Nee, maar ik zou er wel eentje willen hebben...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
Heb jij een haard dan Mart? Want dan kom ik langs![]()
Ik was bezigquote:
Dan wor ik moeiquote:
Ik ook wel jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er wel eentje willen hebben....
Zekerquote:
Ik gok sinds dat die asieldonatiepipo's groen zijnquote:
sinds die asieldonatiepipo's groen zijn.quote:Sinds wanneer is DaMart oranje?
Enlighten me
Doel zo ongeveer bereikt, kunnen anderen weer topics openenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker.
Nou heeft die ouwe LaPohunter evenveel topics geopend als ik.
quote:Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 160
2 MPG - 160
3 OA - 143
4 JortK - 106
5 Pheno - 101
6 eer-ik - 100
7 vrolijke-frits - 64
8 indahnesia.com - 55
9 Kuukske - 49
10 BrandX - 45
Dat overleef je wel lijkt mequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker.
Nou heeft die ouwe LaPohunter evenveel topics geopend als ik.
Denk je?quote:
Ik ben niet geel oranjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok sinds dat die asieldonatiepipo's groen zijn
[..]
sinds die asieldonatiepipo's groen zijn.
Liever niet natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je?
Straks gaat ie ook voor meer KSC-posts in totaal.
Heet jij DaMart dan?quote:
Dat overleef je ook welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je?
Denk je?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je?
Ruim 21.000 posts verschil... in bijna 2 jaar, heb ik er iets meer dan 14.000 gemaakt. Dus alleen als jij de komende 3 jaar even niets post, zou dat misschien kunnen gebeuren...quote:1 MPG - 35363
2 OA - 31081
3 eer-ik - 28174
4 Pheno - 27731
5 Muck - 20504
6 indahnesia.com - 17794
7 JortK - 17258
8 DaMart - 14447
9 juon_jacket1 - 14168
10 Papierversnipperaar - 14084
Ik zie je er toe in staatquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je?.
[..]
Ruim 21.000 posts verschil... in bijna 2 jaar, heb ik er iets meer dan 14.000 gemaakt. Dus alleen als jij de komende 3 jaar even niets post, zou dat misschien kunnen gebeuren....
Zou je denkenquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
Ohw. Herhaling van 40 dagen zonder seks. De meest kansloze gozer ooit.
Alle wijven zijn slettenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Alle wijven zijn slettenVolgens hem. Hij is echt de meest kansloze van alle afleveringen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:39 schreef Fha het volgende:
Ohw. Herhaling van 40 dagen zonder seks. De meest kansloze gozer ooit.
Ach ik vermaak me er wel mee. Tis nou toch al afgelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan hoef ik al niet te kijken
Sowieso, herhaling kijken van een nutteloze serie
Ik heb wel een haard!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou er wel eentje willen hebben....
Post eens door dan, jij als huismod moet dat zeker kunnen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Denk je?.
[..]
Ruim 21.000 posts verschil... in bijna 2 jaar, heb ik er iets meer dan 14.000 gemaakt. Dus alleen als jij de komende 3 jaar even niets post, zou dat misschien kunnen gebeuren....
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-07-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 Fha
02. 052 Ladylike
03. 050 DaMart
04. 050 goldfinger1963
05. 041 Nijns
06. 038 marcb1974
07. 030 Muck
08. 024 Pheno
09. 020 MPG
10. 013 Frutsel
11. 012 Papierversnipperaar
12. 009 Sjowhan
13. 009 crossover
14. 007 OA
15. 007 Dr_Flash
16. 005 Klonk
17. 005 indahnesia.com
18. 003 likkebaard
19. 002 Godlike02
20. 002 dndiek
Reeks-statistieken!
Ik sta er inquote:Top 100 van dinsdag 21 juli 2009
71. 070 Fha
95. 060 Pien85
95. 060 DaMart
95. 060 Ladylike
Altijd als jij flink gepost hebt en 300+ hebt gemaakt is er geen lijst. Opvallend.quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er in.
Van maandag is er geen lijst.
Dat moeten ze met alle militairen doen, dan komt er misschien vredequote:Op woensdag 22 juli 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat de Varkensgriep zich mogelijk aan het verspreiden is tijdens de vierdaagse. Een Britse militair is in ieder geval geïsoleerd.
't Staat al op de FP.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat de Varkensgriep zich mogelijk aan het verspreiden is tijdens de vierdaagse. Een Britse militair is in ieder geval geïsoleerd.
Moet die dan in z'n eentje de vierdaagse lopen ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:40 schreef DaMart het volgende:
4 dagen later ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:56 schreef steekbal het volgende:
[..]
Moet die dan in z'n eentje de vierdaagse lopen ?
Ik zag vanochtend om 7:50 op Ede-Wageningen al een groepje Feyenoord-supporters die uitgebreid met blikken Heineken in de weer warenquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:58 schreef Pheno het volgende:
"Mogelijk". Laat de massahysterie maar weer beginnen. Al zuipt men zich hier toch lam en zal het ze geen snars interesseren
Waarom ga je bier overschrijven?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
morgen andere alfa overschrijven
Oh, dat begint hier in de ochtend al. Als de wandelaars worden uitgezwaaid om 4~5 uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend om 7:50 op Ede-Wageningen al een groepje Feyenoord-supporters die uitgebreid met blikken Heineken in de weer waren![]()
Tevens goeiemorgen
Als ie de vier afstanden in 1 dag loopt, is ie toch bijna op tijd binnenquote:
Alfa is het beste bier- en automerkquote:
Limburg, altijd vol van ongepaste smaakquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alfa is het beste bier- en automerk
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Limburg, altijd vol van ongepaste smaak
quote:
Hoe was het?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
Gisteren in de Arena nog even gebeld met de iPhone-Lostie, "ik versta je slecht". "Dat zou kunnen, ik ben bij het U2 -concert in de pauze". Tussen Snow Patrol en U2 dan.
Ik heb maar mijn huisnummer gemeld en dat ze vandaag langs kan komen.
Jaquote:
zeg maar niet, maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:30 schreef Pheno het volgende:
Of zal ik maar zeggen dat het een retorische vraag was, dus dat je het antwoord al eigenlijk wist voordat je het uberhaupt stelde?
Goed plan, ipv Tamiflu (of zoiets) laten we iedereen met griepveschijnselen de vierdaagse in 1 dag lopen om alles eruit te zwetenquote:
Stuk goedkoper. En een stabielere gladiolen economie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:34 schreef steekbal het volgende:
[..]
Goed plan, ipv Tamiflu (of zoiets) laten we iedereen met griepveschijnselen de vierdaagse in 1 dag lopen om alles eruit te zweten
Het zijn allemaal huilies. Stuur ze een link naar KLB van fok en dan kunnen ze daar verder huilen. Mexico is de oorsprong. Mexicaanse griep it is. De Spaanse griep is ook nooit hernoemd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef Nijns het volgende:
Wat ik me afvraag hè.. Eerst noemde we deze griep 'Mexicaanse griep' toen zou dat opeens een belediging zijn voor de Mexicanen ofzo en moest het varkensgriep genoemd worden en nu heeft iedereen het weer over de Mexicaanse griep
Klinkt als een toffe avondquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Pheno het volgende:
Om 15:15 waren we bij de afslag transferium, gelukkig geen file meegemaakt (dus niet zeuren Damart). Rustig wat rondgelopen, bij de Burgerking wat gehaald (3 euro voor een "XXl" hotdog, dan nog liever Burgerking). Het begon even te regenen, maar daar zijn luifels voor uitgevonden.
Om 7 uur naar binnen, en daarna mocht het feest met Snow Patrol beginnen. Volgens mij hebben die een uurtje gespeeld, daarna een uur (denk ik) wachten op U2. Niet erg, ik heb toch geen horloge oid dus time flies.
En de Claw is echt een tof stukje podium, die schermsluis is zeker tof bedacht
Ik en mijn vrienden en mijn vrouw.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:39 schreef Nijns het volgende:
Met wie was je daar Pheno?
Kennelijk is het erger om varkens te beldigen dan om om Mexicanen te beledigenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:38 schreef Nijns het volgende:
Wat ik me afvraag hè.. Eerst noemde we deze griep 'Mexicaanse griep' toen zou dat opeens een belediging zijn voor de Mexicanen ofzo en moest het varkensgriep genoemd worden en nu heeft iedereen het weer over de Mexicaanse griep
Het is gewoon een gebaar naar de moslims.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef steekbal het volgende:
[..]
Kennelijk is het erger om varkens te beldigen dan om om Mexicanen te beledigen
Een ruim uur later begon het wel degelijk vast te lopen op de A2... dus heb ik de toeristische route maar genomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Pheno het volgende:
Om 15:15 waren we bij de afslag transferium, gelukkig geen file meegemaakt (dus niet zeuren Damart).
Toen liep ik al lang door de Mediamarktquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een ruim uur later begon het wel degelijk vast te lopen op de A2... dus heb ik de toeristische route maar genomen.
Maar goed om te weten, dat jij dus eigenlijk voorop reed![]()
.
En wat denk je dat automobilisten doen als ze een pinguïn de Mediamarkt in zien lopen? Die zetten hun voertuig stil, verlaten hun voertuig en verdringen zich binnen en buiten om die ijsvogel te zien waggelen. En wat krijg je als al die auto's stilstaan? Precies, file!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen liep ik al lang door de Mediamarkt
Oh, da's sympathiek, maar mogen we nu wel of geen tacos eten ?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon een gebaar naar de moslims.
Ze zijn niets gewend daar in de randstadquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat denk je dat automobilisten doen als ze een pinguïn de Mediamarkt in zien lopen? Die zetten hun voertuig stil, verlaten hun voertuig en verdringen zich binnen en buiten om die ijsvogel te zien waggelen. En wat krijg je als al die auto's stilstaan? Precies, file!
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn allemaal huilies. Stuur ze een link naar KLB van fok en dan kunnen ze daar verder huilen. Mexico is de oorsprong. Mexicaanse griep it is. De Spaanse griep is ook nooit hernoemd.
Haha! Nou, het klinkt alsof het erg gaaf was, maar dat is te verwachten met U2!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik en mijn vrienden en mijn vrouw.
Dus ik en mijn vrouw
En een stuk of 50k andere mensen.
Goed punt..quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:40 schreef steekbal het volgende:
[..]
Kennelijk is het erger om varkens te beldigen dan om om Mexicanen te beledigen
Waarom bel je de gemeente Den Haag dan ook..?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:49 schreef DaMart het volgende:
En de gemeente Den Haag heeft wel heel veel kasten en muren, en ik heb ze vanochtend al allemaal gesproken, geloof ik.
ik ga er iig niet mee stoppenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef steekbal het volgende:
[..]
Oh, da's sympathiek, maar mogen we nu wel of geen tacos eten ?
De taco's uit de supermarkten is net zo mexicaans als conimex indonesisch is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:51 schreef steekbal het volgende:
[..]
Oh, da's sympathiek, maar mogen we nu wel of geen tacos eten ?
Omdat ze op geen van de brieven die ik de afgelopen 3 maanden voor mijn werk heb gestuurd, gereageerd hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
Waarom bel je de gemeente Den Haag dan ook..?
Overheidquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze op geen van de brieven die ik de afgelopen 3 maanden voor mijn werk heb gestuurd, gereageerd hebben.
Zelfs zonder geluid (zit op mijn werk) ziet het er uit alsof je er bij had willen zijnquote:
Tequilla ontsmet ook goed, is nieuwe medicijn en genoeg voorradigquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga er iig niet mee stoppenTequilla
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De taco's uit de supermarkten is net zo mexicaans als conimex indonesisch is.
en het enige medicijn dat gezellig is om te nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:59 schreef steekbal het volgende:
[..]
Tequilla ontsmet ook goed, is nieuwe medicijn en genoeg voorradig
kun je ze daar ook al halen ? Ik ga iedere keer naar Mexico stad om ze te etenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De taco's uit de supermarkten is net zo mexicaans als conimex indonesisch is.
Goed voor je Airmiles.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:00 schreef steekbal het volgende:
[..]
kun je ze daar ook al halen ? Ik ga iedere keer naar Mexico stad om ze te eten
Go get himquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe.. iemand die het niet kan leren mijn rechten te schenden (portretrecht) zal het zien ook. Heb even een uurtje of twee zitten knutselen, en het werkt. Mijnheer leest hier mee (is zoals een stalker eigenlijk, maar dan dat ik er geen last van heb omdat hij uit nood is teruggekeerd uit Indonesie en ik er wel gewoon kan blijven waar ik ben) dus details blijven nog even 'geheim'.
Klinkt als een hele toestand indah! En wat LL zegt: pak 'm!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe.. iemand die het niet kan leren mijn rechten te schenden (portretrecht) zal het zien ook. Heb even een uurtje of twee zitten knutselen, en het werkt. Mijnheer leest hier mee (is zoals een stalker eigenlijk, maar dan dat ik er geen last van heb omdat hij uit nood is teruggekeerd uit Indonesie en ik er wel gewoon kan blijven waar ik ben) dus details blijven nog even 'geheim'.
hmjah, dat wil ie juist, veel aandacht en zo.. maar dat ga ik lekker NIET doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
Anaal vernederen met een tubgirl photoshop!. oh wacht, dan is goatse beter
hij was hier al eens om me te stalken, alleen waren de modjes er snel bij.. was dus zo afgelopen.. en na een waarschuwing issie vertrokken. Geen ban dus. Zou me niets verbazen als ie straks hier ook komt huilen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
Ach, huilies blijf je houden. Stuur hem anders gewoon naar KLB.
Mensen met jaloezie
Mensen
Die BluRay pr0n is toch 20GB? Dan heb je nog even te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... al 10 MB binnen
*kut*quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die BluRay pr0n is toch 20GB? Dan heb je nog even te gaan.
marcquote:
Wat neem je er op?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh marc
Ik ga weer eens een broodje bestellen
ff vieren dat ik een andere auto heb gekocht
Stokbroodje met tonijnsaladequote:
lekker :p wij hebben hier iedere keer echt een karige lunch omdat er nog maar zo weinig mensen werken..quote:
Ik heb nog nooit een auto gekochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh marc
Ik ga weer eens een broodje bestellen
ff vieren dat ik een andere auto heb gekocht
Krijgen jullie lunch?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
lekker :p wij hebben hier iedere keer echt een karige lunch omdat er nog maar zo weinig mensen werken..
deze 164 was 500 euro, afgepingeld tot 400.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een auto gekochtIk heb het geld er gewoonweg niet voor over
.
Zou je dubbel risico lopen als je een taco met varkensvlees neemt?quote:
hier is alleen een kale kantine, lunch moet je zelf voor zorgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
lekker :p wij hebben hier iedere keer echt een karige lunch omdat er nog maar zo weinig mensen werken..
en het wordt gebrachtquote:
Alleen als er een mexicaan op gehoest heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou je dubbel risico lopen als je een taco met varkensvlees neemt?
Oh, ik snap goed dat mensen autos nodig hebben hoor. Ik heb de mazzel dat ik kan leasen (al worden we daar als werknemer op dit moment ook goed genaaid). Maar ik zou kunnen keizen om prive een auto te kopen en zo de belasting niet te hoeven betalen. Maar ik en autos is als een extreme moslim met vuurwerk: dat gaat misquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
deze 164 was 500 euro, afgepingeld tot 400.
Heb zelf een hoop onderdelen van die wagen in de kelder liggen (en kan ik van de huidige auto overzetten) en ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik een kind heb, die auto hard nodig heb.
Nu is bij de 155 die ik nu heb iets mis met het schakelmechanisme en dat zal wrs ook in de honderden euro´s gaan kosten als ik besluit dat te repareren.
Nu gaan we voor die paar centen een jaar vooruit en anderhalve ton aan km minder
Voor 400 euro kan ik wel een beetje risico lopen
geld voor een nieuwe wagen heb ik toch niet en het lukt ons altijd goede auto´s voor weinig geld te kopen
(de huidige wagen heeft ons ook al 5 jaar overal gebracht met weinig kosten)
Kaal is goed. Anders krijg ik zo'n ruwe tong.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier is alleen een kale kantine, lunch moet je zelf voor zorgen.
[..]
en het wordt gebracht
Ik hou er gewoon een sombrero voor...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als er een mexicaan op gehoest heeft
Wij dragen een deel van ons loon af en daarvan wordt er brood en beleg ingekocht.. Maja, je gaat geen 25 soorten beleg op tafel zetten (zoals eerst) als je bedrijf 50-60% is ingekrompen..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijgen jullie lunch?
Ik heb echt iets verkeerd gedaan in mijn leven, denk ik
Goed zo! Heb je die mail al wel verstuurd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, even gemeld dat ik volgende week een gesprek wil. Deze week komt het er toch niet van.
ik zit hier op mijn werk met een paar zelgesmeerde bammetjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben te druk aan het studeren. En aan het fokken.
Nog eisen hebben ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat mn broodje er is voordat ik ga wandelen
Tuurlijkquote:
Die heb ik ookquote:
Dat was je eigen beslissingquote:
Ik ben er weer baasquote:
Ah, je hebt de broodjes gehaaldquote:
Jort krijgt tieten, jij krjigt broodquote:
Toetje komt altijd NA het eten dus eerst broodje, dan tietenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jort krijgt tieten, jij krjigt brood
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
De tieten komen later wel. Eerst lunchen, tetten op een lege maag is not done.
jullie zijn voor elkaar gemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toetje komt altijd NA het eten dus eerst broodje, dan tieten
Dat blijktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn voor elkaar gemaakt
Broodje tonijnsalade?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja, straks ff een broodje bij de broodjeszaak halen
Mogguhquote:
nee alleen GF is mijn baas int weekendquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Pheno het volgende:
We WOG'gen bij elkaar. Werk ontwijkend gedrag.
dus niet gaan wandelenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee alleen GF is mijn baas int weekend
voor de rest: wat Pheno zegt
oh en ik ben de nep-secretaresse van Jort en Nijns werkt nep voor Pheno
(net zoals ik niet echt met Fha en FUBAR getrouwd ben)
En mn broodjes zijn dus niet op tijd
Niet wandelen is niet roken.. wat doe je me aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus niet gaan wandelen![]()
is toch slecht weer
Na tig topics is het dan toch zover, we doen foktoneelspelletjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee alleen GF is mijn baas int weekend
voor de rest: wat Pheno zegt
oh en ik ben de nep-secretaresse van Jort en Nijns werkt nep voor Pheno
(net zoals ik niet echt met Fha en FUBAR getrouwd ben)
En mn broodjes zijn dus niet op tijd
stop danquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet wandelen is niet roken.. wat doe je me aan?
eet ik gewoon het broodje onder werktijd
Zie daar waarom we over 40 jaar drie keer zo veel alleenstaanden hebbenquote:Ruim 80 procent van de vrouwen denkt traditioneel over versieren en vindt dat het aan de man is om de eerste stap te zetten. Meer dan de helft van de mannen is het hiermee oneens.
oepsquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet wandelen is niet roken.. wat doe je me aan?
eet ik gewoon het broodje onder werktijd
Nou ja, als man zijnde kun je dus slim zijn en de eerste stap zetten, je hebt nu minder concurrentie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-zelf-op-jacht.html
[..]
Zie daar waarom we over 40 jaar drie keer zo veel alleenstaanden hebben
Ik blijf niet aan de gang.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, als man zijnde kun je dus slim zijn en de eerste stap zetten, je hebt nu minder concurrentie.
Geen idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe laat komen ze de iPhone ophalen
Mja, mijn vrouw had ooit hetzelfde probleem. Het lijkt wel alsof je op je knietjes bij de baas onder het bureau moet om een baan te krijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:21 schreef Nijns het volgende:
Te triest voor woorden eigenlijk, ik ben gewoon blij dat ik bij een uitzendbureau op gesprek mag komen en dan niet eens voor een functie in het bijzonder..
Kan jij niet ook een keer al mijn spullen vindenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
En de gevonden iPhone even gepoetst met microvezel en nu in de lader. Ik ben ook echt te perfectionistisch
Stoppen met eten is wel het laatste wat ik doequote:
Leugens! Dat is ademen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stoppen met eten is wel het laatste wat ik doe
Ik dacht het nog, toen ik het typtequote:
HOAXquote:
sommige mensen stoppen daar al mee als ze nog levenquote:
Daar ben ik al jaren geleden mee gestopt.quote:
was zeker blondquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
En de iPhone is weg. Leuke meid. Maar leg je iPhone niet op een dak van je auto.
En tettenquote:
Ach, Franse tetten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2046466/topless-is-passe.html![]()
TETTEN!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2046466/topless-is-passe.html![]()
TETTEN!
Van die puntertjes die zo'n holle bovenkant krijgen bij het opstaan, zodat die nippel schuin omhoog priemt. Bah.quote:
zijn ze nou pas binnenquote:
jaquote:
eet smakelijkquote:
Heil.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef JortK het volgende:
Zo.
Redelijk is niet genoeg.quote:
Te voorspelbaar.quote:
Handig dat ze warnings niet per pm sturen. We heten niet allemaal MPg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:43 schreef JortK het volgende:
Edit.
het regent niet is niet benauwd en niet bloedheetquote:
Ik aan twee pornofilmsquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het regent niet is niet benauwd en niet bloedheet
kan ik dadelijk aan de parking beginnen
Wat ik jammer vind is dat degene die er aanstoot aan heeft zich hier niet gewoon laat horenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Handig dat ze warnings niet per pm sturen. We heten niet allemaal MPg.
Hoi MPG, je leest dit toch ooit eens. Ik doe de groeten aan je. En je moeder
Mja, het moet in ieder geval een 60+ zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat ik jammer vind is dat degene die er aanstoot aan heeft zich hier niet gewoon laat horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg een kruis te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whehehehequote:
en die weet ik...quote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators
Done, btw.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
Zucht, moet ik weer tinypiccen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
2,25 per note betalen, ben me een beetje gek! En wat gaan ze verbeteren?quote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
gewoon wachten tot je er 20 hebt dan kost het nog maar 22,5 cent per notequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
2,25 per note betalen, ben me een beetje gek! En wat gaan ze verbeteren?
Ah, dan hoef ik nog maar x10 posts te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon wachten tot je er 20 hebt dan kost het nog maar 22,5 cent per note
Huur tong in.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan hoef ik nog maar x10 posts te maken.
Ik gebruik mijn eigen tong om te likkenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen tong om te likken
Als dat is wat je mooi vindt qua borsten, ben ik zeker aangenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schijnt de zon
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Pics per PM graag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als dat is wat je mooi vindt qua borsten, ben ik zeker aangenomen
Hier schijnt de zon
Niet alleen pics, videos zijn ook welkom terwijl je aan het touwtjespringen bent.quote:
Hyvesquote:
Daar kom ik nooit. Ik moet dat ding nog eens updaten van mequote:
dat kan jij wetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
GF werken, yeah right, en Mekka ligt op de Noordpool.
Noordpool: ijsbeer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan jij weten![]()
jij komt daar vandaan
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, Jort, ik heb nog even een foto van Nijns gemaakt tijdens het werk (bij deze, NSFW, nu niet gaan janken, er is dmv een spoiler en deze waarschuwing toch genoeg gezegd... ):
Speciaal voor marcb nog een url, omdat die te lui is zijn text-only om te zetten naar iets wat wel met spoilertags werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VMwarequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vriend van een vrouwelijke collega is "consultant" bij VMware
Die blijft nogquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij als straks die kutlayouts er uit zijn, flikker text-only er ook maar meteen uit.
I know. Flikker het ook gewoon weg, text only is niet eens text only als het plaatjes laat zien.quote:
Of adsquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Flikker het ook gewoon weg, text only is niet eens text only als het plaatjes laat zien.
Godverdomme, nou kon ik mezelf niet inhouden en heb weer in SEX gereageerdquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
Zelfmoord na kwijtgeraakte iPhone
Eigenlijk ben ik gewoon een held.....ik heb een zelfmoord verijdeld
Je doet, bent, ademt SEX. Wat is je probleem?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, nou kon ik mezelf niet inhouden en heb weer in SEX gereageerd
Heldquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
Zelfmoord na kwijtgeraakte iPhone
Eigenlijk ben ik gewoon een held.....ik heb een zelfmoord verijdeld
moeten wij toch ook gewoonquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffff nog veels te warm om te werken
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Held
[..]
moeten wij toch ook gewoon
Wat is dat nou weer voor kinky pakje?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij staat niet in de volle zon met een bosmaaier om je lijf
is speciaal gemaakt om ijsgevalvogeldinges te ruimenquote:
Dan heb je een thermische lans nodig om de zuidpool te ontdooien, dan ga je toch geen bos om maaien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is speciaal gemaakt om ijsgevalvogeldinges te ruimen
Zie PMquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet, bent, ademt SEX. Wat is je probleem?
quote:
quote:
Alleen voor de baasquote:
Misschien moet jij ook iets nuttigs gaan doen met je levenquote:
Niet kleffen in het publieke gedeelte graag! Of tussen spoilers!quote:
Heb jij geheimen voor ons?quote:
Je zou je fotos nog sturenquote:
Je pm box zit steeds vol, komt denk ik door LLquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou je fotos nog sturen
Nette cleavage LL!
Flikkert ongevraagde naaktfotos van MPG er uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je pm box zit steeds vol, komt denk ik door LL
Sorriequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet kleffen in het publieke gedeelte graag! Of tussen spoilers!
nooit!quote:
Thanx, stuur je ze even door aan JortK?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou je fotos nog sturen
Nette cleavage LL!
Ik heb ook verschrikkelijke dikke tettenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je pm box zit steeds vol, komt denk ik door LL
Stuur die maar door aan mij en Nijnsquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flikkert ongevraagde naaktfotos van MPG er uit.
Ok danquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
nooit!
[..]
Thanx, stuur je ze even door aan JortK?
straks menen de mensen het echt ...![]()
[..]
Ik heb ook verschrikkelijke dikke tetten
Heb gewoon 1 PM per tiet nodig
Dadelijk wordt Muck boosquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stuur die maar door aan mij en Nijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |