quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vanavond Vlemmix gesproken en die zei, en ik quote:YESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het gaat vooral om de extra kijkers die dan credits gaan besteden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat klinkt als de manier waarop Vlemmix het wil doen.![]()
Gratis streams trekt immers veel meer mensen over de streep om te gaan kijken.
Veel meer mogelijkheden dus ook voor sponsors. Als ze onder hun steen vandaan geschopt kunnen worden.
wat is dat dan???quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bram post net op hyves dat hij met iets anders druk is: www.biedhier.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef Bunker-Renate het volgende:ow... dat schiet lekker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de naam te zien wordt het zo'n telewinkelprogramma waar mensen kunnen bieden op waardeloze prullaria, zoals je op SBS ziet.quote:
Of je krijgt de kans om te bieden op mooie spullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aan de naam te zien wordt het zo'n telewinkelprogramma waar mensen kunnen bieden op waardeloze prullaria, zoals je op SBS ziet.
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je krijgt de kans om te bieden op mooie spullen.
Waardeloze prullaria is dat net zo goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.
Soort live Ebay?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.
Mijn mening ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soort live Ebay?![]()
Ik ben wel benieuwd maar als dat het is kijk ik liever naar de Bunker en vind ik het persoonlijk bijna onbegrijpelijk dat hij dit liever doet dan TBO. Mijn mening
Niet meteen zo somber.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soort live Ebay?![]()
Ik ben wel benieuwd maar als dat het is kijk ik liever naar de Bunker en vind ik het persoonlijk bijna onbegrijpelijk dat hij dit liever doet dan TBO. Mijn mening
Misschien gooit hij het hele bunkerformat wel in de uitverkoopquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo somber.
Er staat toch nergens dat Bram dit "liever doet"? Het is niet óf óf. Alleen: hij heeft wél een bedrijf. Met werknemers. En er moet wel brood op de plank komen. Hiermee hoopt hij geld te verdiénen in plaats van kwijt te raken.
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo somber.
Er staat toch nergens dat Bram dit "liever doet"? Het is niet óf óf. Alleen: hij heeft wél een bedrijf. Met werknemers. En er moet wel brood op de plank komen. Hiermee hoopt hij geld te verdiénen in plaats van kwijt te raken.
Probleem TBO II is geldgebrekquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.
jawelquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probleem TBO II is geldgebrek
Oplossing geldgebrek is inkomen genereren
Hoe? Kijk waar hij mee bezig is!
Ik vind het ondernemend en een pluim waardig.
Nah, zo werkt dat niet. Het TBO2-plan loopt ook nog gewoon, inclusief binnenkort een gesprek met een geïnteresseerde, als het klikt grote sponsor. Daarnaast loopt er nog een ander project. En ook die bied-site dus. Je hebt als bedrijf graag meerdere ijzers in het vuur. Geld in het laatje moet er komen. Dat is letterlijk en figuurlijk broodnodig. Dus zo "onbegrijpelijk" is het allemaal niet, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.
wat heeft dottey met de blote piemel van pim gedaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
In het geval dat mijn bronnen gelijk hebben ga ik toch eens op zoek naar welke uren dottey aanwezig was in de bunker, om zodoende de videobanden te bemachtigen waarop de blote piemel van Pim zichtbaar is, om die door te verkopen als chantagemateriaal.
Gefilmd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat heeft dottey met de blote piemel van pim gedaan?
chantagemateriaal tegen wie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
In het geval dat mijn bronnen gelijk hebben ga ik toch eens op zoek naar welke uren dottey aanwezig was in de bunker, om zodoende de videobanden te bemachtigen waarop de blote piemel van Pim zichtbaar is, om die door te verkopen als chantagemateriaal.
Pim natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
chantagemateriaal tegen wie?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |