Ding eromheen schuiven als ie slap is. Vervolgens gaat ie steeds strakker zitten naarmate je stijver wordt... De maat kan je natuurlijk gewoon bepalen door te meten wat de omtrek van je lul is, al zal je ook wel cockrings hebben die variabel zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:20 schreef Onaniem het volgende:
- Ze lijken me altijd zo krap. Hoe krijg je zaakje er in?
http://www.partykleding.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef F35 het volgende:
Ik zou zou wel een metalen cockring willen die ook om je ballen heen gaat, helaas nog niet gevonden
Dat, dus.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef F35 het volgende:
Ik zou zou wel een metalen cockring willen die ook om je ballen heen gaat, helaas nog niet gevonden
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:37 schreef F35 het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:41 schreef Dipkip het volgende:
Als ik ze koop voor mn vriend dan zijn het van die flexibele van een soort rubber.
Maar waarom? Is het een lekker gevoel, is het een soort fetish, gebruik je het bij spelletjes?quote:
hij blijft kei en keihard en wordt zelfs dikker dan normaal want het bloed stroomt niet terugquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar waarom? Is het een lekker gevoel, is het een soort fetish, gebruik je het bij spelletjes?
Aah, in dat geval heb ik het niet nodigquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij blijft kei en keihard en wordt zelfs dikker dan normaal want het bloed stroomt niet terug
Het gaat ook niet over nodig hebben maar het is wel een toevoeging.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah, in dat geval heb ik het niet nodig
Mn vriend vindt het lekkerder voelen en daarom leuk om af en toe te gebruiken. Verder merk ik weinig verschil, misschien heel iets harder, niet groter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar waarom? Is het een lekker gevoel, is het een soort fetish, gebruik je het bij spelletjes?
dikker... zei ik groter dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mn vriend vindt het lekkerder voelen en daarom leuk om af en toe te gebruiken. Verder merk ik weinig verschil, misschien heel iets harder, niet groter.
Reageerde ik op jou dan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
dikker... zei ik groter dan?
*scrolt terug*
oh nee, sorriequote:
misschien moet je vriend dan maar eens een maatje kleiner proberen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
maar idd je merkt het nauwelijks als vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |