abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 07:31:15 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_71508787
Rocka, ik liet Ezra in het begin in zijn blote kont lopen, daarna een paar dagen alleen met onderbroek en toen met lange broek erbij. het is ook een kwestie van op tijd gaan aanvoelen voor ze. in het begin was ezra nog wel eens te laat en dan had ie geen tijd meer om zijn broek naar beneden te doen.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:04:38 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71509275
Hier arwen eigenlijk gewoon in kleertjes laten lopen, en wel elk uurtje even op het potje gezet, werkte prima.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:42:58 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71509581
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 07:31 schreef Belana het volgende:
Rocka, ik liet Ezra in het begin in zijn blote kont lopen, daarna een paar dagen alleen met onderbroek en toen met lange broek erbij. het is ook een kwestie van op tijd gaan aanvoelen voor ze. in het begin was ezra nog wel eens te laat en dan had ie geen tijd meer om zijn broek naar beneden te doen.
Ook met broekje aan voelt ie het wel aankomen en gaat ie ook wel zitten. Alleen durf ik em bijna niet meer zonder broekje te laten lopen vanwege een ontstekinkje laatst dus hij wil zelf ook niet dat het 'raar' voelt daar zeg maar...
Dat maakt het ietsje moeilijker nu.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71509853
Emma is net een spons op het moment. Ze vraagt niet meer waarom maar echt gerichte vragen. Waar is Amerika? en duitsland? Hadden de mensen vroeger ook wc's? was het hier vroeger anders?

ze heeft het geduld om een kwartier met Michiel in een boek te kijken over vroeger( van nul tot nu stripboek)
of in de atlas kijken, we zijn dan ook wel meteen aan het uitleggen over meridianen , wat water is en hoe bergen er op de kaart uitzien enzo, altijd handig als er wat blijft hangen zeg maar.
ZE is nu in een fotoboek over Haarlem aan het kijken, hé dat is de straat van opa en oma! en dat is de kerk!
Hoe slecht ze nu ook luistert en hoe eigenwijs ze ook is ik geniet van dat leergierige meisje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71509958
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef cattie het volgende:
Wat een leuke verhalen weer.

Ive zegt nu dingen als:
Dat moeten we niet hebben he? (Als iets gebeurd wat niet de bedoeling is.)
En alles is dinosaurus. Grote dinosaurus bij voorkeur.

Ive is meestal een schatje, maar hij kan ook wel een zeur zijn. Vooral als hij moe is. Maar dat hebben alle peuters denk ik wel. Toch?
Vandaag waren we in "de grote speeltuin" zoals Ive het noemt. En het valt me op dat hij zich zo laat weg drukken door andere kinderen. Hij komt niet op voor zichzelf. Hij is erg zacht volgens mij. Niets mis mee, maar ik ben vroeger nogal onder de voet gelopen en heb liever niet dat dat bij hem ook gebeurd. Gelukkig leert hij op het kdv met andere kindjes omgaan. Weerbaarheidstraining is het nog wat te vroeg voor lijkt mij. Wat denken jullie?
Hoe is hij op het kdv Cat? Laat hij zich daar ook wegduwen? Je kunt natuurlijk altijd op het cb of bij een kinderpsygoloog vragen hoe je hem wat weerbaarder kunt maken. Lijkt mij handig als hij al een beetje voor zichzelf op kan komen vóór hij naar school gaat.
pi_71511760
wow, meridianen zelfs. dat lijkt me nog best ingewikkelde materie voor een peuter! maar leuk he, die interesse in alles.

cattie, het is inderdaad wel goed dat ie op een kdv zit, hopelijk leert ie het daar al doende in elk geval al een beetje. en verder kun je het daar misschien ook eens bespreken met de leidsters, zodat ze er wat alerter op zijn om hem daarin wat te begeleiden.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:57:50 #106
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71514153
Jelief, wat leuk dat Emma zo'n brede interesse heeft! Leuk lijkt me dat, om dan samen dingen uit te vogelen!

Cattie, ik herken het wel, het wat afwachtende gedrag. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, omdat hij thuis nogal aanwezig is.
Ik merk dat ik het wel met mijn peuter kan bespreken, door aan te geven wat hij mag, kan en wat niet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71525107
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:09 schreef bixister het volgende:
wow, meridianen zelfs. dat lijkt me nog best ingewikkelde materie voor een peuter! maar leuk he, die interesse in alles.
Het geeft weer hoe wij het doen met Emma. We leggen 'alles' uit waar ze vragen over heeft, en niet op een kinderlijke manier maar wel zo dat ze het kan begrijpen, zo hebben we voor de meridianen er een balletje bijgepakt. Ze krijgt eigenlijk altijd antwoord en als het even kan pakken we er een boek bij of iets anders om het te verbeelden. Het is ook eigenlijk hoe wij het van huis uit gewend zijn.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:17:11 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_71525688
Wat is Emma heerlijk leergierig!

Ik heb het op het kdv over Ive gehad. Daar gaat het prima, hij laat zich zeker niet wegdrukken. Hij heeft 2 vriendjes waar hij graag mee speelt en is ook echt wel een gelijke. Dus ik denk dat het kwam door een relatief onbekende omgeving en/of het feit dat de kinderen een stuk ouder waren. Ik hou het zeker wel in de gaten, maar het stelt me gerust dat hij op het kdv wel weerbaar is.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:18:15 #109
108648 cattie
lieve moeder
pi_71525709
Ive loopt nu soms zonder luier! En heeft de bank onder geplast. We gaan in onze zomervakantie er maar eens echt mee aan de slag. Volgens mij is meneer namelijk gewoon lui.
pi_71526832
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:51 schreef Jelief het volgende:
Het geeft weer hoe wij het doen met Emma. We leggen 'alles' uit waar ze vragen over heeft, en niet op een kinderlijke manier maar wel zo dat ze het kan begrijpen, zo hebben we voor de meridianen er een balletje bijgepakt. Ze krijgt eigenlijk altijd antwoord en als het even kan pakken we er een boek bij of iets anders om het te verbeelden. Het is ook eigenlijk hoe wij het van huis uit gewend zijn.
dat doen wij ook maar ik vroeg (en vraag) me gewoon af wat je over meridianen kunt vertellen waar ze al iets mee kunnen. ik vind 't een wat abstract begrip. maar misschien weet ik er zelf gewoon te weinig van!

succes cattie!
pi_71546625
Ff een slaap up-date!
Het gaat steeds beter! We luisteren nu nog even naar een concertje maar het word steeds korter en minder heftig! Het is wel jammer dat ze steeds op de overloop in slaap valt. Maar we zijn gelukkig geen uren meer bezig, hooguit een half uurtje.
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:10:50 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71546702
Oh wat fijn Lenaatje!

Alle verhalen over uit bed komende kindjes hebben mij er wel van overtuigd dat Linde voorlopig nog in haar ledikantje blijft Er komen straks al genoeg veranderingen als haar zusje geboren is. Die wachten we eerst maar even af...
  zondag 2 augustus 2009 @ 20:25:05 #113
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71547086
Goede vooruitgang Lenaatje.

Wel fijn dat Ive op het kdv toch wel weerbaar is, goed om te weten.

Anna blijft keurig in d'r bedje liggen Stiemie.

Ze kan nu een halve koprol.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71547268
Zolang ze er niet dreigt uit te klimmen zou ik het ook nog niet doen hoor Stiemie!
Eerder huilde ze wel eens en wilde ze ook niet slapen maar dit is ook nieuw hoor en dan op de overloop gaan slapen... lijkt mij niet lekkerder liggen als een bed.
pi_71548931
We hebben Meike eerst elk uur op het potje gezet, en soms kwam er dan wat.
Na een paar dagen begon ze zelf: "mama let op! 1,2.....en dan plaste ze"
Vanaf dat moment is ze zelf gaan aangeven dat ze moest plassen.
Inmiddels zijn we een paar weken verder, en ze is hartstikke zindelijk. Alleen snachts nog niet. maar daar zijn we ook niet mee bezig verder.

We zijn naar opa en oma op de camping geweest, en daar was een trampoline. Meike vindt dat echt zo geweldig...!
Ze heeft er gister zo ongeveer de hele dag op staan springen, en inmiddels kan ze zitten en meteen weer gaan staan. Lollig gezicht, zo'n ukkepukkie dat al kunstjes kan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71576539
Lenaatje laten we het erop houden dat lenigheid waarschijnlijk ook erfelijk is en dat we ons dan voorlopig geen zorgen hoeven te maken over een uitbraak uit het ledikantje

Karin wat leuk zeg dat Meike al een kunstje kan op de trampoline! Linde vindt trampolines erg leuk, maar je moet haar wel met 2 handjes vasthouden want anders valt ze al heel snel om

Woensdag gaan we weer naar het CB. Ben zo benieuwd hoe lang en zwaar ze nu is!

O ja Linde heeft ook weer wat nieuws... ze papagaait ons de hele dag na. Dus tegen oma: doe maar niet oma, afblijven! En tegen de poes: Niet doen, mag niet aankomen hoor! En als ik in een winkel iets wil pakken zegt ze: nee mama is van winkel! Heerlijk om jezelf de hele tijd zo terug te horen..

O ja Rocka de tegenvraag stellen werkt trouwens behoorlijk goed Bedankt voor de tip!
pi_71578476
hahah Stiemie!! Nou mijn lenigheid werd wel op proef gesteld vandaag. Ze was zo op de overloop gaan liggen dat het traphekje bijna niet openkon.... Dus heel moeilijk schuiffelend via de rommelkamer op de overloop terecht gekomen... Wanneer valt het kwartje toch dat ze beter in bed kan slapen.....

Mahre vind "pojngen" ook zo leuk! Vrienden van ons hebben er ook eentje, ze neemt ze zoontjes dan maar voor lief... ze komt voor de trampoline!!

Mahre vraagt sinds van het weekend de hele dag wat doe jij? wat ben je aan het doen? wat ga je doen? om vervolgens oke te zeggen als je het hebt verteld. En nee hoor of wel hoor zeggen als antwoord op ons.....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:09:42 #118
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_71584820
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Lenaatje het volgende:
Mahre vraagt sinds van het weekend de hele dag wat doe jij? wat ben je aan het doen? wat ga je doen? om vervolgens oke te zeggen als je het hebt verteld. En nee hoor of wel hoor zeggen als antwoord op ons.....
Ja, heel lachwekkend is dat ze kan tellen.. (of het was natuurlijk toeval).
Mahre heeft een toetje op en geeft aan dat ze nog meer wil. Mama: nee, mahre. 1 toetje is genoeg.
Mahre: Nee (steekt 2 vingers op) en zegt 2...
Bijdehand figuur...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_71592032
Nou ik ben terug van de tandarts met Kim. Met heel slecht nieuws. Haar onderste, achterste kiezen aan beide kanten zijn erg slecht.(2 stuks dus) Ze heeft er nu (nog) geen last van. Over 3 maanden terug komen. Er is een kans dat ze in het ziekenhuis onder volledige narcose verwijderd moeten worden. De tandarts kan alleen boren als het kind meewerkt. Ik vind het zo zielig en erg. Tandenpoetsen moet al in de houdgreep meestal. Bij de tandarts moest ik haar armen vasthouden en assistente haar hoofd. Ben er helemaal naar van.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:56:53 #120
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71592797
Pfff, Ingrid. Dat is niet fijn. Succes alvast voor over 3 maanden. Niet teveel aan denken.... anders maak je jezelf alleen maar gek.

Goedzo Mahre, nu nog leren dat je eigen bed lekkerder slaapt en dan komt het helemaal goed met jou. Hier was het weer feest gisteren. Tien uur heb ik ze voor het laatst gehoord. Niet krijsen, maar gewoon wakker. En helemaal uit zichzelf op het potje gegaan en geplast en gepoept, maar ja toen kreeg ze d'r slaapzak niet meer dicht. Kon dus ook niet boos worden omdat ze riep. Ze wilde gewoon alles netjes doen.... wie ben ik dan om daar wat van te zeggen.
pi_71594032
Jeetje, Ingrid, wat een K nieuws.
pi_71594334
Het schijnt steeds vaker voor te komen zelfs. Omdat kinderen vaak niet meewerken, is boren zo goed als onmogelijk. En daardoor is het vaak bij de kaakchirurg en dan meteen melkkies eruit.
pi_71594631
Jeetje Ingrid wat naar zeg, gelukkig dat ze er geen last van heeft.
pi_71594759
Pfff, ik schaam me er ook wel voor hoor. Tandenpoetsen is altijd een drama geweest. In de houdgreep. Laatste tijd wel beter. Maar dus niet goed genoeg, blijkt. Bah.
Nu maar leuke dingen doen. Ik moet mee in het badje hoor ik net.
pi_71594765
jeetje Ingrid, wat heftig.. Is tandenpoetsen zo'n ramp joh?
Hier is het ook niet altijd even makkelijk hoor... wij moeten de 31e naar de ta, ben benieuwd..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:07:23 #126
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71594945
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef bixister het volgende:

[..]

dat doen wij ook maar ik vroeg (en vraag) me gewoon af wat je over meridianen kunt vertellen waar ze al iets mee kunnen. ik vind 't een wat abstract begrip. maar misschien weet ik er zelf gewoon te weinig van!

succes cattie!
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.

Cattiefijn dat Ive het op het kdv dus gewoon goed doet. En vakantie is een goed moment om zonder luier te lopen!

Ingrid, wat naar, misschien een manierzoeken waarop het tandenpoetsen beter gaat ,elektrische tandenborstel of zo een met een muziekje?
pi_71595051
Ach Ingrid, wat sneu zeg! Hopelijk valt het allemaal mee

Nog 2 weken en dan gaat mijn meiske naar de basisischool. Ik vind het zo spannend, bijna 4, alweer 4 jaar geleden... Jeetje, ben er deze week echt een beetje emo van!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71595105
Jeetje Ingrid wat een naar bericht zeg voor Kim.

Hier is tandenpoetsen ook een ramp. De 1 houdt haar in de houdgreep en de ander poetst dan We hebben nu een tandenborstel met een lichtje erin dat 2 minuten blijft branden. Helaas werkt dit ook niet echt goed. Ze wil gewoon zelf poetsen, maar ja dat kan ze nog niet zo goed dus wij poetsen eerst en dan zijzelf...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:17:29 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71595250
Tandenpoetsen gaat hier best goed tegenwoordig. Ik zet de knuffel in: kijk eens knuffel, wat kan hij goed tandenpoetsen he! Het manneke glimt dan van trots en opent prima zijn mond.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:18:51 #130
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71595295
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:07 schreef Jelief het volgende:
We hebben uitgelegd dat er lijnen op de kaart staan om te laten zien dat de kaart niet recht is maar als een schilletje van de aarde neergelegd is.Enwat er van blijft hangen zienwe wel weer, ze verbaast ons wel vaker met wat ze snapt of onthoudt.
Het spijt me zeer als ik bot uit de hoek kom, maar ik vind het nogal pretentieus om te denken dat een peuter dergelijke materie zou begrijpen! Dit soort stof wordt in groep 5 voorzichtig aan geboden. Via een plattegrond van de klas, naar een luchtfoto van het dorp en dan een getekende plattegrond van een stad oid. In groep 6 wordt er eens naar Nederland en de wereld gekeken. Maar goed, wellicht onderschat ik de capaciteiten van Emma....

Ingrid, wat naar zeg, voor Kim en voor jullie. Komt het door het lastige poetsen dat die kiesjes er wrs uit moeten? heftig!

En Fuente! Spannend!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:19:48 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71595324
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:17 schreef PM-girl het volgende:
Tandenpoetsen gaat hier best goed tegenwoordig. Ik zet de knuffel in: kijk eens knuffel, wat kan hij goed tandenpoetsen he! Het manneke glimt dan van trots en opent prima zijn mond.
aaaah, wat cute!
pi_71595339
Amber en M. poetsen altijd samen voor de spiegel en dat gaat ook regelmatig wel goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71595444
Tandenpoetsen terwijl zij de tanden van pop of beer poetst hebben we ook al geprobeert En een liedje zingen tijdens het tandenpoetsen zodat ze weet hoelang het nog duurt ook. Het enige dat nog een beetje werkt is de kieteldood Dan houdt ze in ieder geval haar mond goed open. Hmm misschien binnenkort eens poetsen voor de spiegel proberen!
pi_71595518
Ja we hebben alle trucjes wel gehad. Tandarts zei ook gewoon in de houdgreep. Is lastig hoor, ze is aardig sterk.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:38:06 #135
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71595887
Zoals ik al zei moonah, we gaan er niet van uit dat ze het snapt maar leggen het wel uit. Als ze snapt dat die lijnen niet echt op de wereld staan is dat al heel mooi. Ze weet ook dat blauw op een kaart water is en groen is bos en rood zijn huizen, een lijntje is een weg. maaruh wellicht overschatten wij Emma
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:14:19 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71598799
hier een draak van een kind, ze heeft iets verkeers binnen gekregen, eczeem in der gezichtje arm schaapje der humeur is ook om te schieten, niet kunnen slapen etc. hoop dat ze er snel vanaf is, mijn vrolijke meissie weer terug.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:39:07 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71602635
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Jelief het volgende:
maaruh wellicht overschatten wij Emma
Ja, nou ja, jullie kennen haar natuurlijk beter dan ik.
Sorry dat ik vanmiddag zo ehm... prikkeling reageerde..

Sterkte met je draakje Evenstar. 'Gelukkig' weet je (toch?) waar het door komt.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:23:21 #138
190853 RockabeIIa
pi_71618421
Dat zindelijk worden vind ik echt maar niks hoor... Gatver ik ben soms echt vies van mijn eigen kind
Als B. poept op het potje krijgt ie een treintje van Thomas van ons ter stimulatie Net ging ie erop zitten met de woorden 'Ik ga poepen! Ik krijg een trein.' En hij was echt heel lang bezig waarop ik vroeg of ie niet een keertje klaar was en hij antwoordde dat ie een heel lange trein wilde want 'Ik heb een hele lange poepje, mama'
Nou, dat bleek! Van voor naar achter in het potje Ieuw!
Zo jammer dat hij nog niet zo goed op het toilet zelf durft.

ps. zijn papa maar een MMS gestuurd met bewijs
pi_71618470
Gewoon niet bij nadenken Rockabella. . Verstand op 0 en blik op oneindig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:26:04 #140
190853 RockabeIIa
pi_71618508
En dan ook maar 'Goed gedaan!' blijven roepen maar heel wat anders denken... Hij was zo trots.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:28:30 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71618575
ik moest lachen Rocka, is B. ook al thomas gek ?
Hier is het thomas voor en na.. oneindige gesprekken met thomas en percy

percy: hoi thomas, wat zie je er leuk uit!
Thomas: ja dank je percy jij ook,
Percy: alles goed
Thomas: hier alles perfect, dit weertje is perfect voor mij
Etc.
pi_71618591
Volgens mij duurt het nog wel ff ook voordat ze zelfstandig op de wc kunnen klimmen, hun ding kunnen doen, zelf hun billen (netjes!) af kunnen vegen , etc, etc.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:34:20 #143
190853 RockabeIIa
pi_71618749
Jarno, maar dan hoef je iig niet die enorme keutel uit dat potje in de plee te laten plonzen en dan ook nog het potje hygenesisch schoon te maken

evenstar, hij is al heel lang Thomas gek. Tegenwoordig ook Cars maar de treinen blijven nummer 1. We wonen ook langs het spoor dus heel gek is het niet. Hij kent ook alle namen van de treintjes die hij heeft (en dat zijn er heel veel Papa met verzamelwoede). En hij doet ook zulke gesprekjes.
Voorbeeldje met Cars. Hij heeft Mack, een vrachtwagen voor zich staan en zet er alle autootjes op grootte gerangschikt naast.
'Mack, jij bent een gele politie-auto, dus jij moet oppassen op de andere auto's.'

Ter illustratie Mack:

woensdag 5 augustus 2009 @ 11:42:22 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71618985
proest

hier ook alle namen, ik snap nog steeds inet wie nu edward en gordon zijn,.. een pot nat maar ze herkent ze allemaal aan het nummertje heb ook complete boeken serie gekocht in engeland, dat is echt thomas walhalla daar
Ze heeft nu van de moeder van M. een treinspoor gekregen, en vermoedelijk komt er van de vader van M. ook wel wat bij , ze speelt er volop mee echt zo lief

Cars heeft ze nog niet gezien, tis echt thomas en peppa pig en dinosaurussen en nog steeds der eeuwige kikkers op het moment.
En ik ben blij dat ik van die irritante dora af ben
pi_71619003
Hier bengelt het een beetje tussen Dora, Charlie & Lola en alle Sesamstraat helden in.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:44:45 #146
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71619055
wie zijn charlie en lola?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:45:11 #147
190853 RockabeIIa
pi_71619066
Oja Dora en Diego

B. klimt al zingend de glijbaan omhoog met zijn 'Klijm op!' Wel erg grappig dat ie het wel op een goeie manier gebruikt.
pi_71619083
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:44 schreef _evenstar_ het volgende:
wie zijn charlie en lola?
Ken je die niet?!

pi_71619115
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja Dora en Diego

B. klimt al zingend de glijbaan omhoog met zijn 'Klijm op!' Wel erg grappig dat ie het wel op een goeie manier gebruikt.
Ik laat ( ) Anna ook heel vaak Engelse Charlie & Lola's kijken. Alleen van de afleveringen waar ze ook de Nederlandse van heeft gezien (de NL afleveringen hebben we op de HD recorder, de Engelse gedownload) zodat ze de inhoud kan matchen. Wel grappig. Eerste keer: "papa ze praten raar!'" (na 5 minuten met open mond verbaasd te hebben gekeken).
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:50:33 #150
190853 RockabeIIa
pi_71619186
Charlie en Lola zijn leuk
Het zandkasteel wordt hier trouwens ook erg gewaardeerd. Als er geniest wordt doet B mee en stampt net zo op de grond als Zasa en Toto doen. Echt een kleine aansteller!

Vandaag es effe kijken of ie zich nog wel een beetje kan aanstellen bij de kapper
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:51:30 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71619213
ja dat climb up of in het vliegtuig fly up.. etc.

En nee ken charlie en lola helemaal niet
pi_71619264
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:51 schreef _evenstar_ het volgende:
ja dat climb up of in het vliegtuig fly up.. etc.

En nee ken charlie en lola helemaal niet
Is leuk. Vooral Lola, het zusje van de twee. Echt goed gedaan qua peuter/kleutergedrag.
pi_71620578
Het Zandkasteel is hier zeer favoriet en helaas begint Dora haar intrede te doen Geen idee hoe ze eraan komt, maar bij de bieb trok ze heel blij een boekje met Dora uit het rek en ze wist precies te vertellen dat het "Doha en Diego" was...

Ingrid ik heb vandaag trouwens bij de kinderboekenwinkel een boekje over tandenpoetsen gekocht. Een kijken of dat helpt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 05-08-2009 12:59:04 ]
pi_71620638
Waarom vind iedereen Dora zo 'jammer' ? Omdat je hetzelf niks vindt? Omdat het opvoedkundig gezien onverantwoord is? . Tegenhouden doe je het toch niet, geniet er gewoon van om samen iets te kijken. Voor je het weet zitten ze de hele dag achter TMF en mág je niet meer meekijken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:50:46 #155
190853 RockabeIIa
pi_71620676
Ik vind Dora gewoon een heel irritant k**kind, Jarno
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:51:23 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71620689
ik erger me aan die aap , ze leren er best wel dingen van vind ik, maar die aap

Nou heb ik dat ook wel als ik thomas opzet hoor, telkens dat zelfde riedeltje maar ze mag kijken naar alles wat ze wil, tenzij niet geschikt voor leeftijd enzo ofcourse
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:52:32 #157
190853 RockabeIIa
pi_71620722
ohja, die stem van die aap!
pi_71620866
Ik vind Dora gewoon niet leuk

En we hebben het hier nog nooit gekeken (kijken altijd peuter tv of een dvd en geen Nick enzo)

Zandkasteel en Sesamstraat vind ik bijvoorbeeld wel leuk. Net als Knofje
pi_71620925
Zandkasteel is hier trouwens ook enorm hip.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:18:37 #160
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71621426
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Jarno, maar dan hoef je iig niet die enorme keutel uit dat potje in de plee te laten plonzen en dan ook nog het potje hygenesisch schoon te maken

Niet zeuren Rocka. Jouw B maakt tenminste nog echte keutels als ik het zo lees. Die van mij deponeert een berg drap in het potje...

En Jarno, waarom 'gezellig samen iets kijken dat je als ouder heel stom vindt' als er ook genoeg te kijken valt wat je wél aanspreekt? Wij hebben geen Dora, Diego, Cars (zou niet weten waar het te vinden) en wat al niet meer. En ik geloof ook niet dat ik het heel erg vind.
pi_71621489
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Moonah het volgende:

En Jarno, waarom 'gezellig samen iets kijken dat je als ouder heel stom vindt' als er ook genoeg te kijken valt wat je wél aanspreekt?
Omdat ik vaak vraag wat zíj wil kijken en niet wat IK wil kijken .
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:24:47 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71621591
Tja, commerciële rommel zul je uiteindelijk idd niet geheel buiten de deur kunnen houden. Maar zo lang mijn ventje geniet van hetgeen wij hem aanbieden en waar hij dan uit kan kiezen, haal ik de commercie ook zéker niet binnen. Dat geldt voor TV, boeken, muziek, kleding, speelgoed etc.
pi_71621658
Wij hebben zelfs Dora koekjes. .

Ik zie er het kwaad niet van in. Zo lang ze maar leert dat het niet gratis en niet onbeperkt is en dat een anonieme Liga (of een appel) ook lekker kan zijn. Volgens mij gaan kinderen die erg beschermd worden tegen 'dat soort invloeden' helemaal flippen als ze op 13 jarige leeftijd al die rommel opeens zien. Maar dat is slechts my humble opinion.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:33:39 #164
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71621813
Die comemrciele troep koekjes snoepjes etc. mag arwen geen een van alles hebben, heb niet het idee dat ze tekort komt hoor
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:35:38 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71621858
Ik noem de commercie niet kwaad of slecht, ik probeer het alleen zo veel mogelijk te beperken.
Ik ben zelf erg bewust opgevoed en heb daar enorm van gebaald. Zo keek de héle klas Dallas en Dynastie, las de Popfoto en de Hitkrant, droeg onverantwoorde schoenen. En ik mocht documentaires kijken, had een abonnement op de Kijk en liep (tot mijn veertiende ) op Renata en Piedro schoenen. Dat ga ik mijn kind niet aandoen. Maar ik wil wél proberen een gedegen verantwoorde basis te leggen.
Joh, ik ben al zo veel bijgedraaid! Toen ik zwanger was, was ik ervan overtuigd dat mijn kind alleen maar met houten speelgoed zou gaan spelen en voor zijn vierde geen suiker zou eten.
pi_71621866
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Die comemrciele troep koekjes snoepjes etc. mag arwen geen een van alles hebben, heb niet het idee dat ze tekort komt hoor
Nee natuurlijk niet (Arwen mag het toch ook niet ivm allergie?). Maar kan het kwáád om het wel te geven (aan een kind dat niet allergisch zou zijn dus)?
pi_71622204
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Moonah het volgende:

Joh, ik ben al zo veel bijgedraagid! Toen iok zwanger was, was ik ervan overtuigd dat mijn kind alleen maar met houten speelgoed zou gaan spelen en voor zijn vierde geen suiker zou eten.
Dat ken ik. .

De middenweg is okay idd. Als we nu door het chipspad bij de AH lopen, begint ze in eerste instantie te gillen 'chips! lekker he papa!' maar daarachteraam gelijk 'alleen met feestje he papa?'. En áls ze dan die 2 x per jaar een schaaltje chips eet, mogen dat van mij best Dora, Plop of Bumba chips zijn.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:23:21 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71623193
allergie en gluten en lactose intollerantie idd.

hier ben ik wel medisch verantwoord onverantwoord ze krijgt hier elke dag een handje chips

Het zal denk ik ook deels aan het kind liggen. maar gevoelsmatig vind ik het wel fijn dat ze iets heeft wat ze echt heel leuk vind, al vind ze huisje boompje beestje ook machtig interesant e.d. denk goed afwisselen etc. belangrijk is
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:34:37 #169
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_71623525
Je hebt inderdaad veel koekjes van (strip)figuren die je ook op TV zit. Gelukkig maakt Mahre dit niet uit. Ze krijgt een paar keer in de week wat koekjes en het maakt haar (gelukkig) weinig uit wat het is.

Kijken jullie kinderen ook wel eens naar Fifi? De DVD's worden hiervan grijsgedraaid.

En Kikkerdril is ook een grote hit (na tip van kennissen)... zitten een paar leuke liedjes in en is erg leuk vanaf zo'n 3,5 jaar..
pi_71623562
Voor dat soort films (met echt een groot en lang verhaal) is ze nog net iets te klein. Puk van de Petteflet is ook zo'n leuke film maar na een kwartiertje heeft ze er (gelukkig?) meestal wel genoeg van. Dat vind ik ook wel fijn, dat ze op een gegeven moment zelf besluit om de tv uit te zetten.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:41:37 #171
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_71623704
Nog een paar maandjes wachten dan...
Hier is ze ook pas net aan toe en meestal kijkt ze hem in 2x. Mooie van korte tekenfilmpjes op DVD is dat je kan zeggen. Je mag 2 filmpjes kijken en dan ga je lekker naar bed...
Bij een film van een uur is dat wat moeilijker...
pi_71623767
Hier is het ook maximaal 2 filmpjes en dan slapen. In het geval van korte filmpjes zoals Tik Tak ( ) of Bumba dan. Bij langere filmpjes is het er gewoon 1.
pi_71624104
Kikkerdril hebben we hier laatst gekeken toen Linde lang op het potje moest zitten om urine op te vangen voor doktersbezoek (ze is nog niet zindelijk dus moesten we iets nieuws met afleiding bieden ) Film was overigens geleend van iemand.
pi_71634471
En we zijn vanmiddag ook nog naar het cb geweest. Alles was helemaal oke! Linde is nu 87 cm en ze weegt 13 kilo. Ze wordt nu in verhouding iets langer en minder zwaar. Verder is het gewoon een lekker meisje aldus de wijkverpleegkundige
pi_71634648
Das goed nieuws, Stiemie!

Hier 2 kleine draakjes. Zelfs de juf op de het kdv was even flensjesmoe... Continu aan het uitproberen, niet aan tafel blijven zitten etc etc
Het logeerpartijtje bij oma van 9 dagen was gezellig, maar nu ze weer thuis zijn....
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:55:07 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71634984
Hier ook Dora en Diego die favo zijn. Maar voor Maud doe ik d'r geen groter plezier dan kleine rode tractor op te zetten. trektrek kijken, wordt me dan gevraagd. Ze kan echt de filmpjes dromen, maar ze blijft er om vragen. Verder kijkt ze veel met d'r zus mee. Dus K3, MegaMindy en lazytown komen hier regelmatig langs.

Dora-koekjes mag ze niet hebben, maar gaan er bij d'r zus wel goed in. En Evenstar... ook hier chips als goed en verantwoord alternatief voor snoep en koek. En bij Maud heb ik bij ca. 1 jaar al de hoop opgegeven om d'r tot d'r 3e snoep en koekvrij te houden. Ging bij Fleur prima.... die kreeg rijstkoek en soepstengel. Maar, ja die had ook geen oudere zus die het wel mocht.

Stiemie, wat een heerlijk nieuws.

KP... echte draakjes dus. Hoe was het thuiskomen voor ze?
pi_71637634
Hier ook een Dora gek. Stond ze vanmiddag als een soort vliegtuigje long en short te doen.
Verder is Diego ook leuk, Plop en Fifi. Zandkasteel is ook goed en Mega Mindy. En de dvd van de Efteling is favoriet. Kan alle muziekjes wel dromen.
Vandaag zo lekker gespeeld in de stad. Hadden ze opblaasdingen. De glijbaan en ballenbak waren favoriet. Ze had zo'n lol.
pi_71642022
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef chacama het volgende:

KP... echte draakjes dus. Hoe was het thuiskomen voor ze?
Het leek oke te gaan. Zondag niets te merken. Maandag begon het koppige gedoe enzo. Dinsdag pittig dames en woensdag draken. Ik ga ze maar eens even uit bed halen, want de draken gaan naar het kdv zometeen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:10:45 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643112
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Jarno het volgende:
Waarom vind iedereen Dora zo 'jammer' ? Omdat je hetzelf niks vindt? Omdat het opvoedkundig gezien onverantwoord is? . Tegenhouden doe je het toch niet, geniet er gewoon van om samen iets te kijken. Voor je het weet zitten ze de hele dag achter TMF en mág je niet meer meekijken.
Waarom is Dora opvoedkundig onverantwoord En snapt iemand waar Nick Jr. is gebleven? Ik ontvang sinds een paar weken alleen nog Nickelodeon...vragen, vragen.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:17:42 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643242
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Moonah het volgende:
Ik noem de commercie niet kwaad of slecht, ik probeer het alleen zo veel mogelijk te beperken.
Ik ben zelf erg bewust opgevoed en heb daar enorm van gebaald.
Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor. Toch heeft ie de hele Cars-collectie bijna compleet (wat ook enigszins te wijten is aan mijn dwangmatige verzamelwoede , maar soit) en is Dorapasta zijn absolute lievelingskostje . Oh ja, en hij krijgt ook wel eens een Spongebob-koekje (dan moet ie wel eerst de Spongebob-lach nadoen ) . Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar dat elitaire gedoe hier komt me soms echt mijn neus uit, het lijkt wel een wedstrijd wiens kind het minste TV-kijkt, peutermelk krijgt of het liefst met een tot auto'tje gedoopt verschrompeld blikje sojamelk speelt.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:22:18 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71643338
Vivi volgens mij is in de vakantie periodes er geen nick Jr.
pi_71643339
Dan verliest mijn kind
Amber kijkt dagelijks tv, vooral Disneydvd's maar ook het zandkasteel, teletubbies, muis, k3, kabouterplop en noem maar op...
Nick jr hebben we niet meer maar toen we dat nog hadden waren dora en diego favoriet.
Dorakoekjes, nijntje koekjes en plopkoeken komen hier regelmatig in huis, net zoals die prinsessen en poohcakejes

het boeit me niet ik ben gewoon een ontaarde moeder

[ Bericht 10% gewijzigd door Vicky op 06-08-2009 09:29:29 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:32:23 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643547
Wij kijken elke ochtend Zap of Nick Jr. Lekker samen op de bank met een broodje en dan kan ik ff het forum en mijn mail en Twitter tjsekken ondertussen .

Behalve in het weekend dan, dan eten we uitgebreid ontbijt aan tafel met zijn drieen.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:34:09 #184
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643595
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:22 schreef Vicky het volgende:
Dan verliest mijn kind
Amber kijkt dagelijks tv, vooral Disneydvd's maar ook het zandkasteel, teletubbies, muis, k3, kabouterplop en noem maar op...
Nick jr hebben we niet meer maar toen we dat nog hadden waren dora en diego favoriet.
Dorakoekjes, nijntje koekjes en plopkoeken komen hier regelmatig in huis, net zoals die prinsessen en poohcakejes

het boeit me niet ik ben gewoon een ontaarde moeder
Wrom heb jij geen Nick Jr. meer dan?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:37:38 #185
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71643695
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor. Toch heeft ie de hele Cars-collectie bijna compleet (wat ook enigszins te wijten is aan mijn dwangmatige verzamelwoede , maar soit) en is Dorapasta zijn absolute lievelingskostje . Oh ja, en hij krijgt ook wel eens een Spongebob-koekje (dan moet ie wel eerst de Spongebob-lach nadoen ) . Niet naar jou persoonlijk bedoelt hoor, maar dat elitaire gedoe hier komt me soms echt mijn neus uit, het lijkt wel een wedstrijd wiens kind het minste TV-kijkt, peutermelk krijgt of het liefst met een tot auto'tje gedoopt verschrompeld blikje sojamelk speelt.

Ik heb destijds het digitale pluspakket genomen, o.a. zodat Kai ook voor het slapen nog even naar Nick Jr. kan kijken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71643721
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wrom heb jij geen Nick Jr. meer dan?
digitale pluspakket eraf gegooid
ikheb eenkast vol dvd's (121 dvd's die geschikt zijn voor Ambers )
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:40:56 #187
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643791
Oh oke, ik heb zelf digitenne en ik hád altijd gewoon Nick Jr.maar sinds een paar weken niet meer. En ik heb niks veranderd oid. Maar dat is wel erg offtopic .
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:41:34 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71643805
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb destijds het digitale pluspakket genomen, o.a. zodat Kai ook voor het slapen nog even naar Nick Jr. kan kijken.
*googelt op digitaal pluspakket*
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:42:18 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_71643829
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Euh,ik voed mijn kind ook bewust op hoor.
I know I know! Toen ik het woord 'bewust' tikte, bedacht ik me al dat dat niet precies de lading dekte. Ik ben zelf dus geitenwollensokkerig opgevoed, laat ik het zo zeggen. En dat vond ik dus niet fijn. Ik zeg dus ook dat ik dat niet wil bij mijn kind. Maar ik zeg ook dat ik de commercie niet omarm. Als je het toch niet kunt tegenhouden, waarom zou ik het dan bewust in huis halen?
En ik denk niet dat ik 'elitair' ben/wil zijn. Mijn kind zit nu nota bene de Teletubbies te kijken.
pi_71643911
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

*googelt op digitaal pluspakket*
m@x en ik hebben Ziggo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 augustus 2009 @ 09:50:19 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71644079
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 09:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

I know I know! Toen ik het woord 'bewust' tikte, bedacht ik me al dat dat niet precies de lading dekte. Ik ben zelf dus geitenwollensokkerig opgevoed, laat ik het zo zeggen. En dat vond ik dus niet fijn. Ik zeg dus ook dat ik dat niet wil bij mijn kind. Maar ik zeg ook dat ik de commercie niet omarm. Als je het toch niet kunt tegenhouden, waarom zou ik het dan bewust in huis halen?
En ik denk niet dat ik 'elitair' ben/wil zijn. Mijn kind zit nu nota bene de Teletubbies te kijken.
Ik reageerde nu even op jouw post maar ik bedoelde het meer in het algemeen,ik weet wel dat jij niet zo bent .

En de Teletubbies zijn net afgelopen, jokkebrok .
pi_71694330
Aiaiai kim begint nu wel last van iig 1 kies te krijgen. Kon tandarts niet bereiken, gisteren een brief gestuurd met het verzoek om doorverwijzing kaakchirurg ivm eventuele wachtlijst.
Vraag me nu af of de huisarts dat ook zou kunnen regelen.
Ik hoop maar dat de kaakchirurg kan helpen. Boren of trekken dus. Want ze wil niet naar de tandjesdokter, want die is stom en doet je zeer. Maar toch moet die haar wel helpen zegt ze.
pi_71695522
Bah Ingrid wat naar dat ze er nu toch last van heeft! Denk niet dat de huisarts je kan helpen in dit geval.
Zou nog eerder de dienstdoende weekend tandarts bellen, die kunnen vaak wel noodgrepen doen (spreekt uit ervaring.... ) zodat ze minder last heeft en je na het weekend weer naar je eigen tandarts kan. Wel vervelend en voor te stellen dat ze niet wil hoor! Sterkte ermee!
pi_71695647
balen ingrid!
En idd zoals Lenaatje zei, dienstdoende ta bellen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71698443
Nouja, het probleem is dat Kim haar mond gewoon niet open doet dan. En volgens de tandarts kan dus alleen de kaakchirurg helpen onder narcose.
pi_71725241
Iemand nog een idee hoe je een stronteigenwijze 2 jarige zo ver kunt krijgen om onderbroekjes aan te trekken?
Ik heb er eindelijk gevonden in zijn maat, maar dat zijn saaie witte. En hij wil ze dus echt NIET aan. Alleen op zijn hoofd om dan te zeggen "Net een Tommie"

Zolang hij in blote billen loopt is hij zo goed als zindelijk, maar tsja je kunt niet 24 uur per dag met blote billen lopen.
Met luierbroekje en romper aan plast hij meestal wel gewoon in zijn luier...
pi_71725274
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef p_iglet het volgende:
Iemand nog een idee hoe je een stronteigenwijze 2 jarige zo ver kunt krijgen om onderbroekjes aan te trekken?
Ik heb er eindelijk gevonden in zijn maat, maar dat zijn saaie witte. En hij wil ze dus echt NIET aan. Alleen op zijn hoofd om dan te zeggen "Net een Tommie"

Zolang hij in blote billen loopt is hij zo goed als zindelijk, maar tsja je kunt niet 24 uur per dag met blote billen lopen.
Met luierbroekje en romper aan plast hij meestal wel gewoon in zijn luier...
Kun je ze niet opleuken met textielstiften? Zijn naam erop of zijn favoriete tv figuurtje ofzo?
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:26:12 #198
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_71729331
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:59 schreef Verida het volgende:

Kun je ze niet opleuken met textielstiften? Zijn naam erop of zijn favoriete tv figuurtje ofzo?
Dat is inderdaad een optie, hadden we zelf ook al aan gedacht! Maar met een blauwe onderbroek
met opdruk lukte het ook niet... Pepijn: "Deze NIET aan, deze NIET mooi!"
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')