welke 3quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij praat/typt nog wel het meest normaal van de 3
Hij, jij en Robinhoooooquote:
Beter, ik heb ook nog wel eens op de 25ste gehad ofzo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Tilburg ook. Maar daar was 13 juli de laatste geloof ik. En daar zijn dus de hertentamens bij inbegrepen..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat alle conducteurs maar een enge ziekte mogen krijgen. Mijn god.
nee, maar ik moest wel inkomen. Merkte wel dat m'n tempo aan de lage kant lag terwijl ik anders altijd vrij vlot werk.quote:
Heb je en boetequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat alle conducteurs maar een enge ziekte mogen krijgen. Mijn god.
hij komt dan ook uit het meest grote dorp..quote:
Hier zijn we, op 1 grote klap na, ontsnapt aan de onweer volgens mij..quote:
Ik heb wel S01 en S02 laatste gehad van iemand.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, Daggla, kijk je Breaking Bad? JE MOET HET KIJKEN.
Het is echt de geniaalste serie ooit. Op een gegeven moment is er een scene waar ze heroine gaan spuiten; zo fuckin geniaal gefilmd.
Ik kan gewoon geen Nederlandsquote:
Hij gaat met zonder koffers.quote:
Ah, nicequote:
Hey ik ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, nice.
Ik ga ook vrijdag, wel echt achterlijk vroeg op. Snap niet meer waarom we die vlucht geboekt hebben
.
Metropool Vriezenveenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij komt dan ook uit het meest grote dorp..
Het heeft maar 1 straatquote:
quote:
Whehe, nou ja, ik moet ook wel zo vroeg op; driekwartier langer reizen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet janken dus, BS.
Ik moet wsl gewoon doorhalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |