We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef bixister het volgende:
[..]
dat doen wij ookmaar ik vroeg (en vraag) me gewoon af wat je over meridianen kunt vertellen waar ze al iets mee kunnen. ik vind 't een wat abstract begrip. maar misschien weet ik er zelf gewoon te weinig van!
succes cattie!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:07 schreef Jelief het volgende:
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef PM-girl het volgende:
Tandenpoetsen gaat hier best goed tegenwoordig. Ik zet de knuffel in: kijk eens knuffel, wat kan hij goed tandenpoetsen he! Het manneke glimt dan van trots en opent prima zijn mond.
Ja, nou ja, jullie kennen haar natuurlijk beter dan ik.quote:
Ken je die niet?!quote:
Ik laat (quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja Dora en Diego
B. klimt al zingend de glijbaan omhoog met zijn 'Klijm op!' Wel erg grappig dat ie het wel op een goeie manier gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |