Kaal is goed. Anders krijg ik zo'n ruwe tong.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier is alleen een kale kantine, lunch moet je zelf voor zorgen.
[..]
en het wordt gebracht
Ik hou er gewoon een sombrero voor...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als er een mexicaan op gehoest heeft
Wij dragen een deel van ons loon af en daarvan wordt er brood en beleg ingekocht.. Maja, je gaat geen 25 soorten beleg op tafel zetten (zoals eerst) als je bedrijf 50-60% is ingekrompen..quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Krijgen jullie lunch?
Ik heb echt iets verkeerd gedaan in mijn leven, denk ik
Goed zo! Heb je die mail al wel verstuurd?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Zo, even gemeld dat ik volgende week een gesprek wil. Deze week komt het er toch niet van.
ik zit hier op mijn werk met een paar zelgesmeerde bammetjesquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:52 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben te druk aan het studeren. En aan het fokken.
Nog eisen hebben ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat mn broodje er is voordat ik ga wandelen
Tuurlijkquote:
Die heb ik ookquote:
Dat was je eigen beslissingquote:
Ik ben er weer baasquote:
Ah, je hebt de broodjes gehaaldquote:
Jort krijgt tieten, jij krjigt broodquote:
Toetje komt altijd NA het eten dus eerst broodje, dan tietenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jort krijgt tieten, jij krjigt brood
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
De tieten komen later wel. Eerst lunchen, tetten op een lege maag is not done.
jullie zijn voor elkaar gemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Toetje komt altijd NA het eten dus eerst broodje, dan tieten
Dat blijktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn voor elkaar gemaakt
Broodje tonijnsalade?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja, straks ff een broodje bij de broodjeszaak halen
Mogguhquote:
nee alleen GF is mijn baas int weekendquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:55 schreef Pheno het volgende:
We WOG'gen bij elkaar. Werk ontwijkend gedrag.
dus niet gaan wandelenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee alleen GF is mijn baas int weekend
voor de rest: wat Pheno zegt
oh en ik ben de nep-secretaresse van Jort en Nijns werkt nep voor Pheno
(net zoals ik niet echt met Fha en FUBAR getrouwd ben)
En mn broodjes zijn dus niet op tijd
Niet wandelen is niet roken.. wat doe je me aan?quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus niet gaan wandelen![]()
is toch slecht weer
Na tig topics is het dan toch zover, we doen foktoneelspelletjes.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee alleen GF is mijn baas int weekend
voor de rest: wat Pheno zegt
oh en ik ben de nep-secretaresse van Jort en Nijns werkt nep voor Pheno
(net zoals ik niet echt met Fha en FUBAR getrouwd ben)
En mn broodjes zijn dus niet op tijd
stop danquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet wandelen is niet roken.. wat doe je me aan?
eet ik gewoon het broodje onder werktijd
Zie daar waarom we over 40 jaar drie keer zo veel alleenstaanden hebbenquote:Ruim 80 procent van de vrouwen denkt traditioneel over versieren en vindt dat het aan de man is om de eerste stap te zetten. Meer dan de helft van de mannen is het hiermee oneens.
oepsquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet wandelen is niet roken.. wat doe je me aan?
eet ik gewoon het broodje onder werktijd
Nou ja, als man zijnde kun je dus slim zijn en de eerste stap zetten, je hebt nu minder concurrentie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-zelf-op-jacht.html
[..]
Zie daar waarom we over 40 jaar drie keer zo veel alleenstaanden hebben
Ik blijf niet aan de gang.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, als man zijnde kun je dus slim zijn en de eerste stap zetten, je hebt nu minder concurrentie.
Geen idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe laat komen ze de iPhone ophalen
Mja, mijn vrouw had ooit hetzelfde probleem. Het lijkt wel alsof je op je knietjes bij de baas onder het bureau moet om een baan te krijgen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:21 schreef Nijns het volgende:
Te triest voor woorden eigenlijk, ik ben gewoon blij dat ik bij een uitzendbureau op gesprek mag komen en dan niet eens voor een functie in het bijzonder..
Kan jij niet ook een keer al mijn spullen vindenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
En de gevonden iPhone even gepoetst met microvezel en nu in de lader. Ik ben ook echt te perfectionistisch
Stoppen met eten is wel het laatste wat ik doequote:
Leugens! Dat is ademen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stoppen met eten is wel het laatste wat ik doe
Ik dacht het nog, toen ik het typtequote:
HOAXquote:
sommige mensen stoppen daar al mee als ze nog levenquote:
Daar ben ik al jaren geleden mee gestopt.quote:
was zeker blondquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
En de iPhone is weg. Leuke meid. Maar leg je iPhone niet op een dak van je auto.
En tettenquote:
Ach, Franse tetten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2046466/topless-is-passe.html![]()
TETTEN!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyle/2046466/topless-is-passe.html![]()
TETTEN!
Van die puntertjes die zo'n holle bovenkant krijgen bij het opstaan, zodat die nippel schuin omhoog priemt. Bah.quote:
zijn ze nou pas binnenquote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |