quote:Op maandag 20 juli 2009 23:28 schreef Kopbal het volgende:
@Den: geen idee, gips is toch vrij gebruikelijk als het gebroken is?
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gips zit om 3 vingers. M'n duim en wijsvinger heb ik vrij.
Was bezopen, viel over een losse stoeptegel oid en dacht mezelf wel op te kunnen vangen met m'n handenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Al lang wakker?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:08 schreef toma het volgende:
wtf is dat nou voor onzin
Een heel subforum voor Volendam?
Ik ben echt nog NOOIT in dat subforum geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:10 schreef Prosac het volgende:
Ja mooi he, blijft Soaps, Showbizz & Sterren mooi schoon.
Showbiz is echt de grootste tering onzin die er bestaat. Ik kan me echt totaal niet indenken dat je jezelf daar mee bezig gaat houden. Mijn moeder vind het helemaal geweldig en kijkt het liefst ook naar al die kut-programma's als RTL-Boulevard en SBS-Shownieuws.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:10 schreef Prosac het volgende:
Ja mooi he, blijft Soaps, Showbizz & Sterren mooi schoon.
Hehe, hier dus idem. RTL nieuws wordt weggezapt, maar voor Boulevard wordt er juist plek ingeruimdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:15 schreef toma het volgende:
[..]
Showbiz is echt de grootste tering onzin die er bestaat. Ik kan me echt totaal niet indenken dat je jezelf daar mee bezig gaat houden. Mijn moeder vind het helemaal geweldig en kijkt het liefst ook naar al die kut-programma's als RTL-Boulevard en SBS-Shownieuws.
Laatst zei ze op een enigszins grappende manier tegen me: "Heb je het al gehoord?"
"Michael Jackson is al een tijdje dood mam."
"Nee, Yolanthe heeft alles meegenomen uit het huis van Jan Smit!!!"
ik wil het niet eens weten!!!
Tijdens het eten kijk ik sowieso geen tv. En boulevard kijk ik al helemaal niet! Met die kwalbertquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:20 schreef Prosac het volgende:
RTL Boulevard is juist briljant tijdens het eten, lekker dom meedoen met de rest van NL.
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben echt nog NOOIT in dat subforum geweest
quote:
In de eerste zomer dat we de euro hadden, ging ik op vakantie naar Kreta. Had ik een biljet van 300 euro bij me, die ik gewoon meerdere malen heb kunnen uitgeven. Uiteindelijk elke keer maar niet gedaan om problemen te voorkomen. Heb het biljet op mijn laatste dag voor 100 euro (!) verkocht aan een clubeigenaar.quote:
That's the clue....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn toch helemaal geen biljetten van 300 euro?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Klopt, maar niemand keek echt goed naar het biljet. Het was sowieso allemaal nieuw.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:35 schreef toma het volgende:
Is dat nou Scandinavië in de vorm van een penis?
Damnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
hoe laat verwacht je ons?quote:
aah, wat heb je wel dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:51 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 8.
Heb alleen geen Grolsch, Tukkers zijn dus uitgesloten.
Heerlijk bier ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:49 schreef toma het volgende:
even een lekker nummertje voor in de vroege ochtend
Geen Grolsch in Vjenne?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Hertog Jan![]()
bij mijn amateurclub ook dus goed te tanken
Hier ook sinds afgelopen jaar. Daarvoor Lindeboomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Hertog Jan![]()
bij mijn amateurclub ook dus goed te tanken
Nee dat hebben ze bij Detoquote:
Lindeboomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hier ook sinds afgelopen jaar. Daarvoor Lindeboom
Nee hoor. Dat is het afvallige broertje Lindeboom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lindeboom, Trouwens Oranjeboom dat is wel het smerigste bier wat ik ken.
Rij je op volle snelheid door een steeg, knappen allebei je handremmen tegelijk.quote:
Dat was nastyquote:
Dat heb ik dan ook weer eens gehad, met post bezorgen knappen beide remmen ongeveer 10 seconden na elkaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rij je op volle snelheid door een steeg, knappen allebei je handremmen tegelijk.
Ik een keer recht op een muurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rij je op volle snelheid door een steeg, knappen allebei je handremmen tegelijk.
Uitstappen houden ze je echt niet tegen hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo.. Vandaag tickets geboekt, hostel voor 3 dagen.. Burning Man, here we come.
Wel vaag trouwens, vond goedkope tickets van Brussel naar San Francisco met een tussenstop in Amsterdam. Op de heen en terugweg. Prijs: 450 euro.
Als ik dan diezelfde vlucht vanaf Amsterdam opzoek (dus 2 vluchten minder), was het ticket opeens 1050 euro.
Dus ik bellen met KLM en vragen of is dan gewoon op Schiphol mocht in en uitstappen, maar helaas. Nee.
Echt fucking bizar..
Alleen staat je backpack dan in Brussel..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Uitstappen houden ze je echt niet tegen hoor.
Oh fuck ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen staat je backpack dan in Brussel...
En ach, 3 uurtjes treinen is best te doen.
"Over geen remmen gesproken"quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die co-rijder is nogal koeltjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
"Over geen remmen gesproken"![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)kut_geen_remmen.html
hij maakt zich niks te doenquote:
Ja, ik moest er wel om lachen stiekemquote:
Met 60 km per uur ja?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En nu in het Nederlandsquote:
MIJN!!!! MIJN!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
MIJN!!!! MIJN!!!!
of M'n..
maar niet ME!!!!
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Heej gedraagt oequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Breach het volgende:
Dat Tukkerland wat moet je daar nou mee. Friesland kun je nog afsteken en weg laten drijven. Maar van die Tukkers komen we nooit af
Jij praat/typt nog wel het meest normaal van de 3quote:
Wat heb jij lang door moeten gaan zegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat was het studiejaar alweer.
Nu hopen en duimen dat ik mijn best genoeg gedaan heb zodat ik een zinnig jaar incl master kan doen of een kutjaar met drie bachelorvakken.
Volle drie uur nodig gehad; tentamenzaal zat nog zeker voor 60% vol op dat momentquote:
Ik bedoelde eigenlijk meer de lengte van je studiejaar. 21 Juli..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volle drie uur nodig gehad; tentamenzaal zat nog zeker voor 60% vol op dat moment. Slagingspercentage ligt ongeveer onder de 40% gemiddeld bij dit vak
.
Niet zo raar toch? Naar mijn weten is de Erasmus een van de weinige uni's waar de hertentamens direct na het laatste trimester gemaakt worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer de lengte van je studiejaar. 21 Juli..
dat was vroeger wel anders, mijn eerste 10 notes gaan daarover.quote:
Niks gebroken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:57 schreef toma het volgende:
Heb vandaag voor het eerst in 4 weken weer eens mogen werken
Tilburg ook. Maar daar was 13 juli de laatste geloof ik. En daar zijn dus de hertentamens bij inbegrepen..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niet zo raar toch? Naar mijn weten is de Erasmus een van de weinige uni's waar de hertentamens direct na het laatste trimester gemaakt worden.
Maastricht, Enschede en Utrecht bijv moet je vanaf augustus je vakken herren. Dat is pas debiel. Dan ga je in juli toch niet relaxed op vakantie.
welke 3quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij praat/typt nog wel het meest normaal van de 3
Hij, jij en Robinhoooooquote:
Beter, ik heb ook nog wel eens op de 25ste gehad ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Tilburg ook. Maar daar was 13 juli de laatste geloof ik. En daar zijn dus de hertentamens bij inbegrepen..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat alle conducteurs maar een enge ziekte mogen krijgen. Mijn god.
nee, maar ik moest wel inkomen. Merkte wel dat m'n tempo aan de lage kant lag terwijl ik anders altijd vrij vlot werk.quote:
Heb je en boetequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat alle conducteurs maar een enge ziekte mogen krijgen. Mijn god.
hij komt dan ook uit het meest grote dorp..quote:
Hier zijn we, op 1 grote klap na, ontsnapt aan de onweer volgens mij..quote:
Ik heb wel S01 en S02 laatste gehad van iemand.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, Daggla, kijk je Breaking Bad? JE MOET HET KIJKEN.
Het is echt de geniaalste serie ooit. Op een gegeven moment is er een scene waar ze heroine gaan spuiten; zo fuckin geniaal gefilmd.
Ik kan gewoon geen Nederlandsquote:
Hij gaat met zonder koffers.quote:
Ah, nicequote:
Hey ik ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, nice.
Ik ga ook vrijdag, wel echt achterlijk vroeg op. Snap niet meer waarom we die vlucht geboekt hebben
.
Metropool Vriezenveenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij komt dan ook uit het meest grote dorp..
Het heeft maar 1 straatquote:
quote:
Whehe, nou ja, ik moet ook wel zo vroeg op; driekwartier langer reizen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet janken dus, BS.
Ik moet wsl gewoon doorhalen..
Maar Genderen en Fleringen kende ik niet. En Vriezenveen welquote:
Genderen ken ik ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar Genderen en Fleringen kende ik niet. En Vriezenveen wel
Ah voor mij is het maar 2 korte stops met de trein.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe, nou ja, ik moet ook wel zo vroeg op; driekwartier langer reizen he.
Welke (gratis) voetbalmanagers dingen zijn er allemaal?
quote:
Ow je loopt nog even voor alle gemak de 50 ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Eerste dag ging lekker. Wat een vrouwen hier zeg
die slepen me er wel doorheen.
Vandaag 53km gelopen, met 2 uur slaap.
Nu weer slapen, morgen wat beter uitgerust.
Gegroet, Hoenjé.
Inderdaad, waar het ene dorp een knokploeg naar het andere had gestuurd, omdat iemand van 8 aan de Dropshot was gezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
Hij bedoelt vast Zenderen wat ik laatst tegen jou zei
Eerste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, waar het ene dorp een knokploeg naar het andere had gestuurd, omdat iemand van 8 aan de Dropshot was gezet.
Je kan best leuke prijzen winnen hoor.quote:
Ok ok, ze was er niet aan gezet maar ze pakte ze zelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eerste gedeelte klopt.
Dat laatste was iets heel anders
Ja man, en ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow je loopt nog even voor alle gemak de 50 ook.
En spreek je jou naam serieus uit als Hoenjé?
WTF ik dacht altijd Houniet in de zin van: ik hou niet van Tukkers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, en ja.
Nu echt slapen, tot morgen!
Wat een sfeer hier btw![]()
!
mooie prijzen voor een gratis poule.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ja ik heb dat ook voetbalzone manager. Heb me hele team etc al bij elkaar.
Ja en het was niet de reden van de knokploegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok ok, ze was er niet aan gezet maar ze pakte ze zelf.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF ik dacht altijd Houniet in de zin van: ik hou niet van Tukkers.
Waarom is eigenlijk je reactie geedit in het wereldberoemde Abel topic?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, en ja.
Nu echt slapen, tot morgen!
Wat een sfeer hier btw![]()
!
Pffquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
Poe, Voigt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Fotograaf dacht eerst dat hij dood was
[ afbeelding ]
echt een enge crash was datquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
Poe, Voigt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Fotograaf dacht eerst dat hij dood was
[ afbeelding ]
Zou er dood nog niet gevonden willen worden.quote:
Auch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat je nog verbazen hoeveel er zonder trainen. Vooral de Belgische ploegen hebben er een handje naar. Dit jaar nog kwam Kurt Hovelijnck ten val tijdens training en raakte dusdanig gewond dat ze een deel van zijn schedel hebben weggehaald omdat zn hersenen zo gezwollen waren dat hij het anders niet zou overleven. Ik zag vorige week dat hij na 4,5 maand voor het eerst op een fiets was gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef Prosac het volgende:
De helm, waar de renners jaren geleden nog bijna tegen in de staking gingen, toen de ASO het verplicht wilde stellen.
Bij bepaalde renners hoorde ook eigenlijk geen helm, wat was er nu mooier dan een bijvoorbeeld Pantani zonder helm?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef Prosac het volgende:
De helm, waar de renners jaren geleden nog bijna tegen in de staking gingen, toen de ASO het verplicht wilde stellen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Zie nu een andere foto van Voigt. Maar even tussen spoilers geplaatst, voor mensen die net gegeten hebben.Ik vind de foto best wel meevallen voor de smak die hij maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem zeker niet schokkend.
Wat danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:32 schreef sjimz het volgende:
Ik heb gisteren in KLB ergere foto's weg moeten halen
Hehe, dan denken ze dat Aanvoerder met zn kinderen aan het voetballen isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ja morgen voetbalmeeting met aantal Tukkers
Nee alleen lui van fok!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, dan denken ze dat Aanvoerder met zn kinderen aan het voetballen is
Ho ho, woorden zijn genoegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik PM ze wel even als je echt benieuwd bent.
Die beschrijving is voldoendequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
Mensen die het niet van een bus wonnen met koppen.
Duits bier smaakt altijd goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef Aanvoerder het volgende:
2 Warsteiner, 2 Murphy's Red en 2 Hertog Jannetjes gehaald.
Ik heb eigenlijk nog nooit Warsteiner gedronken, dus ik dach, ich probier's mal.
Warsteiner is best lekker ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:53 schreef Aanvoerder het volgende:
2 Warsteiner, 2 Murphy's Red en 2 Hertog Jannetjes gehaald.
Ik heb eigenlijk nog nooit Warsteiner gedronken, dus ik dach, ich probier's mal.
Net zoals Tsjechisch bier dus.quote:
Je zag de vonken ook echt.quote:
Lol.. ik had geen zin in een new-school mixje, dus even mijn "prehistorische" map gepakt voor het mixen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Allemaal nummers uit m'n middelbare schooltijd opgezet.
Nee. Ik zit in trein A: "Sorry, we kunnen nog niet vertrekken, want de conducteur is er nog niet"quote:
Ik kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, Daggla, kijk je Breaking Bad? JE MOET HET KIJKEN.
Het is echt de geniaalste serie ooit. Op een gegeven moment is er een scene waar ze heroine gaan spuiten; zo fuckin geniaal gefilmd.
What the fuck, spreek je jouw naam uit als Hoenjé? Ik dacht How Nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Gegroet, Hoenjé.
De tering.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Zie nu een andere foto van Voigt.
[ afbeelding ]
Stilstaande beelden heb ik niet zoveel moeite mee, maar als ik bewegende beelden van die val zie dan kijk ik toch even de andere kant op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Echt nasty. En dan ook nog dat kutmuziek altijd erbij. Kies eens wat anders.
Net als bij beelden waar je voetballers benen ziet breken e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stilstaande beelden heb ik niet zoveel moeite mee, maar als ik bewegende beelden van die val zie dan kijk ik toch even de andere kant op.
Op rotten.com heb je genoeg kotsplaatjes. Daarom kijk ik er ook al jaren niet meer op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk ook niet graag naar een stilstaand beeld van Eduardo hoor.
Paar korte, hevige buien, maar nu opgeklaard. Alleen wel benauwd, Pffff..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef RayMania het volgende:
Regen, regen, regen.
As The Rush Comes is toch wel een klassiekertje. Suburban Train ken ik ook. De rest wordt lastigerquote:
Ik wist het niet zeker. Maar het nummer wat ik er bij bedacht klopt inderdaad. Dus die kende ik ookquote:
Wat wil je als je over het asfalt schaaft met 60 km per uur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Zie nu een andere foto van Voigt.
[ afbeelding ]
quote:Just heard from Frank Schleck that Jens is doing ok. Good news.
Woendag is altijd de ergste dag (voor 50 km lopers , maar goed dat je al slaaptquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Gegroet, Hoenjé.
Ik zag het toevallig in AT staan. Kijk normaal nooit in FB. Maar BS is ook de enige mod die bijna nooit gezeik om zn oren krijgt, dus in die zin vond ik het wel opvallendquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wacht ook op een naamtopic.
Ik heb namelijk ook een post van hem aangepast.
Hoe loop je een half blauwtje?quote:Op woensdag 22 juli 2009 05:10 schreef Kopbal het volgende:
keihard een half blauwtje gelopen
Nu slapen, trusteeeee
En ik heb 6 maanden vrij gehad. En vanaf maandag niet meerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt weer mooi weer!Zondag naar Bloemendaal en volgende week vrij.
![]()
Vrijdag ga ik naar meine heimat. Daar is het pas lekker weerquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het wordt weer mooi weer!Zondag naar Bloemendaal en volgende week vrij.
![]()
Had je die gister gewoon niet vanuit je werk mee kunnen nemenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:34 schreef RayMania het volgende:
In de trein. Even m'n fiets ophalen en thuis fixen. Dit keer maar niet fietsend.
jaja, ik heb er zin aanquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:44 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen nou vandaag dan het echte spektakel in de tour
Had ook gekund, maar ik moest toch nog wat in Utrecht doen. En een fiets in een drukke trein is ook niet alles.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Had je die gister gewoon niet vanuit je werk mee kunnen nemen
Ja, wat is het nou? De een zegt dat-ie geweldig is en de ander weer ruk.quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 06:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe loop je een half blauwtje?
Heb je hem er lafjes tegen aan mogen leggen voor je weg moest??
Ik dacht dat je een blauwtje loopt als er helemaal niks lukt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef RayMania het volgende:
Dat noemen we gewoon een blauwtje.
Als er mensen zijn die het een kut film vinden dan hebben ze geen gevoel voor humor. Echt geweldig!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? De een zegt dat-ie geweldig is en de ander weer ruk.
JA, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Denk toch dat ik die zaterdag maar even ga kijken in de bios.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? De een zegt dat-ie geweldig is en de ander weer ruk.
Wat is er wel gelukt danquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een blauwtje loopt als er helemaal niks lukt.
Ik vind zulk soort films vaak om te huilen zo slecht. Trailer van The Hangover bekeken, staat daar 'van de makers van Old School.' Dat is echt serieus een van de slechtste films die ik ooit gezien heb.quote:
Beetje zoenen, beetje voelen. Uiteindelijk bracht ik haar naar huis zegt ze voor de deur dat t misschien toch niet zo'n goed idee is. Ze was te zat en wist niet of haar ouders t wel een goed idee vonden.quote:
Doe Houniet de groeten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vierdaagselopers komen nu voor m'n deur gelopen trouwens.
Op mijn werk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Prosac het volgende:
Mensen die The Hangover ruk vinden, zijn die er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je het toch wel onder de categorie blauwtje rekenen denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Beetje zoenen, beetje voelen. Uiteindelijk bracht ik haar naar huis zegt ze voor de deur dat t misschien toch niet zo'n goed idee is. Ze was te zat en wist niet of haar ouders t wel een goed idee vonden.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?En weer een RayMania kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
Nou dit had zomaar een topact op de volksfeesten in Tilburg kunnen zijn. Maar kerk, wat is dit slecht (past wel heerlijk bij de grappen van Ray)quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:05 schreef toma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_malaga.html
jezus christ
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Laatste dan.
Het staat in de wei en werkt goed bij menstruatie.ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is echt te slecht![]()
Waarom is het Surinaams woordenboek zo dun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zwart en als het uit de boom valt gaat er een kachel kapot..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef sjimz het volgende:
Wat is het verschil tussen een Duitser en SCH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is echt te slecht![]()
Waarom is het Surinaams woordenboek zo dun?Die eerste is wel geniaal, maar ik kende hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
Sorry????? Ik heb geen humor???quote:Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.![]()
Wat is het verschil tussen een kok en SCH dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:22 schreef Prosac het volgende:
Wat is het verschil tussen een kok en SCH dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_![]()
quote:quote:quote:quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
![]()
!!!!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
![]()
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Ja, hallo, dat was in HOOLS. Daar mag zulke tonghumor.quote:Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
En ik krijg er notes voorquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat was in HOOLS. Daar mag zulke tonghumor.
Ja, die onzin. Het is niet eens leukquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:34 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook woonwagenkampBreach.
Kijk als Tong zegt dat hij shoarma eet en ik vraag of dat dan ook in de magnetron kan, dan is dat nog om te lachen.
Maar ik heb nooit aanleiding gegeven waarom ik in een woonwagenkamp zou zitten. En al was dat zo, dan is het nog niet leuk
Hij heeft pas zo'n gouden naamkettinkje met Jaap bij me gekocht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
Ik moest wel lachen toen ik het las, maar hoe weet SCH dat jij in een woonwagenkamp woont?AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Mn pa had er pas wat ergens in Almere mee genomen. Ook eentje met Ray en Samantha aan elkaar.quote:AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Wat is het toch debiel dat mijn OV niet meer geldig is.
En irritante kut kinderen in de trein, met debiele ouders.
En natuurlijk al die Legioen debielen in de stad.uit de trein!
![]()
Ik moest mijn OV vorige week inleveren. Dan besef je echt dat je studentenleventje (lees: luizenleventje) voorbij is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het toch debiel dat mijn OV niet meer geldig is.
En irritante kut kinderen in de trein, met debiele ouders.
En natuurlijk al die Legioen debielen in de stad.uit de trein!
Zo, en nu asociaal bankhangen, laptoppen en de Tour kijken.
Whehe!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik moest mijn OV vorige week inleveren. Dan besef je echt dat je studentenleventje (lees: luizenleventje.) voorbij is.
Maar het slaat toch echt nergens op dat een week ov een maand lang niet geldig is, een weekend ov het hele jaar door.![]()
hehe, veel klasgenoten van mij hebben gewoon opgegeven dat ze hun OV kwijt zijn. Dan betalen ze een vrij lage boete maar kunnen nog wel het hele jaar gratis met het openbaar vervoer![]()
![]()
Maar dan kun je nog een controle tegenkomen, als je dan gepakt wordt ben je wel nat volgens mij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef toma het volgende:
hehe, veel klasgenoten van mij hebben gewoon opgegeven dat ze hun OV kwijt zijn. Dan betalen ze een vrij lage boete maar kunnen nog wel het hele jaar gratis met het openbaar vervoer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Omdat een week-ov normaal 5 dagen per week geldig is en een weekend-ov maar 2.5 misschien?quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe!
Maar het slaat toch echt nergens op dat een week ov een maand lang niet geldig is, een weekend ov het hele jaar door.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:18 schreef sjimz het volgende:
Wat is het verschil tussen een Duitser en SCH?Nee man, hij is dolletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is echt te slecht![]()
![]()
![]()
Ik ben in 2 jaar nog nooit zo'n controle tegen gekomen... Dat ze ook echt het nummer checken enzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog een controle tegenkomen, als je dan gepakt wordt ben je wel nat volgens mij.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ik in mijn hele OV carriere welgeteld 2x.
Maar mocht je controle krijgen, ben je wel zuur. Dan mag je gewoon die 150? euro per halve maand gaan dokken.![]()
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:00 schreef toma het volgende:
hehe, veel klasgenoten van mij hebben gewoon opgegeven dat ze hun OV kwijt zijn. Dan betalen ze een vrij lage boete maar kunnen nog wel het hele jaar gratis met het openbaar vervoer
Daar heb ik dus serieus niet aan gedacht
Ik gebruik mijn ov toch niet alle 5 dagen van de weekquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat een week-ov normaal 5 dagen per week geldig is en een weekend-ov maar 2.5 misschien?. Ik vind het een raar iets in ieder geval, dit verschil.
![]()
ik wel laatst nog gaat tegenwoordig digitaal volgens mij, gewoon scannen en ze hebben het binnen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben in 2 jaar nog nooit zo'n controle tegen gekomen... Dat ze ook echt het nummer checken enzo.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Onder andere. Moest even mijn fiets van Utrecht naar Almere moven en wat anders doen. Heb toch nog een shitload aan vrije dagen staan, dus waarom nietquote:. Ik zou zo een maand vrij kunnen nemen nog
.
Vanochtend nog. En al vaker gehad.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wel laatst nog gaat tegenwoordig digitaal volgens mij, gewoon scannen en ze hebben het binnen.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
Ik krijg visuals.
Doe je ook A2M?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:13 schreef SCH het volgende:
Ik roer trouwens nooit in een poepgebied. Ik duw gewoon doorAFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
Zeggen dat je week-OV gejat is en dan van je nieuwe OV een weekend-kaart maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Daar heb ik dus serieus niet aan gedacht![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:22 schreef Prosac het volgende:
Wat is het verschil tussen een kok en SCH dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: