Ik vind het helemaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten:
* G * aan elkaar wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
doe ik voor je en zie je PM met de link ervoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Vince, ik heb net mijn Inbox geleegd en nu weet ik niet meer waar ik de teller moet updaten
Wil je er 2755,97 van maken?
quote:
Mozes,quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Vince, ik heb net mijn Inbox geleegd en nu weet ik niet meer waar ik de teller moet updaten
Wil je er 2755,97 van maken?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef minkuukel het volgende:
Zojuist op verzoek van Mevr. Minkuukel 50 euro overgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is net Doe Maar, dat roze met groen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Al die groenen in dit topic.
Combobreker![]()
![]()
.
Tvp voor donatie.
En
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Er zijn mensen die graag een mooi rond bedrag op hun rekening willen laten staan en ons daarom een gek bedrag vrij doneren!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
hoe kom je aan die ,97 cent eigenlijk
We zouden 1 augustus beginnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Wanneer begint de actie ook alweer offisijeel?![]()
Enne... ik sta 2 keer in de OP met donaties, da's teveel eer, haal er maar eentje weg.
Wat lief van je!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik wil vanmiddag wel even een bedrag overmaken...... e-mail komt eraan...
Als de centjes van Mevr. Minkuukel binnen zijn mag je haar er bij zetten hoor, zal ze leuk vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:34 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
Wanneer begint de actie ook alweer offisijeel?![]()
Enne... ik sta 2 keer in de OP met donaties, da's teveel eer, haal er maar eentje weg.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:36 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik wil vanmiddag wel even een bedrag overmaken...... e-mail komt eraan...
Heb haar er vast bij gezet! Ik vertrouw er op dat de centjes komen, geen probleem!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als de centjes van Mevr. Minkuukel binnen zijn mag je haar er bij zetten hoor, zal ze leuk vinden.
Got it... ik maak eind van de middag het bedrag over, uitkering komt vanmiddag pas...quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:42 schreef Qwea het volgende:
3nhsCnds ; mail terug
Geloof me, via de ABN.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb haar er vast bij gezet! Ik vertrouw er op dat de centjes komen, geen probleem!
www.asielactie.nlquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we nu dan morgen over de 3000 heen?
Welke link moet ik nou nog es in mn sig zetten zodat ie automatisch update elke keer?![]()
![]()
![]()
![]()
Onze dank is groot!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:45 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Got it... ik maak eind van de middag het bedrag over, uitkering komt vanmiddag pas...
[ url= www.asielactie.nl ] Hardcore Doggystyle Action ! [ /url ]quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Gaan we nu dan morgen over de 3000 heen?
Welke link moet ik nou nog es in mn sig zetten zodat ie automatisch update elke keer?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he? Het is niet te geloven!quote:
Nee hoor scheetie! Eerst maar eens een briefje sturen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef Qwea het volgende:
ik zit te twijfelen of we pfizer = stronghold. carprodyl en rimadyl moeten bellen. Enkel zijn mijn belminuten bijna op
*even verder tobt
O dat ga ik direct doen, want het is anders niet bij te houden!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Het is niet te geloven!![]()
Het groene kleurtje is bijzonder in trek!
Als je in je sig zet:
[ url= www.asielactie.nl ] Klik en klaar!! [ /url ]
(zonder spaties) dan hoef je de link nooit meer te updaten, dat gaat dan automaggggisch zodra het nieuwe topic sticky is geworden. Met dank aan HABA DABA Vince!
Kan en magquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor scheetie! Eerst maar eens een briefje sturen.
Moet ik je straks even ergens bij helpen, wat later in de middag?
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het
FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten.
Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen,
waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties
van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij
dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting
Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme
asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500
katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om
daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal
gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens
zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn geëuthanaseerd.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat
zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van
schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou ontzettend
baat hebben bij medicatie. Medicatie wat niet meer zolang houdbaar is,
is bijvoorbeeld ontzettend welkom. Medicatie zoals meloxidyl,
novacam, carprodyl, rimadyl, marbocyl en ook doxoral aquadrops is van
harte welkom.Maar ook andere medicatie! Ook vlooienmiddel zoals
bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. De medische kosten
bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze hulp
ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12
september a.s.
Met een alternatief zijn wij natuurlijk ook ontzettend gelukkig en dankbaar.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Qwea
Wat ben je er snel bij!quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We zouden 1 augustus beginnen
En je dubbele persoonlijkheid is weer weg, dank je voor het attenderen!![]()
![]()
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het
FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten.
Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen,
waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties
van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij
dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting
Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme
asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500
katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om
daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal
gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens
zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn geëuthanaseerd.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat
zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van
schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou ontzettend
baat hebben bij medicatie. Medicatie wat niet meer zolang houdbaar is,
is bijvoorbeeld ontzettend welkom. Medicatie zoals meloxidyl,
novacam, carprodyl, rimadyl, marbocyl en ook doxoral aquadrops is van
harte welkom. Maar ook andere medicatie kunnen zij ontzettend goed gebruiken. Ook vlooienmiddel zoals
bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. De medische kosten
bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze uw hulp
ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12
september a.s.
Met een alternatief zijn wij natuurlijk ook ontzettend gelukkig en dankbaar.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Qwea
Zo zou ik dat laatste stukje doen Q! Net iets anders.quote:Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou bijzonder veel baat hebben bij medicatie. Vooral vlooienmiddel als bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. Of medicatie die tegen het einde van de houdbaarheid loopt, wij denken hierbij aan bijvoorbeeld meloxidyl, novacam, carprodyl, rimadyl, marbocyl en ook doxoral aquadrops is van harte welkom. De medische kosten bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze hulp ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12 september a.s....
kijk, aan jou heb ik watquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zou ik dat laatste stukje doen Q! Net iets anders.
"Onze" vind ik wel leuk, daar geef je mee aan dat wij zelf ook al helpen en wensen dat zij meedoenquote:
Okequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
"Onze" vind ik wel leuk, daar geef je mee aan dat wij zelf ook al helpen en wensen dat zij meedoen
quote:Wij zouden ontzettend graag uw hulp willen. Dierenthuis zou bijzonder veel baat hebben bij medicatie. Vooral vlooienmiddel als bijvoorbeeld Stronghold is meer dan welkom. Of medicatie die tegen het einde van de houdbaarheid loopt, wij denken hierbij aan bijvoorbeeld carprodyl maar ook rimadyl is van harte welkom. De medische kosten bedroegen vorig jaar 70.000 euro, dus u snapt dat ze onze hulp ontzettend goed kunnen gebruiken. Wij overhandigen alle spullen 12 september a.s. Mocht u aan deze actie willen meewerken, dan krijgt u na de overhandiging natuurlijk een link naar de fotoreportage van de overhandiging.
*eindelijk op verzenden gaat drukkenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Ja, prachtig Q!
Hm. Ik zal eens proberen moed te gaan verzamelen, maar ik weet niet of ik dat durf!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef Qwea het volgende:
Hmmm, de producent van practic = vlooien en teken bestrijding kan enkel gebeld worden
Zet die gedachte maar snel overboord jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef JJH het volgende:
Vandaag al over de drie ruggen heen?
* Denkt aan een getal met 5 cijfers, maar zet die maar weer gauw overboord.
Wil je een PM met wat je concreet moet vragen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Ik zal eens proberen moed te gaan verzamelen, maar ik weet niet of ik dat durf!
Wat raar dat ze geen postadres hebben!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:48 schreef Qwea het volgende:
Ooh, en welke grapjas zat mn lijstje te editten?Kinky furry handboeien = PABO
?
quote:
Ja vanochtendquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]Oeps, zo te zien ben ik iemand vergeten
Had je al centjes overgemaakt? Ja he?
Ik ga je kleurtje aanvragen!
Ja of Hara heeft het vannacht gedaanquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
It wasn't me!
Het LIJKT me Hara, maar ik vraag me af of die al wakker is, gezien haar post-tijdstippen!
Of Ing heeft pauze, kan ook!
Vanaf waar kan je rijden? Welke omgeving?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had me in een vorig topic al aangemeld om eventueel te rijden. Komt dat ook nog in de OP?
Joa! Het was vast Hara; ik zou zoiets noooooooooooit doenquote:
Lijkt me idd niet reëel, want je hebt natuurlijk in het begin de dierenvrienden/ liefhebbers die meteen storten, en daarna stagneert het denk ik wel een beetje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:37 schreef JJH het volgende:
Vandaag al over de drie ruggen heen?
* Denkt aan een getal met 5 cijfers, maar zet die maar weer gauw overboord.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa! Het was vast Hara; ik zou zoiets noooooooooooit doen
Het zou echt ontzettend supergaaf zijn als we dat zouden halenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me idd niet reëel, want je hebt natuurlijk in het begin de dierenvrienden/ liefhebbers die meteen storten, en daarna stagneert het denk ik wel een beetje.
Toch durf ik in te zetten op ¤5.555,55![]()
De helft van dat bedrag is binnen een week al opghaald.
Ik woon in Emmen, maar vind het niet erg om het halve land door te crossenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf waar kan je rijden? Welke omgeving?
Dan ga ik het er straks als ik thuis ben even bij zetten, ben nu even weg!
Heb het er vannacht neergezet, voordat ik ging douchen/slapen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]Bitch
Ik vond het al zo raarIk zou zweren dat ik een u geleden toen ik het lijstje ging openen, het er nog niet stond
Ik mij rijtje af, ik ook blindelings dat stukje in google proppen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb het er vannacht neergezet, voordat ik ging douchen/slapen.
Heb echt staan janken van het lachen onder de douche om m'n eigen garpjuh![]()
Ben mail aan het terugsturen nu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
ing, die mail van tijmen, weet jij wat daar verder mee moet gebeuren? Staat onder mijn primeval sterretje. Hihi, ik zei sterretje
me too. Wrs door allequote:Op donderdag 23 juli 2009 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had me in een vorig topic al aangemeld om eventueel te rijden. Komt dat ook nog in de OP?
Ohw jah ik heb een hele grote zolder en een extra slaapkamer die zo goed als leeg staan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
me too. Wrs door alleoverheen gelezen ?
Ik ben woonachtig in omgeving Arnhem. En rij gemiddeld 3 a 4x in de week richting rotterdam.
Dus daartussen ben ik sowieso heel flexibel voor ophalen.
En mn berging is redelijk leeg voor opslag van spullen!
Dus als je me nodig hebt...:)
Kijk dat moet dan toch wel helemaal goed komen dan!quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ohw jah ik heb een hele grote zolder en een extra slaapkamer die zo goed als leeg staan.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:20 schreef Noortje. het volgende:
Gisteravond ook gedoneerd, maar ik ga niet groen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |