wat is dat dan???quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bram post net op hyves dat hij met iets anders druk is: www.biedhier.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef Bunker-Renate het volgende:ow... dat schiet lekker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de naam te zien wordt het zo'n telewinkelprogramma waar mensen kunnen bieden op waardeloze prullaria, zoals je op SBS ziet.quote:
Of je krijgt de kans om te bieden op mooie spullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aan de naam te zien wordt het zo'n telewinkelprogramma waar mensen kunnen bieden op waardeloze prullaria, zoals je op SBS ziet.
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of je krijgt de kans om te bieden op mooie spullen.
Waardeloze prullaria is dat net zo goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.
Soort live Ebay?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mooi is subjectief. Maar idd, een programma via internet ofzo waar je kunt bieden tegen elkaar op spullen.
Mijn mening ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soort live Ebay?![]()
Ik ben wel benieuwd maar als dat het is kijk ik liever naar de Bunker en vind ik het persoonlijk bijna onbegrijpelijk dat hij dit liever doet dan TBO. Mijn mening
Niet meteen zo somber.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Soort live Ebay?![]()
Ik ben wel benieuwd maar als dat het is kijk ik liever naar de Bunker en vind ik het persoonlijk bijna onbegrijpelijk dat hij dit liever doet dan TBO. Mijn mening
Misschien gooit hij het hele bunkerformat wel in de uitverkoopquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo somber.
Er staat toch nergens dat Bram dit "liever doet"? Het is niet óf óf. Alleen: hij heeft wél een bedrijf. Met werknemers. En er moet wel brood op de plank komen. Hiermee hoopt hij geld te verdiénen in plaats van kwijt te raken.
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet meteen zo somber.
Er staat toch nergens dat Bram dit "liever doet"? Het is niet óf óf. Alleen: hij heeft wél een bedrijf. Met werknemers. En er moet wel brood op de plank komen. Hiermee hoopt hij geld te verdiénen in plaats van kwijt te raken.
Probleem TBO II is geldgebrekquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.
jawelquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probleem TBO II is geldgebrek
Oplossing geldgebrek is inkomen genereren
Hoe? Kijk waar hij mee bezig is!
Ik vind het ondernemend en een pluim waardig.
Nah, zo werkt dat niet. Het TBO2-plan loopt ook nog gewoon, inclusief binnenkort een gesprek met een geïnteresseerde, als het klikt grote sponsor. Daarnaast loopt er nog een ander project. En ook die bied-site dus. Je hebt als bedrijf graag meerdere ijzers in het vuur. Geld in het laatje moet er komen. Dat is letterlijk en figuurlijk broodnodig. Dus zo "onbegrijpelijk" is het allemaal niet, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er naar eigen zeggen erg druk mee. M.a.w. of hij tijd overhoudt om ook maar iéts te doen aan TBO (zoals sponsoren zoeken e.d.) is maar zeer de vraag. In die zin is het wel degelijk óf óf imo.
wat heeft dottey met de blote piemel van pim gedaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
In het geval dat mijn bronnen gelijk hebben ga ik toch eens op zoek naar welke uren dottey aanwezig was in de bunker, om zodoende de videobanden te bemachtigen waarop de blote piemel van Pim zichtbaar is, om die door te verkopen als chantagemateriaal.
Gefilmd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat heeft dottey met de blote piemel van pim gedaan?
chantagemateriaal tegen wie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Maanvis het volgende:
In het geval dat mijn bronnen gelijk hebben ga ik toch eens op zoek naar welke uren dottey aanwezig was in de bunker, om zodoende de videobanden te bemachtigen waarop de blote piemel van Pim zichtbaar is, om die door te verkopen als chantagemateriaal.
Pim natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
chantagemateriaal tegen wie?![]()
quote:
Nee, dat is de piemel van Pimquote:
Dat hangt nog steeds in de bunker.quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het schilderij van Roel Hofman???
De piemel van Pim bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds in de bunker.
écht waar???quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds in de bunker.
Jawel, dacht dat er wel op geboden was hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar???
raaaaaaaaaaaaar was toch voor het goede doel?
heeft er niemand op geboden dan??
quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar???
raaaaaaaaaaaaar was toch voor het goede doel?
heeft er niemand op geboden dan??
quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
Het schilderij staat al op ¤ 4000,-
bron http://final.thebunkeronline.tv
Dit bleek dus een fake bod te zijn Hoe staat het met het kunstwerk, het schilderij!
ah... ego dus...quote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, dacht dat er wel op geboden was hoor.
Maar misschien niet genoeg naar de smaak van de schilder?
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.quote:
ah...misschien wil Flemmix hem wel kopen danquote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.
Ja, goed idee Meraquote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij hangt er nog steeds.
Ik heb met het eindfeest die Roel nog ff gesproken en die zei dat het nog niet af was ook.
Ik zeg hoe ga je dat doen dan? Hij zegt tja, ik denk dat ik hem maar even mee terug neem ofzo voordat ie naar de koper gaat.
Maar hij hangt er dus nog steeds, onaangeraakt. Zal wel eens proberen uit te vissen oftie nog te koop staat, liefst tegen elk aannemelijk bod (dat dan natuurlijk een nulletje minder moet zijn) en of het geld dan alsnog naar Het Goede Doel (welke eigenlijk??) gaat.
Niet dat ik weet, maar dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed idee Mera![]()
Verder nog nieuwtjes betreffende TBO2?
Ik blijf gewoon hopen op een vervolgquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat zegt niet zoveel
ik ook!quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hopen op een vervolg
quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
en of het geld dan alsnog naar Het Goede Doel (welke eigenlijk??) gaat.
kan daar inmiddels meer over worden gezegd?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Volgende week zijn er weer gesprekken met sponsors.
quote:TBO 2 is zeker nog niet afgeschreven, maar het blijft een kwestie van geld.
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Vlemmix zit in Egypte dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan daar inmiddels meer over worden gezegd?
[..]
dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vlemmix zit in Egypte dus lijkt me sterk.
Nee het stond los van Vlemmix.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?
sorry dat ik belangstelling toonde!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het stond los van Vlemmix.
En meer weet ik ook nog niet.
Als er meer bekend is, wordt dat echt wel gemeld hier!
sorry dat je je zo onbegrepen voelt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry dat ik belangstelling toonde!
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof er niet meer in.
de aandacht ebt weg!
Zo is dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!
Nee, alleen bij goed nieuws.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Ook als het helemaal niet meer doorgaat? Of als ze er de schijt in hebben?
Ook danquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Als het de ijskast in gaat, horen we dat ook. Maar er zijn simpelweg nog wat 'leads' momenteel, dus het is nog even afwachten. En ja het is jammer dat het niet alweer begonnen is en dat het zo lang duurt allemaal. Maar als de sponsors in de rij hadden gestaan, zaten we nu halverwege TBO2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudtquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, alleen bij goed nieuws.
Vandaar ook de stilte, vrees ik.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudt
En? Al antwoord gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
tis of de duvel ermee speelt, vanavond betrapte ik schilder Roel die op mn hyves aan het snuffelen was![]()
heb em gelijk zelf maar even gekrabbeld of hij wat weet van zijn schilderij
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zienquote:
We wachten gewoon rustig af Meraquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zien
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wachten gewoon rustig af Mera
Edit: dit schilderij is toch echt anders dan het schilderij in de Bunker.
Is het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeft![]()
Al is het wel in spiegelbeeld en dat vind ik dan toch wel weer knap
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Maanvis het volgende:
lekker orgineel schilderij heb je dan. het zou wel zo eerlijk zijn om hem dan voor de helft van 4000 te verkopen!
Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
whehequote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
Het schilderij in kwestie is uniek.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!
Toch zal het na die mededeling van Meravigliosa minder snel of voor een minder hoog bedrag verkocht worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het schilderij in kwestie is uniek.
Dat ligt er maar net aan, als een koper niet op de hoogte is van het feit dat er een ander schilderij bestaat wat erop lijkt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch zal het na die mededeling van Meravigliosa minder snel of voor een minder hoog bedrag verkocht worden.
Tja, dat risico wordt nu wel wat verhoogd lijkt me.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan, als een koper niet op de hoogte is van het feit dat er een ander schilderij bestaat wat erop lijkt is er niets aan de hand.
Misschien als TBO2 er komt en er dan wat gedaan is met de kritiek die velen hadden op de uitvoering van het concept en de manier waarop er omgegaan werd met de kijkers gedurende TBO1 niet meer voorkomt. Vooral het geharrewar met Danny en daarna het kinderachtige gedoe met Mariell hebben mijn vertrouwen grondig doen afnemen. Ook vond ik het irritant dat er eigenlijk niemand meer voor FOK! zat in de bunker, het waren nog wel FOK!kers maar ze behartigden meer de belangen van de bunker dan de belangen van FOK! ... Danny was daar een uitzondering in, en ik eigenlijk ook.. maar dat leverde alleen maar conflicten op zoals je hebt gemerkt.quote:Ik vind het trouwens wel erg ver gezocht om direct zo'n aanname te doen, reageer jij ook nog wel eens positief als het gaat om bunker gerelateerde onderwerpen?
Het is alsof je altijd op zoek bent naar dingen om over te zeiken/klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |