Je moet eens leren om van Gert z'n vriendjes en vriendinnetjes af te blijven, daar kom namelijk alleen maar gedonder vanquote:
dat dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:57 schreef Maanvis het volgende:
Àls je wilt dat het op TV komt moet je echt wel met wat beters komen dan de bunker, zo lijkt me. Dan moet het veel extremer. Kamervragen enzo.
Waar kijk je en vind je het leuk met zo weinig live stream?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:58 schreef akveor het volgende:
Maandje uitstel komt me wel goed uit. Ik zit nog helemaal in BBUK10...
Op Justin. Als de live stream begint liggen of gaan ze naar bed. Dan heb je weer eens voor niets gewacht en da's balen ook omdat ze daar een uur achterlopen. Irritant vind ik dat ze heel vaak soundlocken. Het is een beetje wennen maar de DS vind ik wel grappig en die haal ik net als BBLB weer van usenet. Maar vrijdag Lisa naar huis. Eindelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar kijk je en vind je het leuk met zo weinig live stream?
Maar eigenlijk is er na het vertrek van dat lekkere acteerwijf Noirin en d'r vriendje niet veel meer aan..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Op Justin. Als de live stream begint liggen of gaan ze naar bed. Dan heb je weer eens voor niets gewacht en da's balen ook omdat ze daar een uur achterlopen. Irritant vind ik dat ze heel vaak soundlocken. Het is een beetje wennen maar de DS vind ik wel grappig en die haal ik net als BBLB weer van usenet. Maar vrijdag Lisa naar huis. Eindelijk.
Ik kijk ook (half en half, zo nu en dan nog) op Justin, maar ik dacht dat alle BB kanalen achter een wachtwoord zaten. Ben wel benieuwd waar jij zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Op Justin. Als de live stream begint liggen of gaan ze naar bed. Dan heb je weer eens voor niets gewacht en da's balen ook omdat ze daar een uur achterlopen. Irritant vind ik dat ze heel vaak soundlocken. Het is een beetje wennen maar de DS vind ik wel grappig en die haal ik net als BBLB weer van usenet. Maar vrijdag Lisa naar huis. Eindelijk.
wrijf het er nog maar es inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Is er nog geen BB UK topic op FOK?
Nee geloof ik hè...
Wat mij betreft openen jullie er eentje hier hoor. Dit forum zal echt binnenkort wel dicht gaan, maar een topic is eenvoudig te verplaatsen naar een andere stek.
stiekeme poging tot creatie van een RLS-hoekje
sweet dreams Gert!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:
Gert zal ook wel eens slapen![]()
sow opgelost door Dotwahahahahhah
Túúrlijk fitten jullie daar wel tussen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
en 'wij' dan Gert?
waar kunnen wij dan nog chatten, want...ik weet ook wel dat wij niet fitten tussen RLS GC he?
Volgens de bookies wordt het een close call http://www.oddschecker.com/specials/big-brother/next-evictionquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk ook (half en half, zo nu en dan nog) op Justin, maar ik dacht dat alle BB kanalen achter een wachtwoord zaten. Ben wel benieuwd waar jij zit.
Ja, Lisa naar huis, die bully!
Laten we dan maar voor TBO2 gaan...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Túúrlijk fitten jullie daar wel tussen!
Misschien is het juist wel leúk zelfs, om te mengen!
Maar ik vind het ook prima als Bram morgen aankondigt dat er toch een TBO2 komt hoor. Graag zelfs.
Dat is wel lief aangeboden, maar eigenlijk volg ik het te weinig om er veel over te zeggen. Laten we hopen dat er gauw nieuws over een Bunker II komt zodat we hier toch kunnen blijven tot de start.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Is er nog geen BB UK topic op FOK?
Nee geloof ik hè...
Wat mij betreft openen jullie er eentje hier hoor. Dit forum zal echt binnenkort wel dicht gaan, maar een topic is eenvoudig te verplaatsen naar een andere stek.
stiekeme poging tot creatie van een RLS-hoekje
Ik weet niet goed hoe ik die stats moet interpreteren, maar het lijkt erop dat Sophie en Freddie (Halfwit) een grote kans maken? Terecht ook wel, het zijn aardige mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens de bookies wordt het een close call http://www.oddschecker.com/specials/big-brother/next-eviction
Ja, alles zit goed op slot. Het gaat allemaal via via en op uitnodiging. Flappie is ook nog in de lucht.
Degene met het laagste cijfer heeft, volgens de bookies, de meeste kans te vertrekken. Zie je een heel getal staan dan krijg je dat voor elke pond die je inzet. Zie je bijv. 5/2 staan dan is dat 2,5 (5 gedeeld door 2). Je krijgt 5 pond voor elke 2 die je inzet. Iid lekker onduidelijk maar dat heeft te maken dat het 'odds' zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik die stats moet interpreteren, maar het lijkt erop dat Sophie en Freddie (Halfwit) een grote kans maken? Terecht ook wel, het zijn aardige mensen.
Oh, wat ik trouwens wel heb gezien is dat Marcus publiekelijk snot uit zijn neus pulkt en er dan langdurig naar kijkt. En troep van tussen zijn tenen eet hij ook op. Dus alhoewel hij aardig is moet hij toch maar niet winnen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik die stats moet interpreteren, maar het lijkt erop dat Sophie en Freddie (Halfwit) een grote kans maken? Terecht ook wel, het zijn aardige mensen.
Oh, wat ik trouwens wel heb gezien is dat Marcus publiekelijk snot uit zijn neus pulkt en er dan langdurig naar kijkt. En troep van tussen zijn tenen eet hij ook op. Dus alhoewel hij aardig is moet hij toch maar niet winnen
Dat las ik ook, alsof zijn neus uitbaggeren al niet erg genoeg wasquote:
mijn god haha, hou opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat las ik ook, alsof zijn neus uitbaggeren al niet erg genoeg was![]()
En je dan een lekkere tongzoen geven
Smerige gewoontes hebben sommige mensen, maar dit is wel heel erg he?quote:
dat schijn je inderdaad snel te hebben, dat je ze gewoonweg niet meer opmerkt na verloop van tijd...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Smerige gewoontes hebben sommige mensen, maar dit is wel heel erg he?
Zou hij zich helemaal niet meer bewust zijn van de camera's?
Ah, dankjewel. Het werd dus Hira die vertrok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Degene met het laagste cijfer heeft, volgens de bookies, de meeste kans te vertrekken. Zie je een heel getal staan dan krijg je dat voor elke pond die je inzet. Zie je bijv. 5/2 staan dan is dat 2,5 (5 gedeeld door 2). Je krijgt 5 pond voor elke 2 die je inzet. Iid lekker onduidelijk maar dat heeft te maken dat het 'odds' zijn.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:46 schreef Maanvis het volgende:
TBO2 komt er niet hoor. leuk geprobeerd maar gefaald.
Een hele serie aan fouten productioneel, redactioneel gingen er aan vooraf. Op de bekendmaking dook Marilien weg achter de dode hoek van de paal. Tegelijkertijd knalde het confettikanon. Bij gebrek aan ander shot schakelde ik het confettishot (oorspronkelijke Marilienshot) om daarna naar het totaal te gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:00 schreef Marrije het volgende:
Toch jammer op het einde dat je niet de winnaar en de verliezer in beeld kon zien. In dat geval had men ook nog gebruik kunnen maken van die zogenaamde split screen oid, maar ja, dat werd ontdekt toen het al was afgelopen. Dat had natuurlijk voor die tijd al uit gedokterd moeten zijn.
Wist jij wanneer Bart de naam ging noemen, omdat je heel lang heen en weer schakelde tussen de verliezer en de winnaar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
Ik had ervoor gekozen extreem close te draaien dat is mijn stijl.
Ah, ok. Dat zal wel hebben samen gehangen met het budget. Geval van jammer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
Splitscreen of picture into picture techniek was bijvoorbeeld mooi geweest bij Jeroen te gebruiken. Hoewel het kon was de techniek onvoldoende ingericht en gerepeteerd om dit vlekkeloos in een live situatie te gebruiken.
Tuurlijk, het is ook niet als verwijt bedoeld, maar als opbouwende kritiek.quote:Achteraf kan alles anders echter het leuke van live streaming is dat elke keuze onvermijdelijk is.
Dat is waar, al heb ik bij dgk eigenlijk nooit het gevoel gehad dat die 4 streams te weinig waren, wél dat ze soms niet goed werden benut en dan heb je hetzelfde gevoel als bij tbo met 1 stream, namelijk, als je wéét dat ergens iets speelt en je kunt het niet zien dan word je nieuwsgierig.quote:Hoeveel hoogtepunten je niet gezien hebt zelfs met 4 streams zal je als kijker nooit weten.
Ik zal eens zoeken. Dank voor de tip.quote:Een geweldige film met splitscreen montage is Carrie van Brian de Palma die moet je zeker eens zien.
Nee, was kwestie van tijd om het te testen vooraf. Tijdens het feest die nacht werd er ineens wel splitscreen gebruikt. Iemand had de manual gevonden, was kwestie van wat proberen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat zal wel hebben samen gehangen met het budget. Geval van jammer.
Nee, men heeft geen splitscreen gebruikt omdat dit dan ook zo op de tapes zou verschijnen, achteraf is het dan rot om te editen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, was kwestie van tijd om het te testen vooraf. Tijdens het feest die nacht werd er ineens wel splitscreen gebruikt. Iemand had de manual gevonden, was kwestie van wat proberen.
Dat is wat ik toen te horen kreeg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:55 schreef Stefan het volgende:
Dus je verkiest geen splitscreen omdat het makkelijker is voor jullie boven wel splitscreen omdat de kijker daar beter van wordt?
Twee beeldjes met een audio kanaal, eentje buiten (zonder) en eentje binnen als overview (zonder) zou nog kunnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
Je hebt ook nog te maken met het geluid hè.
Je kunt niet zomaar zeggen: we doen splitscreens zodat we eigenlijk twee streams aanbieden.
Pim en Marlielin elk op een screen had wel gekund. Maar een gesprek in de slaapkamer volgen én het geroddel in de keuken, dat wordt een geluidsbrij. Je hebt dan echt twee verschillende streams nodig.
Splitscreen niet bedoeld als extra stream maar als onderdeel van een moment.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:02 schreef Gert het volgende:
Je hebt ook nog te maken met het geluid hè.
Je kunt niet zomaar zeggen: we doen splitscreens zodat we eigenlijk twee streams aanbieden.
Yesquote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Volgende week zijn er weer gesprekken met sponsors.
TBO 2 is zeker nog niet afgeschreven, maar het blijft een kwestie van geld.
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Denk je dat er ook nog maar iemand gaat kijken dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Nou, jij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat er ook nog maar iemand gaat kijken dan?
Mwah... het is nog steeds als als als hè..quote:
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hackenquote:
Zou wat zijn als dat weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hacken.
Aha. Vertel je het ons zodra je meer weet over die themaprogramma's die dus in oktober zouden moeten zijn?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
De streams worden gratis.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hacken.
Zodra er écht iets definitief wordt, neem ik aan dat ze dat zelf ook wel van de daken zullen schreeuwen. Zou ik wél doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Vertel je het ons zodra je meer weet over die themaprogramma's die dus in oktober zouden moeten zijn?
Ze moeten die potentiële sponsors gewoon dronken voeren en daarna het contract laten ondertekenen.quote:
Gratis? Waarom is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams worden gratis.
[..]
Zodra er écht iets definitief wordt, neem ik aan dat ze dat zelf ook wel van de daken zullen schreeuwen. Zou ik wél doen.
En als ik het goed begrepen heb, dan zou die thema-maand in november zijn, en TBO2 dus daarna. Met een beetje mazzel leukt het de kerstdagen op. [ afbeelding ]
Ander verdienmodel denk ik zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gratis? Waarom is dat?
Is het teveel poespas met de administratie?
begint het gespeculeer weerquote:
Huh?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
begint het gespeculeer weer.
mensch, jullie kropen dagelijks in de reet van de makers, als je enkels nog zo bruin zijn waarom weet je dan niet hoe de toekomst ruikt?
Aan iets meewerken is iets anders dan van een afstand dingen roepen zoals jij deed.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensch, jullie kropen dagelijks in de reet van de makers, als je enkels nog zo bruin zijn waarom weet je dan niet hoe de toekomst ruikt?
Wat loop je nou ineens hijgerig de PC Eend-wannabe uit te hangen jochie.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh ja, da's gezelligquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
Met een beetje mazzel leukt het de kerstdagen op. [ afbeelding ]
Dat klinkt als de manier waarop Vlemmix het wil doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gratis? Waarom is dat?
Is het teveel poespas met de administratie?
Ik heb daar volgens mij nooit zo heel veel commentaar op gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop je nou ineens hijgerig de PC Eend-wannabe uit te hangen jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |