Fijn dat ze weer beter is!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:34 schreef Stiemie het volgende:
Agos Kim. Let ook op met wat je eet als Kim moeite met poepen heeft Ingrid. Ik heb zelf een spastische darm en witbrood, witte rijst, witte pasta enzo verergeren de boel al snel. Hopelijk gaat het snel weer beter met Kim!
Mijn kleine meisje is weer helemaal beterGisteren weer urine na laten kijken en de blaasontsteking is helemaal weg. Ze was ook dolblij dat ze weer naar de opvang mocht. We hoorden al 2 weken zo'n 20 keer per dag : (naam favo leidster) is lief he? En elke morgen: "Linne naar (naam opvang)?" Gisteren mocht ze ook nog voor haar verjaardag trakteren en dat vond ze ook erg leuk!
O ja heeft iemand nog tips in verband met een dreumes peuter die 122.234.342 x per dag "doettienou?", "issienou?" en "kandatnou?" vraagt
wil je de mijne een dagje lenen??quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
en peuters met de waarom vragen lijkt me grappig, Arwen heeft dat niet zo sterk.
nee we gaan een boekje lezen en negeren haar, zodat zij ook niet op ons hoeft te reageren. maar ze stuiterd dat bed door niet normaal. we weten het echt ff niet meer...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
Als je bij haar zit kijk je haar dan aan en praat je dan tegen haar?
Amber heeft ook zo'n fase gehad. Wij zaten op haar kamer met onze rug naar haar toe. Tis ff volhouden maar uiteindelijk werkte het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:10 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
nee we gaan een boekje lezen en negeren haar, zodat zij ook niet op ons hoeft te reageren. maar ze stuiterd dat bed door niet normaal. we weten het echt ff niet meer...
Nee slapen doet ze niet meer 's middags, al een jaar niet meer. Wij mogen dus helemaal niet weg. Heb ook al geprobeerd de deur open te laten en dan boven te rommelen in een andere kamer maar ook dat mag niet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:39 schreef Moonah het volgende:
Doet ze nog een middagslaapje Lena? Ik merk dat het hier ook lastiger (en véél later...) in slaap komen is als er 's middags geslapen is. Maar elke dag overslaan lukt nog niet. Ik spreek nu telkens af dat ik over 5 minuutjes weer even een kus kom geven. Het is wel een gesjouw, maar het werkt redelijk... Succes ermee.
Hoi Arwen en Evenstar!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Wat dapper van Arwen!
Vivi, wat knap dat Dean al snapt dat jouw moeder zijn oma is en andersom!
Mijn peuter kijkt me alleen wat medelijdend alsof ik niet goed bij ben, wanneer ik dit soort verbanden probeer uit te leggen.
Je zult zien dat ze het daar gewoon goed doet. Omdat mama en papa er niet zijn. Maar, begrijp wel dat het zorgen baart. 'One night at a time' het komt goed. Mantra aan: 'het is een fase - is een fase - een fase - fase - ....'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Lenaatje het volgende:
Chacama, misschien wel een idee inderdaad steeds verder weg tot ze ons alleen nog hoort!
Haha jou buurman die aan de visite uitlegt dat je niets met je kind doet! we houden de moed er maar in.
Over 2 weken gaat ze 2 nachten bij opa en oma slapen en daar kan ik nu al wakker van liggen omdat ze zo slecht slaapt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |