abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 11:44:30 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72761295
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat was het enige gesprek met mogelijke 'sponsors'?
Nee het stond los van Vlemmix.
En meer weet ik ook nog niet.
Als er meer bekend is, wordt dat echt wel gemeld hier!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:56:22 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72761641
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee het stond los van Vlemmix.
En meer weet ik ook nog niet.
Als er meer bekend is, wordt dat echt wel gemeld hier!
sorry dat ik belangstelling toonde!
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 12:35:21 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72762608
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

sorry dat ik belangstelling toonde!
sorry dat je je zo onbegrepen voelt!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72771398
komt wel goed schatjes
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:47:37 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72772721
ik geloof er niet meer in.
de aandacht ebt weg!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:58:47 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72773159
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Maanvis het volgende:
ik geloof er niet meer in.
de aandacht ebt weg!
nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 18:10:33 #207
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72773559
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee hoor, want als er meer bekend is wordt dat echt wel hier gemeld!
Zo is dat.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:17:35 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72773780
Ook als het helemaal niet meer doorgaat? Of als ze er de schijt in hebben?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_72773831
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo is dat.
eens!
  † In Memoriam † dinsdag 15 september 2009 @ 18:20:28 #210
128220 Peter6000
pi_72773870
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Maanvis het volgende:
Nee, alleen bij goed nieuws.

Vandaar ook de stilte, vrees ik.
pi_72773902
quote:
Ook dan
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 18:43:34 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72774643
quote:
Als het de ijskast in gaat, horen we dat ook. Maar er zijn simpelweg nog wat 'leads' momenteel, dus het is nog even afwachten. En ja het is jammer dat het niet alweer begonnen is en dat het zo lang duurt allemaal. Maar als de sponsors in de rij hadden gestaan, zaten we nu halverwege TBO2.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:45:36 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72774708
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:20 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nee, alleen bij goed nieuws.

Vandaar ook de stilte, vrees ik.
het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudt
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 18:47:38 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72774771
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zou inderdaad niet het eerste topic zijn waar men de schone schijn ophoudt
pi_72787032
tis of de duvel ermee speelt, vanavond betrapte ik schilder Roel die op mn hyves aan het snuffelen was
heb em gelijk zelf maar even gekrabbeld of hij wat weet van zijn schilderij
pi_72787113
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
tis of de duvel ermee speelt, vanavond betrapte ik schilder Roel die op mn hyves aan het snuffelen was
heb em gelijk zelf maar even gekrabbeld of hij wat weet van zijn schilderij
En? Al antwoord gekregen?
pi_72787317
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En? Al antwoord gekregen?
Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zien

edit- ik zit nu op zijn hyves te kijken en kom dit schilderij tegen:

afbeelding geplaatst op 24 oktober 2008. Titel: Marielle
pi_72787486
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, geen idee of hij iemand is die op krabbeltjes van het gepeupel reageert ook eigenlijk, we zullen zien
We wachten gewoon rustig af Mera

Edit: dit schilderij is toch echt anders dan het schilderij in de Bunker.
pi_72787742
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We wachten gewoon rustig af Mera

Edit: dit schilderij is toch echt anders dan het schilderij in de Bunker.
Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeft
Al is het wel in spiegelbeeld en dat vind ik dan toch wel weer knap
pi_72788065
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, gespiegeld en ander kleedje... maar vond t opvallend dat hij dus eigenlijk gewoon een oud schilderij nog een keer geschilderd heeft
Al is het wel in spiegelbeeld en dat vind ik dan toch wel weer knap
Is het ook.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:17:34 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72809435
lekker orgineel schilderij heb je dan. het zou wel zo eerlijk zijn om hem dan voor de helft van 4000 te verkopen!
Een gedicht over Maanvis
pi_72809816
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Maanvis het volgende:
lekker orgineel schilderij heb je dan. het zou wel zo eerlijk zijn om hem dan voor de helft van 4000 te verkopen!
Ojee al die Mondriaans dalen direct in waarde.
  woensdag 16 september 2009 @ 17:53:53 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72811082
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!
Een gedicht over Maanvis
pi_72811321
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

whehe
pi_72811748
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die mondriaans werden niet verkocht met de mededeling dat je een uniek schilderij kreeg!
Het schilderij in kwestie is uniek.
  woensdag 16 september 2009 @ 18:12:42 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72811896
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het schilderij in kwestie is uniek.
Toch zal het na die mededeling van Meravigliosa minder snel of voor een minder hoog bedrag verkocht worden.
Een gedicht over Maanvis
pi_72812145
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Toch zal het na die mededeling van Meravigliosa minder snel of voor een minder hoog bedrag verkocht worden.
Dat ligt er maar net aan, als een koper niet op de hoogte is van het feit dat er een ander schilderij bestaat wat erop lijkt is er niets aan de hand.
Daarnaast is er ook nog zoiets als smaak.
Ik vind het trouwens wel erg ver gezocht om direct zo'n aanname te doen, reageer jij ook nog wel eens positief als het gaat om bunker gerelateerde onderwerpen?
Het is alsof je altijd op zoek bent naar dingen om over te zeiken/klagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dementor op 16-09-2009 18:27:13 ]
  woensdag 16 september 2009 @ 18:29:45 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72812610
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan, als een koper niet op de hoogte is van het feit dat er een ander schilderij bestaat wat erop lijkt is er niets aan de hand.
Tja, dat risico wordt nu wel wat verhoogd lijkt me.
quote:
Ik vind het trouwens wel erg ver gezocht om direct zo'n aanname te doen, reageer jij ook nog wel eens positief als het gaat om bunker gerelateerde onderwerpen?
Het is alsof je altijd op zoek bent naar dingen om over te zeiken/klagen.
Misschien als TBO2 er komt en er dan wat gedaan is met de kritiek die velen hadden op de uitvoering van het concept en de manier waarop er omgegaan werd met de kijkers gedurende TBO1 niet meer voorkomt. Vooral het geharrewar met Danny en daarna het kinderachtige gedoe met Mariell hebben mijn vertrouwen grondig doen afnemen. Ook vond ik het irritant dat er eigenlijk niemand meer voor FOK! zat in de bunker, het waren nog wel FOK!kers maar ze behartigden meer de belangen van de bunker dan de belangen van FOK! ... Danny was daar een uitzondering in, en ik eigenlijk ook.. maar dat leverde alleen maar conflicten op zoals je hebt gemerkt.
Maargoed, maak mij nou niet belangrijker dan ik ben. Ik post kritiek hier, dat was opbouwende kritiek maar inmiddels zit er ook persoonlijke nijd bij. Als je denkt dat dat het verschil maakt tussen succes en een flop ben je erg naief.
Een gedicht over Maanvis
pi_72813343
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tja, dat risico wordt nu wel wat verhoogd lijkt me.
[..]
Misschien als TBO2 er komt en er dan wat gedaan is met de kritiek die velen hadden op de uitvoering van het concept en de manier waarop er omgegaan werd met de kijkers gedurende TBO1 niet meer voorkomt.
Ik hoop het, al denk ik niet dat het "you are in control" principe praktisch uitvoerbaar is, daarnaast is gebleken dat streamers helemaal geen zin hebben om constant aan te geven wat er moet gebeuren.
Juist het verrassende element deed het zo goed in voorgaande RL programma's.
quote:
Vooral het geharrewar met Danny en daarna het kinderachtige gedoe met Mariell hebben mijn vertrouwen grondig doen afnemen. Ook vond ik het irritant dat er eigenlijk niemand meer voor FOK! zat in de bunker, het waren nog wel FOK!kers maar ze behartigden meer de belangen van de bunker dan de belangen van FOK!
Dan hadden er vaker mensen met een kleurtje langs moeten komen, er is mij nooit te kennen gegeven dat ik aldaar officieel de belangen van Fok! zou moeten behartigen.
Ik kwam de dag van de kickoff helpen en ben tot het eind gebleven.
Ik denk ook dat men te ver is gegaan wat betreft de belangen van Fok en de uitvoering van het programma, natuurlijk waren de meeste streamers tevens Fokkers maar de insteek dat Fok het voor het zeggen zou hebben in de bunker bleek verkeerd.
quote:
... Danny was daar een uitzondering in, en ik eigenlijk ook.. maar dat leverde alleen maar conflicten op zoals je hebt gemerkt.
Het is inderdaad erg jammer dat men in het openbaar ruzie begon te maken over zaken die met een simpel telefoontje zo opgelost hadden kunnen worden.
quote:
Maargoed, maak mij nou niet belangrijker dan ik ben. Ik post kritiek hier, dat was opbouwende kritiek maar inmiddels zit er ook persoonlijke nijd bij. Als je denkt dat dat het verschil maakt tussen succes en een flop ben je erg naief.
Als je persoonlijke nijd en opbouwende kritiek niet van elkaar kunt scheiden maar deze verpakt in posts bestaat de kans dat je na een tijdje niet meer serieus word genomen door de makers.

Stemmingmakerij op een forum draagt wel degelijk bij aan het wel of niet slagen van zo'n concept, let wel ik zeg niet dat het aan de streamers heeft gelegen (verre van) maar dat al die dagen van nutteloos geruzie op Fok! hebben niet bijgedragen aan het verbeteren van het concept zoals het er nu staat.

Uiteindelijk bleek dat er een heleboel misverstanden gedurende het programma zijn ontstaan welke na afloop iig met Danny en Iteejer zijn besproken en gedurende het evaluatie weekend samen met de verbeterpunten op papier zijn gezet en mee zullen worden genomen in een mogelijk vervolg.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:12:30 #230
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_72814401
Kolere.. en al wat we willen is een Bunker2 en geen oeverloos ge-ouwehoer over weet ik veel wat voor peperdure nutteloze vernieuwingen voor die paar van die zeikerts...
Kom op, starten een keer met die hap!!!
pi_72814858
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. en al wat we willen is een Bunker2 en geen oeverloos ge-ouwehoer over weet ik veel wat voor peperdure nutteloze vernieuwingen voor die paar van die zeikerts...
Kom op, starten een keer met die hap!!!
Spreek voor jezelf, ik vind die post van Dementor heel verhelderend en absoluut geen oeverloos gezeik.

En ja, ik hoop ook op een tweede Bunker, maar kan ook begrijpen dat B&B eerst wat geld moeten genereren om dit te realiseren.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:32:03 #232
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_72815179
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, ik vind die post van Dementor heel verhelderend en absoluut geen oeverloos gezeik.

En ja, ik hoop ook op een tweede Bunker, maar kan ook begrijpen dat B&B eerst wat geld moeten genereren om dit te realiseren.
Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!
  woensdag 16 september 2009 @ 19:32:27 #233
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_72815195
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:32 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten hier helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!
pi_72815198
quote:

[..]

Je vergat die "peperdure vernieuwingen" die de meesten helemaal niet nodig vinden en maar een paar zeikerts graag Häben Willen... dus.. húp gewoon een "Classic Bunker 1 Episode 2" en kappe met dat slappe gelul verder!
pi_72815886
quote:

[..]

Ik heb het idee dat zelfs zonder peperdure vernieuwingen het momenteel financieel niet haalbaar is.
Dus niet meer dan logisch als ze de locatie en apparatuur gebruiken om er programma's te maken om eerst eens wat geld te verdienen ipv dat het geld kóst.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:06:33 #236
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_72816653
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat zelfs zonder peperdure vernieuwingen het momenteel financieel niet haalbaar is.
Dus niet meer dan logisch als ze de locatie en apparatuur gebruiken om er programma's te maken om eerst eens wat geld te verdienen ipv dat het geld kóst.
Jammer, dat impliceert dat de de laatste versie van de Bunker dus geen succes was, en dat we de volgende versie op ons buik kunnen schrijven vanwege "budgetaire redenen".... zie? zo moeilijk was het helemaal niet!
Dan het volgende Item gelijk maar, waarom dit Topic in hemelsnaam nog open staat....
pi_72816684
5th welke peperdure vernieuwingen bedoel je precies?
Want vooralsnog is alleen een ruit geplaatst (= meer rust in de regie) en is de regiekamer voorzien van een meubel dat de boel overzichtelijker maakt (= meer tijd voor concentratie op goede beelden) en voorzien van een likje verf. En het ziet er niet naar uit dat er nog meer verbouwingen komen die veel gaan kosten, dus of ik vergeet iets, of je hebt (wederom) iets te hoge verwachtingen.
Alle apparatuur hangt er tenslotte nog en is met 1 druk op de knop weer online, mits de (dure!!!!) streams weer betaald worden. En aangezien men dit het liefst gratis wil aanbieden (= veel meer kijkers) is er veel geld nodig.
  woensdag 16 september 2009 @ 20:14:31 #238
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_72817032
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
5th welke peperdure vernieuwingen bedoel je precies?
Want vooralsnog is alleen een ruit geplaatst (= meer rust in de regie) en is de regiekamer voorzien van een meubel dat de boel overzichtelijker maakt (= meer tijd voor concentratie op goede beelden) en voorzien van een likje verf. En het ziet er niet naar uit dat er nog erg veel meer gaat gebeuren dat veel gaat kosten, dus of ik vergeet iets, of je hebt (wederom) iets te hoge verwachtingen.
De verlangde "vernieuwingen" ?
- Meerdere lifecams online
- Inspraak in de Polls
- Meer duidelijkheid over wat die Poll je gaat kosten
- Échte usercontrol over de bewoner als je al betaald hebt
- Realtime Pollresults.. zodat je weet waarvóór je betaald

tering zo kan ik wel doorgaan....
  woensdag 16 september 2009 @ 20:15:55 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72817091
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
En aangezien men dit het liefst gratis wil aanbieden (= veel meer kijkers) is er veel geld nodig.
Ik ben wel benieuwd om hoeveel geld het gaat.
pi_72817956
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:14 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

De verlangde "vernieuwingen" ?
- Meerdere lifecams online
- Inspraak in de Polls
- Meer duidelijkheid over wat die Poll je gaat kosten
- Échte usercontrol over de bewoner als je al betaald hebt
- Realtime Pollresults.. zodat je weet waarvóór je betaald

tering zo kan ik wel doorgaan....
het enige dat misschien dan peperduur zou kunnen zijn is de camera die door de kijker bediend kan worden, okee. Nu heb ik daar geen verstand van of dat zo duur is, misschien is het reeds technisch haalbaar met de huidige apparatuur?
Wat betreft de rest, dat kan natuurlijk pas ingevoerd worden als het begint, en zal weinig extra kosten imo. Hooguit wat mankracht en dat zijn waarschijnlijk vrijwilligers.

Anyway het draait dus niet om de vernieuwingen maar puur om het geld om de uitzendingen te financieren, wat maakt of en wanneer het programma weer draait. En dat geld is er nog niet of niet genoeg.

Zullen we een collecte houden ofzo
pi_72818124
Dan ben ik heel benieuwd hoeveel vrijwilligers er dit keer opdagen en of dat de kwaliteit van het programma ten goede zal komen.
Vrijwillig en dus vrijblijvend werkt niet, dan kun je als maker geen eisen stellen aan de mensen waar je mee samenwerkt.

Tenzij je stagiaires neerzet die je onder het mom van een goede beoordeling uren laat maken, maar dat maakt het concept onverkoopbaar omdat het kostenplaatje niet reëel is.
pi_72818302
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Dementor het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd hoeveel vrijwilligers er dit keer opdagen en of dat de kwaliteit van het programma ten goede zal komen.
Vrijwillig en dus vrijblijvend werkt niet, dan kun je als maker geen eisen stellen aan de mensen waar je mee samenwerkt.
Ja tenzij je stagiaires neerzet die je onder het mom van een goede beoordeling uren laat maken, maar dat maakt het concept onverkoopbaar omdat het kostenplaatje niet reëel is.
Maar professionals inhuren betekent nóg meer sponsors vinden.

-edit of bedoel je met stagaires professionals? want stagaires kosten niet zoveel toch?
pi_72818391
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Maar professionals inhuren betekent nóg meer sponsors vinden.

-edit of bedoel je met stagaires professionals? want stagaires kosten niet zoveel toch?
Stagiaires mochten 's avonds niet werken, dus daar 24/7 op draaien was onmogelijk.
En stagiaires lopen graag iets harder voor een goede beoordeling, dat bedoel ik er mee.
Als je zo'n programma maakt moet je eisen kunnen stellen aan de mensen waarmee je samenwerkt en dat is erg moeilijk als alles op vrijwillige basis gaat.
Daarom is het verstandiger om een vaste kern te betalen, dan kun je daar in ieder geval op rekenen.
pi_72819213
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:46 schreef Dementor het volgende:

[..]

Stagiaires mochten 's avonds niet werken, dus daar 24/7 op draaien was onmogelijk.
En stagiaires lopen graag iets harder voor een goede beoordeling, dat bedoel ik er mee.
Als je zo'n programma maakt moet je eisen kunnen stellen aan de mensen waarmee je samenwerkt en dat is erg moeilijk als alles op vrijwillige basis gaat.
Daarom is het verstandiger om een vaste kern te betalen, dan kun je daar in ieder geval op rekenen.
ohja. feit.
  maandag 21 september 2009 @ 02:35:43 #245
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72956979
quote:
Op woensdag 16 september 2009 20:39 schreef Dementor het volgende:

De vraag is of veel vrijwilligers het programma ten goede komen. Zoveel heb je niet nodig.

Anyway, TBO2 komt er toch niet, volgens mij wordt de bunker gewoon omgebouwd tot multifunctionele tv-studio. TBO1 kostte geld en ik zie geen sponsor die een ton ofzo op tafel gooit voor nog geen 20.000 unieke kijkers.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')