Omdat ze op geen van de brieven die ik de afgelopen 3 maanden voor mijn werk heb gestuurd, gereageerd hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef Nijns het volgende:
Waarom bel je de gemeente Den Haag dan ook..?
Overheidquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ze op geen van de brieven die ik de afgelopen 3 maanden voor mijn werk heb gestuurd, gereageerd hebben.
Zelfs zonder geluid (zit op mijn werk) ziet het er uit alsof je er bij had willen zijnquote:
Tequilla ontsmet ook goed, is nieuwe medicijn en genoeg voorradigquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga er iig niet mee stoppenTequilla
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De taco's uit de supermarkten is net zo mexicaans als conimex indonesisch is.
en het enige medicijn dat gezellig is om te nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:59 schreef steekbal het volgende:
[..]
Tequilla ontsmet ook goed, is nieuwe medicijn en genoeg voorradig
kun je ze daar ook al halen ? Ik ga iedere keer naar Mexico stad om ze te etenquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
De taco's uit de supermarkten is net zo mexicaans als conimex indonesisch is.
Goed voor je Airmiles.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:00 schreef steekbal het volgende:
[..]
kun je ze daar ook al halen ? Ik ga iedere keer naar Mexico stad om ze te eten
Go get himquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe.. iemand die het niet kan leren mijn rechten te schenden (portretrecht) zal het zien ook. Heb even een uurtje of twee zitten knutselen, en het werkt. Mijnheer leest hier mee (is zoals een stalker eigenlijk, maar dan dat ik er geen last van heb omdat hij uit nood is teruggekeerd uit Indonesie en ik er wel gewoon kan blijven waar ik ben) dus details blijven nog even 'geheim'.
Klinkt als een hele toestand indah! En wat LL zegt: pak 'm!quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe.. iemand die het niet kan leren mijn rechten te schenden (portretrecht) zal het zien ook. Heb even een uurtje of twee zitten knutselen, en het werkt. Mijnheer leest hier mee (is zoals een stalker eigenlijk, maar dan dat ik er geen last van heb omdat hij uit nood is teruggekeerd uit Indonesie en ik er wel gewoon kan blijven waar ik ben) dus details blijven nog even 'geheim'.
hmjah, dat wil ie juist, veel aandacht en zo.. maar dat ga ik lekker NIET doen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
Anaal vernederen met een tubgirl photoshop!. oh wacht, dan is goatse beter
hij was hier al eens om me te stalken, alleen waren de modjes er snel bij.. was dus zo afgelopen.. en na een waarschuwing issie vertrokken. Geen ban dus. Zou me niets verbazen als ie straks hier ook komt huilen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:20 schreef Pheno het volgende:
Ach, huilies blijf je houden. Stuur hem anders gewoon naar KLB.
Mensen met jaloezie
Mensen
Die BluRay pr0n is toch 20GB? Dan heb je nog even te gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... al 10 MB binnen
*kut*quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die BluRay pr0n is toch 20GB? Dan heb je nog even te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |