Pics per PM graag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als dat is wat je mooi vindt qua borsten, ben ik zeker aangenomen
Hier schijnt de zon
Niet alleen pics, videos zijn ook welkom terwijl je aan het touwtjespringen bent.quote:
Hyvesquote:
Daar kom ik nooit. Ik moet dat ding nog eens updaten van mequote:
dat kan jij wetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:17 schreef Pheno het volgende:
GF werken, yeah right, en Mekka ligt op de Noordpool.
Noordpool: ijsbeer.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan jij weten![]()
jij komt daar vandaan
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, Jort, ik heb nog even een foto van Nijns gemaakt tijdens het werk (bij deze, NSFW, nu niet gaan janken, er is dmv een spoiler en deze waarschuwing toch genoeg gezegd... ):
Speciaal voor marcb nog een url, omdat die te lui is zijn text-only om te zetten naar iets wat wel met spoilertags werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VMwarequote:Op woensdag 22 juli 2009 14:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vriend van een vrouwelijke collega is "consultant" bij VMware
Die blijft nogquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij als straks die kutlayouts er uit zijn, flikker text-only er ook maar meteen uit.
I know. Flikker het ook gewoon weg, text only is niet eens text only als het plaatjes laat zien.quote:
Of adsquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. Flikker het ook gewoon weg, text only is niet eens text only als het plaatjes laat zien.
Godverdomme, nou kon ik mezelf niet inhouden en heb weer in SEX gereageerdquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
Zelfmoord na kwijtgeraakte iPhone
Eigenlijk ben ik gewoon een held.....ik heb een zelfmoord verijdeld
Je doet, bent, ademt SEX. Wat is je probleem?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme, nou kon ik mezelf niet inhouden en heb weer in SEX gereageerd
Heldquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:50 schreef Pheno het volgende:
Zelfmoord na kwijtgeraakte iPhone
Eigenlijk ben ik gewoon een held.....ik heb een zelfmoord verijdeld
moeten wij toch ook gewoonquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffff nog veels te warm om te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |