Net zoals Tsjechisch bier dus.quote:
Je zag de vonken ook echt.quote:
Lol.. ik had geen zin in een new-school mixje, dus even mijn "prehistorische" map gepakt voor het mixen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Allemaal nummers uit m'n middelbare schooltijd opgezet.
Nee. Ik zit in trein A: "Sorry, we kunnen nog niet vertrekken, want de conducteur is er nog niet"quote:
Ik kan het nergens vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, Daggla, kijk je Breaking Bad? JE MOET HET KIJKEN.
Het is echt de geniaalste serie ooit. Op een gegeven moment is er een scene waar ze heroine gaan spuiten; zo fuckin geniaal gefilmd.
What the fuck, spreek je jouw naam uit als Hoenjé? Ik dacht How Nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Eerste dag ging lekker. Wat een vrouwen hier zeg
die slepen me er wel doorheen.
Vandaag 53km gelopen, met 2 uur slaap.
Nu weer slapen, morgen wat beter uitgerust.
Gegroet, Hoenjé.
De tering.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Zie nu een andere foto van Voigt.
[ afbeelding ]
Stilstaande beelden heb ik niet zoveel moeite mee, maar als ik bewegende beelden van die val zie dan kijk ik toch even de andere kant op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:54 schreef RayMania het volgende:
Echt nasty. En dan ook nog dat kutmuziek altijd erbij. Kies eens wat anders.
Net als bij beelden waar je voetballers benen ziet breken e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stilstaande beelden heb ik niet zoveel moeite mee, maar als ik bewegende beelden van die val zie dan kijk ik toch even de andere kant op.
Op rotten.com heb je genoeg kotsplaatjes. Daarom kijk ik er ook al jaren niet meer op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk ook niet graag naar een stilstaand beeld van Eduardo hoor.
Paar korte, hevige buien, maar nu opgeklaard. Alleen wel benauwd, Pffff..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:02 schreef RayMania het volgende:
Regen, regen, regen.
As The Rush Comes is toch wel een klassiekertje. Suburban Train ken ik ook. De rest wordt lastigerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |