Heerlijk bier ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:49 schreef toma het volgende:
even een lekker nummertje voor in de vroege ochtend
Geen Grolsch in Vjenne?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Hertog Jan![]()
bij mijn amateurclub ook dus goed te tanken
Hier ook sinds afgelopen jaar. Daarvoor Lindeboomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:22 schreef Dos37 het volgende:
Hertog Jan![]()
bij mijn amateurclub ook dus goed te tanken
Nee dat hebben ze bij Detoquote:
Lindeboomquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hier ook sinds afgelopen jaar. Daarvoor Lindeboom
Nee hoor. Dat is het afvallige broertje Lindeboom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lindeboom, Trouwens Oranjeboom dat is wel het smerigste bier wat ik ken.
Rij je op volle snelheid door een steeg, knappen allebei je handremmen tegelijk.quote:
Dat was nastyquote:
Dat heb ik dan ook weer eens gehad, met post bezorgen knappen beide remmen ongeveer 10 seconden na elkaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rij je op volle snelheid door een steeg, knappen allebei je handremmen tegelijk.
Ik een keer recht op een muurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Rij je op volle snelheid door een steeg, knappen allebei je handremmen tegelijk.
Uitstappen houden ze je echt niet tegen hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo.. Vandaag tickets geboekt, hostel voor 3 dagen.. Burning Man, here we come.
Wel vaag trouwens, vond goedkope tickets van Brussel naar San Francisco met een tussenstop in Amsterdam. Op de heen en terugweg. Prijs: 450 euro.
Als ik dan diezelfde vlucht vanaf Amsterdam opzoek (dus 2 vluchten minder), was het ticket opeens 1050 euro.
Dus ik bellen met KLM en vragen of is dan gewoon op Schiphol mocht in en uitstappen, maar helaas. Nee.
Echt fucking bizar..
Alleen staat je backpack dan in Brussel..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:24 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Uitstappen houden ze je echt niet tegen hoor.
Oh fuck ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen staat je backpack dan in Brussel...
En ach, 3 uurtjes treinen is best te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |