Ik vind het helemaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
* G * aan elkaar wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
doe ik voor je en zie je PM met de link ervoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Vince, ik heb net mijn Inbox geleegd en nu weet ik niet meer waar ik de teller moet updaten
Wil je er 2755,97 van maken?
quote:
Mozes,quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Vince, ik heb net mijn Inbox geleegd en nu weet ik niet meer waar ik de teller moet updaten
Wil je er 2755,97 van maken?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef minkuukel het volgende:
Zojuist op verzoek van Mevr. Minkuukel 50 euro overgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is net Doe Maar, dat roze met groen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Al die groenen in dit topic.
Combobreker![]()
![]()
.
Tvp voor donatie.
En
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Er zijn mensen die graag een mooi rond bedrag op hun rekening willen laten staan en ons daarom een gek bedrag vrij doneren!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
hoe kom je aan die ,97 cent eigenlijk
We zouden 1 augustus beginnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Wanneer begint de actie ook alweer offisijeel?![]()
Enne... ik sta 2 keer in de OP met donaties, da's teveel eer, haal er maar eentje weg.
Wat lief van je!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik wil vanmiddag wel even een bedrag overmaken...... e-mail komt eraan...
Als de centjes van Mevr. Minkuukel binnen zijn mag je haar er bij zetten hoor, zal ze leuk vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
Wanneer begint de actie ook alweer offisijeel?![]()
Enne... ik sta 2 keer in de OP met donaties, da's teveel eer, haal er maar eentje weg.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik wil vanmiddag wel even een bedrag overmaken...... e-mail komt eraan...
Heb haar er vast bij gezet! Ik vertrouw er op dat de centjes komen, geen probleem!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als de centjes van Mevr. Minkuukel binnen zijn mag je haar er bij zetten hoor, zal ze leuk vinden.
Got it... ik maak eind van de middag het bedrag over, uitkering komt vanmiddag pas...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Qwea het volgende:
3nhsCnds ; mail terug
Geloof me, via de ABN.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb haar er vast bij gezet! Ik vertrouw er op dat de centjes komen, geen probleem!
www.asielactie.nlquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we nu dan morgen over de 3000 heen?
Welke link moet ik nou nog es in mn sig zetten zodat ie automatisch update elke keer?![]()
![]()
![]()
![]()
Onze dank is groot!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:45 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Got it... ik maak eind van de middag het bedrag over, uitkering komt vanmiddag pas...
[ url= www.asielactie.nl ] Hardcore Doggystyle Action ! [ /url ]quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we nu dan morgen over de 3000 heen?
Welke link moet ik nou nog es in mn sig zetten zodat ie automatisch update elke keer?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he? Het is niet te geloven!quote:
Nee hoor scheetie! Eerst maar eens een briefje sturen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
ik zit te twijfelen of we pfizer = stronghold. carprodyl en rimadyl moeten bellen. Enkel zijn mijn belminuten bijna op
*even verder tobt
O dat ga ik direct doen, want het is anders niet bij te houden!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Het is niet te geloven!![]()
Het groene kleurtje is bijzonder in trek!
Als je in je sig zet:
[ url= www.asielactie.nl ] Klik en klaar!! [ /url ]
(zonder spaties) dan hoef je de link nooit meer te updaten, dat gaat dan automaggggisch zodra het nieuwe topic sticky is geworden. Met dank aan HABA DABA Vince!
Kan en magquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor scheetie! Eerst maar eens een briefje sturen.
Moet ik je straks even ergens bij helpen, wat later in de middag?
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het
FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten.
Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen,
waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties
van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij
dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting
Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme
asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500
katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om
daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal
gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens
zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn geëuthanaseerd.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat
zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van
schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou ontzettend
baat hebben bij medicatie. Medicatie wat niet meer zolang houdbaar is,
is bijvoorbeeld ontzettend welkom. Medicatie zoals meloxidyl,
novacam, carprodyl, rimadyl, marbocyl en ook doxoral aquadrops is van
harte welkom.Maar ook andere medicatie! Ook vlooienmiddel zoals
bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. De medische kosten
bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze hulp
ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12
september a.s.
Met een alternatief zijn wij natuurlijk ook ontzettend gelukkig en dankbaar.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Qwea
Wat ben je er snel bij!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We zouden 1 augustus beginnen
En je dubbele persoonlijkheid is weer weg, dank je voor het attenderen!![]()
![]()
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het
FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten.
Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen,
waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties
van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij
dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting
Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme
asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500
katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om
daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal
gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens
zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn geëuthanaseerd.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat
zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van
schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou ontzettend
baat hebben bij medicatie. Medicatie wat niet meer zolang houdbaar is,
is bijvoorbeeld ontzettend welkom. Medicatie zoals meloxidyl,
novacam, carprodyl, rimadyl, marbocyl en ook doxoral aquadrops is van
harte welkom. Maar ook andere medicatie kunnen zij ontzettend goed gebruiken. Ook vlooienmiddel zoals
bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. De medische kosten
bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze uw hulp
ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12
september a.s.
Met een alternatief zijn wij natuurlijk ook ontzettend gelukkig en dankbaar.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Qwea
Zo zou ik dat laatste stukje doen Q! Net iets anders.quote:Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou bijzonder veel baat hebben bij medicatie. Vooral vlooienmiddel als bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. Of medicatie die tegen het einde van de houdbaarheid loopt, wij denken hierbij aan bijvoorbeeld meloxidyl, novacam, carprodyl, rimadyl, marbocyl en ook doxoral aquadrops is van harte welkom. De medische kosten bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze hulp ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12 september a.s....
kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zou ik dat laatste stukje doen Q! Net iets anders.
"Onze" vind ik wel leuk, daar geef je mee aan dat wij zelf ook al helpen en wensen dat zij meedoenquote:
Okequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"Onze" vind ik wel leuk, daar geef je mee aan dat wij zelf ook al helpen en wensen dat zij meedoen
quote:Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou bijzonder veel baat hebben bij medicatie. Vooral vlooienmiddel als bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. Of medicatie die tegen het einde van de houdbaarheid loopt, wij denken hierbij aan bijvoorbeeld carprodyl maar ook rimadyl is van harte welkom. De medische kosten bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze hulp ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12 september a.s. Mocht u aan deze actie willen meewerken, dan krijgt u na de overhandiging natuurlijk een link naar de fotoreportage van de overhandiging.
*eindelijk op verzenden gaat drukkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Ja, prachtig Q!
Hm. Ik zal eens proberen moed te gaan verzamelen, maar ik weet niet of ik dat durf!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef Qwea het volgende:
Hmmm, de producent van practic = vlooien en teken bestrijding kan enkel gebeld worden
Zet die gedachte maar snel overboord jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef JJH het volgende:
Vandaag al over de drie ruggen heen?
* Denkt aan een getal met 5 cijfers, maar zet die maar weer gauw overboord.
Wil je een PM met wat je concreet moet vragen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik zal eens proberen moed te gaan verzamelen, maar ik weet niet of ik dat durf!
Wat raar dat ze geen postadres hebben!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:
Ooh, en welke grapjas zat mn lijstje te editten?Kinky furry handboeien = PABO
?
quote:
Ja vanochtendquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]Oeps, zo te zien ben ik iemand vergeten
Had je al centjes overgemaakt? Ja he?
Ik ga je kleurtje aanvragen!
Ja of Hara heeft het vannacht gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me!
Het LIJKT me Hara, maar ik vraag me af of die al wakker is, gezien haar post-tijdstippen!
Of Ing heeft pauze, kan ook!
Vanaf waar kan je rijden? Welke omgeving?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had me in een vorig topic al aangemeld om eventueel te rijden. Komt dat ook nog in de OP?
Joa! Het was vast Hara; ik zou zoiets noooooooooooit doenquote:
Lijkt me idd niet reëel, want je hebt natuurlijk in het begin de dierenvrienden/ liefhebbers die meteen storten, en daarna stagneert het denk ik wel een beetje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef JJH het volgende:
Vandaag al over de drie ruggen heen?
* Denkt aan een getal met 5 cijfers, maar zet die maar weer gauw overboord.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa! Het was vast Hara; ik zou zoiets noooooooooooit doen
Het zou echt ontzettend supergaaf zijn als we dat zouden halenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet reëel, want je hebt natuurlijk in het begin de dierenvrienden/ liefhebbers die meteen storten, en daarna stagneert het denk ik wel een beetje.
Toch durf ik in te zetten op ¤5.555,55![]()
De helft van dat bedrag is binnen een week al opghaald.
Ik woon in Emmen, maar vind het niet erg om het halve land door te crossenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf waar kan je rijden? Welke omgeving?
Dan ga ik het er straks als ik thuis ben even bij zetten, ben nu even weg!
Heb het er vannacht neergezet, voordat ik ging douchen/slapen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]Bitch
Ik vond het al zo raarIk zou zweren dat ik een u geleden toen ik het lijstje ging openen, het er nog niet stond
Ik mij rijtje af, ik ook blindelings dat stukje in google proppen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb het er vannacht neergezet, voordat ik ging douchen/slapen.
Heb echt staan janken van het lachen onder de douche om m'n eigen garpjuh![]()
Ben mail aan het terugsturen nu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
ing, die mail van tijmen, weet jij wat daar verder mee moet gebeuren? Staat onder mijn primeval sterretje. Hihi, ik zei sterretje
me too. Wrs door allequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had me in een vorig topic al aangemeld om eventueel te rijden. Komt dat ook nog in de OP?
Ohw jah ik heb een hele grote zolder en een extra slaapkamer die zo goed als leeg staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
me too. Wrs door alleoverheen gelezen ?
Ik ben woonachtig in omgeving Arnhem. En rij gemiddeld 3 a 4x in de week richting rotterdam.
Dus daartussen ben ik sowieso heel flexibel voor ophalen.
En mn berging is redelijk leeg voor opslag van spullen!
Dus als je me nodig hebt...:)
Kijk dat moet dan toch wel helemaal goed komen dan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw jah ik heb een hele grote zolder en een extra slaapkamer die zo goed als leeg staan.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
Gisteravond ook gedoneerd, maar ik ga niet groen zijn.
hihiquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke kleur groen.
quote:
waar staat ie danquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:45 schreef JJH het volgende:
Lees net pas ergens dat die smiley er gewoon tussenstaat, ik zat nog steeds te kutten met ctrl+c ctrl+v en de [img] tags.
We zullen je de gegevens sturen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:27 schreef classpc het volgende:
Ik wil graag pakket B doneren geven.
*mailtje gestuurd*
Dus ook groen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
Is het trouwens wel mogelijk om een tagje te krijgen? Of kost dat te veel moeite?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallang daanquote:
even greys lief aankiekenquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt.
Is het trouwens wel mogelijk om een tagje te krijgen? Of kost dat te veel moeite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
* Greys heeft Iteejer zojuist lief aangekeken en al haar charmes in de strijd gegooid.quote:
Wat kan jij janken zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet groen.
Dan maar geen tagje.
Lees nou eens wat ze vraagt. Ze vraagt niet om een ander kleurtje. Ze vraagt enkel om een tagje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat kan jij janken zeg![]()
Dan blijf je toch gewoon zwart?
Als Noortje ander kleurtje krijgt gaarne ook voor mij regelen, want ik vind het ook niet 'zo'n mooie kleur groen'
Ahquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ze vraagt. Ze vraagt niet om een ander kleurtje. Ze vraagt enkel om een tagje.
Het is je vergeven hoor, opgewonden standje!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik dacht dat het nog dat gezeik over kleurtje was
Excuseer me, dames![]()
Oh, wat rijmt dat prachtigquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:30 schreef Brittie het volgende:
Ik doe meePakket B s'il vous plait! Mailtje komt eraan :-)!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik doe ook erg graag mee met deze superactie. Allebei de pakketten voor mij graag, mailtje komt zo and keep up the good work
Ja zo halverwege de middag zit ik al aardig in mn cafeine-rush, dus vandaarquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor, opgewonden standje!![]()
Easy on the coffee, dear! Hihi!
Dat heb ik een paar maanden geleden ook wel eens gehad ja, was ook zomaar ineens weer over!quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ik zie aldoor in MyAt dat er mensen hier posten, maar ik zie als laatste steeds de reactie van classpc om 13:27
Samen dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, JIJ, omdat je meedoet aan de aktie!
Overgemaaktquote:
Ik wilde de teller updaten naar 2820,97 maar ik heb het al twee keer gedaan en de teller op de eerste pagina blijft op de vorige stand staan. Wat doe ik fout?quote:
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bentquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:50 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb m nu voor je geupdate.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ¤2820quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik nog belangrijke dingen gemist?
Ik kan pagina 3 dus niet bekijken he.
Ik deed een komma ipv een punt geloof ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bent
Ik vind die sites trouwens heel leuk enzo, maar ik ga niet met al die links in de weer, ik blijf mijn foto's gewoon van Photobucket halen en asielactie.nl staat in mijn sig.
Gewoon dikke vingersquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed een komma ipv een punt geloof ik![]()
Ben toch wel zo'n techneut he
Had ik ook. Je doet zeker een komma ? je moet een punt doen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde de teller updaten naar 2820,97 maar ik heb het al twee keer gedaan en de teller op de eerste pagina blijft op de vorige stand staan. Wat doe ik fout?
Heb ik uitgelegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Leg haar dan even uit hoe, dan lukt het haar ook wanneer jij er niet bent
Ik vind die sites trouwens heel leuk enzo, maar ik ga niet met al die links in de weer, ik blijf mijn foto's gewoon van Photobucket halen en asielactie.nl staat in mijn sig.
Ik ben dan zeker ouderwets ofzo, want ik vind een komma in een bedrag ipv een punt 'logischer'quote:
Zeg, ik lees mee heurquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Maar geeft niets hoor, ik laat me graag behippen door jullie! (Wat klinkt dat ranzig)
ik ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker ouderwets ofzo, want ik vind een komma in een bedrag ipv een punt 'logischer'![]()
Dus 2820,97 ipv 2820.20
Maar geeft niets hoor, ik laat me graag behippen door jullie! (Wat klinkt dat ranzig)
Heeft het niet iets met de digitale notering van getallen te maken?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, ik lees mee heur![]()
Een punt is niet Nederlands
Ik vraag me af of php een komma herkent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft het niet iets met de digitale notering van getallen te maken?
Ja, ik ben ICT noob.
Ja?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan het niet langer aanzien; Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik heb wellicht binnenkort een nieuwe huisgenoot
quote:Op donderdag 23 juli 2009 @ 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Oh Elies!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
php wel, tis de database die er moeite mee heeft in dit gevalquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af of php een komma herkent.
Ik probeer het ook elke keer weer, maar eigenlijk is het met de hond en kat goed zo, en mijn moeder zegt toch elke keer weer neequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh Elies!
Ik kijk ook al zo vaak in dat topic, naar Poekie Eénoog.
Kan hem er hier niet bij hebben omdat Boris niet met andere katten kan, maar wat een droppie!
aahquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
php wel, tis de database die er moeite mee heeft in dit geval
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Geeft niets verder hoor, nu ik weet dat ik van die komma af moet blijven gaat het vast goed!quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Awwquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Oftewel het zou wel mogelijk zijn maar dat zou een hoop extra werk voor iemand betekenen die de boel aan moet passen in php of de database.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Nee, heb het nu gefixt. Nu zijn zowel .'en als ,'s mogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Oftewel het zou wel mogelijk zijn maar dat zou een hoop extra werk voor iemand betekenen die de boel aan moet passen in php of de database.
Oftewel we moeten maar aan die punt wennen
Rectificatiequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Ja echt he?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rectificatie
Er heeft zich net een andere gegadigde gemeldEn ik ben blij! Als poes een huis heeft, ben ik gelukkig. Blijft er bij ons in de herberg weer een plekje vrij voor een stumper die géén ander baasje kan vinden
Ik ben zo'n ontzettende zacht ei als het om dieren gaat
Ik houd van hardgekookt maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rectificatie
Er heeft zich net een andere gegadigde gemeldEn ik ben blij! Als poes een huis heeft, ben ik gelukkig. Blijft er bij ons in de herberg weer een plekje vrij voor een stumper die géén ander baasje kan vinden
Ik ben zo'n ontzettende zacht ei als het om dieren gaat
quote:
In navolging van dit idee. Ik kan bij platenmaatschappijen misschien ook CD's, concertkaartjes en DVD's lospeuteren voor een veiling. Dat doen ik nu ook voor prijsvragen en reviews, dus dat kan ook vast voor zo'n actie. Is dit mogelijk denken jullie? Moet ik wel nog even overleggen met Iteejer en Danny evt. want ik weet niet in hoeverre ze bv bedrijven gelinkt willen zien aan de actie. Maar als ze dingen beschikbaar stellen voor een veiling zonder naamsvermelding of evt met alleen "beschikbaar gesteld door" oid lijkt me dit een leuke mogelijkheid. Als het mag van hogerhand kan ik ook even polsen of de andere ER's reviews ook even willen lobbyen bij maatschappijen voor boeken en filmdvd's.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Pagan het volgende:
Een idee om nog meer geld bijeen te halen:
Een veiling, bijvoorbeeld als volgt:
Ik stel een CD, DVD, boek of whatever ik kwijt wil ter beschikking en bepaal de startprijs.
na X dagen/weken wint de hoogste bieder het object, betaald de prijs aan Fok! asielactie en de evt. verzendkosten aan mij.
Fok geeft mij een seintje als de betaling binnen is en ik verstuur de spullen naar de nieuwe eigenaar of deze komt het ophalen.
Dat, en een veiling van je eigen spullen, is wel heel leuk natuurlijk, alleen is het handiger om dat zelf te doen, en dan de opbrengst te schenken denk ik, ipv het via de actierekening te laten lopenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
In navolging van dit idee. Ik kan bij platenmaatschappijen misschien ook CD's, concertkaartjes en DVD's lospeuteren voor een veiling. Dat doen ik nu ook voor prijsvragen en reviews, dus dat kan ook vast voor zo'n actie. Is dit mogelijk denken jullie? Moet ik wel nog even overleggen met Iteejer en Danny evt. want ik weet niet in hoeverre ze bv bedrijven gelinkt willen zien aan de actie. Maar als ze dingen beschikbaar stellen voor een veiling zonder naamsvermelding of evt met alleen "beschikbaar gesteld door" oid lijkt me dit een leuke mogelijkheid. Als het mag van hogerhand kan ik ook even polsen of de andere ER's reviews ook even willen lobbyen bij maatschappijen voor boeken en filmdvd's.
Zie mailquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
maar dat moet inderdaad even goed met Iteejer overlegd worden, want dat is ook mijn contactpersoon in deze.
Nou , verzendkosten zijn gewoon voor de koper hoor, gewoon bieden ex. verzenden, das toch wel normaal?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een SUPER idee, maar dat moet inderdaad even goed met Iteejer overlegd worden, want dat is ook mijn contactpersoon in deze. En even bedenken waar we die aanbiedingen gaan plaatsen dan.
Oh-oh, er moeten aparte topics voor komen lijkt me met daarbij duidelijk gemeld dat de uiteindelijke prijs overgemaakt kan worden op de Asielrekening. En we moeten even bepalen wie dan de verzendkosten gaat betalen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een SUPER idee, maar dat moet inderdaad even goed met Iteejer overlegd worden, want dat is ook mijn contactpersoon in deze. En even bedenken waar we die aanbiedingen gaan plaatsen dan.
Oh-oh, er moeten aparte topics voor komen lijkt me met daarbij duidelijk gemeld dat de uiteindelijke prijs overgemaakt kan worden op de Asielrekening. En we moeten even bepalen wie dan de verzendkosten gaat betalen
Ik ben gedwongen overgestapt op Bagger. Ik wilde echt nietquote:
Dan moet ik meteen aan de BSB denkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen overgestapt op Bagger. Ik wilde echt nietNo way no how, maar het went erg snel
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Ik vind het echt tof
Dus wat mij betreft kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Backstreet boys? Ik was meer van de Spice Girlsquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen aan de BSB denken
I'll never breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeak youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur heaaaaaaaaaaaaaaaaaaart
I'll never maaaaaaaaaaaaaaaaaaaake youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu cryyyyyyyyyyyyy
Team Backstreet Boys!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Backstreet boys? Ik was meer van de Spice Girls
Zal ik het anders met Iteejer overleggen? Zeg maar wat je prettiger vindtquote:
Bij mijn feestje had ik een playbackshow. Alle Spice Girls stickerboeken waren binnen no time weg, de rest moest het met BSB stickerboek doenquote:
Ik was vroeger altijd op Howie dus doe mij dat stickerboek maarquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mijn feestje had ik een playbackshow. Alle Spice Girls stickerboeken waren binnen no time weg, de rest moest het met BSB stickerboek doen
Had/Heb ik dus ook last van.quote:
man, ik denk "JAAAAAAAAAAAA'quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
QWEA INBOXXXXXXXXX GREYS OOK
Zou het dan eindelijk
Ze nemen het in beraadquote:Geachte mevrouw Q,
Hartelijk dank voor uw mail waarin u ons vraagt uw asielactie, dit jaar ten behoeve van de Stichting Dierenthuis, te ondersteunen.
Wij hebben uw verzoek in goede staat ontvangen en nemen het in beraad.
In de loop van de volgende week zullen wij er inhoudelijk op reageren.
Met vriendelijke groet,
PrimeVal bv
Monique Hoogvliet
Oh, een bedrijf dat niet meteen met nee antwoordt! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
QWEA INBOXXXXXXXXX GREYS OOK
Zou het dan eindelijk
Mag ook, iteejer en Danny hebben dezelfde mail gehad als jullie zojuist, dus ik denk dat ze wel redelijk snel terugmailen. Jullie kennen de details en restricties van de actie, ik niet. Dus evt. je kan wel wat aanvullen na mijn mailtje om ze te overtuigen mocht dat nodig zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik het anders met Iteejer overleggen? Zeg maar wat je prettiger vindt
Daarom. De rest was gelijk NEE.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
man, ik denk "JAAAAAAAAAAAA'
[..]
Ze nemen het in beraad
Nou ja, iig iemand die er niet negatief tegen over staat gelijk. En primeval is echt geweldig spul. Ik gebruik het zelf ook voor Baloe
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:15 schreef TwyLight het volgende:
dit was een test, bedankt voor uw medewerking
deze mag verwijdert worden
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nergens last van inFOK!silver
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Kan sponsor tag niet Sponsor -> Positief, nu zie je nog net een p
Iemand heeft in Gmail dat gemaakt, net zoals betaald/niet betaaldquote:
Niet per se grootser, maar ik denk wel dat het handiger is om het apart te doen. Zeker met al dat gelul hier, valt gewoon niet bij te houden denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Even een opmerking over die 'veiling' die Pink_Floyd opperde.
Denken jullie niet dat het 't beste is om dat gewoon in deze topics te doen? Kleinschalig? Dat we lekker alles bij elkaar (en dus te overzien!) houden?
Ik bedoel het dus zo: als iemand iets te 'veilen' heeft, al is het een leuk boek of wat dan ook, dan zet diegene daarvan een foto en een vriendelijk startprijsje in dit topic en dan mogen de mensen er hier op bieden. Misschien dat we dan ook nog wat nieuwe mensen hier naar toe trekken, lurkers die ineens iets willen hebben. En zo niet, dan hebben we lol.
Of er dan wel of niet een gesigneerd exemplaar van het één of het ander komt, dan is dat mooi meegenomen. Mocht het niet lukken, dan is dat ook goed.
Of zien jullie het grootser? Met aparte topics enzo?
Oh!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand heeft in Gmail dat gemaakt, net zoals betaald/niet betaald
Scusi; "Gmail labels"quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Ik liep hier al als een kip zonder kop te speuren naar Sponsortagjes
Oke. Goed punt. Dan één apart Asielactie Veilingtopic er bij openen in F&F dat ook sticky zou mogen evt dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet per se grootser, maar ik denk wel dat het handiger is om het apart te doen. Zeker met al dat gelul hier, valt gewoon niet bij te houden denk ik.
Greys-taal: 'die dingetjes die voor de mails staan'.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Goed punt. Dan één apart Asielactie Veilingtopic er bij openen in F&F dat ook sticky zou mogen evt dan?
Dat een goed plan?
En ik had nog geëdit in mijn vorige bericht, dat we dan bv op 1 augustus kunnen beginnen en dat de FP berichten dan tenminste ook weer iets nieuws over ons te melden hebben
Die dingetjes die voor die virtuele brieven staan,quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Greys-taal: 'die dingetjes die voor de mails staan'.
Kijk, dán snap ik het
Ik zou het zeker in een apart topic doen (of zelfs aparte topics per te veilen voorwerp), waarin alleen geboden kan worden. Want anders houd je het als bieder maar ook als veilingmeester echt niet bij. Wieberen over de hoogte van het bedrag en over de spullen kan dan weer hier.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet per se grootser, maar ik denk wel dat het handiger is om het apart te doen. Zeker met al dat gelul hier, valt gewoon niet bij te houden denk ik.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het zeker in een apart topic doen (of zelfs aparte topics per te veilen voorwerp), waarin alleen geboden kan worden. Want anders houd je het als bieder maar ook als veilingmeester echt niet bij. Wieberen over de hoogte van het bedrag en over de spullen kan dan weer hier.
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.
BV:
1-8 Boek blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
2-8 CD blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
enz.
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het zeker in een apart topic doen (of zelfs aparte topics per te veilen voorwerp), waarin alleen geboden kan worden. Want anders houd je het als bieder maar ook als veilingmeester echt niet bij. Wieberen over de hoogte van het bedrag en over de spullen kan dan weer hier.
Het (dit) aktietopic moet wel sticky blijven, anders doet ons automagische linkje in de sigs het niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef conleche het volgende:
O ja, Hara heeft wel een punt! Ik kijk ook nooit naar sticky topics........misschien dat dit topic én sticky kan én gewoon???
Bovendien wordt er zoveel gepost in dit topic dat het vanzelluves al bovenaan staat!
ikquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand heeft in Gmail dat gemaakt, net zoals betaald/niet betaald
Hahhaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Greysel, hebbie het saldo al weer es gecheckt?
Wat vraag jijquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
Greys, weet je al meer van iteejer over mij vraag?
Misschien handig om er, bij moeilijk verstuurbare dingen, een plaats/gemeente in te noemen waar het kan worden afgehaald.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zelf voorstander van 1 Veilingtopic, al dan niet sticky (dat maakt mij ook niet uit). Maar wel in F&F en ik denk één veilingobject per keer. Dus als de ene is afgelopen, bv gedurende 24 uur (lijkt me voldoende, het moet wel leuk blijven) dan de volgende. En in de OP bv een lijst met een korte omschrijving per voorwerp, op volgorde. Zodat je weet op welke dag er wát geveild gaat worden zodat je er op tijd bij kunt zijn.
BV:
1-8 Boek blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
2-8 CD blablabla, aangeboden door XXX, startprijs xxx
enz.
Voor de 3000 euro?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahhaaaaaaaaaaahahahaha
0,03
VOOR EEN ROND BEDRAG
PS MCARMY RULES*
Ik ga weer eens even een totaalstandje maken dan van PayPal en ING
Dat lijkt me weer een beetje overdreven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:37 schreef Noortje. het volgende:
Is een tijdelijk subforum geen idee voor die veiling? Of is dat al voorbij gekomen?(Heb niet alles gelezen).
Nee, ik zal het straks vragen. Hij is nu even een paar uurtjes weg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:35 schreef Qwea het volgende:
Greys, weet je al meer van iteejer over mij vraag?
Ik hoopte op de 3000quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zal het straks vragen. Hij is nu even een paar uurtjes weg!Nieuwe RONDE stand, met dank aan de extra drie cent van Muis
: 2876,--
Zeg HJ... waar blijven de shirts nou?!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me weer een beetje overdreven.
Mij eerlijk gezegd ook, hoe lief dan ook bedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Zeg HJ... waar blijven de shirts nou?!![]()
Alles staat dan wel bij elkaar en het is handig zoeken, net als bij V&A kan je dan allerlei topics doen met aangeboden spullen zodat het in één keer duidelijk is wat er allemaal geveild wordt. Hoef je niet 300 posts te lezen, maar dan zie je gelijk of er iets is wat je interesseert.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had toch al geknipt en geplakt dat er 0,03 cent extra was gestort?quote:
Dat kan je in het ene topic ook al in één oogopslag in de OP zien straks, of er iets bij zit wat je interesseertquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alles staat dan wel bij elkaar en het is handig zoeken, net als bij V&A kan je dan allerlei topics doen met aangeboden spullen zodat het in één keer duidelijk is wat er allemaal geveild wordt. Hoef je niet 300 posts te lezen, maar dan zie je gelijk of er iets is wat je interesseert.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet bepaald crew meer. Ik zal even gillen voor jullie.
Ik ga mijn best doen. Als je nu regelmatig hier post kan ik je moeilijke username ook weer vinden wanneer ik wat weet,quote:
Gaat dit over fok t-shirts?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Als je nu regelmatig hier post kan ik je moeilijke username ook weer vinden wanneer ik wat weet,.
Ja, van US.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gaat dit over fok t-shirts?want daar ben ik net over met in conclaaf met senes
Zelfs dan kan het in 1 topic, met 1 veilingstuk per dag. Is ook veel 'gezelliger' (Mien Gezellig weer hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik verwacht ook niet zoveel veilingen hoor. Als we nou 50 dingen zouden gaan veilen of zo
US?quote:
Ik zou 1 veiling 12u laten lopen. Dus 2 veilingen per dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dan kan het in 1 topic, met 1 veilingstuk per dag. Is ook veel 'gezelliger' (Mien Gezellig weer hoor) met zijn allen in 1 topic. En het blijft enorm overzichtelijk voor ons organisatie, want dan hoeven we maar twee topics in de gaten te houden ipv 134
Dat kan ookquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 1 veiling 12u laten lopen. Dus 2 veilingen per dag.
Maar dat zou IK doen hea...
Hoe zie je dat voor je? Eentje overdag en eentje 's nachts? Lijkt me niet handig. (arme modjes ook, nachtdienst....)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou 1 veiling 12u laten lopen. Dus 2 veilingen per dag.
Maar dat zou IK doen hea...
Daar hebt je een punt!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook![]()
Alleen dat is voor ons 'organisatie' best bewerkelijk he! Dan moet er wel op de 'wissel'tijdstippen steeds iemand van ons bij zijn om het nieuwe voorwerp er op te zetten en de omschrijving enzo, volgens de volgorde in de OP. En stel dat iemand heel graag iets bepaalds zou willen helpen en die 12 uur precies vallen tijdens werk/reisuren van iemand, dan val je er al buiten. En je kunt ook niet de ene 's nachts en de ander overdag doen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjooooo!!!
Nog een tientje overgemaakt!
"Maar DancingPhoebe, waarom een tientje?!" Hoor ik jullie denken!
Nou 5 omdat zovty weer zwart mocht. En nog 5 omdat pusoog een huis heeft!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjooooo!!!
Nog een tientje overgemaakt!
"Maar DancingPhoebe, waarom een tientje?!" Hoor ik jullie denken!
Nou 5 omdat zovty weer zwart mocht. En nog 5 omdat pusoog een huis heeft!
En waarom denk jij, dat ík zou willen weten dat jíj stijve tepels hebtquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
* Shirt strak trekt.... 'Kijk! Ik heb er twéé!
Oh daar doelde ik nog niet eens zo zeer opquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waarom denk jij, dat ík zou willen weten dat jíj stijve tepels hebt
niet goedgegaan. Maar ik denk dat jij elke keer een verkeerd ww invult ofzoquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]Dat had ik ook al gedaan! Of was dat weer niet gelukt dan?
Hihi oeps. Jammer wel. Maar bedankt anyways.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef ElisaB het volgende:
DIENSTMEDEDELING
We hebben Noortje groen gemaakt, want tagje + zwart maakte Foksilver kapot (pagina's waren ná posts van Noortje niet meer te lezen in Foksilver).
/DIENSTMEDEDELING
Oh oja, da's zegmaar wel slim bedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je in het ene topic ook al in één oogopslag in de OP zien straks, of er iets bij zit wat je interesseert
Ik kopieer hem uit JOUW PMquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
niet goedgegaan. Maar ik denk dat jij elke keer een verkeerd ww invult ofzo
Allemaal jouw schuld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi oeps. Jammer wel. Maar bedankt anyways.
Edit: toch wel tof, Baggerlay-out ftw.
En idd,quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:40 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Zeg HJ... waar blijven de shirts nou?!![]()
Het zal ongetwijfeld op een of andere manier door iemand wel op te lossen zijn, maar dat heeft niet echt prioriteitquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:06 schreef Noortje. het volgende:
Hihi oeps. Jammer wel. Maar bedankt anyways.
Edit: toch wel tof, Baggerlay-out ftw.
Lieve schat, zo moeilijk is ie toch niet? 3 en (N) half (H) seconds (sCnds)? Er zit wat logica in...quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Als je nu regelmatig hier post kan ik je moeilijke username ook weer vinden wanneer ik wat weet,.
Scusi, was met de hond uit. Een US actie was het, met als prijs FOKshirts.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
US?
De mijne gaat gewoon over normale fokshirts
oooooh. Ik had het over de veiling van een fok shirtquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scusi, was met de hond uit. Een US actie was het, met als prijs FOKshirts.
Woewiee!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scusi, was met de hond uit. Een US actie was het, met als prijs FOKshirts.
Ja, mag ik eindelijk een deel openen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Kan een van de dames een nieuw topic klaarzetten?
Ik wilde net gaan eten. Of zal ik het nog even snel doen... roept u maar.
Oh, dat is ook een leuke, ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
oooooh. Ik had het over de veiling van een fok shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |