Je moet eens leren om van Gert z'n vriendjes en vriendinnetjes af te blijven, daar kom namelijk alleen maar gedonder vanquote:
dat dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:57 schreef Maanvis het volgende:
Àls je wilt dat het op TV komt moet je echt wel met wat beters komen dan de bunker, zo lijkt me. Dan moet het veel extremer. Kamervragen enzo.
Waar kijk je en vind je het leuk met zo weinig live stream?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 03:58 schreef akveor het volgende:
Maandje uitstel komt me wel goed uit. Ik zit nog helemaal in BBUK10...
Op Justin. Als de live stream begint liggen of gaan ze naar bed. Dan heb je weer eens voor niets gewacht en da's balen ook omdat ze daar een uur achterlopen. Irritant vind ik dat ze heel vaak soundlocken. Het is een beetje wennen maar de DS vind ik wel grappig en die haal ik net als BBLB weer van usenet. Maar vrijdag Lisa naar huis. Eindelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar kijk je en vind je het leuk met zo weinig live stream?
Maar eigenlijk is er na het vertrek van dat lekkere acteerwijf Noirin en d'r vriendje niet veel meer aan..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Op Justin. Als de live stream begint liggen of gaan ze naar bed. Dan heb je weer eens voor niets gewacht en da's balen ook omdat ze daar een uur achterlopen. Irritant vind ik dat ze heel vaak soundlocken. Het is een beetje wennen maar de DS vind ik wel grappig en die haal ik net als BBLB weer van usenet. Maar vrijdag Lisa naar huis. Eindelijk.
Ik kijk ook (half en half, zo nu en dan nog) op Justin, maar ik dacht dat alle BB kanalen achter een wachtwoord zaten. Ben wel benieuwd waar jij zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Op Justin. Als de live stream begint liggen of gaan ze naar bed. Dan heb je weer eens voor niets gewacht en da's balen ook omdat ze daar een uur achterlopen. Irritant vind ik dat ze heel vaak soundlocken. Het is een beetje wennen maar de DS vind ik wel grappig en die haal ik net als BBLB weer van usenet. Maar vrijdag Lisa naar huis. Eindelijk.
wrijf het er nog maar es inquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Is er nog geen BB UK topic op FOK?
Nee geloof ik hè...
Wat mij betreft openen jullie er eentje hier hoor. Dit forum zal echt binnenkort wel dicht gaan, maar een topic is eenvoudig te verplaatsen naar een andere stek.
stiekeme poging tot creatie van een RLS-hoekje
sweet dreams Gert!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef Dottey het volgende:
Gert zal ook wel eens slapen![]()
sow opgelost door Dotwahahahahhah
Túúrlijk fitten jullie daar wel tussen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:54 schreef Tessio het volgende:
en 'wij' dan Gert?
waar kunnen wij dan nog chatten, want...ik weet ook wel dat wij niet fitten tussen RLS GC he?
Volgens de bookies wordt het een close call http://www.oddschecker.com/specials/big-brother/next-evictionquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk ook (half en half, zo nu en dan nog) op Justin, maar ik dacht dat alle BB kanalen achter een wachtwoord zaten. Ben wel benieuwd waar jij zit.
Ja, Lisa naar huis, die bully!
Laten we dan maar voor TBO2 gaan...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Túúrlijk fitten jullie daar wel tussen!
Misschien is het juist wel leúk zelfs, om te mengen!
Maar ik vind het ook prima als Bram morgen aankondigt dat er toch een TBO2 komt hoor. Graag zelfs.
Dat is wel lief aangeboden, maar eigenlijk volg ik het te weinig om er veel over te zeggen. Laten we hopen dat er gauw nieuws over een Bunker II komt zodat we hier toch kunnen blijven tot de start.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
Is er nog geen BB UK topic op FOK?
Nee geloof ik hè...
Wat mij betreft openen jullie er eentje hier hoor. Dit forum zal echt binnenkort wel dicht gaan, maar een topic is eenvoudig te verplaatsen naar een andere stek.
stiekeme poging tot creatie van een RLS-hoekje
Ik weet niet goed hoe ik die stats moet interpreteren, maar het lijkt erop dat Sophie en Freddie (Halfwit) een grote kans maken? Terecht ook wel, het zijn aardige mensen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens de bookies wordt het een close call http://www.oddschecker.com/specials/big-brother/next-eviction
Ja, alles zit goed op slot. Het gaat allemaal via via en op uitnodiging. Flappie is ook nog in de lucht.
Degene met het laagste cijfer heeft, volgens de bookies, de meeste kans te vertrekken. Zie je een heel getal staan dan krijg je dat voor elke pond die je inzet. Zie je bijv. 5/2 staan dan is dat 2,5 (5 gedeeld door 2). Je krijgt 5 pond voor elke 2 die je inzet. Iid lekker onduidelijk maar dat heeft te maken dat het 'odds' zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik die stats moet interpreteren, maar het lijkt erop dat Sophie en Freddie (Halfwit) een grote kans maken? Terecht ook wel, het zijn aardige mensen.
Oh, wat ik trouwens wel heb gezien is dat Marcus publiekelijk snot uit zijn neus pulkt en er dan langdurig naar kijkt. En troep van tussen zijn tenen eet hij ook op. Dus alhoewel hij aardig is moet hij toch maar niet winnen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik die stats moet interpreteren, maar het lijkt erop dat Sophie en Freddie (Halfwit) een grote kans maken? Terecht ook wel, het zijn aardige mensen.
Oh, wat ik trouwens wel heb gezien is dat Marcus publiekelijk snot uit zijn neus pulkt en er dan langdurig naar kijkt. En troep van tussen zijn tenen eet hij ook op. Dus alhoewel hij aardig is moet hij toch maar niet winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |