Maar Genderen en Fleringen kende ik niet. En Vriezenveen welquote:
Genderen ken ik ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar Genderen en Fleringen kende ik niet. En Vriezenveen wel
Ah voor mij is het maar 2 korte stops met de trein.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe, nou ja, ik moet ook wel zo vroeg op; driekwartier langer reizen he.
Welke (gratis) voetbalmanagers dingen zijn er allemaal?
quote:
Ow je loopt nog even voor alle gemak de 50 ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:50 schreef Houniet het volgende:
Gasten.
Eerste dag ging lekker. Wat een vrouwen hier zeg
die slepen me er wel doorheen.
Vandaag 53km gelopen, met 2 uur slaap.
Nu weer slapen, morgen wat beter uitgerust.
Gegroet, Hoenjé.
Inderdaad, waar het ene dorp een knokploeg naar het andere had gestuurd, omdat iemand van 8 aan de Dropshot was gezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Robinhoo het volgende:
Hij bedoelt vast Zenderen wat ik laatst tegen jou zei
Eerste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad, waar het ene dorp een knokploeg naar het andere had gestuurd, omdat iemand van 8 aan de Dropshot was gezet.
Je kan best leuke prijzen winnen hoor.quote:
Ok ok, ze was er niet aan gezet maar ze pakte ze zelf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Eerste gedeelte klopt.
Dat laatste was iets heel anders
Ja man, en ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow je loopt nog even voor alle gemak de 50 ook.
En spreek je jou naam serieus uit als Hoenjé?
WTF ik dacht altijd Houniet in de zin van: ik hou niet van Tukkers.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, en ja.
Nu echt slapen, tot morgen!
Wat een sfeer hier btw![]()
!
mooie prijzen voor een gratis poule.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ja ik heb dat ook voetbalzone manager. Heb me hele team etc al bij elkaar.
Ja en het was niet de reden van de knokploegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Ok ok, ze was er niet aan gezet maar ze pakte ze zelf.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:56 schreef Breach het volgende:
[..]
WTF ik dacht altijd Houniet in de zin van: ik hou niet van Tukkers.
Waarom is eigenlijk je reactie geedit in het wereldberoemde Abel topic?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man, en ja.
Nu echt slapen, tot morgen!
Wat een sfeer hier btw![]()
!
Pffquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
Poe, Voigt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Fotograaf dacht eerst dat hij dood was
[ afbeelding ]
echt een enge crash was datquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
Poe, Voigt zwaargewond naar het ziekenhuis afgevoerd. Fotograaf dacht eerst dat hij dood was
[ afbeelding ]
Zou er dood nog niet gevonden willen worden.quote:
Auch.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |