abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:55:07 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71634984
Hier ook Dora en Diego die favo zijn. Maar voor Maud doe ik d'r geen groter plezier dan kleine rode tractor op te zetten. trektrek kijken, wordt me dan gevraagd. Ze kan echt de filmpjes dromen, maar ze blijft er om vragen. Verder kijkt ze veel met d'r zus mee. Dus K3, MegaMindy en lazytown komen hier regelmatig langs.

Dora-koekjes mag ze niet hebben, maar gaan er bij d'r zus wel goed in. En Evenstar... ook hier chips als goed en verantwoord alternatief voor snoep en koek. En bij Maud heb ik bij ca. 1 jaar al de hoop opgegeven om d'r tot d'r 3e snoep en koekvrij te houden. Ging bij Fleur prima.... die kreeg rijstkoek en soepstengel. Maar, ja die had ook geen oudere zus die het wel mocht.

Stiemie, wat een heerlijk nieuws.

KP... echte draakjes dus. Hoe was het thuiskomen voor ze?
pi_71637634
Hier ook een Dora gek. Stond ze vanmiddag als een soort vliegtuigje long en short te doen.
Verder is Diego ook leuk, Plop en Fifi. Zandkasteel is ook goed en Mega Mindy. En de dvd van de Efteling is favoriet. Kan alle muziekjes wel dromen.
Vandaag zo lekker gespeeld in de stad. Hadden ze opblaasdingen. De glijbaan en ballenbak waren favoriet. Ze had zo'n lol.
pi_71642022
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef chacama het volgende:

KP... echte draakjes dus. Hoe was het thuiskomen voor ze?
Het leek oke te gaan. Zondag niets te merken. Maandag begon het koppige gedoe enzo. Dinsdag pittig dames en woensdag draken. Ik ga ze maar eens even uit bed halen, want de draken gaan naar het kdv zometeen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:10:45 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643112
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Jarno het volgende:
Waarom vind iedereen Dora zo 'jammer' ? Omdat je hetzelf niks vindt? Omdat het opvoedkundig gezien onverantwoord is? . Tegenhouden doe je het toch niet, geniet er gewoon van om samen iets te kijken. Voor je het weet zitten ze de hele dag achter TMF en mág je niet meer meekijken.
Waarom is Dora opvoedkundig onverantwoord En snapt iemand waar Nick Jr. is gebleven? Ik ontvang sinds een paar weken alleen nog Nickelodeon...vragen, vragen.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:17:42 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643242
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Moonah het volgende:
Ik noem de commercie niet kwaad of slecht, ik probeer het alleen zo veel mogelijk te beperken.
Ik ben zelf erg bewust opgevoed en heb daar enorm van gebaald.
Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor. Toch heeft ie de hele Cars-collectie bijna compleet (wat ook enigszins te wijten is aan mijn dwangmatige verzamelwoede , maar soit) en is Dorapasta zijn absolute lievelingskostje . Oh ja, en hij krijgt ook wel eens een Spongebob-koekje (dan moet ie wel eerst de Spongebob-lach nadoen ) . Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar dat elitaire gedoe hier komt me soms echt mijn neus uit, het lijkt wel een wedstrijd wiens kind het minste TV-kijkt, peutermelk krijgt of het liefst met een tot auto'tje gedoopt verschrompeld blikje sojamelk speelt.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:22:18 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71643338
Vivi volgens mij is in de vakantie periodes er geen nick Jr.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_71643339
Dan verliest mijn kind
Amber kijkt dagelijks tv, vooral Disneydvd's maar ook het zandkasteel, teletubbies, muis, k3, kabouterplop en noem maar op...
Nick jr hebben we niet meer maar toen we dat nog hadden waren dora en diego favoriet.
Dorakoekjes, nijntje koekjes en plopkoeken komen hier regelmatig in huis, net zoals die prinsessen en poohcakejes

het boeit me niet ik ben gewoon een ontaarde moeder

[ Bericht 10% gewijzigd door Vicky op 06-08-2009 09:29:29 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:32:23 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643547
Wij kijken elke ochtend Zap of Nick Jr. Lekker samen op de bank met een broodje en dan kan ik ff het forum en mijn mail en Twitter tjsekken ondertussen .

Behalve in het weekend dan, dan eten we uitgebreid ontbijt aan tafel met zijn drieen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:34:09 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643595
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef Vicky het volgende:
Dan verliest mijn kind
Amber kijkt dagelijks tv, vooral Disneydvd's maar ook het zandkasteel, teletubbies, muis, k3, kabouterplop en noem maar op...
Nick jr hebben we niet meer maar toen we dat nog hadden waren dora en diego favoriet.
Dorakoekjes, nijntje koekjes en plopkoeken komen hier regelmatig in huis, net zoals die prinsessen en poohcakejes

het boeit me niet ik ben gewoon een ontaarde moeder
Wrom heb jij geen Nick Jr. meer dan?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:37:38 #185
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71643695
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor. Toch heeft ie de hele Cars-collectie bijna compleet (wat ook enigszins te wijten is aan mijn dwangmatige verzamelwoede , maar soit) en is Dorapasta zijn absolute lievelingskostje . Oh ja, en hij krijgt ook wel eens een Spongebob-koekje (dan moet ie wel eerst de Spongebob-lach nadoen ) . Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar dat elitaire gedoe hier komt me soms echt mijn neus uit, het lijkt wel een wedstrijd wiens kind het minste TV-kijkt, peutermelk krijgt of het liefst met een tot auto'tje gedoopt verschrompeld blikje sojamelk speelt.

Ik heb destijds het digitale pluspakket genomen, o.a. zodat Kai ook voor het slapen nog even naar Nick Jr. kan kijken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71643721
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wrom heb jij geen Nick Jr. meer dan?
digitale pluspakket eraf gegooid
ikheb eenkast vol dvd's (121 dvd's die geschikt zijn voor Ambers )
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:40:56 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643791
Oh oke, ik heb zelf digitenne en ik hád altijd gewoon Nick Jr.maar sinds een paar weken niet meer. En ik heb niks veranderd oid. Maar dat is wel erg offtopic .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:41:34 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643805
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb destijds het digitale pluspakket genomen, o.a. zodat Kai ook voor het slapen nog even naar Nick Jr. kan kijken.
*googelt op digitaal pluspakket*
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:42:18 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71643829
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor.
I know I know! Toen ik het woord 'bewust' tikte, bedacht ik me al dat dat niet precies de lading dekte. Ik ben zelf dus geitenwollensokkerig opgevoed, laat ik het zo zeggen. En dat vond ik dus niet fijn. Ik zeg dus ook dat ik dat niet wil bij mijn kind. Maar ik zeg ook dat ik de commercie niet omarm. Als je het toch niet kunt tegenhouden, waarom zou ik het dan bewust in huis halen?
En ik denk niet dat ik 'elitair' ben/wil zijn. Mijn kind zit nu nota bene de Teletubbies te kijken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_71643911
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

*googelt op digitaal pluspakket*
m@x en ik hebben Ziggo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:50:19 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71644079
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

I know I know! Toen ik het woord 'bewust' tikte, bedacht ik me al dat dat niet precies de lading dekte. Ik ben zelf dus geitenwollensokkerig opgevoed, laat ik het zo zeggen. En dat vond ik dus niet fijn. Ik zeg dus ook dat ik dat niet wil bij mijn kind. Maar ik zeg ook dat ik de commercie niet omarm. Als je het toch niet kunt tegenhouden, waarom zou ik het dan bewust in huis halen?
En ik denk niet dat ik 'elitair' ben/wil zijn. Mijn kind zit nu nota bene de Teletubbies te kijken.
Ik reageerde nu even op jouw post maar ik bedoelde het meer in het algemeen,ik weet wel dat jij niet zo bent .

En de Teletubbies zijn net afgelopen, jokkebrok .
pi_71694330
Aiaiai kim begint nu wel last van iig 1 kies te krijgen. Kon tandarts niet bereiken, gisteren een brief gestuurd met het verzoek om doorverwijzing kaakchirurg ivm eventuele wachtlijst.
Vraag me nu af of de huisarts dat ook zou kunnen regelen.
Ik hoop maar dat de kaakchirurg kan helpen. Boren of trekken dus. Want ze wil niet naar de tandjesdokter, want die is stom en doet je zeer. Maar toch moet die haar wel helpen zegt ze.
pi_71695522
Bah Ingrid wat naar dat ze er nu toch last van heeft! Denk niet dat de huisarts je kan helpen in dit geval.
Zou nog eerder de dienstdoende weekend tandarts bellen, die kunnen vaak wel noodgrepen doen (spreekt uit ervaring.... ) zodat ze minder last heeft en je na het weekend weer naar je eigen tandarts kan. Wel vervelend en voor te stellen dat ze niet wil hoor! Sterkte ermee!
pi_71695647
balen ingrid!
En idd zoals Lenaatje zei, dienstdoende ta bellen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71698443
Nouja, het probleem is dat Kim haar mond gewoon niet open doet dan. En volgens de tandarts kan dus alleen de kaakchirurg helpen onder narcose.
pi_71725241
Iemand nog een idee hoe je een stronteigenwijze 2 jarige zo ver kunt krijgen om onderbroekjes aan te trekken?
Ik heb er eindelijk gevonden in zijn maat, maar dat zijn saaie witte. En hij wil ze dus echt NIET aan. Alleen op zijn hoofd om dan te zeggen "Net een Tommie"

Zolang hij in blote billen loopt is hij zo goed als zindelijk, maar tsja je kunt niet 24 uur per dag met blote billen lopen.
Met luierbroekje en romper aan plast hij meestal wel gewoon in zijn luier...
pi_71725274
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog een idee hoe je een stronteigenwijze 2 jarige zo ver kunt krijgen om onderbroekjes aan te trekken?
Ik heb er eindelijk gevonden in zijn maat, maar dat zijn saaie witte. En hij wil ze dus echt NIET aan. Alleen op zijn hoofd om dan te zeggen "Net een Tommie"

Zolang hij in blote billen loopt is hij zo goed als zindelijk, maar tsja je kunt niet 24 uur per dag met blote billen lopen.
Kun je ze niet opleuken met textielstiften? Zijn naam erop of zijn favoriete tv figuurtje ofzo?
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:26:12 #198
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_71729331
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:59 schreef Verida het volgende:

Kun je ze niet opleuken met textielstiften? Zijn naam erop of zijn favoriete tv figuurtje ofzo?
Dat is inderdaad een optie, hadden we zelf ook al aan gedacht! Maar met een blauwe onderbroek
met opdruk lukte het ook niet... Pepijn: "Deze NIET aan, deze NIET mooi!"
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_71731058
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef p_iglet het volgende:

Boxers?

Ze zijn alleen ook nogal moeilijk te vinden kleiner dan 86. En als ze ze al hebben is het speciale pasvorm zodat er een luier onder kan...
pi_71731250
Ingrid hoe is het nu met Kim??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')