Dat las ik ook, alsof zijn neus uitbaggeren al niet erg genoeg wasquote:
mijn god haha, hou opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat las ik ook, alsof zijn neus uitbaggeren al niet erg genoeg was![]()
En je dan een lekkere tongzoen geven
Smerige gewoontes hebben sommige mensen, maar dit is wel heel erg he?quote:
dat schijn je inderdaad snel te hebben, dat je ze gewoonweg niet meer opmerkt na verloop van tijd...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Smerige gewoontes hebben sommige mensen, maar dit is wel heel erg he?
Zou hij zich helemaal niet meer bewust zijn van de camera's?
Ah, dankjewel. Het werd dus Hira die vertrok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Degene met het laagste cijfer heeft, volgens de bookies, de meeste kans te vertrekken. Zie je een heel getal staan dan krijg je dat voor elke pond die je inzet. Zie je bijv. 5/2 staan dan is dat 2,5 (5 gedeeld door 2). Je krijgt 5 pond voor elke 2 die je inzet. Iid lekker onduidelijk maar dat heeft te maken dat het 'odds' zijn.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
TBO2 komt er niet hoor. leuk geprobeerd maar gefaald.
Een hele serie aan fouten productioneel, redactioneel gingen er aan vooraf. Op de bekendmaking dook Marilien weg achter de dode hoek van de paal. Tegelijkertijd knalde het confettikanon. Bij gebrek aan ander shot schakelde ik het confettishot (oorspronkelijke Marilienshot) om daarna naar het totaal te gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:00 schreef Marrije het volgende:
Toch jammer op het einde dat je niet de winnaar en de verliezer in beeld kon zien. In dat geval had men ook nog gebruik kunnen maken van die zogenaamde split screen oid, maar ja, dat werd ontdekt toen het al was afgelopen. Dat had natuurlijk voor die tijd al uit gedokterd moeten zijn.
Wist jij wanneer Bart de naam ging noemen, omdat je heel lang heen en weer schakelde tussen de verliezer en de winnaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik had ervoor gekozen extreem close te draaien dat is mijn stijl.
Ah, ok. Dat zal wel hebben samen gehangen met het budget. Geval van jammer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
Splitscreen of picture into picture techniek was bijvoorbeeld mooi geweest bij Jeroen te gebruiken. Hoewel het kon was de techniek onvoldoende ingericht en gerepeteerd om dit vlekkeloos in een live situatie te gebruiken.
Tuurlijk, het is ook niet als verwijt bedoeld, maar als opbouwende kritiek.quote:Achteraf kan alles anders echter het leuke van live streaming is dat elke keuze onvermijdelijk is.
Dat is waar, al heb ik bij dgk eigenlijk nooit het gevoel gehad dat die 4 streams te weinig waren, wél dat ze soms niet goed werden benut en dan heb je hetzelfde gevoel als bij tbo met 1 stream, namelijk, als je wéét dat ergens iets speelt en je kunt het niet zien dan word je nieuwsgierig.quote:Hoeveel hoogtepunten je niet gezien hebt zelfs met 4 streams zal je als kijker nooit weten.
Ik zal eens zoeken. Dank voor de tip.quote:Een geweldige film met splitscreen montage is Carrie van Brian de Palma die moet je zeker eens zien.
Nee, was kwestie van tijd om het te testen vooraf. Tijdens het feest die nacht werd er ineens wel splitscreen gebruikt. Iemand had de manual gevonden, was kwestie van wat proberen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat zal wel hebben samen gehangen met het budget. Geval van jammer.
Nee, men heeft geen splitscreen gebruikt omdat dit dan ook zo op de tapes zou verschijnen, achteraf is het dan rot om te editen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, was kwestie van tijd om het te testen vooraf. Tijdens het feest die nacht werd er ineens wel splitscreen gebruikt. Iemand had de manual gevonden, was kwestie van wat proberen.
Dat is wat ik toen te horen kreeg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:55 schreef Stefan het volgende:
Dus je verkiest geen splitscreen omdat het makkelijker is voor jullie boven wel splitscreen omdat de kijker daar beter van wordt?
Twee beeldjes met een audio kanaal, eentje buiten (zonder) en eentje binnen als overview (zonder) zou nog kunnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
Je hebt ook nog te maken met het geluid hè.
Je kunt niet zomaar zeggen: we doen splitscreens zodat we eigenlijk twee streams aanbieden.
Pim en Marlielin elk op een screen had wel gekund. Maar een gesprek in de slaapkamer volgen én het geroddel in de keuken, dat wordt een geluidsbrij. Je hebt dan echt twee verschillende streams nodig.
Splitscreen niet bedoeld als extra stream maar als onderdeel van een moment.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
Je hebt ook nog te maken met het geluid hè.
Je kunt niet zomaar zeggen: we doen splitscreens zodat we eigenlijk twee streams aanbieden.
Yesquote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Volgende week zijn er weer gesprekken met sponsors.
TBO 2 is zeker nog niet afgeschreven, maar het blijft een kwestie van geld.
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Denk je dat er ook nog maar iemand gaat kijken dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Nou, jij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat er ook nog maar iemand gaat kijken dan?
Mwah... het is nog steeds als als als hè..quote:
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hackenquote:
Zou wat zijn als dat weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hacken.
Aha. Vertel je het ons zodra je meer weet over die themaprogramma's die dus in oktober zouden moeten zijn?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
De streams worden gratis.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hacken.
Zodra er écht iets definitief wordt, neem ik aan dat ze dat zelf ook wel van de daken zullen schreeuwen. Zou ik wél doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Vertel je het ons zodra je meer weet over die themaprogramma's die dus in oktober zouden moeten zijn?
Ze moeten die potentiële sponsors gewoon dronken voeren en daarna het contract laten ondertekenen.quote:
Gratis? Waarom is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams worden gratis.
[..]
Zodra er écht iets definitief wordt, neem ik aan dat ze dat zelf ook wel van de daken zullen schreeuwen. Zou ik wél doen.
En als ik het goed begrepen heb, dan zou die thema-maand in november zijn, en TBO2 dus daarna. Met een beetje mazzel leukt het de kerstdagen op. [ afbeelding ]
Ander verdienmodel denk ik zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gratis? Waarom is dat?
Is het teveel poespas met de administratie?
begint het gespeculeer weerquote:
Huh?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
begint het gespeculeer weer.
mensch, jullie kropen dagelijks in de reet van de makers, als je enkels nog zo bruin zijn waarom weet je dan niet hoe de toekomst ruikt?
Aan iets meewerken is iets anders dan van een afstand dingen roepen zoals jij deed.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensch, jullie kropen dagelijks in de reet van de makers, als je enkels nog zo bruin zijn waarom weet je dan niet hoe de toekomst ruikt?
Wat loop je nou ineens hijgerig de PC Eend-wannabe uit te hangen jochie.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh ja, da's gezelligquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
Met een beetje mazzel leukt het de kerstdagen op. [ afbeelding ]
Dat klinkt als de manier waarop Vlemmix het wil doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gratis? Waarom is dat?
Is het teveel poespas met de administratie?
Ik heb daar volgens mij nooit zo heel veel commentaar op gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop je nou ineens hijgerig de PC Eend-wannabe uit te hangen jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond Vlemmix gesproken en die zei, en ik quote:YESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het gaat vooral om de extra kijkers die dan credits gaan besteden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt als de manier waarop Vlemmix het wil doen.![]()
Gratis streams trekt immers veel meer mensen over de streep om te gaan kijken.
Veel meer mogelijkheden dus ook voor sponsors. Als ze onder hun steen vandaan geschopt kunnen worden.
wat is dat dan???quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bram post net op hyves dat hij met iets anders druk is: www.biedhier.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef Bunker-Renate het volgende:ow... dat schiet lekker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de naam te zien wordt het zo'n telewinkelprogramma waar mensen kunnen bieden op waardeloze prullaria, zoals je op SBS ziet.quote:
Of je krijgt de kans om te bieden op mooie spullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aan de naam te zien wordt het zo'n telewinkelprogramma waar mensen kunnen bieden op waardeloze prullaria, zoals je op SBS ziet.
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je krijgt de kans om te bieden op mooie spullen.
Waardeloze prullaria is dat net zo goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.
Soort live Ebay?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.
Mijn mening ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soort live Ebay?![]()
Ik ben wel benieuwd maar als dat het is kijk ik liever naar de Bunker en vind ik het persoonlijk bijna onbegrijpelijk dat hij dit liever doet dan TBO. Mijn mening
Niet meteen zo somber.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soort live Ebay?![]()
Ik ben wel benieuwd maar als dat het is kijk ik liever naar de Bunker en vind ik het persoonlijk bijna onbegrijpelijk dat hij dit liever doet dan TBO. Mijn mening
Misschien gooit hij het hele bunkerformat wel in de uitverkoopquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo somber.
Er staat toch nergens dat Bram dit "liever doet"? Het is niet óf óf. Alleen: hij heeft wél een bedrijf. Met werknemers. En er moet wel brood op de plank komen. Hiermee hoopt hij geld te verdiénen in plaats van kwijt te raken.
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo somber.
Er staat toch nergens dat Bram dit "liever doet"? Het is niet óf óf. Alleen: hij heeft wél een bedrijf. Met werknemers. En er moet wel brood op de plank komen. Hiermee hoopt hij geld te verdiénen in plaats van kwijt te raken.
Probleem TBO II is geldgebrekquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.
jawelquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probleem TBO II is geldgebrek
Oplossing geldgebrek is inkomen genereren
Hoe? Kijk waar hij mee bezig is!
Ik vind het ondernemend en een pluim waardig.
Nah, zo werkt dat niet. Het TBO2-plan loopt ook nog gewoon, inclusief binnenkort een gesprek met een geïnteresseerde, als het klikt grote sponsor. Daarnaast loopt er nog een ander project. En ook die bied-site dus. Je hebt als bedrijf graag meerdere ijzers in het vuur. Geld in het laatje moet er komen. Dat is letterlijk en figuurlijk broodnodig. Dus zo "onbegrijpelijk" is het allemaal niet, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.
wat heeft dottey met de blote piemel van pim gedaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
In het geval dat mijn bronnen gelijk hebben ga ik toch eens op zoek naar welke uren dottey aanwezig was in de bunker, om zodoende de videobanden te bemachtigen waarop de blote piemel van Pim zichtbaar is, om die door te verkopen als chantagemateriaal.
Gefilmd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat heeft dottey met de blote piemel van pim gedaan?
chantagemateriaal tegen wie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
In het geval dat mijn bronnen gelijk hebben ga ik toch eens op zoek naar welke uren dottey aanwezig was in de bunker, om zodoende de videobanden te bemachtigen waarop de blote piemel van Pim zichtbaar is, om die door te verkopen als chantagemateriaal.
Pim natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
chantagemateriaal tegen wie?![]()
quote:
Nee, dat is de piemel van Pimquote:
Dat hangt nog steeds in de bunker.quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het schilderij van Roel Hofman???
De piemel van Pim bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds in de bunker.
écht waar???quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds in de bunker.
Jawel, dacht dat er wel op geboden was hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar???
raaaaaaaaaaaaar was toch voor het goede doel?
heeft er niemand op geboden dan??
quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar???
raaaaaaaaaaaaar was toch voor het goede doel?
heeft er niemand op geboden dan??
quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
Het schilderij staat al op ¤ 4000,-
bron http://final.thebunkeronline.tv
Dit bleek dus een fake bod te zijn Hoe staat het met het kunstwerk, het schilderij!
ah... ego dus...quote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, dacht dat er wel op geboden was hoor.
Maar misschien niet genoeg naar de smaak van de schilder?
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.quote:
ah...misschien wil Flemmix hem wel kopen danquote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.
Ja, goed idee Meraquote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij hangt er nog steeds.
Ik heb met het eindfeest die Roel nog ff gesproken en die zei dat het nog niet af was ook.
Ik zeg hoe ga je dat doen dan? Hij zegt tja, ik denk dat ik hem maar even mee terug neem ofzo voordat ie naar de koper gaat.
Maar hij hangt er dus nog steeds, onaangeraakt. Zal wel eens proberen uit te vissen oftie nog te koop staat, liefst tegen elk aannemelijk bod (dat dan natuurlijk een nulletje minder moet zijn) en of het geld dan alsnog naar Het Goede Doel (welke eigenlijk??) gaat.
Niet dat ik weet, maar dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed idee Mera![]()
Verder nog nieuwtjes betreffende TBO2?
Ik blijf gewoon hopen op een vervolgquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat zegt niet zoveel
ik ook!quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hopen op een vervolg
quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
en of het geld dan alsnog naar Het Goede Doel (welke eigenlijk??) gaat.
kan daar inmiddels meer over worden gezegd?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
quote:TBO 2 is zeker nog niet afgeschreven, maar het blijft een kwestie van geld.
Vlemmix zit in Egypte dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan daar inmiddels meer over worden gezegd?
[..]
dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vlemmix zit in Egypte dus lijkt me sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |