Yesquote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Volgende week zijn er weer gesprekken met sponsors.
TBO 2 is zeker nog niet afgeschreven, maar het blijft een kwestie van geld.
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Denk je dat er ook nog maar iemand gaat kijken dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Nou, jij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk je dat er ook nog maar iemand gaat kijken dan?
Mwah... het is nog steeds als als als hè..quote:
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hackenquote:
Zou wat zijn als dat weer zou gebeuren.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hacken.
Aha. Vertel je het ons zodra je meer weet over die themaprogramma's die dus in oktober zouden moeten zijn?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
De streams worden gratis.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het concept, en of dat jonge kereltje de streams weer weet te hacken.
Zodra er écht iets definitief wordt, neem ik aan dat ze dat zelf ook wel van de daken zullen schreeuwen. Zou ik wél doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Vertel je het ons zodra je meer weet over die themaprogramma's die dus in oktober zouden moeten zijn?
Ze moeten die potentiële sponsors gewoon dronken voeren en daarna het contract laten ondertekenen.quote:
Gratis? Waarom is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams worden gratis.
[..]
Zodra er écht iets definitief wordt, neem ik aan dat ze dat zelf ook wel van de daken zullen schreeuwen. Zou ik wél doen.
En als ik het goed begrepen heb, dan zou die thema-maand in november zijn, en TBO2 dus daarna. Met een beetje mazzel leukt het de kerstdagen op. [ afbeelding ]
Ander verdienmodel denk ik zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gratis? Waarom is dat?
Is het teveel poespas met de administratie?
begint het gespeculeer weerquote:
Huh?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
begint het gespeculeer weer.
mensch, jullie kropen dagelijks in de reet van de makers, als je enkels nog zo bruin zijn waarom weet je dan niet hoe de toekomst ruikt?
Aan iets meewerken is iets anders dan van een afstand dingen roepen zoals jij deed.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensch, jullie kropen dagelijks in de reet van de makers, als je enkels nog zo bruin zijn waarom weet je dan niet hoe de toekomst ruikt?
Wat loop je nou ineens hijgerig de PC Eend-wannabe uit te hangen jochie.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh ja, da's gezelligquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Gert het volgende:
Met een beetje mazzel leukt het de kerstdagen op. [ afbeelding ]
Dat klinkt als de manier waarop Vlemmix het wil doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gratis? Waarom is dat?
Is het teveel poespas met de administratie?
Ik heb daar volgens mij nooit zo heel veel commentaar op gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat loop je nou ineens hijgerig de PC Eend-wannabe uit te hangen jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |