Nee het stond los van Vlemmix.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?
sorry dat ik belangstelling toonde!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het stond los van Vlemmix.
En meer weet ik ook nog niet.
Als er meer bekend is, wordt dat echt wel gemeld hier!
sorry dat je je zo onbegrepen voelt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry dat ik belangstelling toonde!
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof er niet meer in.
de aandacht ebt weg!
Zo is dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!
Nee, alleen bij goed nieuws.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Ook als het helemaal niet meer doorgaat? Of als ze er de schijt in hebben?
Ook danquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Als het de ijskast in gaat, horen we dat ook. Maar er zijn simpelweg nog wat 'leads' momenteel, dus het is nog even afwachten. En ja het is jammer dat het niet alweer begonnen is en dat het zo lang duurt allemaal. Maar als de sponsors in de rij hadden gestaan, zaten we nu halverwege TBO2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudtquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, alleen bij goed nieuws.
Vandaar ook de stilte, vrees ik.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudt
En? Al antwoord gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
tis of de duvel ermee speelt, vanavond betrapte ik schilder Roel die op mn hyves aan het snuffelen was![]()
heb em gelijk zelf maar even gekrabbeld of hij wat weet van zijn schilderij
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zienquote:
We wachten gewoon rustig af Meraquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zien
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wachten gewoon rustig af Mera
Edit: dit schilderij is toch echt anders dan het schilderij in de Bunker.
Is het ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeft![]()
Al is het wel in spiegelbeeld en dat vind ik dan toch wel weer knap
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Maanvis het volgende:
lekker orgineel schilderij heb je dan. het zou wel zo eerlijk zijn om hem dan voor de helft van 4000 te verkopen!
Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
whehequote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
Het schilderij in kwestie is uniek.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!
Toch zal het na die mededeling van Meravigliosa minder snel of voor een minder hoog bedrag verkocht worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het schilderij in kwestie is uniek.
Dat ligt er maar net aan, als een koper niet op de hoogte is van het feit dat er een ander schilderij bestaat wat erop lijkt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch zal het na die mededeling van Meravigliosa minder snel of voor een minder hoog bedrag verkocht worden.
Tja, dat risico wordt nu wel wat verhoogd lijkt me.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan, als een koper niet op de hoogte is van het feit dat er een ander schilderij bestaat wat erop lijkt is er niets aan de hand.
Misschien als TBO2 er komt en er dan wat gedaan is met de kritiek die velen hadden op de uitvoering van het concept en de manier waarop er omgegaan werd met de kijkers gedurende TBO1 niet meer voorkomt. Vooral het geharrewar met Danny en daarna het kinderachtige gedoe met Mariell hebben mijn vertrouwen grondig doen afnemen. Ook vond ik het irritant dat er eigenlijk niemand meer voor FOK! zat in de bunker, het waren nog wel FOK!kers maar ze behartigden meer de belangen van de bunker dan de belangen van FOK! ... Danny was daar een uitzondering in, en ik eigenlijk ook.. maar dat leverde alleen maar conflicten op zoals je hebt gemerkt.quote:Ik vind het trouwens wel erg ver gezocht om direct zo'n aanname te doen, reageer jij ook nog wel eens positief als het gaat om bunker gerelateerde onderwerpen?
Het is alsof je altijd op zoek bent naar dingen om over te zeiken/klagen.
Ik hoop het, al denk ik niet dat het "you are in control" principe praktisch uitvoerbaar is, daarnaast is gebleken dat streamers helemaal geen zin hebben om constant aan te geven wat er moet gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tja, dat risico wordt nu wel wat verhoogd lijkt me.
[..]
Misschien als TBO2 er komt en er dan wat gedaan is met de kritiek die velen hadden op de uitvoering van het concept en de manier waarop er omgegaan werd met de kijkers gedurende TBO1 niet meer voorkomt.
Dan hadden er vaker mensen met een kleurtje langs moeten komen, er is mij nooit te kennen gegeven dat ik aldaar officieel de belangen van Fok! zou moeten behartigen.quote:Vooral het geharrewar met Danny en daarna het kinderachtige gedoe met Mariell hebben mijn vertrouwen grondig doen afnemen. Ook vond ik het irritant dat er eigenlijk niemand meer voor FOK! zat in de bunker, het waren nog wel FOK!kers maar ze behartigden meer de belangen van de bunker dan de belangen van FOK!
Het is inderdaad erg jammer dat men in het openbaar ruzie begon te maken over zaken die met een simpel telefoontje zo opgelost hadden kunnen worden.quote:... Danny was daar een uitzondering in, en ik eigenlijk ook.. maar dat leverde alleen maar conflicten op zoals je hebt gemerkt.
Als je persoonlijke nijd en opbouwende kritiek niet van elkaar kunt scheiden maar deze verpakt in posts bestaat de kans dat je na een tijdje niet meer serieus word genomen door de makers.quote:Maargoed, maak mij nou niet belangrijker dan ik ben. Ik post kritiek hier, dat was opbouwende kritiek maar inmiddels zit er ook persoonlijke nijd bij. Als je denkt dat dat het verschil maakt tussen succes en een flop ben je erg naief.
Spreek voor jezelf, ik vind die post van Dementor heel verhelderend en absoluut geen oeverloos gezeik.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. en al wat we willen is een Bunker2 en geen oeverloos ge-ouwehoer over weet ik veel wat voor peperdure nutteloze vernieuwingen voor die paar van die zeikerts...![]()
Kom op, starten een keer met die hap!!!
Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik vind die post van Dementor heel verhelderend en absoluut geen oeverloos gezeik.
En ja, ik hoop ook op een tweede Bunker, maar kan ook begrijpen dat B&B eerst wat geld moeten genereren om dit te realiseren.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten hier helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!
Ik heb het idee dat zelfs zonder peperdure vernieuwingen het momenteel financieel niet haalbaar is.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!
Jammer, dat impliceert dat de de laatste versie van de Bunker dus geen succes was, en dat we de volgende versie op ons buik kunnen schrijven vanwege "budgetaire redenen".... zie? zo moeilijk was het helemaal niet!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zelfs zonder peperdure vernieuwingen het momenteel financieel niet haalbaar is.
Dus niet meer dan logisch als ze de locatie en apparatuur gebruiken om er programma's te maken om eerst eens wat geld te verdienen ipv dat het geld kóst.
De verlangde "vernieuwingen" ?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
5th welke peperdure vernieuwingen bedoel je precies?
Want vooralsnog is alleen een ruit geplaatst (= meer rust in de regie) en is de regiekamer voorzien van een meubel dat de boel overzichtelijker maakt (= meer tijd voor concentratie op goede beelden) en voorzien van een likje verf. En het ziet er niet naar uit dat er nog erg veel meer gaat gebeuren dat veel gaat kosten, dus of ik vergeet iets, of je hebt (wederom) iets te hoge verwachtingen.
Ik ben wel benieuwd om hoeveel geld het gaat.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
En aangezien men dit het liefst gratis wil aanbieden (= veel meer kijkers) is er veel geld nodig.
het enige dat misschien dan peperduur zou kunnen zijn is de camera die door de kijker bediend kan worden, okee. Nu heb ik daar geen verstand van of dat zo duur is, misschien is het reeds technisch haalbaar met de huidige apparatuur?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De verlangde "vernieuwingen" ?
- Meerdere lifecams online
- Inspraak in de Polls
- Meer duidelijkheid over wat die Poll je gaat kosten
- Échte usercontrol over de bewoner als je al betaald hebt
- Realtime Pollresults.. zodat je weet waarvóór je betaald
tering zo kan ik wel doorgaan....
Maar professionals inhuren betekent nóg meer sponsors vinden.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Dementor het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd hoeveel vrijwilligers er dit keer opdagen en of dat de kwaliteit van het programma ten goede zal komen.
Vrijwillig en dus vrijblijvend werkt niet, dan kun je als maker geen eisen stellen aan de mensen waar je mee samenwerkt.
Ja tenzij je stagiaires neerzet die je onder het mom van een goede beoordeling uren laat maken, maar dat maakt het concept onverkoopbaar omdat het kostenplaatje niet reëel is.
Stagiaires mochten 's avonds niet werken, dus daar 24/7 op draaien was onmogelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar professionals inhuren betekent nóg meer sponsors vinden.
-edit of bedoel je met stagaires professionals?want stagaires kosten niet zoveel toch?
ohja. feit.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stagiaires mochten 's avonds niet werken, dus daar 24/7 op draaien was onmogelijk.
En stagiaires lopen graag iets harder voor een goede beoordeling, dat bedoel ik er mee.
Als je zo'n programma maakt moet je eisen kunnen stellen aan de mensen waarmee je samenwerkt en dat is erg moeilijk als alles op vrijwillige basis gaat.
Daarom is het verstandiger om een vaste kern te betalen, dan kun je daar in ieder geval op rekenen.
De vraag is of veel vrijwilligers het programma ten goede komen. Zoveel heb je niet nodig.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Dementor het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd hoeveel vrijwilligers er dit keer opdagen en of dat de kwaliteit van het programma ten goede zal komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |