.
Ik laat ( ) Anna ook heel vaak Engelse Charlie & Lola's kijken. Alleen van de afleveringen waar ze ook de Nederlandse van heeft gezien (de NL afleveringen hebben we op de HD recorder, de Engelse gedownload) zodat ze de inhoud kan matchen. Wel grappig. Eerste keer: "papa ze praten raar!'" (na 5 minuten met open mond verbaasd te hebben gekeken).
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:50:33 #150
190853 RockabeIIa
pi_71619186
Charlie en Lola zijn leuk
Het zandkasteel wordt hier trouwens ook erg gewaardeerd. Als er geniest wordt doet B mee en stampt net zo op de grond als Zasa en Toto doen. Echt een kleine aansteller!

Vandaag es effe kijken of ie zich nog wel een beetje kan aanstellen bij de kapper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')