Pepijn heeft wel knuffels, maar doet er niet zoveel mee! Maar misschien helpt het inderdaad om dequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef YPPY het volgende:
Heeft Pepijn een held? Of een knuffel die heel belangrijk is? Dan kun je die een onderbroek aan laten doen, zodat Pepijn het na wil doen. Ik heb Anna zo een radijsje laten eten, wat roze is een prinsessenkleur.![]()
Op zoek gaan naar een onderbroek of boxer die lijkt op een van jou? Dan kan jij het goede voorbeeld geven. 'kijk maar, papa heeft dezelfde onderbroek!'quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef t_igger het volgende:
Hmmm... Dat werkt dus ook niet! Zelfde reactie als bij zichzelf!
Lastig hoor Tigger met de onderbroeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:23 schreef Lenaatje het volgende:
Ingrid hoe is het nu met Kim??
quote:
Volgens mij zakken veel kindjes voor de ogentest.quote:
Geen test ingevuld inderdaad, raar dan dat dat verschillend is!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Tazz het volgende:
[..]
Volgens mij zakken veel kindjes voor de ogentest.
Maar wat voor test moest jij invullen? Volgens mij hebben wij die niet gehad... zal eens navragen..
Volgens mij heeft ze de 1e 2 weken wat onrustig geslapen maar in elk geval niet zo'n drama als we nu hebben. Dit is sinds die hele warme periode van een week of 6 geleden aan de gang. Maar pff wat een gedoe!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:22 schreef Tazz het volgende:
Pfft, half jaar aanrommelen...
Nu zijn we wel erg verwend met Mahre die eigenlijk bijna altijd rustig slaapt en ook afgelopen weekend bij mijn schoonouders rustig is gaan slapen.
Als nasleep van de amandelen operatie is ze 's nachts in het ziekenhuis wakker gemaakt om te drinken, maar daar was ik toen bij. En dat was in april. We hebben in mei wel op vakantie wat aangemodderd, maar dat gooiden we op heimwee en vreemd bed. Durf niet te zeggen of het vanaf de operatie al mis is...
Zal even vragen of Lenaatje dit nog weet.
Mijn ouders willen van die loopfietsjes kopen (nog voor de 2e verjaardag vd meiden), vanaf hoe oud/wanneer is dat handig ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:06 schreef dutchie het volgende:
Oei dat klinkt beroerd Ingrid.Sterkte straks.
Cas fietst zo in ene keer helemaal los!
Echt geniaal die loopfietsjes, hij is bijna een jaar eerder dan zijn broer.
Ben zo trots op die kleine eigenwijze donderstraal.
Een fiets met trappers is zoooooooooo 1980...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:06 schreef Memmel het volgende:
KP, waarom niet een fiets met trappers?
Pepijn heeft volgens mij ook zo'n wishbone bike, en die gaat als een tiet heb ik begrepen!
Hoe was het bij de tandarts ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat goed van Cas!
cool !quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Vivi het volgende:
K_P, Dean heeft van oma 2 maanden voordat ie twee werd een loopfietsje gekregen en het is nu nog steeds (2,5) een grote hit, hij vind het echt geweldig en hij is er heel handig mee. Hij kan nog niet echt trappen op een gewone fiets, dat vind ie nog te zwaar.
[ afbeelding ]
Nou, die van Dean heeft aan de achterkant ook maar een wiel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:41 schreef t_igger het volgende:
Dit is de bike van Pepijn!![]()
[ afbeelding ]
Hij gaat inderdaad als een tierelier!![]()
Lijkt volgens mij ook wel een beetje op die van Dean als ik dat zo zie!![]()
Thanks!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:50 schreef Stiemie het volgende:
Oh Dean wat ben je toch een prachtig ventje zeg! Mooie foto vivi!
Dit zag ik BE in het fototopic ook al posten (of zoiets dergelijks) en is idd wel erg herkenbaar. Wat een leeftijd is dit zeg. Per dag kunnen ze meer, maar willen ze minder. En in niks lijken ze meer op die kleine babies die ze eerst waren...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Saffier het volgende:
Wie weet waar mijn kleine boefje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |