quote:
Nee, dat is de piemel van Pimquote:
Dat hangt nog steeds in de bunker.quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het schilderij van Roel Hofman???
De piemel van Pim bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds in de bunker.
écht waar???quote:Op zondag 13 september 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds in de bunker.
Jawel, dacht dat er wel op geboden was hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar???
raaaaaaaaaaaaar was toch voor het goede doel?
heeft er niemand op geboden dan??
quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar???
raaaaaaaaaaaaar was toch voor het goede doel?
heeft er niemand op geboden dan??
quote:Op zondag 13 september 2009 22:51 schreef FANN het volgende:
Het schilderij staat al op ¤ 4000,-
bron http://final.thebunkeronline.tv
Dit bleek dus een fake bod te zijn Hoe staat het met het kunstwerk, het schilderij!
ah... ego dus...quote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, dacht dat er wel op geboden was hoor.
Maar misschien niet genoeg naar de smaak van de schilder?
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.quote:
ah...misschien wil Flemmix hem wel kopen danquote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik was 6 weken geleden in de bunker en toen hing ie er nog.
Ja, goed idee Meraquote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij hangt er nog steeds.
Ik heb met het eindfeest die Roel nog ff gesproken en die zei dat het nog niet af was ook.
Ik zeg hoe ga je dat doen dan? Hij zegt tja, ik denk dat ik hem maar even mee terug neem ofzo voordat ie naar de koper gaat.
Maar hij hangt er dus nog steeds, onaangeraakt. Zal wel eens proberen uit te vissen oftie nog te koop staat, liefst tegen elk aannemelijk bod (dat dan natuurlijk een nulletje minder moet zijn) en of het geld dan alsnog naar Het Goede Doel (welke eigenlijk??) gaat.
Niet dat ik weet, maar dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, goed idee Mera![]()
Verder nog nieuwtjes betreffende TBO2?
Ik blijf gewoon hopen op een vervolgquote:Op maandag 14 september 2009 22:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar dat zegt niet zoveel
ik ook!quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon hopen op een vervolg
quote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
en of het geld dan alsnog naar Het Goede Doel (welke eigenlijk??) gaat.
kan daar inmiddels meer over worden gezegd?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
Volgende week zijn er weer gesprekken met sponsors.
quote:TBO 2 is zeker nog niet afgeschreven, maar het blijft een kwestie van geld.
De plannig nu: een maand lang een thema-programma met wisselende gasten, met direct daar achteraan TBO2. November.
Vlemmix zit in Egypte dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan daar inmiddels meer over worden gezegd?
[..]
dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vlemmix zit in Egypte dus lijkt me sterk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |